Help, ik wee t het niet meer, wat moet ik doen?!?!?

17-11-2008 10:32 344 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Ik zou eerst die vriend van je vriend vragen wat er is gebeurd, en dat je die string hebt gevonden. Als hij een of ander wazig verhaal ophangt (bijv. dat je eigen vriend met dat meisje heeft gevreeen) zou ik dat meisje vragen wat er precies is gebeurd. Daarna zou ik mijn conclusies trekken en beoordelen of je je vriendin het verhaal verteld. Stel dat jouw vriend degene is die vreemd is gegaan en je hebt het je vriendin al verteld, zit zij ook met de onzekerheid etc. Eerst dus uitzoeken wat er is gebeurd.

Heel veel sterkte!
...
mijn eerste gedachte na het lezen van de OP was hetzelfde als die van Leo en anderen.

Wat ik me nog wel afvraag, waarom sliep die vriend in jullie bed en niet in het logeerbed?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
De vriendin van die vriend was met T.O. een weekendje weg, zij was er niet bij.

En ondertussen zijn er thuis dus allerlei rare dingen gebeurd.

ik zou, nadat ik die vriend geconfronteerd had, ook mijn vriendin inlichten. Hoe het ook zit, dit moet je niet alleen doen.
Als het niet je vriend was maar zijn beste vriend dan zou hij nog toch hemel een aarde moeten bewegen om onder de beschulding van vreemd gaan uit te komen en het zijn vriend aan jou laten opbiechten? Ik zou hem niet zo makkelijker mee weg laten komen hoor. De string lag in jullie bed.

En als het dan echt zo is dat het de vriend van je vriend was zou ik nog steeds pissed zijn dat hij dat toelaat in jullie bed, gatverdamme!!

En als jij je er niet mee mag bemoien moeten ze al helemaal ver weg bij je bed blijven. Het is nu ook jou zaak geworden aangezien het in jou bed heeft plaats gevonden.Ik zou met de string eens een bezoekje brengen aan de vriend van je vriend en vragen of hij hem herkent.
Waarom heeft je vriend die ene vriend genoemd en niet een ander? Omdat jij het toch al van die ene verwacht? Was er ook nog een vrijgezele vriend bij?
quote:dertigmin schreef op 17 november 2008 @ 11:31:

Zou jij zoiets toe laten in jouw huis door jouw vriendin?

Deze vraag is niet alleen bedoeld voor TO, maar ook voor de rest.

Ik weet eigenlijk niet hoe ik zou reageren als mijn beste vriendin zoiets zou flikken in mijn huis.

Stel: Je hebt allemaal een borrel op, gezellig meiden weekendje en ze neemt een vreemde vent mee naar mijn huis, in mijn bed. Ik denk dat ik op dat moment (met mijn borrel op) niet zo fijn zou reageren.....

Nee, nooit van z'n leven. Het is me wel eens gevraagd, of ik mijn huis een keer als loveshag beschikbaar wilde stellen voor twee getrouwden (met anderen dan hun scharrel van die nacht natuurlijk) toen ik nog in Amsterdam woonde en die nacht toch niet thuis zou zijn. Mooi niet.

Mijn ex schoonzus, die voor mij als een zus was heeft mijn ex, haar broer in haar huis laten slapen, toen ik nog niet eens wist dat die andere mevrouw bestond, ik heb het haar nooit vergeven.

Maar mijn ex en zijn vrienden deden dit soort dingen regelmatig en het gaat altijd hetzelfde (schijnbaar) het komt dan uit en dan mag niemand het weten want het is hun geheimpje, nou jammer dan, dan had je dat geheimpje maar beter moeten bewaren.
quote:barbie schreef op 17 november 2008 @ 11:43:

Bovendien kun je samen met je vriendin proberen te achterhalen wat er echt gebeurd is.

In geval van handen boven het hoofd houden is dat ook wel een scenario, al zou ik er mee uitkijken. Het kan meer overhoop halen dan je zou willen.

Ik heb een keer meegemaakt dat de vrienden toen elkaar gingen beschuldigen. Echt schatje, kijk in mijn ogen, ik zou dat toch nooit doen? Het was Henk! En Henk zegt hetzelfde maar dan over Harry. Hoe het echt zat kom je dan niet meer aan de weet, behalve als je de dame van de string kent en als die bereid is haar versie te vertellen.

Het lijkt wel een klucht altijd zulke verhalen. Als het niet zo triest was tenminste.
Vind het ook erg verdacht...ben wel benieuwd waar jouw vriend toen sliep ja!

Ben benieuwd wat die vriend gaat zeggen, zou hem er idd wel mee confronteren, kijk idd goed naar zijn lichaamstaal. Als hij idd degene is die vreemdgaat zal hij schrikken en waarschijnlijk een ander verhaal ophangen. Als hij het niet heeft gedaan zal hij of een heel ander verhaal ophangen of jouw vriend beschuldigen. Lijkt me dat hij hem ook niet wil verlinken dus ja...wat zal hij zeggen? Denk zeker wel dat je er verder mee komt, anders kun je altijd nog het meisje opbellen.

Nog niet je vriendin inlichten tot je meer zekerheid hebt.

Trouwens, ik was ook altijd heel goedgelovig, mijn ex ging ook gewoon vreemd terwijl ik dat nooit van hem had gedacht (hoe naïef). Dit terwijl mensen in mijn omgeving hem al niet vertrouwden..hoe zien anderen jouw vriend? Ook uit ervaring, voetballers onder elkaar gaan behoorlijk vreemd, ken een heel mannenteam dat behoorlijk wat flikt..Succes vanmiddag en laat even weten hoe het ging.
-
vriend van TO heeft zijn vriend allang verteld dat TO de string gevonden heeft en wat hij haar verteld heeft. Ik zou opletten of het verhaal letterlijk overeenkomt, dan klopt er naar mijn mening iets niet
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
[quote]dertigmin schreef op 17 november 2008 @ 11:31:

Zou jij zoiets toe laten in jouw huis door jouw vriendin?

Deze vraag is niet alleen bedoeld voor TO, maar ook voor de rest.

Echt niet. De enige die sex hebben in mijn bed zijn mijn partner en ik en niemand anders. Als mijn partner dat zou toestaan zou ik ook woedend worden. De slaapkamer en het bed is priveterrein.

Ik zou ook mijn vriendin inlichten. Ik zou ook ingelicht willen worden.
Als de vriend al "naar bed ging" omdat hij daar zou blijven slapen is het natuurlijk uitermate vreemd dat hij in jullie bed stapt. Of is het normaal dat jullie vriend lepeltje lepeltje ligt met jouw vriend?

Nog vreemder is het dat de stringmevrouw hem feilloos weet te vinden in een vreemd huis en in de tijd die het kost om te wachten op een taxi een wip met hem weet te maken terwijl er nog verschillende mensen in huis zijn.

Meid, ik vind het erg vervelend voor je maar dit verhaal rammelt aan alle kanten. Ik zou mijn pijlen richten op je eigen vriend en vandaar uit reageren. Ik vind het een goed idee van je om vanmiddag naar die vriend toe te gaan, string op zijn bureau te leggen en te zeggen "you tell me....
quote:lialak76 schreef op 17 november 2008 @ 12:14:

Maar ja hij zegt dat het allemaal zogelopen is. DAt die vriend van hem naar bed ging want hij was moe, en dat hij met de rest nog in de kamer zaten te kletsen en te doen. Die griet is toen naar het bed gelopen en daar hebben ze het toen gedaan. en ja zij hadden allemaal wel door wat er daar gebeurde, maar hij had geen zin om ze daar samen aan te treffen...

Zoals ik al eerder schreef, ik vind het een heel erg onlogisch verhaal, en ontkennen, ontkennen, ontkennen is een beproefde methode om lastige vragen af te weren. Vraag het de beste vriend maar eens, kijken wat hij zegt. Kijken hoeveel zin hij er in heeft om iets toe te geven wat hij niet gedaan heeft. Áls hij het niet gedaan heeft dan he bedoel ik.

Het is altijd jammer dat het zo moet, dat jij nu op onderzoek uit moet maar ik denk dat je niet zult rusten voor je het zeker weet allemaal.
-
Huh dus die vriend sliep bij jullie en die slaapt dan met jouw vriend in jullie bed?

Explain please
quote:lialak76 schreef op 17 november 2008 @ 12:35:

Krijg net sms van vriendin, dat het weekendje zo geweldig leuk was en dat we snel weer moeten gaan... En of mijn vriend hte ook zo gezellig heeft gehad met de jongens?!?!? Nou ik zit hier nu met een knoop in m'n maag, zowel voor mezelf asl voor haar...

Ik zou haar vertellen dat je een string in bed gevonden hebt.

Een string in mijn bed zou namelijk echt een relatie crisis beteken. Die met een sisser af gaat lopen als het daadwerkelijk iemand anders dan mijn vriend was die in mijn bed heeft liggen seksen. Maar dan nog zou het niet okay zijn.

Ik zou haar ook zeggen dat jou vriend haar vriend beschuldigd en dat je niet meer weet hoe of wat en dat je het beide uitkomsten heel erg zou vinden
quote:lialak76 schreef op 17 november 2008 @ 12:35:

Krijg net sms van vriendin, dat het weekendje zo geweldig leuk was en dat we snel weer moeten gaan... En of mijn vriend hte ook zo gezellig heeft gehad met de jongens?!?!? Nou ik zit hier nu met een knoop in m'n maag, zowel voor mezelf asl voor haar...Terug sms'en: "Zo te zien hebben ze zich vermaakt. Er lag een gedragen damesstring in mijn bed. Voorlopig even geen weekendjes weg dus."
zit me net te bedenken dat het mischien het beste is als je tegen je vriendin eerlijk bent en dan samen met haar tegelijk jullie beide vrienden hiermee confronteren.. laat het ze maar uitleggen in bijzijn van allen.

een van deze 2 relaties zit duidelijk in een crisis
Alsjeblieft niet terug sms'en dat je een string hebt gevonden. Zoeiets vertel je persoonlijk en niet per sms!
...
Barbie je hebt gelijk waarom geloof je meteen dat t jullie vriend was en niet je eigen vriend????

Voor hetzelfde is je eigen vriend vreemdgegegaan en denk je van niet..

Immers JULLIE bed is jullie slaapkamer zo prachtig ofzo dat de seks daar moet plaatsvinden????/

HAhah hotels zat en auto buiten discotheek noem maar op..

Er klopt toch iets niet in het verhaaltje van JE vriend..

Good luck..
Hoe het dan ook in elkaar zit (en het verhaalt rammelt aan alle kanten), je vriend scoort geen punten:

- Laat vriend vreemdgaan

- Laat vriendin bedriegen door vriend

- Stelt jullie huis en bed daarvoor ter beschikking

- Vertelt niet direct aan jou wat er zich in jullie huis heeft afgespeeld

- Vraagt of jij ook wilt liegen tegen vriendin

En als laatste:

- Is te beroerd om het bed te verschonen terwijl hij weet wat zich daar heeft afgespeeld?

Ook als hij niet zou zijn vreemdgegaan in jullie bed, heeft je vriend volgens mij behoorlijk wat uit te leggen.
Ik zou zowel mijn man als zijn vriend vanavond nog bij mij op de bank zetten samen en dan eens kijken wie van de 2 er liegt.!!
quote:Appelsientje schreef op 17 november 2008 @ 13:16:

Hoe het dan ook in elkaar zit (en het verhaalt rammelt aan alle kanten), je vriend scoort geen punten:

- Laat vriend vreemdgaan

- Laat vriendin bedriegen door vriend

- Stelt jullie huis en bed daarvoor ter beschikking

- Vertelt niet direct aan jou wat er zich in haar huis heeft afgespeeld

- Vraagt of jij ook wilt liegen tegen vriendin

En als laatste:

- Is te beroerd om het bed te verschonen terwijl hij weet wat zich daar heeft afgespeeld?

Ook als hij niet zou zijn vreemdgegaan in jullie bed, heeft je vriend volgens mij behoorlijk wat uit te leggen.

Nou nou. Ten 1e laat hij zijn vriend niet vreemdgaan. Die vriend is zelf verantwoordelijk (en vriend zei dus dat hij en anderen er wel degelijk wat van gezegd heeft. wat moet hij anders doen? Zijn vriend is een volwassenen en heeft zijn eigen verantwoordelijkheden).

En ten 2e laat hij dus zijn vriendin niet bedriegen. De vriend gaat vreemd en dan kan de vriend van to nog op zijn kop gaan staan die verandert daar helemaal niets aan.

Ten 3e Hij stelt daar nu niet direct zijn bed voor ter beschikking. Dat was meer sneaky van zijn vriend en scharrel.

Ten 4e nee hij heeft dat niet direct verteld aan to. Moet dat dan?

Vragen om te liegen vind ik ook niet kunnen daar heb je idd een punt. Voor de rest vind ik dat er hier veel te veel vanuit wordt gegaan dat de vriend van TO liegt. Het is goed om daar rekening mee te houden maar hier wordt hij al helemaal afgemaakt door een stel op hol geslagen vrouwen.
Als ik mijn huis en slaapkamer ter beschikking stel aan mijn getrouwde vriendin en haar minnaar, tja, dan ben ik toch echt een beetje medeplichtig aan haar overspel hoor. En dat vind ik dus ook voor vriend van TO gelden.

En wat betreft vriend is volwassen... mmm... komt het zo op jou over?
ben het met appelsientje eens,hoe dan ook klopt het voor geen meter!

En wie of wat is er nu belangrijk Jullie of die vriend?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven