Help... ik ben te ongeduldig, wil niet dat het weer mis gaat

16-12-2008 11:35 372 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal,

ehmm ff bij het begin beginnen. Ik ken mezelf inmiddels een beetje wat relaties aan gaat . Kom een leuke vent tegen, gevoel blijkt wederzijds en dan .. dan word ik zo vreselijk onzeker en vooral ongeduldig !!!!! GRRRRRRRRRR dat ik het liefst vandaag hoor dat wij een relatie hebben en voor altijd bij elkaar zullen zijn. Natuurlijk weet ik dat dit niet werkt !!! duh .... maar ik zit er maar mooi mee....

Sinds een tijdje was ik aan het chatten met een leuke man via internet. Af en aan hadden we contact. Soms weken niet, dan weer eens een berichtje hoe t ging etc etc. Vorige week heel intensief gemaild met elkaar en bleken zoveel overeenkomsten te hebben waarvan we zelf niet eens wisten. Bij toeval gingen we afgelopen weekend allebei uit in dezelfde gelegenheid. Dus zagen wij elkaar voor het eerst... spannend !!! wow... er was een klik van beide kanten en niet zo'n beetje ook. Super zou je zeggen.. maar nu het volgende. Eigenlijk zijn we er allebei nogal mee overdonderd. Hadden beiden voor onszelf besloten het maar eens rustig aan te doen wat relaties betreft. Maar ja sommige dingen kan je nou eenmaal niet sturen.... Beiden dus totaal overdonderd en vinden elkaar helemaal leuk !!! Alleen omdat wij dus niemand hadden om rekening mee te houden zitten we beiden nogal volgepland met werk, sport en afspraken deze maand. Hebben wel een volgende date staan vlak na kerst maar dat duurt nog zo laaaaaaaaaaaaaaaaang en kijken daar beiden heel erg naar uit. Nou niets aan de hand he zou je zo zeggen :$ ware het niet dat ik echt vreselijk ongeduldig ben en hem liever vandaag dan morgen zie... maar dat gaat dus niet. Om hem nou niet meteen af te schrikken wil ik het dit keer anders aanpakken dan ik normaal zou doen.. mezelf totaal laten gaan. Wat is slim volgens jullie? Kan ik sms-en, bellen of mailen? of moet ik het maar een beetje zijn beloop laten tot de volgende date? En HOE houdt ik mijn onzekerheid in bedwang !!!!

Tips .... graag !!!!!!
Geeft een lekker gevoel he Noeks....als ze het helemaal uit haarzelf doet...

Geniet ervan meiske...geduld wordt beloond, je bent het levende bewijs
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Thanks Summer ! Geeft idd een héérlijk gevoel! Ga er nu lekker over dromen... hihi. Truste allemaal!
Chaozz.... Ik vind het fijn dat je veel aan de tips hebt die deze meiden aan je geven. Ik herken wel wat in jouw verhaal. Dat je helemaal sip en bang wordt dat hij je toch niet zo leuk vindt, als hij niet terug smst.

Maar hij heeft al 'ja' gezegd tegen een date, hij smst je en hij belt je. Ook al belt ie je op als ie dronken is en jij niks van het gesprek snapt.

Wees niet te bang dat dit op niks gaat uitlopen. Je weet nooit hoe de toekomst eruit zal zien. Je hoopt nu dat dit voor eeuwig zal zijn, maar niemand kan je die garantie geven. Dat is juist het mysterie van het leven! Ga je niet vastklampen aan het hele toekomstplaatjes dat je ongetwijfeld al met hem gevormd hebt Hoe goed ken je hem al? Misschien ben je na een maand zelf al helemaal op hem uitgekeken. Heb je je dat al bedacht?

Leef lekker in het nu!
hey pop1980... thanks voor je berichtje... je hebt ook wel gelijk, wat ken ik hem nu. Misschien vind ik hem over een maandje wel niet meer zo leuk (kan ik mij nu absoluut niet voorstellen natuurlijk maar t zou zomaar kunnen). Hij smst tot nu toe elke dag en is gewoon lief en vrolijk. En die date die gaat door. Dus eigenlijk heb ik ook niets te klagen. Moet het gewoon van mij af zetten dat als ie ff niet smst of belt dat ie dan gewoon even geen tijd heeft... :$ is moeilijk voor mij maar het lukt wel steeds beter. Ben dan ook erg blij met de dames hier die mij af en toe een flinke uitbrander geven. Dan schrik ik en ga ik weer nadenken hahahah erg he dat dat er af en toe voor nodig kan zijn !!!! Zoals vandaag nog niets gehoord een klein stemmetje begint weer onzekere dingen tegen mij te roepen maar ik verman ehmm vrouw mij . Ga zo lekke rmijn haar stylen en vanavond naar buiten ... hup weg .. ff zinnen op iets anders en weer een dag voorbij !!! nog maar 5 nachtjes slapen !!!
Chaozz, het komt echt wel goed met die date van jou! Ik snap wel wat je bedoelt als het zo 'n dagje stil is en je daardoor weer wat onzekere gevoelens krijgt... maar, idd, wat pop1980 zegt is waar: je date staat en hij heeft zelfs nog gezegd dat ie "natuurlijk" doorgaat, dus ik zou me niet zo'n zorgen maken als ik jou was!

Maar nogmaals, ik snap je helemaal... ik zit nu al bijna een week te "wachten" totdat mevrouw eens vraagt wanneer we weer iets afspreken. Tot ik dit topic las werd ik gek van onzekerheid, maar nu ik dit allemaal gelezen heb, en de dames het allemaal zo lekker relativeren, heb ik zoiets van: Waar maak ik me druk om? Ze belt me iedere dag (zodra ze van d'r werk komt en thuis de voordeur binnen stapt), smst regelmatig... Dat het dan wat langer duurt voordat ze om een date vraagt; so be it. Iedereen z'n eigen tempo toch?

Het komt vast helemaal goed met die date van jou!
Noeks, wat een lief berichtje. Weet niet of je een man of vrouw bent, maar mocht je een man zijn vind ik het helemaal super dat je er ook voor uit komt dat ook mannen dit probleem dus blijkbaar hebben. Ben blij dat ook jij de dingen weer ziet zoals ze zijn door de dames hier die alles zo fijn kunnen relativeren. Want als ik eenmaal in mijn eigen kleine onzekere wereldje zit :$ dan zie ik de realiteit soms ff niet meer. Heb vanmorgen gewoon zelf ff een smsje gestuurd met : Werkze vandaag... en kreeg binnen een paar minuten een smsje terug met: Jij ook schatje, werk ze..... x Dus idd dan denk ik waar maak ik mij nou zo druk om!!!! PFff maar wachten duurt lang dat ben ik met je eens.

Meteen weer een vraagje aan jullie, wat vinden jullie, kan ik zaterdag vragen wanneer ik hem weer zie ??? Of is dat te opdringerig? Of moet ik gewoon genieten en daarna maar weer zien wanneer we weer eens iets afspreken? Het liefst vraag ik het gewoon maar ik weet niet of ik dat in mijn situatie wel zal doen (gezien het feit dat hij heeft gezegd dat hij het rustig aan wil doen??)

x Maar weer...
Noeksje meissie....dat is de goeie insteek!

Wel lief van haar dat ze elke dag even belt...bel jij haar ook wel eens of laat je de bal bij haar liggen?

Leuk om te lezen dat mensen echt wat aan adviezen hebben..

Chaozz,niet vragen wanneer je hem weer ziet, gewoon genieten van de dag samen.

Niet te veel nadenken wijffie, hij komt en laat het een beetje over je heen komen.

Zeker ook omdat hij heeft gezegd dat hij het rustig aan wil doen

Laat het een beetje spontaan blijven.

Als hij je net zo leuk vind als jij hem dan komt die volgende date er echt wel.

Leuk toch dat hij vrijwel direct terug smst.

Geef hem nu weer de kans om een stapje jouw kant op te zetten

Zeker in het begin is het een beetje een spel...

Tis hartstikke moeilijk, dat weet ik ook wel, maar je bent hartstikke goed op weg.

Laat hem een beetje moeite voor je doen, als jij gelijk vraagt, wanneer zie ik je weer dan is het "jaag en uitdaag" spel een beetje weg.

Geef het tijd!

Succes meissie
dat laatste. Hij is de man, laat hem maar een beetje moeite doen. Niets is zo onaantrekkelijk als een vrouw die zich voor zijn voeten werpt. Als hij je leuk genoeg vindt, komt hij heus wel met en voorstel (hoeft dan niet gelijk diezelfde date, maar binnen een week of zo) En zo niet, dan vindt hij je niet leuk genoeg en moet jij je afvragen of je achter iemand aan wilt lopen die de moeite dan toch niet waard is. Gevoel is nou eenmaal niet te sturen.

Succes en ik lees hier mee hoe het gaat!
Chaozz, op het topic break maar is er nog hoop staat een gedichtje van Noeks...lees het eens als je wilt

Het dekt de lading van wat hier besproken wordt ook heel erg.
summer en pannekoekje... wat een wijze woorden weer.. dat wordt dus heel hard op mijn tanden bijten zaterdag en hem niet vragen wanneer ik hem weer zie. Ga er gewoon volop van genieten... die dag. En we zien wel. Idd als hij mij leuk genoeg vindt zou hij zelf met een voorstel moeten komen, maar afwachten is zoooooooooooooooooooooooooo moeilijk. Hoewel het de laatste dagen echt wel veel beter gaat. Met jullie in mijn achterhoofd, lukt het mij om gewoon gezellig en leuk te zijn en hem niet telkens te vragen of ie mij nog wel leuk vind etc etc.... gewoon luchtig en leuk !!! en het werkt, want hij doet net zo luchtiig en leuk terug. Enehmmm dat smsje van vanmorgen, daar kan ik wel weer ff mee voort (heb hem geloof ik al 20 keer gelezen maar goed hahahhahah

Thanks ladies... zal nog ff gedichtje van noesk lezen op het topic dat je zei Summer...

x
summer, bedoelde je het gedichtje van funnylittlefrog?? Ik kan namelijk op dat topic geen gedichtje vinden van noesk of kijk ik niet goed?? Het gedichtje van FLF, vind ik inderdaad mooi, hoe graag je het ook zou willen sturen, je kan het niet.... dus eigenlijk, sit back and relax. Ik kan er toch niets aan veranderen.. hij vind mij leuk of hij vindt t niet... Hmmm ook een goede om eens te onthouden als ik weer eens in de stress schiet. Denk dat ik m ff print en ergens in huis ophang, of in mijn tas stop !!!

x
Hoi Chaoz,

Hier is er nog eentje! Ben op de Toon Hermans toer vandaag

Ze zocht het geluk, het grote "het"

Ze zocht, maar vond het niet

En vele malen stond ze met

een kluitje in het riet

Ze zocht het geluk in het dal, aan de top

maar werd het zoeken moe

Pas toen ze zei: ik geef het op

Toen kwam het naar haar toe!

Loslaten dus, is het devies..
Denk idd dat het gedichtje van iemand anders was . Ik heb ondertussen ook een TO geopend, onder de tekst: Wat wil ze nou?! Summer, zou je eens willen kijken? Ik bel haar trouwens ook, gisteravond nog... Daarna heb ik dat TO geopend, want ik wist het echt ff niet meer.

Ohja, Chaozz, helaas, ik ben een vrouw... dus ik kan je niet vertellen of mannen die onzekerheden ook hebben, maar ik denk het wel...
hi funnyLF, thanks voor je mooie gedichtjes. Ik zal ze naast elkaar op de keukendeur plakken zodat ik er steeds aan herrinnerd wordt. Eigenljik mag ik ook niet klagen, hij laat toch wel duidelijk merken dat ie mij ook wel leuk vind (toch???). Tot nu toe elke dag contact..... En date gaat gewoon door.

Wat mij alleen ook nog een beetje steekt is dat hij nog regelmatig op de datingsite kijkt (en staat) via waar ik hem heb leren kennen. Heb hem hierover ook gevraagd hoor, ik zei dat ik mijn account gedeactiveerd had. Hij zei hierover, joh ik heb nog een abonnement tot eind januari en dat laat ik gewoon zo.. maar ik ga geen nieuwe dates afspreken. Toch zit het mij niet lekker dat ik zag dat hij vanmorgen weer ingelogd had. Wat vinden jullie hiervan? Of maak ik mij nu weer te druk?

x
Tja, je kan inderdaad wel alle twijfels wegrationaliseren en roepen dat je je overal te druk over maakt. En vaak zal dat ook wel zo zijn.

Dat datingsite verhaal hóeft niks te betekenen uiteraard. Dat is vanaf hier ook moeilijk te bepalen.

Maar het zou mij denk ik ook niet helemaal lekker zitten. Probeer angst niet te verwarren met intuïtie.
quote:funnylittlefrog schreef op 23 december 2008 @ 10:36:

Tja, je kan inderdaad wel alle twijfels wegrationaliseren en roepen dat je je overal te druk over maakt. En vaak zal dat ook wel zo zijn.

Dat datingsite verhaal hóeft niks te betekenen uiteraard. Dat is vanaf hier ook moeilijk te bepalen.

Maar het zou mij denk ik ook niet helemaal lekker zitten. Probeer angst niet te verwarren met intuïtie.

Hmm ben blij dat ik niet de enige ben en dat het jou ook niet helemaal lekker zou zitten. Ik heb het hem toen gewoon gevraagd en gezegd dat dat mij niet helemaal lekker zat. Hij zei toen, ik zal het in overweging nemen om er ook vanaf te gaan, maar hij zit er dus nog steeds. Denk dat ik dat toch zaterdag wel voorzichtig ter sprake wil brengen, maar meer vanuit mijn gevoel. Zo van dat ik hem vertel wat dat met mij doet en dan maar kijken hoe hij daar op reageert. Want uiteindelijk zit ik er wel een beetje mee... maar denk dat het beter is om dat face to face te bespreken.

Meiden help, wat zouden jullie hiervan denken en zouden jullie het ter sprake brengen of niet? Want het HOEFT natuurlijk niets te betekenen. Hij zit ook niet elke dag op die site...

x
Ben het met FLF eens, je kunt alles wegrationaliseren, maar ik snap je gevoel wel. Als ik iemand leuk vind dan heb ik niet de behoefte om eventuele andere "lijntjes" open te houden...
quote:noeks84 schreef op 23 december 2008 @ 10:44:

Ben het met FLF eens, je kunt alles wegrationaliseren, maar ik snap je gevoel wel. Als ik iemand leuk vind dan heb ik niet de behoefte om eventuele andere "lijntjes" open te houden...

hmmm dat heb ik dus ook niet noesk. Heb hem dit ook voorgelegd, dat het voor mij zo voelt van ik hou n og andere opties open. HIj zei toen dat ik dat niet zo moest zien, dat hij echt geen nieuwe dates ging afspreken. Maar ik vraag mij dan af, wat doe je daar dan nog?

Wat denk je ter sprake brengen op date of niet??
Ik zou de date gewoon eens afwachten... Stel nou dat het kei gezellig is, dat er gezoend wordt en dat jullie allebei met van die glunderende oogjes naar elkaar zitten te kijken... waarom zou je dat dan verpesten door zoiets aan te snijden?!
quote:chaozz schreef op 23 december 2008 @ 10:42:

[...]

Meiden help, wat zouden jullie hiervan denken en zouden jullie het ter sprake brengen of niet? Want het HOEFT natuurlijk niets te betekenen. Hij zit ook niet elke dag op die site...

xHet ligt eraan wat je ermee wilt bereiken. Misschien gaat hij er wel vanaf, als je er weer over begint. Maar dan komt dat niet uit hemzelf, dus in principe heb je er dan niks aan. Dan zegt het van de site af gaan namelijk niet dat hij voor JOU gaat, maar meer dat hij het doet om je gerust te stellen, of misschien wel om van het "gedoe" af te zijn.
quote:noeks84 schreef op 23 december 2008 @ 10:51:

Ik zou de date gewoon eens afwachten... Stel nou dat het kei gezellig is, dat er gezoend wordt en dat jullie allebei met van die glunderende oogjes naar elkaar zitten te kijken... waarom zou je dat dan verpesten door zoiets aan te snijden?!Noeks, gezoend is er al en gaat vast weer gebeuren maar toch zit dit mij niet lekker... hmm misschien moet ik gewoon afwachten tot februari, als ie er dan nog zit heeft ie het blijjkbaar verlengd Nee ff zonder gekheid, het is iets waar ik toch wel mee zit en mijn dilemma is dus nu.. onderwerp aansnijden of het gewoon laten voor wat het is en er niet teveel aandacht aan geven...
quote:funnylittlefrog schreef op 23 december 2008 @ 10:55:

[...]

Het ligt eraan wat je ermee wilt bereiken. Misschien gaat hij er wel vanaf, als je er weer over begint. Maar dan komt dat niet uit hemzelf, dus in principe heb je er dan niks aan. Dan zegt het van de site af gaan namelijk niet dat hij voor JOU gaat, maar meer dat hij het doet om je gerust te stellen, of misschien wel om van het "gedoe" af te zijn.

Das ook wel weer waar.. misschien moet ik gewoon maar afwachten dan of ie het uit zichzelf doet.. of natuurlijk zorgen dat de date zo leuk wordt dat ie daar niet eens meer wil komen

grrrrrrr en toch zit t mij dwars hahahah
Tja, iedereen is anders toch?? Ik zou er niet teveel aandacht aan besteden... ben maar blij met je date... Ik zie ondertussen door de bomen 't bos niet meer...
hmmm ben ook heel blij met mijn date hoor en verwacht oko dat het een super dag gaat worden. Hij heeft er net zoveel zin in als ik en hij HOEFT niet iedere dag iets te laten horen.. maar doet ie wel dus zit wel goed voorlopig denk ik.

Snap jou ook hoor dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Lastig, nog steeds geen nieuwe date gepland dus ???

Ik ga ff naar jouw topic... om verder te lezen

x
ik vind het onzin dat ie meteen van die datingsite af moet. Als ik een date zou hebben met iemand van zo een site zou ik mijzelf echt niet direct afmelden. Want je weet immers nooit waar het schip strand.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven