help ik wil mijn viriendin niet kwijt

29-12-2009 11:29 328 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi hoi ik ben rob en ik heb een vriendin waar ik echt heel gek op ben, maar nu is het probleem van de korte tyd dat ik der ken gaat het nu een maand echt heel slecht tussen ons

we hebben heel vaak rusie omdat ik het gevoel heb dat ik nooit alleen met haar ben en dat ze nog omging met der ex ik ben een aardig jaloerse en bezitterige jongen, maar die echt wel inziet dat dat nergens voor nodig is.

alles wat er gebeurt verteld ze me en nu ging het de laatste dagen ook weer echt goed, maar het zit haar echt heel erg dwars van wat er gebeurt is en nog niet de hoop wil hebben dat het nu goed gaat tussen om niet weer op der bek te gaan.

nu was het gister zo. ik zou met der een biosje pakken en een avond helemaal alleen met haar zijn, maar ik kwam een vriend van mij tegen en die wou ons wel bij de bios afzetten.

nu woon ik in rotterdam en zij in zoetermeer dus was ik blij dat ik niet anderhalf uur met het openbaar vervoer hoefte te reizen en er binnen het half uur kon zijn nu vond ze dat achteraf niet echt leuk, omdat ze een planning had gemaakt en ik die in de soep gooide door voor haar deur te gaan staan.

en zeggen nou komop stap die auto in want zij wou eigenlijk nog met mij even wat eten en dan een filmpje uitzoeken en dat soort dingen dus de avond verliep al moeizaam en begon met ruzie dat was redelijk uitgepraat en hadden we besloten om met me vriend en haar vriendin wat te gaan drinken.

nou toen begon het pas er was niets aan de hand totdat we een bittergarnituur bestelde en mijn virend zijn hond perongeluk in der vinger beet toen hij een stukje vlees kreeg van haar (nu is mijn vriendin bang voor honden en heb zij het niet zo op bloed van der eigen ) dus liet ze die wond zien.

en ik reageerde een beetje laconiek omdat het er niet so heel erg uitzag zij is toen naar de wc gegaan met die vriendin van haar en toen ze terugkwam liep ze gelijk weg en werd er niets meer gezegd.

ik ben toen achter haar aangelopen en zij wou niet met mij praten en ik mocht haar niet aanraken.

ik heb dat dus tog gedaan en omdat ze niet wou stil staan om te praten heb ik haar redelijk hardhandig in eenstoel gezet zij begon toen in paniek te raken. omdat der ex haar heel vaak heeft geslagen.

nu is mijn vraag ik weet dt ik fout ben geweest en haar niet in haar waarde heb gelaten.

en ik weet dat ik ook van jaloerse gedrag af moet komen.

ik ben echt van mezelf een lieve behulpzakme jongen ik wil dit haar ook duidelijk maken maar elke keer als het even goed gaat gebeurt er wat dat ik het weer grof gezegd verkloot voor me eigen.

ik heb in haar echt het perfecte meisje gevonden dat weet ik zeker want ze staat er voor me wanneer dat nodig is, maar nu wil ze mij een tijdje niet zien en rust tussen ons.

ik ben heel erg bang dat ik haar kwjitben /raak wil iemand mij helpen hoe ik echt kan laten zien dat ik echt wil en kan veranderen want ze gelooft niet meer in dat ik het zeg want elke keer gebeurt er weer wat waardoor ze de hoop verliest ik ben ten einde raad ik wil haar niet kwijt ik ben onwijs gek op haar

alvast bedankt voor jullie reacties

kom het goed :-(

Totaal aantal stemmen: 47

nee (66%)
ja Geen stemmen
misschien (4%)
zeker weten (2%)
laat het maar gaan (28%)
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 december 2009 @ 12:11:

[...]

Heel veel ouder zullen ze niet zijn ; dat samen naar de wc gaan van die meiden , dat ruzie maken in het openbaar .... als ze ouder zijn dan 20 vreet ik mijn muismat op.Daar hou ik je aan! En ik wil fotografisch bewijs

Bovendien hebben ze tegen die tijd hun middelbare school (doorgaans) wel afgerond zo'n beetje, dus alsnog zou men beter moeten weten qua schrijfstijl. Qua relaties dan wellicht weer niet, alhoewel ik hardhandig gedrag op geen enkele leeftijd kan goedkeuren.
Oh...de punten zijn weer verdwenen.....
Ik word te oud.
Inderdaad, hoe oud zijn jullie? Komt het dat je weinig samen kon zijn omdat jullie niet op jezelf wonen?

Heb je na dit gedoe nog contact met haar opgenomen (mail of sms)?
LuckyRob, je bedoelingen waren goed , maar je meissie schoot meteen in de stress toen de avond anders begon als zij bedacht had ; daar ken ( zal even Rotterdams blijven typen, wel zo leuk voor Robbie ) jij ook geen reet aan doen, man. Zo zijn die meiden nou eenmaal.

Dat in die stoel douwen is niet zo handig maar als zij niks wil zeggen is dat ook erg zeikwijverig.

Ik vind het ook kinderachtig dat jullie ruzie maken met je vriend en zijn chickie erbij.

Daar moet je helemaal geen eens zin in hebben ; steeds zo ver reizen voor zo veel gedoe.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nou ja, doe dat afspraakje nog een keer over maar dan nu goed.

Dat wil niet zeggen dat je dan een garantie hebt op een onwijs leuke en gelukkige relatie samen. Neem aan dat dat niet afhangt van de afspraakjes, het gaat om hoe je met elkaar om gaat. Snap je dat??????

En als jullie over een paar weken nog steeds het slechtste in elkaar naar boven halen, stop er dan gewoon mee..
Wat vind je eigenlijk perfect aan dr, kun je dat benoemen? Perfect is een heel erg hoge lat om aan te voldoen. Zijn jouw verwachtingen van haar wel realistisch? Verwacht je meer van haar dan zij waar kan maken en vind je dat frustrerend?
Ik ben de draad echt volledig kwijt Rob.
Kompt ie uit Rotterdom?
quote:TheEmpress schreef op 29 december 2009 @ 12:15:

Ik word te oud.Of de leeftijdsgrens om hier te mogen forummen ligt té laag.
Ja dat vroeg ik eerder ook al Minny, hoop dat hij nu wel antwoord geeft. En bedenk ook trouwens dat zij ook verwachtingen van jou heeft
quote:dangeensuus schreef op 29 december 2009 @ 12:17:

Ik ben de draad echt volledig kwijt Rob.Jaloers, bezitterig, hardhandig, niet luisteren, meisje helegaar niet blij.
quote:misschicken schreef op 29 december 2009 @ 12:17:

Kompt ie uit Rotterdom?Ja. En tuthola uit Zoetermeer.
overigens ik ben 22 heb een koophuis vastcontract heb wel diploma's gehaald voor het vmbo ben dakdekker van beroep dus ik heb zat in mijn mars maar ik schirjf hoe ik op dat moment denk en sorry als jullie zo erom kunnen (grof gezegd) ouwehoeren maar wat ik op het moment denk gooi ik eruit en

ze wil dat ik meer van mij jaloersheid afkomt

ik heb haar deze keer voor de eerste keer zo beetgepakt ik heb haar verdernog nooit met een vinger aangeraakt maar ik raak ook in paniek als zij zo wegloopt zonder iets te zeggen en als ik dan achter haar aanloop dat ze me niet wil zien en niet wil spreken en alles
JAAAAAAAAAAAAAAAAA hij is 22!

Graag een foto er van, Bianca!
He, chips, had ik gisteren toch echt met mezelf afgesproken de rest van de vakantie hier niet meer te komen wegens het hoge aantal hormonen wat zich hier loopt te vervelen.... Dan maar weer forum ontwijkend gedrag oproepen.....pffffff Zo jammer!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
BGB, wil je een beetje mosterd voor bij die muismat?
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa foto filmpje en Bianc.... met peper en zout smaakt ie vast beturrrrrrrrrrrrrrrrr
.
BGB, foto's alsjeblieft.
Goed, ook maar even een serieuze reactie dan. Rob, het komt me over alsof jij haar teveel als jouw bezit ziet. Het is een mens en mensen hebben nou eenmaal een eigen wil. En als haar wil is dat zij wegloopt en even niet met je wil praten. Dan kan je daar weinig tegen doen. Dus in een stoel drukken kan je niet maken. Dat weet je inmiddels ook. Maar als je echt leert van de fouten die je maakt respecteer je nu dat zij een eigen wil heeft. Je wil haar namelijk nu alweer onder controle krijgen. Dat kan niet. En dat is wel iets wat je moet leren. Respecteer dat ze je even niet wil zien.
quote:luckyrob schreef op 29 december 2009 @ 12:19:

overigens ik ben 22 heb een koophuis vastcontract heb wel diploma's gehaald voor het vmbo ben dakdekker van beroep dus ik heb zat in mijn mars maar ik schirjf hoe ik op dat moment denk en sorry als jullie zo erom kunnen (grof gezegd) ouwehoeren maar wat ik op het moment denk gooi ik eruit en

ze wil dat ik meer van mij jaloersheid afkomt

ik heb haar deze keer voor de eerste keer zo beetgepakt ik heb haar verdernog nooit met een vinger aangeraakt maar ik raak ook in paniek als zij zo wegloopt zonder iets te zeggen en als ik dan achter haar aanloop dat ze me niet wil zien en niet wil spreken en alles

Christus te paard zeg alsjeblieft doe wat aan je taalgebruik. Echt.

Anyway, zoals ik al eerder zei, blijf met je poten van een ander af. Je mag je handen dan wel graag willen gebruiken, ga dan maar een extra dakje dekken ofzo.
Miss Rabbit, je mag jezelf hier herhalen hoor. Doet Rob ook. Antwoord op vragen geven doet 'ie alleen niet.
Hoe kom je van het VWO op het VMBO of andersom? Daar zit volgens mij toch MBO of HAVO ( enorme kloof) tussen. Het is niet zo dat je even een stapje omhoog of omlaag doet dan.
Hey Rob, ik heb nog een dakdekkert nodig. Kost je veel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven