Help me snel!

14-11-2009 19:50 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er zullen vast tal van deze onderwerpen zijn, maar ik wil toch graag advies.

In de pubertijd was ik smoorverliefd op de man in kwestie. Na verloop van tijd zijn we toch uit elkaar gegroeit en uiteindelijk na 7 jaar bij dit punt beland.

We doen leuke dingen, hij is lief, romantisch en noem het maar op. Maar qua uiterlijk is het totaal niet de man waar ik op zou vallen. Niet dat ik denk, ''o wat is hij lelijk'', maar gewoon totaal niet mijn ding. Qua innerlijk is het gewoon een geweldige match.

Ik weet niet hoe ik hiermee om moet gaan en of ik het wel moet doorzetten? Ik heb altijd gezegd dat uiterlijk bij mij niets uit maakt.. Maar als het er op aan komt ga je er toch bij nadenken.
Na een nacht vertwijfeld te hebben gebalanceerd tussen waken en slapen omdat me niet zeker was 1) wat je vraag nou eigenlijk precies is èn 2) of de reacties snel genoeg waren kom ik nog maar even terug. TO, vertel!! Is de brand eraf?
Je weet dus niet wat je wil? Wat vervelend voor je. Omdat je hem zeven jaar geleden leuk vond betekent dat toch niet dat je er nu wat mee moet?
@Borboletaaa:

Ik ben erg benieuwd wat jij roept als er ècht iets dringends aan de hand is? Lieve help, wat een enorm misplaatste topictitel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven