Help me snel!

14-11-2009 19:50 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er zullen vast tal van deze onderwerpen zijn, maar ik wil toch graag advies.

In de pubertijd was ik smoorverliefd op de man in kwestie. Na verloop van tijd zijn we toch uit elkaar gegroeit en uiteindelijk na 7 jaar bij dit punt beland.

We doen leuke dingen, hij is lief, romantisch en noem het maar op. Maar qua uiterlijk is het totaal niet de man waar ik op zou vallen. Niet dat ik denk, ''o wat is hij lelijk'', maar gewoon totaal niet mijn ding. Qua innerlijk is het gewoon een geweldige match.

Ik weet niet hoe ik hiermee om moet gaan en of ik het wel moet doorzetten? Ik heb altijd gezegd dat uiterlijk bij mij niets uit maakt.. Maar als het er op aan komt ga je er toch bij nadenken.
Hoe snel precies moeten we je hierbij helpen?

Je wilt om 20 uur vanavond tegen hem zeggen of je wel of niet "verkering" met hem wilt?
Ik kan wel even in mijn glazen bol kijken maar veel meer kan ik niet voor je doen.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Dit duurt al zeven jaar en nu mogen wij snel zijn?
'Je 'merkt' pas na 7 jaar dat ie qua uiterlijk niet je type is en dan wil je nu van ons binnen no-time een antwoord.....
Nou als je er over na moet denken weet je volgens mij genoeg... als je iemand echt leuk vind doet het uiterlijk er echt niet toe....
Hmm was alweer mosterd geloof ik.
sja of het is the seven years itch...............

Waar is de - nooit bestaande - sixpack van mijn vriend gebleven....eerder zag ik dit echt , nu niet meer, en hij wordt nog ouder ook! Wel zeven jaren namelijk.
7 jaar geleden viel ik blijkbaar op hele andere types
Mijn glazen bol zegt dat je Robert Schumachter moet benaderen. Of is dat toevallig de man in kwestie?
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Tja of je bent zo kortzichtig dat je zegt, ik val niet op je uiterlijk dus ik dump je. Of je denkt Oke hij heeft niet het uiterlijk van mijn dromen, maar innerlijk matchen we zo goed en ik ga er voor. Lijkt me vrij simpel eigenlijk.
Volgens mij is het niet al 7 jaar haar vriend hoor of lees ik het nu verkeerd?
God, ik dacht dat iemands wasmachine weer eens overgelopen was, vanwege dat 'help me snel', maar neehoor
Peas on earth!
zoals mijn oma altijd zei, van een knappe tafel kun je niet eten!

Accepteer hem zoals hij is..

ik vind innerlijk veel belangrijker dan uiterlijk!

het innerlijk is waar de toekomst om draait.

en als jij hem qau karakter goed bij je vind passen, dan zou ik er gewoon voor gaan!!

Succes!

offtopic: ik dacht dat er een heeellpp topic was geopend.. weer post met help!! :(
Wacht ff, je was als puber smoorverliefd op hem. Daarna groeiden jullie uit elkaar? (betekent dit dat jullie toen dus wat hadden?) En nu zijn jullie zeven jaar verder? Waarmee dan? Want ik weet niet beter als dat jullie uit elkaar gegroeid zijn. Dus ik mis een grote stap of jij slaat er eentje over.

En nu wil je weten of iemand waar je uiterlijk niet op valt of je daar nog mee door moet gaan? Je bent zeven jaar verder inmiddels. Waarom wacht je 7 jaar tot je je deze vraag gaat stellen. Waarom niet eerder? Wat is er veranderd?
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 14 november 2009 @ 19:57:

God, ik dacht dat iemands wasmachine weer eens overgelopen was, vanwege dat 'help me snel', maar neehoor
Het is niet mijn vriend, na 7 jaar zijn we ineens weer in contact 2 maanden..
Héél verstandig: niet direct in de OP alle relevante informatie geven. Dat houdt ons tenminste scherp!
Maar waarom moet de hulp zo snel dan?!
Peas on earth!
Nee.
quote:Dushi74 schreef op 14 november 2009 @ 19:58:

Wacht ff, je was als puber smoorverliefd op hem. Daarna groeiden jullie uit elkaar? (betekent dit dat jullie toen dus wat hadden?) En nu zijn jullie zeven jaar verder? Waarmee dan? Want ik weet niet beter als dat jullie uit elkaar gegroeid zijn. Dus ik mis een grote stap of jij slaat er eentje over.

En nu wil je weten of iemand waar je uiterlijk niet op valt of je daar nog mee door moet gaan? Je bent zeven jaar verder inmiddels. Waarom wacht je 7 jaar tot je je deze vraag gaat stellen. Waarom niet eerder? Wat is er veranderd?We hebben nooit een relatie gehad.. We hadden ineens geen contact meer en nu weer wel. Wat er veranderd is, is dat zijn innerlijk nog steeds geweldig is, maar ik anders naar zijn uiterlijk kijk.
quote:wuiles schreef op 14 november 2009 @ 20:00:

Héél verstandig: niet direct in de OP alle relevante informatie geven. Dat houdt ons tenminste scherp!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Het lijkt me simpel: je hebt altijd gezegd dat uiterlijk niets uitmaakt, maar klaarblijkelijk maakt het je toch uit en vindt je hem door zijn uiterlijk nu toch niet leuk genoeg. Niet mee doorgaan dus. Simpel.

Volgende vraag!
Peas on earth!
Als je 50 bent zit je ook niet meer zo mooi in je velletje. Vind je uiterlijk werkelijk een reden om niet aan een relatie te beginnen? Is het een Hells Angel of zo? Als ie alleen maar blond is ipv donker zoals jij zou willen bijvoorbeeld.. dan zou ik het er niet om laten. Later wordt ie toch kaal of grijs. Hopelijk zet je hem dan niet aan de dijk ;)
Ik dacht minstens dat de wasmachine overliep ofzo, jezus wat een titel zeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven