Help! Ik ben verliefd.

30-09-2011 19:16 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help! Ik ben verliefd. Leuk zou je zeggen...maar in dit geval is het een heel stuk minder aangenaam.

Ik ben hals over kop tot over m´n oren verliefd geworden op mijn collega. Hij is 20 jaar ouder. Getrouwd en heeft 3 kinderen.

Dat je op zoiemand niet verliefd moet worden wist ik natuurlijk zelf ook wel. Maar het gebeurde...

Mede dankzij zijn manier van omgaan met mij. Hij flirt graag met me. Al noemt hij het zelf `grapjes`. In mijn billen knijpen, in mijn zij knijpen, diep en lang in mijn ogen kijken, en me iedere dag vertellen hoe mooi ik ben. Voor zijn vrouw heeft hij overigens geen goed woord over. Ik ben getrouwd, en zij is gelukkig.... Hij vertelt me altijd waar hij zich aan irriteert bij haar.

Maar natuurlijk ben ik niet dom. Ik ben een jong meisje, dat natuurlijk weer eens voor een onbereikbare man gevallen is. En dat hij zo negatief over zijn vrouw praat, hoeft niet te betekenen dat dit ook echt allemaal zo is. Ik weet het...ik weet het allemaal...

Maar ik krijg geen hoogte van die gast...Als we met zijn 2en moeten werken is hij bloedje serieus. Zijn hele familie werkt binnen het bedrijf op z´n vrouw na...maar die is natuurlijk goed bevriend met iedereen.Hij gaf vaker aan dat het niet bij de directie op tafel moest komen, dat hij wel eens in mijn billen kneep enz. Wat wil deze man nu? Flirt hij met me? Wil hij gewoon een beetje dollen? Ik snap het niet meer.

Ook al ben ik nooit van plan om zijn vrouw en kinderen verdriet te doen. Toch wil ik op een of andere manier weten waarom hij lichamelijk contact zoekt...en zo openlijk met me flirt.

Misschien, om het iets makkelijker te maken, om hem te vergeten...
quote:misspoes1988 schreef op 30 september 2011 @ 19:57:

[...]

Of hij raakt zijn baan kwijt...of ik...

Misschien had ik gehoopt dat dit vanzelf zou overwaaien, zonder dat er grootse consequenties aan verbonden zijn, Hij heeft een gezin te onderhouden...dus zijn baan verliezen is misschien een gepaste straf voor hem, maar niet voor zijn vrouw en kinderenDan had hij wat beter na moeten denken voordat hij jou herhaaldelijk in je kont kneep. Jij bent niet verantwoordelijk voor het inkomen van zijn gezin. Hij is dat wel en heeft dat door zijn gedrag op het spel gezet. Daar zal hij dan ook zelf de consequenties van moeten dragen.
quote:Murdoch schreef op 30 september 2011 @ 19:59:

[...]

Dat weet ik zo net nog niet. Ze straalt dat natuurlijk ook uit en die perv voelt dat aan. Ze geeft dus dubbele signalen af en hij kiest ervoor alleen de Ja!- signalen te zien en en niet de 'Houd toch eens op stouterd, hihi'-signalen.Dat zal allemaal vast, maar dat is toch geen reden om er geen verder gaande consequenties aan te verbinden. Wat hij doet hoort niet. Ook al straalt TO een soort van verliefdheid uit. Punt.
Als het echt waar is dat TO heeft gezegd dat ze er niet van gediend is, heb je gelijk dat hier iets mee gedaan kan worden. Maar het maakt dus wel uit dat ze verliefd is, want hij heeft een soort 'groen licht' bespeurd en zo begint het geknijp. Niet dat dat ook maar iets goed praat overigens, die gast is hartstikke fout bezig.
quote:flowerbombje schreef op 30 september 2011 @ 19:21:

Hij wil met je naar bed. Niet meer en niet minder. Zo moeilijk is dat toch niet te bedenken?

Ik zou er trouwens niet van gediend zijn, hoe verliefd ik ook ben. Een getrouwde kerel hoort niet in mijn billen te knijpen of in mijn zij te prikken.Helemaal mee eens!
Een man die ongevraagd in mijn billen knijpt, heeft sowieso al geen kans bij mij!
De volgende keer dat je hem ziet, zou ik duidelijk aangeven dat zijn gedrag valt onder seksuele intimidatie en dat je hier niet van gediend bent. Geef ook aan dat als hij nog 1x aan je zit, je naar de directie stapt. Er is een kans dat dit je baan gaat kosten, omdat het een familiebedrijf is. Maar vraag je dan af of je wel voor zo'n bedrijf wilt werken.
quote:tonkje schreef op 30 september 2011 @ 19:45:

[...]

Onmiddellijk naar de directie of een vertrouwenspersoon stappen!

Wat een lul! Wat zie je in vredesnaam in hem? Als je hem aantrekkelijk en leuk vond, dan is dat toch wel meteen over als iemand je totaal niet respecteert en blijft knijpen e.d. terwijl je aangeeft dat niet te willen?Dit dus. Ik had hem een klap gegeven. Het idee alleen al.
quote:Nammma schreef op 30 september 2011 @ 20:24:

Een man die ongevraagd in mijn billen knijpt, heeft sowieso al geen kans bij mij!Eensch, maar ik vraag het dan ook best vaak.
Je laat je toch niet gebruiken door zo iemand?

Dat je al die aanrakingen toe hebt gelaten..
Heb je dit soort situaties niet al vaker gehad?
Beter een half motto....
quote:Bim schreef op 30 september 2011 @ 22:11:

Heb je dit soort situaties niet al vaker gehad?Nee nog nooit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven