Help ik ben verliefd!

26-11-2011 17:47 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi

Ik ben 18 heb sindskort een crush op de (stief)moeder (35) van mijn beste vriendin!!

Nu heeft ze gevraagd of ik volgend weekend met haar meega winkelen. Mijnn vriendin is dan een weekendje weg met school. Ik weet dat het raar is maar ik heb het idee dat zij mij ook aantrekkelijk vind.

Heeft iemand hier ervaring mee? Iemand een goed advies voor me waarom ik wel of niet met haar mee zou moeten gaan?

Thnx!!
Heeft de stiefmoeder geen relatie met de vader van jouw vriendin dan?
Op een ouwe fiets moet je het leren...
Ben je niet bang dat je vriendschap met je beste vriendin misschien ook iets kan oplopen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ai, dit kan echt niet, Laia. Niet doen.
@Chardonnay; ja is ze getrouwd

@Mylene; Daar ben ik inderdaad wel bang voor!

@Emress; bedankt voor je advies!

Maar.... ze belde me net op om af te spreken. En daarvoor had ik al gezegd dat ik volgend weekend helemaal vrij ben.. Kon zo snel geen smoes verzinnen en, ik wil niet de waarheid tegen haar zeggen.. Om een lang verhaal kort te houden, we gaan volgende week shoppen in Adam.

Kan altijd nog zeggen dat ik ziek ben ofzo :p
Natuurlijk kan je gewoon met haar meegaan om te winkelen.
Nouja je kan altijd met haar mee winkelen, waarom niet. De enige reden dat ik kan bedenken waarom je dat niet zou moeten doen omdat je al een crush op haar hebt en als je "vaak met haar omgaat" dan heb je de kans dat je crush groter wordt, maar dat zij jou niet zo ziet.
Dat zij jou heeft gevraagd om mee te winkelen, waar ben jij bang voor om mee te gaan? Een smoes verzinnen als ziek zijn, welke smoes moet je dan de volgende keer verzinnen? Ik neem aan dat haar stiefmoeder jou gewoon mag, aardig vind. Anders had ze jou niet mee gevraagd.
ik word oud.....'crush'
Ben jij een jongen of meisje? (kan niet loepen).

En maakt verder niet uit, gewoon nieuwsgierig.
Zou het gewoon doen als je dat leuk vindt. Spannend toch.
quote:Nova78 schreef op 26 november 2011 @ 19:47:

ik word oud.....'crush'

+ 1

Maar 't lijkt natuurlijk veel cooler i.p.v. te zeggen dat je iemand erg leuk vindt....
Ik heb altijd gedacht dat een crush op iemand hebben een soort van tijdelijke, snelle en heftige toestand is van tijdelijke ontoerekeningsvatbaarheid
Dat is hier waarschijnlijk ook aan de orde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven