Help... ik ben te ongeduldig, wil niet dat het weer mis gaat

16-12-2008 11:35 372 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal,

ehmm ff bij het begin beginnen. Ik ken mezelf inmiddels een beetje wat relaties aan gaat . Kom een leuke vent tegen, gevoel blijkt wederzijds en dan .. dan word ik zo vreselijk onzeker en vooral ongeduldig !!!!! GRRRRRRRRRR dat ik het liefst vandaag hoor dat wij een relatie hebben en voor altijd bij elkaar zullen zijn. Natuurlijk weet ik dat dit niet werkt !!! duh .... maar ik zit er maar mooi mee....

Sinds een tijdje was ik aan het chatten met een leuke man via internet. Af en aan hadden we contact. Soms weken niet, dan weer eens een berichtje hoe t ging etc etc. Vorige week heel intensief gemaild met elkaar en bleken zoveel overeenkomsten te hebben waarvan we zelf niet eens wisten. Bij toeval gingen we afgelopen weekend allebei uit in dezelfde gelegenheid. Dus zagen wij elkaar voor het eerst... spannend !!! wow... er was een klik van beide kanten en niet zo'n beetje ook. Super zou je zeggen.. maar nu het volgende. Eigenlijk zijn we er allebei nogal mee overdonderd. Hadden beiden voor onszelf besloten het maar eens rustig aan te doen wat relaties betreft. Maar ja sommige dingen kan je nou eenmaal niet sturen.... Beiden dus totaal overdonderd en vinden elkaar helemaal leuk !!! Alleen omdat wij dus niemand hadden om rekening mee te houden zitten we beiden nogal volgepland met werk, sport en afspraken deze maand. Hebben wel een volgende date staan vlak na kerst maar dat duurt nog zo laaaaaaaaaaaaaaaaang en kijken daar beiden heel erg naar uit. Nou niets aan de hand he zou je zo zeggen :$ ware het niet dat ik echt vreselijk ongeduldig ben en hem liever vandaag dan morgen zie... maar dat gaat dus niet. Om hem nou niet meteen af te schrikken wil ik het dit keer anders aanpakken dan ik normaal zou doen.. mezelf totaal laten gaan. Wat is slim volgens jullie? Kan ik sms-en, bellen of mailen? of moet ik het maar een beetje zijn beloop laten tot de volgende date? En HOE houdt ik mijn onzekerheid in bedwang !!!!

Tips .... graag !!!!!!
dames.. net stom geweest... toch ff die site gecheckt waar ie nog op stond. DOM ik weet t zo voor onze date. Maar tot mijn verbazing/schrik, zag ik dat ie daar zijn foto nog maar eventjes aangepast heeft (lees een paar nieuwe geplaatst heeft). Dat doe je volgens mij niet als je niets nieuws wil afspreken of aan het afkicken bent zoals wij eerder constateerde... Ben nu eigenlijk opeens helemaal niet zenuwachtig meer, sterker nog niet eens meer echt zin in die date !! maar goed hij is al onderweg. Hoop dat ik het straks kan verbergen dat ik teleurgesteld ben, of misschien ga ik er gewoon toch nog iets van zeggen. Ik voel mij er gewoon echt niet prettig bij. Zo enthousiast tegen mij doen maar jezelf ondertussen toch nog aanbieden op internet (sorry maar zo zie ik het ff). Het ging zo goed, ik was zo positief en nu dit !!! Ik BAAL ongelooflijk. Misschien is er iemand online op dit moment die mij even vermanend toe kan spreken zodat ik straks weer een beetje gezellig ben of mij advies kan geven.... hij is hier over uurtje ongeveer...

xx
maak je niet druk! kijk eerst hoe leuk het is, en als het nog steeds klikt en het wordt uiteindelijk een vaste relatie, dán pas mag je van hem verlangen dat hij zich van de website verwijdert.
Maak je nou eens niet zo druk Chaozz!

Jullie hebben 1 date gehad en de tweede staat op de planning.

Al staat hij op 20 datingsites, dat is zijn goed recht hoor.

Ga nou gewoon eens genieten van de dag die NU is ipv heel ver vooruit kijken over een eventuele relatie

Jullie hebben namelijk nog geen relatie en hij heeft alle vrijheid om te doen en laten wat hij wil.

Adem dus rustig in......en weer uit.... (en herhaal dat een paar keer)

Kijk nou gewoon eens wat er vanmiddag gaat gebeuren

En NEE!!!!

Je gaat hem niet nu al vragen of jullie een setje zijn, wanneer je hem weer gaat zien, hoe hij het ziet tussen jullie en wanneer je zijn ouders gaat zien.

Je gaat gewoon de allerleukste kant van jezelf laten zien (want dat doen mensen bij daten) zodat hij denkt...zo hey....DIE is me toch een partij leuk, die wil ik beter leren kennen.

Heel veel plezier vandaag!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Chaozz, toen ik zelf nog op een datingsite stond, ging ik ook mijn profiel niet verwijderen na 1 date. Zo werkt dat gewoon niet.

Maak je niet zo druk en controleer zijn gangen niet. Je weet hoe je zelf in elkaar steekt, bescherm jezelf dus door niet op zijn profiel te gaan kijken. Ga gewoon eens lekker genieten van je date en laat alles gewoon op zijn beloop. Wordt het een relatie dan is het fijn, wordt het geen relatie, jammer, maar gewoon weer opnieuw gaan daten.
hahaha summer !!! thanks voor je relativerende post weer... in en uit ademen lukt aardig... had ik al een paar keer gedaan. Diep in en diep uit................... nu nog ongeveer 20 min en dan is ie hier. Had mijzelf al vermanend toegesproken, ga vandaag genieten en zie wel hoe t loopt !!!! Ga niets vragen, het balletje ligt bij hem. Ik ben leuk en als hij dat niet ziet dan is het not meant to be Zo waar goed in en uit ademen en een vermanende post van summer al niet goed voor is !!!! Heb mijzelf weer bij elkaar geraapt, en nu nog ff een laatste check in de spiegel waarbij ik het zinnetje :'ik ben leuk en ik mag er zijn, ziet hij dat niet dan is het zijn verlies''. een paar keer ga herhalen ... LOL

Ik zal jullie morgen vertellen hoe voorbeeldig ik mij heb gedragen en alle vragen die op kwamen netjes onderdrukt hebt met een mooie glimlach

thanks again..

x
Thats the spirit!

Veel plezier!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
goed zo chaozz!!!! Heel veel plezier!
Yeah: you've got the spirit!!!! Dat's de goede instelling Chaozz!

Ik hoop zo dat je het leuk hebt met hem!!!
En, en en? Ben heel erg benieuwd!
Dat is vast wel goed gegaan, anders had ze zich na afloop wel vertwijfeld gemeld.
hi,

heb topic meegelezen en meegeleefd...en moet zeggen dat ik me kan voorstellen dat Chaozz zich beetje zorgen maakt omdat hij zijn foto´s heeft veranderd. Ik vind het heel normaal dat je allebei in het beginstadium nog wel af en toe op de site kijkt enzo,maar je foto´s veranderen vind ik net een stapje verder,dat betekent dat je toch ook verder kijkt, hij is dan in elk geval niet zo hoteldebotel van haar als zij van hem. Dat kan nog veranderen natuurlijk en hoop dat ik het mis heb..maar heb het zelf ook meegemaakt met internetdate,hij was ook heel vaak online,had zijn foto´s veranderd, heb er naar gevraagd,maar had niks te betekenen..maar intussen was meneer wel mooi al flink met iemand anders aan het daten (terwijl we al 2 maanden aan het daten waren en ook al met elkaar naar bed waren geweest). Maar goed, dat was gewoon een eikel,ben daarna vrolijk verder gegaan met (internet)daten,het hoort erbij!

Hoop dat je date heel leuk was chaozz en ik het helemaal mis heb!
mocht ze het zeker willen weten, dan kunnen we natuurlijk ook altijd nog een soort valstrik opzetten natuurlijk, hahaha
quote:Yayasister schreef op 28 december 2008 @ 09:15:

Dat is vast wel goed gegaan, anders had ze zich na afloop wel vertwijfeld gemeld.

Goedemorgen deze morgen hier ben ik dan. Sorry hoor kon niet eerder want hij is NET weg

Gisteren belde hij eerst voor hij kwam. Hij merkte een beetje dat er iets was.. maar heb het weg weten te wimpelen. Is later nog wel ter sprake gekomen. Maar hij snapte wel dat ik mij er een beetje druk om maakte maar zei ook joh nog tot eind jan. en dan ben ik daar echt weg hoor.

Maar goed de date dus.. hij kwam hier aan en kreeg meteen een zoen.. nee niet op mijn wang maar vol op mijn mond. Hij vond zijn kadootje heel erg leuk en was er echt blij mee. Zaten op de bank en ik zat gewoon naast hem, zegt ie hey kom eens hier joh ben ik na twee weken eindelijk hier ga je gewoon naast mij zitten Begon dus goed. We hadden afgesproken om naar de sauna te gaan ( ja ja naar de sauna op je tweede date.. hoor jullie denken). T was echt super, konden niet van elkaar afblijven en hebben het dan ook maar 5 uurtjes volgehouden daar. Hij zei wel af en toe uit een geintje ehmm kunnen we al naar huis, want ik mag hier alleen maar naar je kijken !!! maar na vijf uurtjes daar lekker knus in het bubbelbad en honderden kusjes later (hahah ja je moet toch wat als je niet aan elkaar mag zitten) zijn we naar huis gegaan. Lekker nog wat gedronken, op de bank gehangen, gekletst... ook over hoe t nou tussen ons zit.. hoe hij het zag en ik. Hij weet niet of ie meteen een relatie wil maar staat er wel voor open. Elkaar leren kennen en zien waar t schip strandt dus. Tja dat ie mij leuk vind hoefde ik niet meer naar te vragen, dat laat ie echt wel duidelijk merken. Dus ik heb hier vrede mee. Afspraak staat nog steeds dat als we iemand anders ontmoeten of behoefte hebben daaraan dat we de ander dat vertellen. Maar wel met de intentie om vooral elkaar nu beter te leren kennen. Het werd later en later... om 6 uur s ochtends waren we nog wakker. Wel af en toe in slaap gevallen. Hij wilde nog ff slapen voor ie weer terug ging rijden dus hebben nog lekker twee uurtjes geslapen en weer gekletst en geslapen en ge.... en gekletst en geslapen .... om 9 uur zou hij weg gaan.. maar hij wilde eigenlijk ook niet. dus nog liggen kletsen en nu is ie net weg...

Vroeg hem bij het weggaan toch maar of ik hem vrijdag, zaterdag of zondag zou zien. Vond ie wel leuk maar moest ff kijken of het gaat lukken. Nou ja ik wacht maar af en ga leuke dingen doen !!!!

date was in ieder geval erg geslaagd.. moesten er beiden om lachen dat van de 15 uur dat we samen zijn geweest dat we eigenlijk alleen in de sauna niet aan elkaar hebben gezeten hahahah en dat alleen omdat het daar niet MAG !!!

Ik heb besloten dat ik dit keer inderdaad maar gewoon ga kijken hoe het gaat?? Genieten van de momenten samen en als het zo moet zijn, dan komt het als het goed is vanzelf ...

Maareh ik zal best nog af en toe een momentje van onzekerheid hebben hoor... maar ik weet dat jullie er dan zijn om mij weer terug te fluiten..

p.s. pannekoekje.. hoe waren de pannekoeken en de musical?
quote:pannenkoekje schreef op 28 december 2008 @ 11:33:

mocht ze het zeker willen weten, dan kunnen we natuurlijk ook altijd nog een soort valstrik opzetten natuurlijk, hahaha

hahhahahahah pannekoekje wat slecht maar dat kan altijd nog inderdaad. Maar voorlopig hou ik t ff zo. Date was super en gisteren kwam ie zelf nog terug op het gesprek dat wij hadden over dat als we met iemand anders gaan daten dat we dat dan gewoon tegen elkaar zullen zeggen.. dus dat geloof ik dan maar.

Hij zei ook nog, ik heb nauwelijks tijd voor 1 vriendinnetje laat staan 2... nee hoor daar moet jij je helemaal geen zorgen over maken, geniet gewoon schat...
ik ben helemaal blij voor je!!!!

Mijn date was ook erg geslaagd. Uiteindelijk iets anders gekookt, marde musical was suer en daarna nog tot half 3 op de bank zitten kletsen! Heb me heel netjes gedragen voor mij doen, hihi. Heb niet gevraagd wanneer ik hem weer zie, laat het lekker van zijn kant komen.

Ik ben heel benieuwd hoe het verder tussen jullie gaat, dus hou me/ons op de hoogte!
jaaaaaaaaaaaaa doe ik zeker !! ben ook erg benieuws hoe het bij jou verder gaat. En wat goed dat je niet gevraagd hebt wanneer je hem weer ziet knap van je... ik kon het nog niet laten, maar gelukkig reageerde hij er leuk op. Ben benieuwd of het ook echt gaat lukken. Ik reken er maar niet op want dan is het niet zo erg als het niet kan. Maar volgens mij gaat ie wel zijn best er voor doen Spannend allemaal... voel mij op dit moment een beetje leeg. T was zo leuk en spannend en nu ie weg is weet ik ff niet wat ik met mijzelf aan moet vandaag ..

x
Winkelen! dat helpt altijd tegen een leeg gevoel, hahaha.

Maar dat gevoel ken ik wel hoor. Je hebt hem een tijdbij je gehad, en nu is hij weer weg en je weet niet wat er in zijn hoofd om gaat en hoe het verder gaat lopen.

Dat is voor mij wel een reden om het allemaal wat rustiger aan te doen, vooral op seksgebied. Ben een aantal keren teleurgesteld omdat ik te snel was met dat soort dingen, maar heb ook wel een aantal keren een reatie gehad met iemadn met wie i vrij snel all the way ging, dus opp zich hoeft dat nets te zeggen.
Nee klopt... ben normaal ook niet zo snel maar op één of andere manier gebeurde het gewoon. Spanning hing echt in de lucht. Hij was trouwens echt heel lief hoor. Heeft mij vanaf dat we thuis waren echt geen moment los gelaten, als ik ff een klein beetje van hem af ging liggen (WARM!!) zei hij al hey waar ga je nou naar toe.. Vond t ook heel lief dat hij zei; ik wil niet naar huis maar ik moet wel (hij heeft een hond anders was ie nu nog hier denk ik hahah). Maar idd t voelt dan gewoon ff alleen en eigenlijk kan je niet wachten tot je hem weer ziet.. maar goed geduld is een schone zaak en intussen moet ik maar gewoon leuke dingen doen, dan gaat de tijd lekker snel..
Wat goed om jullie positieve verhalen te lezen!!! Leuk, leuk! En nu heerlijk wegdromen bij de gedachte aan hem...... *zwijmel*
sms met wanneer ik weer wil afspreken is binnen :-)
Hoi,

ik heb je hele topic doorgelezen.. Ik vind het leuk voor je maar loop niet te hard van stapel. Heb zelf een paar keer meegemaakt dat een "relatie"leuk begon met een date en blijven slapen, leuke dingen doen enz maar dat na een tijdje toch de man interesse begon te verliezen. Ik hoop dat dit niet geval zal zijn bij jou........
En, heb je nog iets van hem gehoord? Ben je je dag een beetje doorgekomen?
quote:liefie2003 schreef op 28 december 2008 @ 18:11:

Hoi,

ik heb je hele topic doorgelezen.. Ik vind het leuk voor je maar loop niet te hard van stapel. Heb zelf een paar keer meegemaakt dat een "relatie"leuk begon met een date en blijven slapen, leuke dingen doen enz maar dat na een tijdje toch de man interesse begon te verliezen. Ik hoop dat dit niet geval zal zijn bij jou........Ja dat dacht ik ook hoor. Maar ik wil je enthousiasme niet verpesten dus hoop dat het allemaal wat wordt.
Jeetje ik dacht dat ik super ongeduldig was...maar na het lezen van dit topic en reacties blijkt dat toch behoorlijk mee te vallen!! :-)

Ben wel blij dat ik het gelezen heb want ben wel weer even helemaal met beide voeten aan de grond beland!

Zit nu ook in een beginperiode van elkaar leren kennen en ben soms ook erg ongeduldig als ik een dagje niks hoor. Dan loop ik ook de hele dag met de gedachte waarom ik nog niks gehoord heb, maar afleiding zoeken werkt dan echt het beste!!

Een paar jaar geleden was ik veel ongeduldiger met dit soort dingen, maar na mn laatste relatie ben ik zo veranderd en heb nu ook zoiets van doe maar moeite voor me. Ik geef heel veel maar doe niet meer aan alleen maar geven en niets ontvangen dus vandaar mn nieuwe instelling waardoor ik een stuk minder ongeduldig ben haha!

Die periode van elkaar leren kennen is juist zo leuk en spannend dat kun je het beste zo lang mogelijk laten duren hihi!

Oja en dagdromen is ook heel leuk, daar heb je geen smsje of mailtje of telefoontje voor nodig! Doe het lekker rustig aan en geniet ervan! :-)
hey pannekoek !! :D Was ff afleiding zoeken. ben film gaan kijken en eten bij een vriend van mij. Nog niets gehoord verder vandaag. Net een smsje gestuurd dat ik zo ga slapen. Hij ging vanmiddag nog ff slapen omdat ie moe was. Maar goed net 15 uur op elkaars lip gezeten dus vind het ook niet zo raar dat ie nog niets heeft laten horen...

ik ga een tukkie doen..

ps wat goed dat smsje dat je ontvangen hebt !!!

slaap lekker

xx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven