help alsjeblieft..?!

16-05-2010 01:28 300 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi iedereen, graag wil ik aan jullie mijn verhaal kwijt en hoop dat jullie me kunnen helpen hoe en wat ..? heb van de week ook iets gepost hier maar na dit terug gelezen te hebben heb ik daar toch een hoop dingen weggelaten hoop dat jullie me kunnen helpen.....:(

Ik ben 22 en mijn ex:( 25 na 7 jaar relatie heeft hij er een punt achter gezet,...we hadden net een half jaar geleden een huis gekocht samen alles was gewoon super...

op het moment dat we samen gingen wonen kwam ik er achter dat hij al een aantal maanden (3) een vrouwelijke collega hielp bij het opbouwen van haar swingers internet site...hij vertelde me dat hij het niet tegen me verteld had omdat hij bang was dat ik jaloers zou worden ,... omdat ik dat nogal snel ben.... begreep dit wel van hem maar toch zat het me niet lekker..ik moet wel even vertellen dat deze vrouwelijke collega bekend staat als een vrouw die ''vroeger'' veel relatie's naar de knoppen geholpen heeft omdat dit haar blijkbaar een kick gaf...en ik regelmatig gewaarschuwd werd voor haar dat ik met haar op moest passen..

Ook vondt ik een sms van haar in zij telefoon : mijn knie is kapot dankzij jou..Xx

dit riep ?? bij mij op en heb hem toen ook gevraagd waar dit smsje over ging.. hij vertelde me dat het kwam omdat ze in ons huis was komen kijken en haar knie tegen de trap had gestoten ..?! Okee dacht ik dat kan ik vertrouwde hem daarin.! dacht wel waarom is ze hier geweest terwijl ik hier niet was...?

maar toch zat het me gewoon niet lekker en waren er elke keer discussies over..dat smsje spookte constant door mijn hoofd en ging er maar niet uit ... kwam dit omdat ik zo jaloers ben ..?

heb er veel gesprekken met hem over gehad en hij zei dat het echt niets meer was dan een vriendschap tussen hem en haar... en zijn hulp voor de site.. Op een gegeven moment ging zei ( die overigens gewoon getrouwd is )steeds vaker bellen dat ze problemen had met haar pc en moest mijn vriend er regelmatig naar toe dit zat me ook gewoon niet lekker .zat ik weer alleen op de bank..:( Na weer discussie op discussie hebben we er echt een goed gesprek over gehad en heb ik gezegt dat ik het er echt heel moeilijk mee had... hij heeft toen het contact met haar verbroken !( 3,5 maand) In deze tijd ging alles SUPER tussen ons. alleen bleef ik rotopmerkingen over haar maken als ik haar zag ... Dat is niet goed van me dat weet ik ...:(

Vervolgens in deze periode stond mijn vriend te praten met een andere vrouw in de kroeg ook hier maakte ik een opmerking over...

Stom!!!!

Na een tijdje heeft mijn vriend toch het contact met haar weer opgepakt..(waarschijnlijk omdat ik niet ophield met mijn opmerkingen...?!?) hier kwam ik achter omdat hij zich op zou laten halen door een mannelijke collega die bleek vrij te zijn... dus kwam zei hem halen ... Hij loog hierover tegen mij...Heb dit die dag met hem besproken en hij was gewoon bang voor ruzie hij wilde me een x een ochtend uit laten slapen zodat ik eindelijk eens mijn rust kon pakken.. en was bang dat als hij zou zeggen dat zei hem kwam halen...ik hem weg gebracht had.! begrijp dit ook wel...

Na een goed gesprek leek alles goed te zijn ging naar mijn werk en ging vol plezier naar huis! eenmaal thuis aangekomen zag ik dat er visite geweest was . vroeg het aan hem en idd zijn vrouwelijke collega bleek langs geweest te zijn..terwijl we de afspraa gemaakt hadden dat ze niet in mijn huis zou komen terwijl ik er niet was... Je raadt het al dit ontplofte in een grote ruzie met als gevolg dat ik weer terug bij mijn moeder stond met mijn koffertjes ...relatie over:( 7 jaar...

inmiddels staat ons huis te koop en voel ik me gewoon ontzettend klote ik mis hem en wil dolgraag dat het goed komt...

ook weet ik dat hij gewoon boos was dat ik hem niet vertrouwde... en daarom dit de druppel was..!

Weet echt niet meer wat ik hier mee aan moet heb hem verteld hoe zielsveel ik van hem hou! maar hij wil op dit moment rust ...en heb het idee dat hij het zelf ook niet goed meer weet !

1 DING weet ik zeker hij is de liefde van mijn leven !!!!!!

ik hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen..

thnx alvast

liefs
Ooo leuk nog een jilzz hier..maar dan net anders..wel verwarrend..
heey dank je voor jullie reacties

ik kan het inderdaad niet geloven......

dat dat gebeurt zou zijn,..!

maar hoop wel dat hij hier echt eerlijk in is tegen me ,....

dat zou alles voor mij een stuk makkelijker maken,...

tis zo moeilijk om hem rust te geven hoop echt dat alles bij hem ook doordringt ,.. mis hem zo ontzettend
Hij heeft je sowieso bedrogen door weer contact met haar te hebben zonder dat jou te vertellen. Dus hij liegt tegen je. Of hij dan wel of geen sex met haar heeft gehad zul je van hem niet horen denk ik. En ik zou het ook helemaal niet meer willen weten, iemand die tegen me liegt is gewoon geen relatiemateriaal.
...
ik snap sowieso niet dat jij hem nog terug zou willen...?

of hij nu wel of niet vreemd is gegeaan, het is gewoon een lompe botte boer die alleen maar aan zichzelf denkt, en het niet nodig vind rekening met jou gevoelens te houden.

waar is je eigewaarde meid?

kom op.... je kunt wel beter krijgen dan zo iemand.
Hoi Meid,

Ik heb niet alles gelezen, maar ik vind het echt heel erg voor je.

Ook al is er niks gebeurt met die collega, alhoewel ik denk dat er veel meer speelt tussen hun dan hij zegt..

Hij heeft haar stiekem uitgenodigd in jouw huis, dus trouw is hij niet.

Je begrijpt hem te goed. Maar begrijpt hij jou ook maar een klein beetje?

Ik weet wat je doormaakt nu, dat je hem zo mist enzo, maar vergeet alsjeblieft niet wat hij jou heeft aangedaan...

Heel veel sterkte!
Dank je wel jaa het is gewoon zo moeilijk allemaal maar mijn gevoel voor hem is zoo sterk en wil er samen met hem voor vechten ! We hadden het echt altijd super samen !! als ik daar aan denk word ik gewoon vorlijk en de gedachten dat ik hem kwijt ben maken me ontzettend verdrietig ook na wat er gebeurt is ,... Blijft dit gevoel zo ! Thnx voor je reactie !
Hij wil blijkbaar niet voor jouw vechten dus raap jezelf bij elkaar en ga iets leuks doen.
...
Heb je nog contact met hem gezocht? of kun je uitleggen hoe het ondertussen staat met jou/ jullie?

Beetje concreet graag want tot nu toe komt er bij jou eigenlijk alleen nog maar uit dat je hoopt dat het ooit nog goedkomt?

Hoe was het bij de GGD?
Ik ben gewoon aan het werk vandaag tot laat dus vandaar ,.

En hoe het staat gewoon rustig ik geef hem rust die hij graag wil

Wil niet achter hem aan lopen ik zal het wel zien hoe het loopt ,...
Je gaat niet naar GGD he!?

En je gaat er eigenlijk ook gewoon vanuit dat het gewoon weer goedkomt tussen jullie?
Zoals ik al eerder zei ik weet het even niet meer ,..
Bij mij gaan alle alarmbellen af. ja, ik denk dat hij vreemd is gegaan. En ook al beweer jij nu dat zowel je gevoel als verstand zeggen dat het niet zo is, dat is niet waar. Jij hebt namelijk steeds het gevoel gehad dat er iets niet klopte, daarom 'deed je zo moeilijk'. Maar nu op je intuïtie vertrouwen is niet in jouw belang. Want als je wel op je intuïtie afgaat, is het vreselijk stom om weer terug te stappen in deze relatie. Dus probeer je nu al je twijfels af te zwakken, zodat je het voor jezelf kan verantwoorden hem terug te willen.

Verder schrijf je: de enige die me eerlijk kan zeggen of het wel of niet gebeurd is, is hij. Nou nee, want hij heeft belang bij ontkennen. Hij kan niet eerlijk zijn, want dat betekent toegeven dat hij gelogen heeft. Hij is niet onpartijdig...
...
WAT precies weet je even niet meer?
Vind je het niet te erg toevallig dat zoveel mensen die hier reageren denken dat hij is vreemdgegaan? En dat niemand er vertrouwen in heeft dat het nog goed komt? En dat niemand het gevoel heeft dat je ex er ook voor wil vechten?

Bovenstaande is niet lullig bedoeld, maar ik wil zoooo graag tot jou doordringen...
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Gaat je/ ons niet lukken twister. Ze heeft al eens een topic geopend geloof ik en opent er gewoon weer een. Tot iemand zegt dat ze heeeeeeeeeeel erg goed bezig is enzo.

Die worden dan vriendinnen denk ik.
Dan vraagt ze erom bedrogen te worden. Serieus, zoveel signalen en er voor kiezen ze niet te willen zien.

Ik snap best dat je nog veel voor iemand voelt na 7 jaar. En hij zal ongetwijfeld nog veel voor haar voelen na 7 jaar. Maar je kan willen vechten wat je wil, als hij een ander plan nastreeft, kom je er niet uit. En hij wil haar erbij. Leer ermee leven, wordt ook swinger, of blijf bij hem weg.
...
quote:blackberrygirl schreef op 17 mei 2010 @ 16:46:

Ik ben gewoon aan het werk vandaag tot laat dus vandaar ,.

En hoe het staat gewoon rustig ik geef hem rust die hij graag wil

Wil niet achter hem aan lopen ik zal het wel zien hoe het loopt ,...

Het volgende haal ik hier uit: ik durf te wedden dat als hij morgen voor je deur zou staan, je hem zo weer binnen zou laten, zonder dat hij iets moet uitleggen. Zo werkt het niet. Hij heeft fouten gemaakt en hij zou bij wijze van spreken moeten bedelen om weer terug te mogen en dus niet deze situatie: jij die hoopt nog een kans te maken?!

Jammer dat je niet wilt inzien wat hij gedaan heeft en je je nu alleen maar koest houdt met 1 grote wens: dat hij weer terugkomt. Zelf je leven nu oppakken, nee, dat doe je nu niet.

Meid, ik zou je zo graag eens willen doorheen rammelen: hij verdient het niet dat jij hem nog ziet als je grote liefde, hij verdient het niet dat jij niet verder kan vooraleer hij er weer is, hij verdient het niet dat je hem dadelijk zou terugnemen en alles van hem gelooft, hij verdient het niet ..... (kan nog zolang doorgaan).

Waarom vind je jezelf niet belangrijk genoeg en vind je niet dat je iemand verdient die rekening met je houdt? Die je niet extra kwetst? En waarom neem je alle schuld op jou? Is zo zonde allemaal!
quote:Wittedruif schreef op 17 mei 2010 @ 17:19:

Gaat je/ ons niet lukken twister. Ze heeft al eens een topic geopend geloof ik en opent er gewoon weer een. Tot iemand zegt dat ze heeeeeeeeeeel erg goed bezig is enzo.

Die worden dan vriendinnen denk ik.I know, heb het vorige topic ook meegemaakt. Heb zelfs nog gevraagd waarom ze twee dezelfde topics heeft geopend. Het is ook zinloos, vrees ik...
Het had zo mijn verhaal kunnen zijn met mijn ex, wil het niet dat hij een x vergeten was de glazen en de asbak van de slaapkamer af te halen.......en ik had hem nog nooit met lippenstift gezien dus die peuken en dat ene glas was duidelijk niet van hem......

pak je leven alsjeblieft weer op want dat is het ergste wat je kan overkomen dat je daar echt achterkomt.....
Ik ben benieuwd hoe je het gaat aanpakken. Je wijst jezelf als de schuldige aan, precies zoals je vriend het wil hebben.

Maar goed, jouw leven, jouw keuzes. Succes ermee..
wil jullie toch allemaal even bedanken voor jullie reacties

ik snap heel erg goed dat jullie tot me door willen dringen

en Snap ook dat jullie er zo over denken als ik dit zelf bij iemand anders zou lezen zou ik ook denken ja die is vreemdgegaan...!

Maar over die sms hebben we toen echt uitgebreid gesproken...

het gene wat me vooral veel pijn doet is dat hij toen toch het contact met haar weer opgepakt heeft,.. zonder mij iets te vertellen ,... dat was ook zeer en vooral mijn vraag of ik op dat moment fout geweest ben door boos te worden ....

zoals ik al een aantal keer gezegt heb weet ik het gewoon allemaal even niet meer zo goed ... en zou het liefst met hem nog 1 keer praten en ik zie ook wel of dat nog komt.. of niet..

En ben zeker mijn eigen leven wel weer redelijk aan het oppakken ook dat is niet makkelijk.. maar doe veel leuke dingen met mijn vriendinnen .. en dat doet me goed ..

en het is me ook wel duidelijk hoe iedereen er hier over denkt en snap dat ook wel wil jullie ook bedanken voor de reacties ...

groetjes
Sorry, maar je bent zo naïef. Je was niet fout, ik was nog bozer geweest. En ik had zo'n kutsmoes over een trap nooit geslikt. Tijd om je ogen open te doen...
...
Niet te volgen dit...
okee,...Jullie hebben gelijk moet me voor mezelf gaan kiezen !!!

hij komt er wel achter wat hij weggegooit heeft ...! nu eerst proberen hier zelf sterker uit te komen maar ongelovelijk wat is deze kuil diep :(
het heeft tijd nodig, maar je komt hier echt weer uit. Je hebt al vanaf je 15e verkering met deze jongen, kom op het wordt tijd dat je eens gaat puberen. De wereld ligt aan je voeten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven