Help mij aub!

10-11-2010 14:24 381 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het eventjes echt niet meer.

Ik heb een relatie met een veel jongere man, 19 jaar jonger.

De sex is geweldig, ik hou gewoon echt van hem en ik geloof hij ook van mij, respecteert mij en behandelt mij als een dame, er is gewoon een echte klik.

Nu het volgende, hij weet wel dat ik een stuk ouder ben maar over mijn leeftijd hebben we het nooit gehad, ook niet over mijn (volwassen kinderen en kleinkinderen).

Gewoon omdat ik dacht dat dit toch niet lang zou duren en al helemaal niet dat hij halsoverkop verliefd op mij zou worden.

Ik had dus lichamelijke klachten, viel flauw, had een rare bloeddruk etc, de HA stuurde mij door naar de gyn en ik blijk in de overgang.

Die ik vertelde dat ik met een jonger iemand samen ben en of er niks is om dit soort ongemakkelijkheden te maskeren, ik wil gewoon niet dat hij dit weet.

Vervolgens ben ik de avond daarna met hem uit eten gegaan samen met zijn ouders, die ik ging ontmoeten.

Wat blijkt is zijn moeder de gyn!!

Gaat met mij aan de haal over dat ze zo graag kleinkinderen wil etc..ik kon d'r wel wat...

Wat nu?

Ik wil dit niet vertellen en ben ook niet van plan het te vertellen, ookal weet ik dat het ooit uitkomt.

Ik ben echt radeloos, ik wil niet dat hier een einde aan komt, aan deze relatie, met deze man wil ik oud worden.
guttegut wat cynisch zijn we hier... ze is eind 40 geen 100... die boytoy is dus ook al 30, geen 19.

Goed, het lijkt een beetje op een soap, moeders die De Gyn blijkt te zijn - en na drie maanden De Ouders ontmoeten lijkt me ook wat rap maar soit. Ik vind de harde veroordelingen hier ook wel erg vergezocht.

Mijn moeder is in de 60, ziet er haske jong uit (gelukkig geen boytoy dat lijkt me nogal lullig tegenover mijn vader) maar rond haar 50e in de overgang geraakt en hiervoor aan de pil gegaan. Zij vertelde dat ze uiteindelijk een homeopatisch middel is gaan nemen tegen de klachten. Daarna voelde ze zich stukken beter!

Ben wel vergeten hoe het middel heette, maar dat lijkt me niet moeilijk op te zoeken.

Ze is dan wel de 60 gepasseerd, en idd inmiddels ook oma, maar ze staat nog vreselijk energiek in het leven, reist nog de halve wereld af om haar dochters te bezoeken, heeft zeker nog geen heuptransplantatie nodig en gaat rustig door met werken als ze is "gepensioneerd".

Mocht het zo komen dat zij en pa uit elkaar gaan en ze komt een "boytoy" van 19 jaar haar junior (issie overigens ook al weer 40) dan heeft ze mijn zegen hoor.
Fijn voor je moeder, Artemission!
quote:[message=7711378,noline]Artemission schreef op 11 november 2010 @ 17:59bladiebla.iets zegt me dat je niet álle pagina's hebt gelezen, of wel?
Huh die moeder van hem zat tijdens het etentje te sarren dat ze kleinkinderen wil, maar nu begrijp ik dat hij al kinderen heeft? Wat zeurt ze dan?
quote:blop schreef op 11 november 2010 @ 18:10:

[...]

iets zegt me dat je niet álle pagina's hebt gelezen, of wel?

lol nee niet allemaal

ik wilde gewoon even een tegengeluid laten horen - of de TO nou iets uit haar duim had gezogen of niet. Kreeg een beetje t gevoel dat men 50ers gelijk fossielen vindt, en daar was ik het dus niet mee eens.
bijdeze verexcuseer ik me dus ook als ik weer enorme mosterd ben

heb niet voor niets de bijnaam spuit 11

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven