HELP hopeloos verlief!

02-03-2012 21:54 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve lezers,

ik zit al een tijdje met een vervelende situatie, wat iedereen welles heeft maar ik vind het verschrikkelijk.

Ik ben verliefd! wat nu ?

Hy werkt achter de bar in zijn eigen cafeetje, door dat ik daar vaak kwam begon ik hem steeds leuker te vinden we lachen vaak naar elkaar hebben afentoe ook leuken gesprekjes maar er komt maar geen moment dat hij me nummer vraagt of iets in die richting.. Ik heb het gevoel dat hij me echt leuk vind. Ik merk ook aan hem dat die heel nerveus en zenuachtig is en ik zelf ook als ik hem zie maar ik heb besloten er niet meer heen te gaan omdat ik niet te hopeloos wil overkomen aangezien hij en ze vrienden wel weten dat ik daar voor hem kom het is ook een persoon die zich hoog voelt en zich zelf niet wil vernederen in wat voor situatie dan ook.

heeft er iemand goeie raad voor me?

Alvast bedankt...
Dus hij weet dat jij er voor hem komt en hij vindt jou ook leuk maar toch is hij bang een blauwtje te lopen? Beetje tegenstrijdig....

Doe eens gek, het is 2012, vraag hém.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Raad 1: leer correct Nederlands (sorry kon ik even niet achterwege laten, wie weet doe je er nog wat mee). Wie weet vind hij dat ook aantrekkelijk (ik zou persoonlijk afhaken op een man die mij met bovenstaande tekst zou benaderen).

Raad 2: Er is maar één manier om er achter te komen en dat is hem benaderen. Dat hoeft niet heel direct maar kan ook subtiel. Maar als je het ontwijkt dan kom je er sowieso niet achter.
quote:vrouwtjelieff- schreef op 02 maart 2012 @ 21:54:

het is ook een persoon die zich hoog voelt en zich zelf niet wil vernederen in wat voor situatie dan ook. ...

Leuk, een narcist

Die eigen kroeg is dan wel weer een pré.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
P.s. Een narcist die vang je, door met fluwelen handschoentjes aan zijn voeten te gaan liggen en hem de hemel in te prijzen.

Succes!
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Het is een 'bar man' !

Hoe duidelijk is dat.

Bar mannen flirten met iedereen en alles en zijn of doen / acteren altijd leuk. De meeste bar mannen hebben ook een vlotte babbel.

Dat wil niet zeggen dat ze daadwerkelijk ook iets met je willen, ik bedoel de intentie is : ze komt nog sen keer een wijntje halen.

Ik denk commercieel...
follow your dreams
quote:very__cherry schreef op 02 maart 2012 @ 22:05:

P.s. Een narcist die vang je, door met fluwelen handschoentjes aan zijn voeten te gaan liggen en hem de hemel in te prijzen.

Succes!
Die laatste zin was echt enorm lang!!

Maar wie niet waagt, wie niet wint.
Maar natuurlijk mag en kan je daar verliefd op worden, alleen ik geef t geen grote kans van slagen.

Daar naast als t wel wat wordt.. Hoe jaloers wordt jij als hij andere vrouwen versiert vanachter de bar terwijl jij zijn meiske bent...
follow your dreams
quote:datkanook schreef op 02 maart 2012 @ 21:59:

Raad 1: leer correct Nederlands (sorry kon ik even niet achterwege laten, wie weet doe je er nog wat mee). Wie weet vind hij dat ook aantrekkelijk (ik zou persoonlijk afhaken op een man die mij met bovenstaande tekst zou benaderen).

Raad 2: Er is maar één manier om er achter te komen en dat is hem benaderen. Dat hoeft niet heel direct maar kan ook subtiel. Maar als je het ontwijkt dan kom je er sowieso niet achter.

Ha die ster89,

leuke naam bedacht, joh!
quote:Ksenija schreef op 02 maart 2012 @ 22:10:

[...]

Ha die ster89,

leuke naam bedacht, joh!Huh? Waar heb jij nou zo ineens last van?
Ksenija, ik dacht precies hetzelfde.

Mochten we gelijk hebben: Ster, kom lekker terug onder je eigen naam. Zo erg is het akkefietje van gister toch ook niet?
Ik snap het bericht van ksenija, moest er wel om lachen. Ging over een discussie in een andere topic betreft spelfouten.
Die zich hoog voelt?, beter dan de rest, beter dan jij?

En je vind hem leuk, omdat je er vaak kwam?

Kom er wat minder.
Oh ja, ik zat hier voor vrouwtjelieff natuurlijk .

Verliefd zijn kan lastig zijn, vooral als je eigenlijk al vermoedt dat het toch wel niet wederzijds zal zijn. In dat geval kun je twee dingen doen: proberen te genieten van je verliefdheid en intussen heel hard hopen dat het over gaat, of een schot wagen en toenadering zoeken. Wat de beste is weet ik niet.
quote:galadriel schreef op 02 maart 2012 @ 22:25:

Die zich hoog voelt?, beter dan de rest, beter dan jij?

En je vind hem leuk, omdat je er vaak kwam?

Kom er wat minder.Dat kan ook nog ja
quote:groentsoep2 schreef op 02 maart 2012 @ 22:20:

[...]

Huh? Waar heb jij nou zo ineens last van?van jouw tekort aan inzicht.
Pffffff... Neeeheeeej.... niet weer iemand die verliefd word op iemand die iedereen leuk vind die iets koopt in zijn zaak...
@VC: welkom terug onder je eigen naam! Leuk dat je er weer helemaal bent.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Ik zag in een ander topic al wat over een avatar maar begreep het niet.. Nu opeens wel

Nee Lupine, dat akkefietje van eergisteren was ik alweer zo goed als vergeten, als ik daar al door onder een andere naam zou gaan nicken... Maar lief van je!
quote:ster89 schreef op 03 maart 2012 @ 09:50:

Ik zag in een ander topic al wat over een avatar maar begreep het niet.. Nu opeens wel

Nee Lupine, dat akkefietje van eergisteren was ik alweer zo goed als vergeten, als ik daar al door onder een andere naam zou gaan nicken... Maar lief van je! Dubbelnicken is niet toegestaan, zeker niet in dezelfde topic.
Goh Ksenija......

En je mag overigens best meer nicks hebben, maar niet in hetzelfde topic posten. Ik ben heus wel op de hoogte van de regels!
Sinds1 maart mag dat ja, lucky you!

En hier post je toch wel in dezelfde topic?!
quote:ster89 schreef op 03 maart 2012 @ 21:18:

Goh Ksenija......

En je mag overigens best meer nicks hebben, maar niet in hetzelfde topic posten. Ik ben heus wel op de hoogte van de regels!mocht je het weghalen...
Ik weet niet waarom je je in je hoofd hebt gehaalt dat ik Datkanook zou zijn, maar dat heb je dus mis. Vind ik op basis van een enkele post over spelfouten ook best vreemd. Maar iedere gek zijn gebrek...

Ik heb je in ieder geval gestaft omdat je het in meerdere topics aanhaalt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven