HELP hopeloos verlief!

02-03-2012 21:54 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve lezers,

ik zit al een tijdje met een vervelende situatie, wat iedereen welles heeft maar ik vind het verschrikkelijk.

Ik ben verliefd! wat nu ?

Hy werkt achter de bar in zijn eigen cafeetje, door dat ik daar vaak kwam begon ik hem steeds leuker te vinden we lachen vaak naar elkaar hebben afentoe ook leuken gesprekjes maar er komt maar geen moment dat hij me nummer vraagt of iets in die richting.. Ik heb het gevoel dat hij me echt leuk vind. Ik merk ook aan hem dat die heel nerveus en zenuachtig is en ik zelf ook als ik hem zie maar ik heb besloten er niet meer heen te gaan omdat ik niet te hopeloos wil overkomen aangezien hij en ze vrienden wel weten dat ik daar voor hem kom het is ook een persoon die zich hoog voelt en zich zelf niet wil vernederen in wat voor situatie dan ook.

heeft er iemand goeie raad voor me?

Alvast bedankt...
Uit de huisregels:

Wat is niet toegestaan op het Viva Forum:

i. Het gebruik van meerdere nicknames binnen één discussie. Bij ‘dubbelnicken’ geldt dat de tweede (alternatieve) nick, zonder waarschuwing vooraf permanent wordt geblokkeerd. Voor de hoofdnick geldt: blokkade volgens het bansysteem. Is er sprake van ‘dubbelnicken’ tijdens een tijdelijke ban, dan wordt die ban verlengd, dan wel omgezet naar een permanente ban.

Oh en na het lezen van de huisregels je post aanpassen..... ?
Ster, gezien het feit dat jij zo doelt op de regels, mogen we er dan vanuit gaan dat Ksenjia gelijk heeft?

Mijn inziens zou je hier niet zo op gehamerd hebben indien het namelijk niet zo zou zijn...
. . . . en nu weer on topic????!!!!!!
Ik hamer nergens op. Ksenija beweert dat ik dubbelnick. Ik geef aan dat ik op de hoogte ben van de regels, ondersteund door die regels en geef aan dat ik daarvoor heb gestaft.

Als het waar was, waarom zou ik een ban riskeren door hier te blijven posten? Ik denk dat dat genoeg 'bewijs' moet zijn dat het dus niet zo is.
Sorry Carenza. Ik vind het ook wel genoeg zo!

Geloof wat je wil geloven Ksenija.. Ik vind het best sneu als het je blijkbaar zo dwars zit dat je door zo'n klein ding mij in meerdere topics aanhaalt.
Wat laat jij je toch kennen door te liegen.

Zeg dan gewoon de waarheid, zou je echt beter uitkomen.

Had van jou niet zo'n zwakke reactie verwacht na wat kritiek op je houding op het forum. Moet je toch echt mee om leren gaan, in het dagelijks leven kan je ook niet na een akkefietje je ID veranderen.

En waarom ondersteund door de regels als je er geen gebruik van zou maken?!

Ik heb ook aangegeven dat het mag, gewijzigd sinds maart j.l.

Ik hou me verder niet bezig met de regels, want ik heb geen andere nick. Vandaar dat jij direct op de hoogte was, zo bijdehand ben je wel.

Toch heb je een steek laten vallen, want JIJ over de schreef gegaan door in 1 topic te dubbelnicken. IN DEZE!

Dan kun je mij wel staffen, omdat ik je doorheb, maar dat is weer een zwaktebod van jouw kant..

Verder ga ik er niet op in, wil de topics niet verpesten.

De melding is gemaakt en andere doen de rest.
quote:datkanook schreef op 02 maart 2012 @ 21:59:

Raad 1: leer correct Nederlands (sorry kon ik even niet achterwege laten, wie weet doe je er nog wat mee). Wie weet vind hij dat ook aantrekkelijk (ik zou persoonlijk afhaken op een man die mij met bovenstaande tekst zou benaderen).

Raad 2: Er is maar één manier om er achter te komen en dat is hem benaderen. Dat hoeft niet heel direct maar kan ook subtiel. Maar als je het ontwijkt dan kom je er sowieso niet achter.
Ik heb je gemeld Ksenija, want nu ga je echt te ver. In mijn ogen probeer je me onterecht een ban aan te smeren. Ik zal niet meer op jou reageren mbt jouw beschuldigingen en laat het over aan de Mods wat hiermee gaat gebeuren.
Die man heeft een eigen café. Volgens mij is dit voor hem niet meer dan een manier van klantenbinding. Leuk voor de omzet.

Wat is er trouwens leuk aan een man die zich hoog voelt en zichzelf niet wil vernederen?

Als dit inderdaad zo is zal hij dan wel wat willen beginnen met een klant?
Ik ga niet in op je provocatie, want je wil je streek verhullen door je op mij te richten.

Feit blijft dat jij een andere nick neemt, dat ontzettend zichtbaar is (niet slim, he?!) en de regels hebt overtreden..

Geeft niet, maar heb dan wel de ballen om het toe te geven.
Bitchfight?

0
Dus omdat Datkanook iets zegt over spelfouten moet ik wel achter die nick zitten? Ben je echt zo paranoide? En dan zeg jij dat ik provoceer?

Ik begrijp dit echt niet. En ik vind het ook heel sneu dat je blijkbaar als missie hebt mij te 'ontmaskeren' en op deze manier op mij reageert.

Dit is dan nu echt het laatste wat ik er over te zeggen heb.
Jij hebt jezelf laten ontmaskeren, beetje jammer.....
Dat ik er nog op in ga snap ik eigenlijk ook niet.

Maar... Mezelf laten ontmaskeren? Ik snap werkelijk waar niet waar je het over hebt. Je haalt steeds weer de post aan waarin Datkanook het over spelfouten heeft. Dat je op basis daarvan mij durft te beschuldigen van dubbelnicken vind ik heel vreemd en ook zeer vergezocht. Alsof ik de enige ben op dit forum die waarde hecht aan 'normaal' taalgebruik.

Ik krijg nu echt het gevoel dat je wacht tot ik uitbarst en zo de regels overtreed zodat ik geband word. Zo ver ga je me niet krijgen want dat ben je me niet waard. Wel ontneem je me nu mijn forumplezier en dat vind ik heel erg. Daarom heb ik je gemeld.
quote:ster89 schreef op 04 maart 2012 @ 12:37:

Dat ik er nog op in ga snap ik eigenlijk ook niet.

Maar... Mezelf laten ontmaskeren? Ik snap werkelijk waar niet waar je het over hebt. Je haalt steeds weer de post aan waarin Datkanook het over spelfouten heeft. Dat je op basis daarvan mij durft te beschuldigen van dubbelnicken vind ik heel vreemd en ook zeer vergezocht. Alsof ik de enige ben op dit forum die waarde hecht aan 'normaal' taalgebruik.

Ik krijg nu echt het gevoel dat je wacht tot ik uitbarst en zo de regels overtreed zodat ik geband word. Zo ver ga je me niet krijgen want dat ben je me niet waard. Wel ontneem je me nu mijn forumplezier en dat vind ik heel erg. Daarom heb ik je gemeld.

Ik snap het wel, je kan het niet hebben dat je er niet mee wegkomt.

Meld je ook even dat je de regels hebt overtreden?

Of laat je dat achterwege?
Gaat het een beetje hier?
Ach, miss Negatief is weer op dreef.
quote:datkanook schreef op 02 maart 2012 @ 21:59:

Raad 1: leer correct Nederlands (sorry kon ik even niet achterwege laten, wie weet doe je er nog wat mee). Wie weet vind vindt hij dat ook aantrekkelijk (ik zou persoonlijk afhaken op een man die mij met bovenstaande tekst zou benaderen).

Raad 2: Er is maar één manier om er achter te komen en dat is hem benaderen. Dat hoeft niet heel direct maar kan ook subtiel. Maar als je het ontwijkt dan kom je er sowieso niet achter.
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:Ksenija schreef op 04 maart 2012 @ 12:53:

[...]

Ik snap het wel, je kan het niet hebben dat je er niet mee wegkomt.

Meld je ook even dat je de regels hebt overtreden?

Of laat je dat achterwege?Zeg jij dan sorry als het niet zo blijkt te zijn??
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:calvijn1 schreef op 04 maart 2012 @ 16:38:

[...]

Zeg jij dan sorry als het niet zo blijkt te zijn?? ik kom met een verrassing
quote:calvijn1 schreef op 04 maart 2012 @ 16:37:

[...]

en dan andere corrigeren, die wijsneus
Ksenija, je wordt nu echt stierlijk vervelend. Je reageert nergens meer ontopic, je zit alleen maar te loepen waar Ster uithangt om dan vervolgens weer een kinderachtige opmerking te kunnen plaatsen. Dat noemen ze stalken, of pesten, en dat vind ik nog wel een haartje erger dan eventueel dubbelnicken. Ik heb je dan ook gemeld op het mod-topic.
Eens met groentsoep2, dit is niet leuk meer.
" Ik heb ook aangegeven dat het mag, gewijzigd sinds maart j.l."

Ook daarmee zit je fout, ksenija. Die regel was er namelijk altijd al, er is niets veranderd wat dat betreft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven