Help... ik ben te ongeduldig, wil niet dat het weer mis gaat

16-12-2008 11:35 372 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal,

ehmm ff bij het begin beginnen. Ik ken mezelf inmiddels een beetje wat relaties aan gaat . Kom een leuke vent tegen, gevoel blijkt wederzijds en dan .. dan word ik zo vreselijk onzeker en vooral ongeduldig !!!!! GRRRRRRRRRR dat ik het liefst vandaag hoor dat wij een relatie hebben en voor altijd bij elkaar zullen zijn. Natuurlijk weet ik dat dit niet werkt !!! duh .... maar ik zit er maar mooi mee....

Sinds een tijdje was ik aan het chatten met een leuke man via internet. Af en aan hadden we contact. Soms weken niet, dan weer eens een berichtje hoe t ging etc etc. Vorige week heel intensief gemaild met elkaar en bleken zoveel overeenkomsten te hebben waarvan we zelf niet eens wisten. Bij toeval gingen we afgelopen weekend allebei uit in dezelfde gelegenheid. Dus zagen wij elkaar voor het eerst... spannend !!! wow... er was een klik van beide kanten en niet zo'n beetje ook. Super zou je zeggen.. maar nu het volgende. Eigenlijk zijn we er allebei nogal mee overdonderd. Hadden beiden voor onszelf besloten het maar eens rustig aan te doen wat relaties betreft. Maar ja sommige dingen kan je nou eenmaal niet sturen.... Beiden dus totaal overdonderd en vinden elkaar helemaal leuk !!! Alleen omdat wij dus niemand hadden om rekening mee te houden zitten we beiden nogal volgepland met werk, sport en afspraken deze maand. Hebben wel een volgende date staan vlak na kerst maar dat duurt nog zo laaaaaaaaaaaaaaaaang en kijken daar beiden heel erg naar uit. Nou niets aan de hand he zou je zo zeggen :$ ware het niet dat ik echt vreselijk ongeduldig ben en hem liever vandaag dan morgen zie... maar dat gaat dus niet. Om hem nou niet meteen af te schrikken wil ik het dit keer anders aanpakken dan ik normaal zou doen.. mezelf totaal laten gaan. Wat is slim volgens jullie? Kan ik sms-en, bellen of mailen? of moet ik het maar een beetje zijn beloop laten tot de volgende date? En HOE houdt ik mijn onzekerheid in bedwang !!!!

Tips .... graag !!!!!!
probeer van zijn aandacht te genieten...

Dan reageer je ook veel leuker naar hem toe. hij is niet verplicht om je te bellen of te sms'en. en jij bent dat ook niet.

en wat ik ook vaak doe is proberen niet gelijk terug sms'en! eerst ff wat drinken pakken bijv. ondertussen nadenken wat ik wil sms'en en dan pas berichten...

Ik snap je wel! vooral in de onzekere beginperiode is het enige waar je op hoopt een berichtje of belletje van hém!
quote:waterfee schreef op 19 december 2008 @ 10:50:

Ik claimde mijn vriend ( ook via internet leren kennen) ook teveel in het begin. Schoot in de stress als ik geen smsje direct terug kreeg. Wilde weten wanneer ik hem weer zou zien, afspreken dus. Wat mij hielp was een goede vriendin te bellen die me hielp het te relativeren. Ik hield ook een dagboek bij.

Maar mijn gedachten waren constant bij hem, die wil je graag stoppen. Wat iemand tegen mij zei was: sta jezelf toe 2 keer per dag heel intensief aan hem te denken. Daarin kun je dan dromen over de toekomst b.v. Daarna keer je weer terug naar de realiteit. De orde van de dag. Sterkte ermee. Het slijt vanzelf.Hi Waterfee, bedankt voor je lieve berichtje. Misschien is een dagboek inderdaad een goed idee. Dan kan ik daar van mij afschrijven wat ik voel etc. Dan val ik hem daar in ieder geval niet mee lastig maar ik ben het toch ff kwijt. Pffffff zit hier nu weer iedere minuut op mijn telefoon en mail te kijken. Ik zou willen dat ik niet aan hem kon denken !!
The secret of love

I once had a friend,

Who grew to be very close to me.

Once when we were sitting at the edge of a swimming pool,

She filled the palm of her hand with some water,

And held before me,and said this:

You see this water carefully contained on my hand??

It symbolizes love.

This was how i see it:

As long as you keep your hand caringly open

And allow the water to remain there,

It will always be there.

However,

If you attempt to close your fingers round it and try to posses it,

It wil spill through the first cracks it finds.

This is the greatest mistake:

That people do when they meet love....

They try to posses it,

They demand,

They expect...

And just like the water spilling through Your hand,love will retrieve from you.

For love is meant to be free,

You cannot change its nature.

If there are people you love,

Allow them to be free beings.

Give and don't expect.

Advise, but don't order.

Ask, but never demand.

It might sound simple, but it is a lesson that may take

A lifetime to truly practice.

It is the secret to true love.

To truly practice it, you must sincerely feel no expectations

From those who you love, and yet an unconditional caring.

Passing thought....

Life is not measured by the number of breaths we take:

But by the moments that take our breath away...

Love doesn't require two people look at each other,

But that they look together in the same direction…
Chaozz, ik heb sinds deze zomer een 'relatie in oprichting' met een, hoe zal ik het noemen, nogal verstrooide man. Ik geloof dat hij oprecht gek op me is, maar initiatief tonen, ho maar. Nu ben ik wel een beetje zoals jij, dus op zoek naar bevestiging. Tot nu toe (vier maanden) heb ik een beetje achter z'n kont aangelopen, maar daar ben ik van de week mee opgehouden. Ik heb er geen zin meer in. De helft van de tijd ben ik namelijk bezig met me, net als jij, opwinden over geen bericht, soms ben ik echt in alle staten en bijna misselijk, dan beheerst het mijn hele dag en humeur. Dat vind ik zo achterlijk van mezelf. Bij mij heeft het met verlatingsangst te maken, die is nogal sterk. Maar bij deze man, hoe gek ik ook op hem ben, zit het er gewoon niet in dat hij me in dat opzicht gaat geven wat ik nodig heb. Ik mag het ook van niemand verwachten, moet er zelf mee in het reine komen.

Overigens heb ik nog een ander topic lopen, over de twee mannen in mijn leven, dat speelt op dit moment namelijk ook.
De helft van de tijd ben ik namelijk bezig met me, net als jij, opwinden over geen bericht, soms ben ik echt in alle staten en bijna misselijk, dan beheerst het mijn hele dag en humeur. Dat vind ik zo achterlijk van mezelf. Bij mij heeft het met verlatingsangst te maken, die is nogal sterk.

ik snap je wel hoor... ik heb dat dus ook. Kan bijna niet eten, knoop in mijn maag en het is zo'n beetje het enige waar ik nog aan kan denken. het bepaalt mijn doen en laten en daar baal ik heel erg van. Bij ons is het natuurlijk echt nog heel pril.... en hij geeft mij ook elke dag wel een berichtje of teken van leven. Soms denk ik weleens waarom maak ik mij dan zo druk !!!!!! Gisteren ook dat lieve berichtje en toch maak ik mij nog steeds zorgen. Mijnheer zit natuurlijk gewoon op zijn werk en heeft t druk. Dus kan misschien helemaal niet mailen :S maar goed ik ga zo mijn croissantje toch maar eens proberen op te eten. Want ik kan ook niet zomaar omvallen natuurlijk.

Trouwens denk ook nadat ik het topic 'verlatingsangst' heb gelezen dat het bij misschien ook wel daar aan ligt. Maar hoe weet je zeker of je dat hebt en wat kan je er aan doen?

x
Nou, eten kan ik dus wel, haha! Maar het irriteert me vooral omdat ik verder prima functioneer, geen twintig meer ben, maar in de veertig, een lang huwelijk achter de rug heb, en dat er dan toch nog zo'n plekje ergens is waar ik me ongenadig laat raken, dat dan echt met me aan de haal gaat. In het begin was het net zo erg als bij jou, maar nu we een aantal maanden verder zijn, heb ik wel iets beter geleerd om er mee om te gaan. Zodanig dat ik nu op het punt sta dat ik zeg: en nu ga ik eens kijken wat er gebeurt als ik niets doe. Dat komt ook omdat ik nu wil weten hoe hij er persoonlijk instaat, ik vind vier maanden kijken of het wat zou kunnen worden voldoende, ik wil nu een intentieverklaring. Anders moet ik weer eens verder gaan kijken.

Verlatingsangst heb ik in therapie ontdekt. Er is een goed boek 'Leven in je leven' van Jeffrey Young en Janet Klosko, waarin staat hoe je het kunt herkennen.
quote:Yayasister schreef op 19 december 2008 @ 11:44:

Nou, eten kan ik dus wel, haha! Maar het irriteert me vooral omdat ik verder prima functioneer, geen twintig meer ben, maar in de veertig, een lang huwelijk achter de rug heb, en dat er dan toch nog zo'n plekje ergens is waar ik me ongenadig laat raken, dat dan echt met me aan de haal gaat. In het begin was het net zo erg als bij jou, maar nu we een aantal maanden verder zijn, heb ik wel iets beter geleerd om er mee om te gaan. Zodanig dat ik nu op het punt sta dat ik zeg: en nu ga ik eens kijken wat er gebeurt als ik niets doe. Dat komt ook omdat ik nu wil weten hoe hij er persoonlijk instaat, ik vind vier maanden kijken of het wat zou kunnen worden voldoende, ik wil nu een intentieverklaring. Anders moet ik weer eens verder gaan kijken.

Verlatingsangst heb ik in therapie ontdekt. Er is een goed boek 'Leven in je leven' van Jeffrey Young en Janet Klosko, waarin staat hoe je het kunt herkennen.

Hmm nou ik ben dat vandaag maar eens gaan doen.. niets laten horen.. kost een hoop moeite, maar hij moet toch ook eens de kans krijgen om iets te laten horen. Ik denk namelijk dat ik hem die kans niet eens geef. Omdat hij dan alweer een smsje of berichtje van mij heeft gehad. gisteren avond kwam er ook eentje helemaal vanzelf dus ik moet hem ook wel de ruimte geven.

Ik weet wat je bedoelt.. ben ook geen 20 meer.. ook nog geen 40 maar toch wel op de leeftijd dat je mag verwachten dat je je niet meer gedraagd als een opgeschoten puber !! heb gelukkig een lieve vriendin die mij echt helpt relativeren. Joh die is gewoon drukaan het werk.. En heeft ie jullie date van na de kerst al afgezegd? Nee toch.. nou dan zal t allemaal wel mee vallen. En eigenljik heeft ze natuurlijk ook wel gelijk. dat berichtje van gisteren was hartstikke lief.. dus wat zeur ik nou !!!

Croissantje is inmiddels binnen met veel pijn en moeite

Snap wel wat je bedoelt hoor na 4 maanden weet je toch wel een heel klein beetje wat je aan elkaar hebt... waar staat dat topic van je over 2 mannen in je leven. Ga ik die ook ff lezen (AFLEIDING !!!)

xxx
Dat topic staat een stukje naar beneden, heet: Twee mannen, raak het spoor een beetje bijster.
quote:Yayasister schreef op 19 december 2008 @ 12:36:

Dat topic staat een stukje naar beneden, heet: Twee mannen, raak het spoor een beetje bijster.

hmm ff gelezen. Kan mij voorstellen dat je het spoor een beetje bijsteren bent. Wat wel handig is, is dat als de één niets laten horen je altijd de ander nog hebt :-) Nee das niet aardig om te zeggen... sorry.. maar ik zou er niet tegen kunnen. Jammer dat SV niet echt relatiemateriaal is.. want hij klinkt een stuk leuker dan LM.

Ik zit ondertussen nog steeds te wachten op een teken van leven !!! grrrrrr en ik wil gewoon echt niet SMS-en.. ik doe het niet , ik doe het niet, ik doe het niet... zou t helpen als ik eht vaak genoeg tegen mezelf zeg? Of zou ik hem toch een klein smsje kunnen sturen om te laten weten dat ik aan hem denk (alsof ie dat zo ook al niet weet)

x
Niet doen, niet sms-en, ik weet hoe moeilijk het is, maar gewoon niet doen, ok?

Ik betrapte mezelf er net ook op dat ik het wilde doen, maar ik doe het ook niet: ook niet om te laten weten dat ik al twee dagen ziek ben, gewoon niet. Ben echt benieuwd of hij op het idee komt dat het al een tijdje heel stil is. En zo niet, tja, dan houdt het op.

Jij hebt trouwens in mijn ogen helemaal niets te klagen, het zit in jou, het wordt een obsessie, maar die man van jou doet echt wel leuk mee, hoor! Dus ga wat doen, koop iets leuks, spreek met iemand af, komt in orde. En het komt nog beter in orde als je hem niet de stuipen op het lijf jaagt met je overenthousiasme...
hahhah thanks yaya... Ik weet ook eigenlijk wel dat je gelijk hebt. Ik bedoel gisteren rond half 12 nog zo'n lief berichtje en dan nu ff niets.. maar idd hij heeft date nog niet afgezegd, hij is gewoon ff bezig !!!

Jij ook niet sms-en he?! als je dat wil doen dan stuur je maar gewoon hier een berichtje, dan beloof ik je dat ik elke keer trouw zal checken of je al wat geschreven hebt en dan antwoord ik ook !!! Weet namelijk hoe moeilijk het is... maar als je ff wat anders kan doen helpt dat inderdaad..dus ik ga vanavond dansen alsof mijn leven er vanaf hangt. Morgen is mijn nichtje jarig en ga ik s avonds met een vriendin wat doen, zondag schaatsen met jarig nichtje dus ik heb wel iets te doen gelukkig.. nu nog ff wrken tot 16.00 uur...

x
Ben echt benieuwd of hij op het idee komt dat het al een tijdje heel stil is. En zo niet, tja, dan houdt het op.[/quote]

Ben ik trouwens ook wel benieuwd naar.. je zou toch zeggen hij moet op een zeker moment toch wel denken hey tis stil aan de overkant

Ben ook benieuwd of die van mij dat gaat denken vandaag. Normaal had ik nameljik echt al wel een berichtje gestuurd.... maar nu dus niet !!!

Heb mij al wel zitten bedenken, stel nou dat ie vandaag echt niets laat horen. Dat wordt dan dus een slapeloze nacht en een ontzettend rothumeur...
Chaozz, relax!!!!!!!!!!!! Je jaagt mij zelfs angst aan, laat staan je nieuwe vlam.

Dat je graag contact wilt houden snap ik wel. Maar dat hij echt iedere dag moet sms-en of bellen, omdat jij anders een slapeloze nacht en een rothumeur hebt.. kom op zeg! Dit klinkt echt enorm puberaal.

Je hebt een afspraak met hem staan en hij sms't of belt regelmatig. En dat is voor jou niet genoeg?

Die arme man rent straks heel hard weg als je zo doorgaat, dat durf ik je op een briefje te doen.
Chaozz en Yayasister, jullie zitten elkaar nu een beetje op te hitsen

Stop daar mee joh, jullie worden er alletwee krankjorum van.

Chaozz, een slapeloze nacht als een een dag niets van hem hoort?

Slapeloze nachten heb je van een baan die op de tocht staat, een familielid wat plots komt te overlijden, vreselijk rood staan op de bank

Maar toch niet van een man die je net kent???

Blijf nou toch eens even realistisch meisje

Je bent zo ontzettend veel aan het vooruit denken, vooruitplannen en aan het doemdenken.

Weet je wat er dan gaat gebeuren???

Ze noemen het self fulfilling prophecy

Het Kan ook alleen maar misgaan want de meneer KAN het gewoon niet goeddoen

Jij loopt NU al op je tenen, en jullie hebben nog niet eens echt wat

Je focussed veel en veel te veel op wat er misschien gaat gebeuren

Zie het zo:

Er is een man, ik vind hem leuk, hij vind mij leuk laten we eens kijken wat er gebeurd, ipv al 7 passen vooruit te denken.

Dodelijk vermoeiend....en dan met name voor jezelf meis
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
[quote]Summerdance schreef op 19 december 2008 @ 13:40:

Chaozz en Yayasister, jullie zitten elkaar nu een beetje op te hitsen

Stop daar mee joh, jullie worden er alletwee krankjorum van.

Goed plan ga er meteen mee stoppen !! NU !!!

Chaozz, een slapeloze nacht als een een dag niets van hem hoort?

Slapeloze nachten heb je van een baan die op de tocht staat, een familielid wat plots komt te overlijden, vreselijk rood staan op de bank ehmm nou daar zeg je wat.. misschien moet ik mij inderdaad eens zorgen gaan maken om mijn bankrekening

Maar toch niet van een man die je net kent???

Blijf nou toch eens even realistisch meisje

Je bent zo ontzettend veel aan het vooruit denken, vooruitplannen en aan het doemdenken.

Weet je wat er dan gaat gebeuren???

Ze noemen het self fulfilling prophecy

Precies moet er direct mee stoppen want straks vangt de cosmos mijn signalen op en gaat t helemaal mis !!

Zie het zo:

Er is een man, ik vind hem leuk, hij vind mij leuk laten we eens kijken wat er gebeurd, ipv al 7 passen vooruit te denken.

Eigenlijk is het heel simpel he als je het zo zegt

Dodelijk vermoeiend....en dan met name voor jezelf meis

Je hebt helemaal gelijk summerdance... ik ga dan ook strakjes gewoon lekker kerstmannen kijken hier buiten.. ff de frisse lucht in met een vriend van mij ... liefts zou ik gaan wachten op een berichtje maar dat doen we dus niet !!!!!
Ooh hihi! sorry chaozz, die naam past écht bij jou....

Je kwelt jezelf door te willen weten wat hij denkt over jou....

het zou voor jezelf echt een mijlpaal zijn om hem niet te sms'en vandaag!

ik heb ook zo'n vriendin, ik kan haar maar niet aan haar verstand brengen dat ze door er zo bovenop te zitten die leuke mannen echt wegjaagt!! en dat gebeurt ook écht... na 2 weken zijn het eikels uhum...

Stiekem heb ik dan met die mannen te doen, dan denk ik.. ooh je weet niet wat je op de hals haalt... En dan 'belooft' ze me zijn reactie af te wachten.. maar kom ik er later achter dat zij toch maar heeft gebeld ofzo... Ze is gewoon superonzeker... en voor de rest een toffe meid maar met mannen een ramp...

ze wordt zo snel hoteldebotel verliefd en als t niet goed gaat...zit ze zo erg in een dip... héél vermoeiend.
Summerdance, ik hits niemand op en ben in geen maanden zo rustig geweest. En slapen doe ik ook prima. Eten lukt altijd. Het is alleen zo dat ik Chaozz' gevoel herken. En me door haar verhaal realiseerde dat ik zelf ook zo ben, al is het tegenwoordig stukken minder. Ik wil er alleen voorgoed vanaf, want het is geen leuk gevoel.
Hey was ook niet aanvallend bedoeld Yaya, begrijp me niet verkeerd..

Maar net als Chaozz verwacht je zo ontzettend veel van de mannen (wat ik hier lees hoor, heb je andere topic niet gelezen)

Jij vind dat hij na 4 maanden maar eens duidelijkheid moet geven

Je kan toch niet in zijn hoofd kijken?

Je kan dus niet vinden wat hij moet voelen.

Een intentieverklaring?

ieks....

Tis geen zakelijke overeenkomt hoor die je aangaat, het gaat om gevoel....de jouwe maar ook zeker het zijne

Ik snap ergens de gedachtegang wel (heb hem zelf ook)

Maar door mensen tot uitspraken te dwingen

Daar jaag je mensen alleen maar mee weg...

Tis alleen wel zo dat als je er echt niet mee om kan gaan je idd bij jezelf te rade moet gaan, wil ik dit....nee, dan stop ik

En dat is ook wat ik in je postings las, en wat ik echt knap vind van je
quote:Crazyinlovee schreef op 19 december 2008 @ 13:56:

...ik heb ook zo'n vriendin, ik kan haar maar niet aan haar verstand brengen dat ze door er zo bovenop te zitten die leuke mannen echt wegjaagt!! en dat gebeurt ook écht... na 2 weken zijn het eikels uhum...en dat bedoelde ik dus met de self fulfilling prophecy
Summerdance, als er iemand veel geduld heeft (gehad) met deze man, ben ik het. Engelengeduld en ik heb hem nog nooit ergens toe proberen te dwingen, omdat ik weet dat ik hem dan wegjaag. Ik ben enthousiast geweest, heb hem laten merken dat ik hem goed vind zoals hij is (was ie beslist niet gewend), etc, etc.

Waar Chaozz mee worstelt, heb ik in het begin zeer zorgvuldig onder de loep genomen en ben er de strijd mee aangegaan, met mezelf dus. Met behulp van een therapeut. Dat is vrij aardig gelukt. Ik kan mezelf nu terugfluiten als ik me weer eens verschrikkelijk loop op te winden over een dagje geen contact, etc. Overigens ben ik al die tijd wel de initiator geweest van onze afspraken, en volgens mij vond hij dat wel lekker makkelijk.

Maar... ik vind dat nu het moment aangebroken is dat hij ook eens een stapje zet, ik wil weten of het niet allemaal alleen maar van een (mijn) kant komt, snap je? Ik verwacht helemaal niet zoveel van hem, wil alleen nu wel weten of hij mij echt leuk vindt of het zich gewoon gezellig laat aanleunen, want die indruk heb ik wel eens. En ik dwing hem tot geen enkele uitspraak, ik kijk wel uit, ik wil alleen nu wel eens weten wanneer en of hij zelf in actie komt als ik niets laat horen.
Klinkt heel erg verstandig Yaya, je hebt je eigen grens gevonden.

En tuurlijk heb je gelijk dat jij niet de enige moet zijn die afspraakjes maakt.

Het moet een wisselwerking zijn tussen jullie twee.

(heb net even de moeite genomen om je andere topic even te lezen en las daar dat hij net uit een scheiding komt)

een scheiding hakt er in (jij bent ook gescheiden toch?)

vaak wil je wel graag de aandacht maar staat je hoofd/hart nog helemaal niet naar een nieuwe relatie, simpelweg omdat de oude nog te diep zit.

Denk je dat je los kan laten, als hij geen initiatief blijft tonen?

Nogmaals, ik vind het sterk wat je doet, en denk ook dat ik je in eerdere post hier misschien wat verkeerd begrepen heb.
Ik denk dat ik me in eerste instantie niet helemaal goed uitdrukte, ik wilde Chaozz laten weten dat ze niet de enige is die zo in elkaar zit. Maar ik ben inmiddels wel een hele stap verder dan zij is. Door er echt hard aan te werken, omdat ik me niet meer zo wil voelen. Het valt te leren, al heb ik soms echt nog wel een terugval, maar het is me de energie niet meer waard, die heb ik nodig voor andere dingen.

En ja, ik heb mijn eigen grens gevonden, misschien wel voor het eerst op deze manier. Ik heb begrip voor zijn scheiding en de nasleep daarvan, maar ik kan niet op mijn tenen blijven lopen omdat ik er altijd op bedacht moet zijn dat hij het misschien wel benauwd krijgt i.v.m. het verwerken van allerlei dingen.
Chaozz spreekt van een teken van leven. Vind ik nogal zwaar op de hand klinken. Maar wie ben ik. Hij laat tot nu toe elke dag iets van zich horen. Wees daar dan ook tevreden mee. Waarom moet hij nu meer van zich laten horen dan dat ene smsje, mailtje of telefoontje op de dag? Waarom heb je nog meer bevestiging nodig als hij al gezegd heeft je leuk te vinden? Leuk is toch leuk? Lief is lief en veranderd echt niet binnen 24 uur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En als dat wel veranderd dan komt dat denk ik door je gepush en je geclaim omdat je van hem de hele dag door wat van hem wilt horen. Of zoals je zelf zegt een teken van leven..Onbegrijpelijk.....

Echt je maakt op deze manier meer kapot dan je lief is. En dan zit je naast je telefoon zonder dat hij je ooit nog zal bellen. Check je je mailbox zonder er ooit nog maar een berichtje van hem in te krijgen. En controleer je je mobiel zonder ooit nog een smsje van hem te ontvangen. Is dat wat je wilt????
Yaya je bent op de goede weg. Je hebt hulp bij het plaatsen van je gedrag en hoe je het kunt aanpassen zodat je mensen niet meer wegjaagt! Heel goed van je!
Ik ben ook echt van mening dat een relatie (zeker in het begin) gewoon een beetje vanzelf moet gaan.

Zonder al te veel nadenken, zonder al te veel op je tenen lopen en zonder al te veel onzekerheid met verse scheidingen en andere "problemen"

Geloof me ook ik had er een handje van om juist dat soort mannen aan te trekken.

Maar een dik half jaar geleden ben ook ik tegen mijn eigen grens aangelopen (en hard)

En nu....bij het daten loopt het wel....of niet

Beetje zwart wit misschien maar als er een meneer niet lekker bij me past ga ik er geen moeite meer instoppen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven