hellup, heb ik opeens een minnaar!?

03-08-2008 22:01 47 berichten
Pfff, ik weet het helemaal niet meer....

In het kort; samenwonend, 3 kids, baan en sinds kort dus een minnaar....

Met een exvriend mail contact gehad, een date gehad, sms-en/bellen, het werd steeds speelser. Bij de 2e date in bed beland, een paar dagen later nog een keer.

Verward, blij, verdrietig, opgewonden, onzeker; eigenlijk een emotionele achtbaan.

Het erge is dat ik vooral onzeker ben over het feit of hij nog wel contact zal opnemen. Ik moet eigenlijk me vreselijk schamen over wat ik gedaan heb, maar maak me alleen nog maar zorgen over hoe hij over mij denkt etc.

Wie heeft ook deze ervaring?
Alle reacties Link kopieren
Dit staat toch ook al op de sekspijler ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
sorry gelukkig deze ervaring niet. Ik vind regelmatog mailen met je ex al te ver gaan. Laat staan afspreken enz. Hoe zou jij het vinden als het andersom gegaan was. Zelfs na dit alles zit je met je hoofd bij je ex, misschien de tijd om eens goed over je huidige relatie na te gaan denken!
Volkomen herkenbaar. Word ik wakker, blijk ik ineens naast mijn collega te liggen. Ga ik gezellig uit, heb ik sex met m'n ex. Zó lastig als je dat steeds overkomt.
Gelukkig maak je je alleen zorgen over het contact met je minnaar, heerlijk, het zou natuurlijk wat anders zijn als je je zou schamen t.o.v je partner, of je je zorgen zou maken over hoe je kinderen dit gaan opvangen als het uitkomt. Maar dat is dus niet zo, lekker hoor, geniet er maar van, als ie zo spontaan er ineens is, kan ie ook maar zo weer weg zijn natuurlijk
quote:wuiles schreef op 03 augustus 2008 @ 23:56:

Volkomen herkenbaar. Word ik wakker, blijk ik ineens naast mijn collega te liggen. Ga ik gezellig uit, heb ik sex met m'n ex. Zó lastig als je dat steeds overkomt.
Geen bijzonderheden
Hellup, heb ik opeens een joekel van een puist op mijn gok.
pffffff weer 1 ze kunnen beter 1 topic openen
Ik kan me voorstellen dat deze ervaring verwarrend voor je is,maar ik zou je toch willen aanraden je focus te verleggen naar de relatie met je man. Ik denk dat het belangrijker is om je zorgen te maken over hoe híj over je denkt en ik kan je één ding verklappen: als hij dit zou weten, zijn die zorgen terecht...
Kiezen, niet je man achter zijn rug om belazeren met je ex notabene! Of vertel het open en eerlijk en laat je man kiezen wat hij wil, bij je blijven, ook een sexpartner zoeken, of weggaan.

En wat je ex betreft, bedenk je eens goed in waarom het je EX is. Waarom is het toen over gegaan? Nu is het allemaal heel spannend en fijn, maar bedenk je eens dat je met hem (weer) samenwoont? En over 10 jaar? Dan is de spanning er ook allang weer vanaf. Ga je dan weer vreemd? Misschien wel met je huidige man?

(Trouwens, je hebt niet 'opeens' een minnaar hoor, daar stel je jezelf wel voor open.)
anoniem_68377 wijzigde dit bericht op 04-08-2008 09:15
Reden: toevoeging
% gewijzigd
...
Je ex is toch niet voor niks je ex?
Je lijkt het ook niet bepaald erg te vinden, dus waarom help?

Als je het wel erg vind, de oplossing is simpel; stoppen met de ex en je richten op je relatie.
maak een keuze voor wie je wilt gaan want dit is niet eerlijk, vooral niet tegenover je partner. Maar ook niet tegenover je minnaar. Ik geloof trouwens niet zo dat het iets is '''wat je overkomt'', ik zie het meer als iets waar je voor kiest.

Ik bedoel, als ik niets wil met of van iemand wordt ik de dag erna echt niet langs hem wakker hoor......
In ieder geval bedankt voor de moeite om te reageren.

Ik heb hier een topic geopend om mijn verwarde gevoelens van mij af te schrijven en de ervaring te delen met mensen die dit ook hebben meegemaakt.

Ik heb, hoe terecht ze ook zijn, geen behoefte aan beschuldigingen, tips, adviezen etc over mijn huidige relatie nodig. Ik besef dat ik fout zit maar wil graag mijn gevoelens delen met lotgenoten.
Volgens mij kun je dan beter meeschrijven met het topic Minnaressen deel 36. Daar vindt je denk ik meer begrip dan dat je zelf een topic opent.
...
Ja, of... als je voor je man wilt kiezen en geen bedriegelijke spelletjes wilt spelen, maar beseft dat je wel verliefd bent, op Hoe Zet Je Iemand Uit Je Hoofd.
quote:salle schreef op 04 augustus 2008 @ 10:03:

Ik heb hier een topic geopend om mijn verwarde gevoelens van mij af te schrijven en de ervaring te delen met mensen die dit ook hebben meegemaakt.

Ik heb, hoe terecht ze ook zijn, geen behoefte aan beschuldigingen, tips, adviezen etc over mijn huidige relatie nodig. Ik besef dat ik fout zit maar wil graag mijn gevoelens delen met lotgenoten.

Sorry to maar naar mijn zeer bescheiden mening is het niet terecht op een topic te openen en dan vervolgens te eisen dat mensen ook nog een op een bepaalde manier reageren.

Ik bedoel het niet naar hoor maar als je een topic opent op een forum dan krijg je misschien ook reacties die je niet zo leuk vindt. En als je alleen maar je gevoelens wilt delen met lotgenoten mogen die het dan ook alleen maar met je eens zijn??

Heel veel succes gewenst!
quote:wuiles schreef op 03 augustus 2008 @ 23:56:

Ik krijg Julie ook niet uit mijn hoofd sinds de trein :-)
Hear, hear Eve!

Wuiles: dat heb ik nou ook En Alice-XY maar jammeren, snap jij dat nou?
quote:juliee schreef op 04 augustus 2008 @ 10:12:

Ja, of... als je voor je man wilt kiezen en geen bedriegelijke spelletjes wilt spelen, maar beseft dat je wel verliefd bent, op Hoe Zet Je Iemand Uit Je Hoofd.Of, als je persé niet wilt kiezen, op 2 liefdes....
quote:badmeester schreef op 04 augustus 2008 @ 11:01:

Ik krijg Julie ook niet uit mijn hoofd sinds de trein :-)Moet je ook niet willen, het leven is een stuk leuker met Julie in je hoofd
Lotgenoten?

Sorry hoor, maar je maakt de situatie er echt niet beter op zo. Je bent geen slachtoffer van je eigen handelen. De stappen om hier te komen heb je zelf in al je volwassenheid gezet.

Iets met billen en blaren en nogmaals het oprechte advies om je op je relatie met je man te focussen. Stel je maar eerst eens voor hoe verward híj moet zijn. En neem gewoon verantwoordelijkheid voor je eigen acties. Dat siert je meer dan dit gehuil. Want zeg eens eerlijk: wat is je feitelijk aangedaan? Niets toch? Je hèbt aangedaan, maar daar past geen slachtoffergedrag bij. Hooguit schaamte en nederigheid.

Ik heb, hoe terecht ze ook zijn, geen behoefte aan beschuldigingen, tips, adviezen etc over mijn huidige relatie nodig. Ik besef dat ik fout zit maar wil graag mijn gevoelens delen met lotgenoten.Ik denk dat hier op zich 'lotgenoten' genoeg zitten, alleen noemen die zichzelf meestal 'vreemdgangers'. Aan die verwarde gevoelens kun je heel rap een einde maken: kappen met die hap! Leuk, eventjes weer de verliefde puber zijn, belt 'ie of belt 'ie niet, smst 'ie of smst 'ie niet, en nu weer back to reality, je vriend/maatje/vader van je kinderen/minnaar (?). Hoe zou je het vinden als je vriend de koffer in kroop met een ex (of met een niet-ex)?

Welke gevoelens? Je bedoelt schuld schaamte en vernedering? Ik denk dat je die beter met je partner kan bespreken.

Lotgenoten? je bedoelt een soort van slachtofferhulp? ach gut

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven