help alsjeblieft..?!

16-05-2010 01:28 300 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi iedereen, graag wil ik aan jullie mijn verhaal kwijt en hoop dat jullie me kunnen helpen hoe en wat ..? heb van de week ook iets gepost hier maar na dit terug gelezen te hebben heb ik daar toch een hoop dingen weggelaten hoop dat jullie me kunnen helpen.....:(

Ik ben 22 en mijn ex:( 25 na 7 jaar relatie heeft hij er een punt achter gezet,...we hadden net een half jaar geleden een huis gekocht samen alles was gewoon super...

op het moment dat we samen gingen wonen kwam ik er achter dat hij al een aantal maanden (3) een vrouwelijke collega hielp bij het opbouwen van haar swingers internet site...hij vertelde me dat hij het niet tegen me verteld had omdat hij bang was dat ik jaloers zou worden ,... omdat ik dat nogal snel ben.... begreep dit wel van hem maar toch zat het me niet lekker..ik moet wel even vertellen dat deze vrouwelijke collega bekend staat als een vrouw die ''vroeger'' veel relatie's naar de knoppen geholpen heeft omdat dit haar blijkbaar een kick gaf...en ik regelmatig gewaarschuwd werd voor haar dat ik met haar op moest passen..

Ook vondt ik een sms van haar in zij telefoon : mijn knie is kapot dankzij jou..Xx

dit riep ?? bij mij op en heb hem toen ook gevraagd waar dit smsje over ging.. hij vertelde me dat het kwam omdat ze in ons huis was komen kijken en haar knie tegen de trap had gestoten ..?! Okee dacht ik dat kan ik vertrouwde hem daarin.! dacht wel waarom is ze hier geweest terwijl ik hier niet was...?

maar toch zat het me gewoon niet lekker en waren er elke keer discussies over..dat smsje spookte constant door mijn hoofd en ging er maar niet uit ... kwam dit omdat ik zo jaloers ben ..?

heb er veel gesprekken met hem over gehad en hij zei dat het echt niets meer was dan een vriendschap tussen hem en haar... en zijn hulp voor de site.. Op een gegeven moment ging zei ( die overigens gewoon getrouwd is )steeds vaker bellen dat ze problemen had met haar pc en moest mijn vriend er regelmatig naar toe dit zat me ook gewoon niet lekker .zat ik weer alleen op de bank..:( Na weer discussie op discussie hebben we er echt een goed gesprek over gehad en heb ik gezegt dat ik het er echt heel moeilijk mee had... hij heeft toen het contact met haar verbroken !( 3,5 maand) In deze tijd ging alles SUPER tussen ons. alleen bleef ik rotopmerkingen over haar maken als ik haar zag ... Dat is niet goed van me dat weet ik ...:(

Vervolgens in deze periode stond mijn vriend te praten met een andere vrouw in de kroeg ook hier maakte ik een opmerking over...

Stom!!!!

Na een tijdje heeft mijn vriend toch het contact met haar weer opgepakt..(waarschijnlijk omdat ik niet ophield met mijn opmerkingen...?!?) hier kwam ik achter omdat hij zich op zou laten halen door een mannelijke collega die bleek vrij te zijn... dus kwam zei hem halen ... Hij loog hierover tegen mij...Heb dit die dag met hem besproken en hij was gewoon bang voor ruzie hij wilde me een x een ochtend uit laten slapen zodat ik eindelijk eens mijn rust kon pakken.. en was bang dat als hij zou zeggen dat zei hem kwam halen...ik hem weg gebracht had.! begrijp dit ook wel...

Na een goed gesprek leek alles goed te zijn ging naar mijn werk en ging vol plezier naar huis! eenmaal thuis aangekomen zag ik dat er visite geweest was . vroeg het aan hem en idd zijn vrouwelijke collega bleek langs geweest te zijn..terwijl we de afspraa gemaakt hadden dat ze niet in mijn huis zou komen terwijl ik er niet was... Je raadt het al dit ontplofte in een grote ruzie met als gevolg dat ik weer terug bij mijn moeder stond met mijn koffertjes ...relatie over:( 7 jaar...

inmiddels staat ons huis te koop en voel ik me gewoon ontzettend klote ik mis hem en wil dolgraag dat het goed komt...

ook weet ik dat hij gewoon boos was dat ik hem niet vertrouwde... en daarom dit de druppel was..!

Weet echt niet meer wat ik hier mee aan moet heb hem verteld hoe zielsveel ik van hem hou! maar hij wil op dit moment rust ...en heb het idee dat hij het zelf ook niet goed meer weet !

1 DING weet ik zeker hij is de liefde van mijn leven !!!!!!

ik hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen..

thnx alvast

liefs
quote:Waldorf114 schreef op 16 mei 2010 @ 23:27:

Ok... maar ja dan nogmaals: hoe kun je je knie kapot krijgen aan een zachte trap?

Maar goed, wat je gelooft moet je natuurlijk zelf weten. Alleen: wil jij hem terug, ja of nee? Zo ja, maak er werk van, zo nee, ga zelf verder en maak daar wat van..

Dat zijn de enige opties toch??

Ik wil hem terug !!! voor 100%

maar wil niet pushen of aan hem trekken dus probeer hem rust te geven en dan merk ik het vanzelf wel
quote:Twister2010 schreef op 16 mei 2010 @ 23:33:

[...]

Besef je dat weer van alles voor hem aan het invullen bent? Hij heeft namelijk niet gezégd dat hij het niet zeker meer weet en je misschien wel terug wil. Dat heb je zelf bedacht. Ik denk namelijk dat hij heel goed weet wat hij wil, anders zou hij nooit het huis te koop hebben gezet. Wiens idee was dat eigenlijk?van ons samen en vul absoluut niks voor hem in! zeg alleen maar wat ik denk.....
Ze kan ook van achter op haar knieeen op de trap genomen zijn.
quote:blackberrygirl schreef op 16 mei 2010 @ 23:35:

[...]

van ons samen en vul absoluut niks voor hem in! zeg alleen maar wat ik denk.....

Wat je denkt of wat je hoopt?

Ik blijf het een raar verhaal vinden van dat huis. Ik ken genoeg stellen met koophuis die uit elkaar zijn gegaan, maar heb nog nooit meegemaakt dat het huis zo snel te koop werd gezet.

Wil je hem trouwens ook nog terug als hij eerlijk toegeeft hoe zij aan haar zere knie komt? M.a.w. zou je hem zonder morren linea recta terug nemen als hij opbiecht vreemd te zijn gegaan?
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
quote:Twister2010 schreef op 16 mei 2010 @ 23:44:

[...]

Wat je denkt of wat je hoopt?

Ik blijf het een raar verhaal vinden van dat huis. Ik ken genoeg stellen met koophuis die uit elkaar zijn gegaan, maar heb nog nooit meegemaakt dat het huis zo snel te koop werd gezet.

Wil je hem trouwens ook nog terug als hij eerlijk toegeeft hoe zij aan haar zere knie komt? M.a.w. zou je hem zonder morren linea recta terug nemen als hij opbiecht vreemd te zijn gegaan?

wat ik denk

en als hij echt vreemd gegaan is dan is het over en uit klaar...!
Ik herken je verhaal wel, maar voor mij geen goede afloop helaas. Wil daar niet meteen mee zeggen dat het voor jou hetzelfde is.

Ik las toen ik 22 was (8 jaar geleden en ook net een huis gekocht) ook een raar sms-je op de mobiel van mijn (toen nog) vriend: He lekker ding, ik heb zo'n zin in ...

Bleek ook een collega, maar dat was als grapje bedoeld, want hij had een cursus gedaan en de uitslag was een 10 en zij bedoelde (volgens hem) voor de grap, ik heb zo'n zin in taart.

Ik heb dat toen maar zo gelaten en verder gegaan met onze relatie (maar nooit tot op de dag van vandaag gelooft)

Nu 8 jaar later... kan ik je zeggen dat hij inderdaad vreemd ging met haar en in de 8 jaar nog wel 40 keer met anderen.

Ben ook altijd jaloers en achterdochtig geweest en kan me nu wel voor mijn kop slaan dat ik toen niet ben gekapt. Nu 3 kinderen samen en er eindelijk achter gekomen....

Ik hoop echt niet dat jou dit gaat overkomen, je intuitie moet je volgen, maar ook loslaten wat je denkt dat zo mooi is.

Als ik heel eerlijk moet zijn, zegt dat sms-je genoeg.

Sterkte
quote:Jillz schreef op 16 mei 2010 @ 23:51:

Ik herken je verhaal wel, maar voor mij geen goede afloop helaas. Wil daar niet meteen mee zeggen dat het voor jou hetzelfde is.

Ik las toen ik 22 was (8 jaar geleden en ook net een huis gekocht) ook een raar sms-je op de mobiel van mijn (toen nog) vriend: He lekker ding, ik heb zo'n zin in ...

Bleek ook een collega, maar dat was als grapje bedoeld, want hij had een cursus gedaan en de uitslag was een 10 en zij bedoelde (volgens hem) voor de grap, ik heb zo'n zin in taart.

Ik heb dat toen maar zo gelaten en verder gegaan met onze relatie (maar nooit tot op de dag van vandaag gelooft)

Nu 8 jaar later... kan ik je zeggen dat hij inderdaad vreemd ging met haar en in de 8 jaar nog wel 40 keer met anderen.

Ben ook altijd jaloers en achterdochtig geweest en kan me nu wel voor mijn kop slaan dat ik toen niet ben gekapt. Nu 3 kinderen samen en er eindelijk achter gekomen....

Ik hoop echt niet dat jou dit gaat overkomen, je intuitie moet je volgen, maar ook loslaten wat je denkt dat zo mooi is.

Als ik heel eerlijk moet zijn, zegt dat sms-je genoeg.

Sterkte

jeetje das idd ook heftig :(

pff die mannen ook !! blegh !

wil gewoon dat hij eerlijk tegen me is

dat is vooral het enige wat ik van hem vraag ...

dank je wel
quote:blackberrygirl schreef op 16 mei 2010 @ 23:46:

[...]

wat ik denk

en als hij echt vreemd gegaan is dan is het over en uit klaar...!Nou meid, ik ben er voor 99,9% van overtuigd dat het niet kies is tussen hem en zijn collega. Ik weet even niet meer wat ik moet zeggen. Het lijkt wel als ik (we) niet tot je doordring(en). Je weet volgens mij heel goed wat je wil. Hem, en daar ga je alles aan doen. Koste wat het kost. Maar ik kan je een ding vertellen: daar ga je heel ongelukkig van worden. Spijtig.
Heb je mijn berichtje gelezen over die SOA test?
hij belazert je, haar knie was kapot vanwege de doggy en niet 1 of ander vaag trapverhaal
@ wittedruif Ja heb ik gelezen,...

weet het gewoon allemaal even niet meer...

heb gewoon echt het idee dat hij op dt gebied wel eerlijk tegen me geweest is ...

maar hij is idd de enige die dat weet en me er een eerlijk antwoord op kan geven..
quote:blackberrygirl schreef op 16 mei 2010 @ 23:34:

[...]

Ik wil hem terug !!! voor 100%

maar wil niet pushen of aan hem trekken dus probeer hem rust te geven en dan merk ik het vanzelf welhij heeft je bedrogen, waarom wil je hem in godsnaam terug?
omdat ik van hem hou en omdat iets in me zegt dat hij me niet bedrogen heeft en dat is niet mijn gevoel maar ook mijn verstand die dat zegt ...
Je hebt het gelezen? maar ga er ook wat mee doen?

Als die collega zo'n sletje geweest is zoals je zegt en je vriend zo brutaal is om haar op jullie trap te nemen lijkt het me ook een stel om gewoon zonder condoompjes te .. ..
Euhm MEDS, heb ik met jou laatst niet een 'discussie' gehad over gevoel en verstand?

Dat was dus helemaal niets bij deze opmerking of wel soms?
quote:Wittedruif schreef op 17 mei 2010 @ 00:08:

Je hebt het gelezen? maar ga er ook wat mee doen?

Als die collega zo'n sletje geweest is zoals je zegt en je vriend zo brutaal is om haar op jullie trap te nemen lijkt het me ook een stel om gewoon zonder condoompjes te .. ..ja snap wat je bedoeld wittedruif en is ook realiteit om daar over na te denken...dank je
ik hoor het mezelf ook nog zeggen.

Nou meid, eerlijkheid krijg je niet altijd, ook al vraag je er nog zo om. Mijn ex heeft op alles wat hem lief was (inclusief onze kinderen) gezworen dat hij altijd trouw is geweest. Dus niet...
quote:Wittedruif schreef op 17 mei 2010 @ 00:09:

Euhm MEDS, heb ik met jou laatst niet een 'discussie' gehad over gevoel en verstand?

Dat was dus helemaal niets bij deze opmerking of wel soms?

ik snap niet wat je bedoelt?

als je het rationeel bekijkt moet TO uit deze relatie, ze vertrouwt haar vriend niet en het gedrag van vriend laat zien dat hij niet te vertrouwen is.

Gewoon deductie.
quote:Wittedruif schreef op 17 mei 2010 @ 00:02:

Heb je mijn berichtje gelezen over die SOA test?Lijkt me idd geen overbodige luxe als de dame in kwestie zo'n hoeresloer is...
quote:blackberrygirl schreef op 17 mei 2010 @ 00:07:

omdat ik van hem hou en omdat iets in me zegt dat hij me niet bedrogen heeft en dat is niet mijn gevoel maar ook mijn verstand die dat zegt ...Ik bedoelde deze. En ik dacht dat ik met jou laatst een discussie had over eerst gevoel of eerst verstand.
quote:blackberrygirl schreef op 17 mei 2010 @ 00:07:

omdat ik van hem hou en omdat iets in me zegt dat hij me niet bedrogen heeft en dat is niet mijn gevoel maar ook mijn verstand die dat zegt ...

@wittedruif, "Houden van" is geen emotie het is een staat van zijn. verliefdheid is wel een emotie. Iets in haar zegt dat hij haar niet bedrogen heeft. Dat gevoel kan natuurlijk heel goed voortkomen uit de gedachte; hij mag mij niet bedriegen omdat... vul maar in.

Haar verstand zou wat anders moeten zeggen gezien de ervaringen van TO en haar man, maar ik denk dat de situatie zo heftig is dat e.e.a even niet helder is. Komt nog wel
soms weten mensen ook niet wat verstand/ gevoel is. Dan zeggen ze: Mijn verstand zegt, terwijl het dan gaat om een emotie
Ik hoop het.

MORGEN NAAR GGD!!!!
BBG, het is voor mij overduidelijk dat je vriend je wel bedrogen heeft. Meerdere mensen op dit forum delen deze mening met mij. Jij staat hier super-subjectief in. Laat het idee dat je vriend je trouw is geweest nu maar varen en ga wennen aan het idee dat hij je flink belazerd heeft. Al zal hij dat misschien nooit toegeven.

"Mijn knie is kapot dankzij jou" . En dan gestoten aan de trap, jaa hoor! Hoe kun je zo naief zijn om dit smoesje te geloven?

En dan nog iets. Denk je echt dat jouw vriend het contact met haar weer oppakte omdat jij vervelende opmerkingen bleef maken? Je snapt zelf toch ook wel dat dit helemaal nergens op slaat? Gaf hij jou de schuld?

Hij was boos dat jij hem niet vertrouwde. Sure! Hij is boos dat hij niet zijn neukertje en zijn vriendinnetje tegelijkertijd kan hebben! Of hij gebruikt zijn boosheid als excuus om van je af te komen. Zeg jij het maar.
Lieverd, hij gaat niet eerlijk tegen je zijn! Waarom zou ie? Hij neemt iemand hondjes op de trap en jij gelooft zijn smoesjes. Je kan het misschien niet geloven, maar dat betekent niet dat het niet gebeurd is.

En ook al wil je nog zo graag dat hij eerlijk is, hij is het NIET. En dat is allemaal NIET jouw schuld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven