Help, ik wee t het niet meer, wat moet ik doen?!?!?
maandag 17 november 2008 om 11:07
quote:Parnell schreef op 17 november 2008 @ 10:58:
Oja: verder vind ik het erg verdacht dat jouw vriend het geen probleem vindt als een ander in zijn bed sext. Je kunt nu wel zo hard roepen dat jouw vriend het nooit zou doen, maar geloof me: de meeste bedrogen vrouwen denken dat. Daarom wordt het ook altijd zo'n drama als iemand het ze vertelt.Mijn vorige reactie sloeg op de situatie waarin die vriend dus vreemgegaan is. Maar ik sluit zeker niet uit dat het jouw man is die dat zelf heeft gedaan.Kom op zeg, je laat toch niemand in je bed seksen. Ik zou dat niet geloven. Zoek dat maar eens heel goed uit.
Oja: verder vind ik het erg verdacht dat jouw vriend het geen probleem vindt als een ander in zijn bed sext. Je kunt nu wel zo hard roepen dat jouw vriend het nooit zou doen, maar geloof me: de meeste bedrogen vrouwen denken dat. Daarom wordt het ook altijd zo'n drama als iemand het ze vertelt.Mijn vorige reactie sloeg op de situatie waarin die vriend dus vreemgegaan is. Maar ik sluit zeker niet uit dat het jouw man is die dat zelf heeft gedaan.Kom op zeg, je laat toch niemand in je bed seksen. Ik zou dat niet geloven. Zoek dat maar eens heel goed uit.
maandag 17 november 2008 om 11:08
Kennelijk houden de heren elkaar de hand boven het hoofd. Misschien heeft die vriendin wel hetzelfde verhaal gehoord van haar vriend over jouw man. Net als leo vraag ik me ook af of dit verhaal meedingt naar de "kutsmoes-van-het-jaar-troffee"; Ik stel mijn bed beschikbaar voor de capriolen van mijn beste vriend en mijn vriendin gelooft dat. Kortom, ik zou vooral mijn eigen vriend nog maar eens goed in de smiezen houden en je niet bezighouden met de relatie van dat vriendenstel en hoe je je tegenover die vriendin moet gedragen. Mss kijkt zij ook wel zo naar jou, waardoor zowel jouw vriend als die van haar vrij spel hebben om minnarressen uit te wisselen. Het zou zomaar kunnen dat de schaduw boven je eigen relatie hangt, terwijl jij raar kijkt naar een ander. daarom mag je er ook niet over praten met die vriendin, of met die vriend, omdat ie mss wel heel raar opkijkt.
Wat ik nu zou doen als ik jou was is die vriend opbellen ( zonder medeweten van jouw vriend) en hem zeggen dat ie er voortaan voor moet zorgen dat je geen sporen wilt vinden van zijn escapades en dat de volgende keer als je iets tegenkomt je zijn vriendin gaat inlichten.let dan goed op de reacties.Beter is zelfs een face-to-face gesprek. . krabbelt ie aan zijn neu, houdt ie zijn hand voor zijn mond of kijkt ie naar links, dan is de kans groot dat je iets op e mouw gespeldt wordt. de vraag is of de vrienden elkaar zo goed dekken dat vriend meegaat in verhaal ook als het zijn reatie in gevaar zou kunnen brengen.
Wat ik nu zou doen als ik jou was is die vriend opbellen ( zonder medeweten van jouw vriend) en hem zeggen dat ie er voortaan voor moet zorgen dat je geen sporen wilt vinden van zijn escapades en dat de volgende keer als je iets tegenkomt je zijn vriendin gaat inlichten.let dan goed op de reacties.Beter is zelfs een face-to-face gesprek. . krabbelt ie aan zijn neu, houdt ie zijn hand voor zijn mond of kijkt ie naar links, dan is de kans groot dat je iets op e mouw gespeldt wordt. de vraag is of de vrienden elkaar zo goed dekken dat vriend meegaat in verhaal ook als het zijn reatie in gevaar zou kunnen brengen.
maandag 17 november 2008 om 11:09
maandag 17 november 2008 om 11:11
quote:Lady37 schreef op 17 november 2008 @ 11:06:
"Mijn vriend is echt een trouwe lobbes..." ..vraag blijft ...waarom laat hij dan wel zn vriend in JULLIE bed met die meid? Hij haalt blijkbaar wel een hoop aktie in huis als jullie dames er even tussenuit zijn.
En ik sluit me aan bij de vraag die ik eerder las..."ALS het de scharrel van zn maat is (wat ik oprecht hoop voor je), en die maat heeft thuis het rijk alleen (want zn vriendin was bij jou) ..waarom dan het 'feestje' in jou bed en niet in zn eigen bed? Lekker fris (en beetje dom) trouwens van je vriend om na het feestje niet even het bed te verschonen. Mocht jij heerlijk tussen de lakens waar jan en alleman in had liggen foozen. Fijn! Daar heb je een punt, eigenlijk HET bewijs dat het verhaal niet klopt. Want als jullie dames weg waren, had die vriend net zo goed naar zijn eigen huis kunnen gaan met die del.Ik zou die trouwe lobbes zijn koffers maar gaan pakken en ze op de stoep parkeren....
"Mijn vriend is echt een trouwe lobbes..." ..vraag blijft ...waarom laat hij dan wel zn vriend in JULLIE bed met die meid? Hij haalt blijkbaar wel een hoop aktie in huis als jullie dames er even tussenuit zijn.
En ik sluit me aan bij de vraag die ik eerder las..."ALS het de scharrel van zn maat is (wat ik oprecht hoop voor je), en die maat heeft thuis het rijk alleen (want zn vriendin was bij jou) ..waarom dan het 'feestje' in jou bed en niet in zn eigen bed? Lekker fris (en beetje dom) trouwens van je vriend om na het feestje niet even het bed te verschonen. Mocht jij heerlijk tussen de lakens waar jan en alleman in had liggen foozen. Fijn! Daar heb je een punt, eigenlijk HET bewijs dat het verhaal niet klopt. Want als jullie dames weg waren, had die vriend net zo goed naar zijn eigen huis kunnen gaan met die del.Ik zou die trouwe lobbes zijn koffers maar gaan pakken en ze op de stoep parkeren....
maandag 17 november 2008 om 11:16
Misschien is het trouwens wel een idee om dat meisje te bellen, niet om haar te beschuldigen ( zij is immers niet degene die foutzit) maar wel om er achter te komen met wie van de mannen ze het doet. Ook daarvoor moet je wel goed signalen kunnen interpreteren. als ze het met jouw vriend doet, zal ze heel anders reageren op een telefoontje van jou, dan waneer ze het met de man van je vriendin doet. bedenk dat zij je middel tot de waarheid is, en dat het de mannen zijn die foutzitten, dus benader haar niet vijandig, ookal doet ze het mss met jouw vriend.

maandag 17 november 2008 om 11:20
O en doe jezelf een lol Lialak, vertel je vriend niet dat je met de beste vriend gaat praten. Als je wérkelijk wilt weten hoe het zit, zul je de beste vriend moeten aanspreken zonder dat je eigen vriend het weet, al is de kans groot dat hij al lang aan zijn beste vriend heeft laten weten dat er stront aan de knikker is omdat mevrouw string haar slip in jullie bed heeft laten liggen.
Maar vertel hem niet dat je wil gaan praten en ga naar hem toe, niet bellen maar live een gesprek aangaan zodat je hem in zijn ogen kunt kijken.
Verbaas je er niet over als je een voorgekookt verhaal krijgt voorgeschoteld, dan weet je in ieder geval dat de heren het er met elkaar over hebben gehad. Je eindconclusie is dan natuurlijk voor jou, want hoe het werkelijk zit kom je misschien wel nooit te weten.
Maar vertel hem niet dat je wil gaan praten en ga naar hem toe, niet bellen maar live een gesprek aangaan zodat je hem in zijn ogen kunt kijken.
Verbaas je er niet over als je een voorgekookt verhaal krijgt voorgeschoteld, dan weet je in ieder geval dat de heren het er met elkaar over hebben gehad. Je eindconclusie is dan natuurlijk voor jou, want hoe het werkelijk zit kom je misschien wel nooit te weten.
maandag 17 november 2008 om 11:23
nou dat het in haar bed gebeurde komt wel over een met het verhaal, alle vrienden bleven slapen, en zij kwam min of meer spontaan mee om te wachten op een taxi.
misschien anders met je vriendin praten in de trant van; ik heb een string in bed gevonden...? als haar een zelfde verhaal maar dan anders om op gespeld is kom je daar ook wel achter, toch?
ik weet t niet hoor, als het mij zou over komen zou ik zeker niet geloven dat mijn man schuld vrij was, maar ik zou zeker wel hopen dat t waar is, ik zou alles op alles zetten er achter te komen. wat dat betreft is mijn relatie mij meer waard (en om te weten of ik bedrogen ben) dan de vriendschap en hun relatie... (als je man de waarheid verteld kunnen ze zelf kijken wat te doen, als hij liegt zit jij met een probleem)
misschien anders met je vriendin praten in de trant van; ik heb een string in bed gevonden...? als haar een zelfde verhaal maar dan anders om op gespeld is kom je daar ook wel achter, toch?
ik weet t niet hoor, als het mij zou over komen zou ik zeker niet geloven dat mijn man schuld vrij was, maar ik zou zeker wel hopen dat t waar is, ik zou alles op alles zetten er achter te komen. wat dat betreft is mijn relatie mij meer waard (en om te weten of ik bedrogen ben) dan de vriendschap en hun relatie... (als je man de waarheid verteld kunnen ze zelf kijken wat te doen, als hij liegt zit jij met een probleem)

maandag 17 november 2008 om 11:31
Zou jij zoiets toe laten in jouw huis door jouw vriendin?
Deze vraag is niet alleen bedoeld voor TO, maar ook voor de rest.
Ik weet eigenlijk niet hoe ik zou reageren als mijn beste vriendin zoiets zou flikken in mijn huis.
Stel: Je hebt allemaal een borrel op, gezellig meiden weekendje en ze neemt een vreemde vent mee naar mijn huis, in mijn bed. Ik denk dat ik op dat moment (met mijn borrel op) niet zo fijn zou reageren.....
Deze vraag is niet alleen bedoeld voor TO, maar ook voor de rest.
Ik weet eigenlijk niet hoe ik zou reageren als mijn beste vriendin zoiets zou flikken in mijn huis.
Stel: Je hebt allemaal een borrel op, gezellig meiden weekendje en ze neemt een vreemde vent mee naar mijn huis, in mijn bed. Ik denk dat ik op dat moment (met mijn borrel op) niet zo fijn zou reageren.....
anoniem_44873 wijzigde dit bericht op 17-11-2008 11:33
Reden: aanvulling
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
maandag 17 november 2008 om 11:34
Mijn idee is..modder niet in je eentje en vertel je vriendin wat je aantrof bij thuiskomst. Ik zou zoiets als vriendin zijnde nml graag willen weten, zeker als mijn vriend in het verhaal voorkomt. Wel zo respektvol naar haar om haar de mogelijkheid te bieden zelf beslissingen te nemen in deze. Net zoals jij nu de mogelijkheid hebt stappen te ondernemen als blijkt dat..... Kan jij er nog fatsoenlijk met haar tussenuit als je weet wat voor feestjes haar vriend er op na houdt als ze dr hielen heeft gelicht? Stel dat ze er tzt toch achterkomt (omdat ze een string in dr eigen bed aantreft bv...) en blijkt dat jij al die tijd (sinds nu dus) al op de hoogte was...wat zou dat met jullie vriendschap doen?
maandag 17 november 2008 om 11:35

maandag 17 november 2008 om 11:41
Ik vind het ook een raar verhaal...wie laat nou zijn string per ongeluk achter? Ik ga er haast meer van denken, als in..heeft ze het misschien expres gedaan? Want op die manier gaan er zeker weten vragen komen. Misschien wilde zij wel dat er iets opengebroken zou worden? Als het inderdaad al maanden aan de gang is, wil zij ook weten waar ze aan toe is. Dit is de perfecte manier om eea te forceren..
maandag 17 november 2008 om 11:43
Ik zou oook mijn vriendin inlichten als ik jou was. Kom nou, de mannen zijn (vind ik) allebei fout bezig geweest, als het verhaal klopt tenminste. Daar hoef jij toch niet voor op te draaien? En zou jij, als het andersom was, ook niet heel graag de waarheid willen horen?
Bovendien kun je samen met je vriendin proberen te achterhalen wat er echt gebeurd is.
Vertel haar precies wat het verhaal is wat je hebt gehoord, en over je twijfels aan de waarheid. Samen sta je sterker.
Ik heb zelf ook ooit in een vergelijkbare situatie gezeten (de waarheid niet weten en vrienden die elkaar de hand boven het hoofd houden) en dan kun je beter niet alleen gaan vissen naar de waarheid, geloof me.
Bovendien kun je samen met je vriendin proberen te achterhalen wat er echt gebeurd is.
Vertel haar precies wat het verhaal is wat je hebt gehoord, en over je twijfels aan de waarheid. Samen sta je sterker.
Ik heb zelf ook ooit in een vergelijkbare situatie gezeten (de waarheid niet weten en vrienden die elkaar de hand boven het hoofd houden) en dan kun je beter niet alleen gaan vissen naar de waarheid, geloof me.
maandag 17 november 2008 om 11:47
Zeeeer vreemd verhaal. Ik zou nog eens met je eigen vriend praten of er niet iets anders gebeurd is..
Hij laat een vriend in jullie bed sexen en verschoond het zelf niet even voordat jij thuis komt? Bovendien wist hij al maanden dat zijn vriend zogenaamd vreemd zou gaan, en gedraagt zich nu pas "raar"?
Vreemd...
Hij laat een vriend in jullie bed sexen en verschoond het zelf niet even voordat jij thuis komt? Bovendien wist hij al maanden dat zijn vriend zogenaamd vreemd zou gaan, en gedraagt zich nu pas "raar"?
Vreemd...
maandag 17 november 2008 om 11:49