help ik weet het niet meer

03-03-2017 21:39 314 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Bizar dat jd vriend telkens vrienden vind die ook gelijk al hun tijd met hem door willen brengen. Mijn vrienden hebben ook een eigen leven.
where ever you go, go with your heart
Het gaat er niet om normaal is. Het gaat erom of jij dit een fijne manier van een relatie hebben vindt. En dat is blijkbaar niet het geval.
opgevement kan het wel normaal worden.
Nee niet normaal. Dumpen.

En 'opgevement' is geen woord.
quote:Emperor schreef op 03 maart 2017 @ 21:43:

opgevement kan het wel normaal worden. Ik dropte het nog netjes in EAUSM als een brave burger om de boel niet te ontregelen hier.
En je weet heeeel zeker dat hij alleen naar zijn vrienden gaat?
Bam!!!!
Nee, natuurlijk is het niet normaal.

Waarom pik je dit dan?

Kw over 10 kwam hij thuis in de ochtend.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
quote:Ycjoo- schreef op 03 maart 2017 @ 21:46:

En je weet heeeel zeker dat hij alleen naar zijn vrienden gaat?Nee hij gaat NA zijn vrienden, niet naar
quote:Zalmsnipper schreef op 03 maart 2017 @ 21:43:

Het gaat er niet om normaal is. Het gaat erom of jij dit een fijne manier van een relatie hebben vindt. En dat is blijkbaar niet het geval. Precies.
Op je 25ste al 4 jaar ongelukkig zijn in je relatie is ook niet normaal.
quote:GateKeeper schreef op 03 maart 2017 @ 21:47:

[...]

Nee hij gaat NA zijn vrienden, niet naar
quote:GateKeeper schreef op 03 maart 2017 @ 21:47:

[...]

Nee hij gaat NA zijn vrienden, niet naar Hij loopt er een beetje achteraan de slappe zak.
Waarom ben je nooit mee, zeker naar een verjaardagsfeestje?
die ik wilde bestaat al...
quote:Murrmurr schreef op 03 maart 2017 @ 21:45:

[...]

Ik dropte het nog netjes in EAUSM als een brave burger om de boel niet te ontregelen hier.o is er een topic speciaal voor dit soort dingen, dat wist ik niet. ik ga er ff kijken.
Djiez emp, jij bent eausmer dan eausm.

En voor de verderest weet ik het ook niet meer.
-
Nogmaals, ga je nooit eens mee?
Ik word niet meegevraagd. Ze zijn alleen met een groep jongens, vandaar.
quote:Murrmurr schreef op 03 maart 2017 @ 21:54:

Djiez emp, jij bent eausmer dan eausm.

En voor de verderest weet ik het ook niet meer.heb ff truffinpost plaatst, gaat heemaal leuk worden.
Waarom ga jij niet iets leuks doen met jouw dinnies, ipv op die ouwe zak te gaan zitten wachten?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wat deden jullie vroeger dan wel samen, alleen thuis hangen?
quote:sarah2590 schreef op 03 maart 2017 @ 21:56:

Ik weet wel zeker dat hij naar vrienden gaat. Af en toe hebben we dan wel contact snachts. Hij is ook de enige die altijd nuchter is, waardoor hij iedereen telkens moet afzetten thuis. Het gaat mij vooral om de manier waarop er met mij wordt gecommuniceerd. Dit is niet de eerste keer dat er geen rekening wordt gehouden met mijn gevoelens. Op dit moment ben ik zo in de stress, en dat weet hij en toch zit ik hier weer. Ik weet niet meer wat ik hiermee aan moet. Vorige week was ik nog zo gelukkig en blij. Toen ging hij zaterdagnacht weg en kwam rond 4 uur snachts. Daar heb ik totaal geen problemen mee. Zondag hadden we een verjaardag, ik voelde me niet lekker dus heb ik er zelf voor gekozen om niet mee te gaan. Maar dat hij kwart over 10 smorgens thuis komt en gelijk een uur later weer vertrekt en dan savonds thuis komt en weer na 2 uur later met vrienden op stap gaat wordt mij echt teveel. Vooral ook omdat ik weet dat dit morgen ook zo het geval is. Ik heb gevraagd van hoezo denk je niet even na als je nu net terug bent en morgen ook weer gaat. Dan kan je er toch ook voor kiezen om dan vanavond bij je vriendin te blijven. Of zie ik dit nu weer verkeerd.

Je ziet het niet verkeerd.

Alleen doet hij het niet.

Wat zegt dat dan voor jou?
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
quote:sarah2590 schreef op 03 maart 2017 @ 22:01:

Ik word niet meegevraagd. Ze zijn alleen met een groep jongens, vandaar.

Mannen neem ik aan, gezien zijn leeftijd?

Meid, je bent pas 25. Heb je hier echt de rest van je leven zin in?
Klinkt alsof je vooral een (oude) huisgenoot hebt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven