Help mij aub!

10-11-2010 14:24 381 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het eventjes echt niet meer.

Ik heb een relatie met een veel jongere man, 19 jaar jonger.

De sex is geweldig, ik hou gewoon echt van hem en ik geloof hij ook van mij, respecteert mij en behandelt mij als een dame, er is gewoon een echte klik.

Nu het volgende, hij weet wel dat ik een stuk ouder ben maar over mijn leeftijd hebben we het nooit gehad, ook niet over mijn (volwassen kinderen en kleinkinderen).

Gewoon omdat ik dacht dat dit toch niet lang zou duren en al helemaal niet dat hij halsoverkop verliefd op mij zou worden.

Ik had dus lichamelijke klachten, viel flauw, had een rare bloeddruk etc, de HA stuurde mij door naar de gyn en ik blijk in de overgang.

Die ik vertelde dat ik met een jonger iemand samen ben en of er niks is om dit soort ongemakkelijkheden te maskeren, ik wil gewoon niet dat hij dit weet.

Vervolgens ben ik de avond daarna met hem uit eten gegaan samen met zijn ouders, die ik ging ontmoeten.

Wat blijkt is zijn moeder de gyn!!

Gaat met mij aan de haal over dat ze zo graag kleinkinderen wil etc..ik kon d'r wel wat...

Wat nu?

Ik wil dit niet vertellen en ben ook niet van plan het te vertellen, ookal weet ik dat het ooit uitkomt.

Ik ben echt radeloos, ik wil niet dat hier een einde aan komt, aan deze relatie, met deze man wil ik oud worden.
Eerlijk zijn is alles dat ik je kan aanraden

Ga met hem om de tafel en gooi het eruit! want ook al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt hem wel!

Sterkte!
Wat we niet kunnen veranderen, moeten we verdragen..
Sorry, dit geloof ik niet. Dit is echt too much.
Jij wilt met deze man oud worden, maar hij mag nooit je leeftijd weten?

Ik vind uw fantasie rijkelijk, haaientandenfee
Als je echt met hem oud wil worden, zal je het wel moeten vertellen. Eerlijk duurt het langst toch?
Hoe oud ben je dan?
Tja, en de relatie het kortst denk ik, vandaar de keuze het niet te vertellen, alleen zijn moeder.....

God waarom moet mij dit weer overkomen, waarom kwam ik hem niet 10 jaar eerder tegen...
Achterin de 40.

Gevalletje oeps...en ga alvast maar op zoek naar een nieuwe gyn!

Moet er niet aan denken dat mijn schoonma mij in de doos gekeken heeft.

En ik heb zo'n flauw vermoeden dat je boyfriend nu ook wel weet bij wie hij in de kijkdoos gekeken heeft en uit welk bouwjaar deze doos komt.
Nope
quote:haaietandenfee schreef op 10 november 2010 @ 14:31:

God waarom moet mij dit weer overkomen, waarom kwam ik hem niet 10 jaar eerder tegen...Dan was het verschil kleiner geweest als de negentien jaar die er nu tussenzit?
Er was eens, in een land hier heeeel, heeeeeeel ver vandaan...

Maar goed.

Ik had zo'n zelfde verhaal.

Vader en zoon gaan met de auto weg en krijgen een ongeluk.

Pa dood, zoon zwaar gewond en moet met spoed geopereerd worden.

De chirurg komt binnen, schrikt en zegt lijkbleek "Ik kan mijn zoon niet opereren".
Toevallig zeg!
* Machutookunbietjemeerzijn mompeltnog iets over eerlijkheid duurt het langst en als is de leugen nog zo snel, etc...
Nope
Nee, dat mag ze niet doen, anders zou ze nooit zo gaan hinten.

En als ze dat wel doet dan sleep ik haar voor de tuchtraad.
Waar wil je nu precies hulp bij?
Vergeet niet, een “Ja, maar..” is eigenlijk een “nee, want...”
Sorry, ik vind het wel heel erg toevallig allemaal.

Mijn advies: eerlijk zijn!
Zijn moeder heeft beroepsgeheim, dus van haar zal hij het niet horen. Maar hoe zou jij het vinden als een ander dit bij jou zou doen?
Die van vader en zoon snap ik niet..
Je zult het wel moeten vertellen, want zoals jezelf zegt eens komt het toch uit!

Je kunt toch gewoon zeggen hoe oud je bent? Dan kan hij zelf wel de conclusie trekken of hij met jou wel of geen kinderen kan krijgen.
quote:houvanjezelf schreef op 10 november 2010 @ 14:33:

Er was eens, in een land hier heeeel, heeeeeeel ver vandaan...

Maar goed.

Ik had zo'n zelfde verhaal.

Vader en zoon gaan met de auto weg en krijgen een ongeluk.

Pa dood, zoon zwaar gewond en moet met spoed geopereerd worden.

De chirurg komt binnen, schrikt en zegt lijkbleek "Ik kan mijn zoon niet opereren".

Moeder is chirurg.

Zie de overeenkomst met dit sprookje niet.
quote:haaietandenfee schreef op 10 november 2010 @ 14:34:

Nee, dat mag ze niet doen, anders zou ze nooit zo gaan hinten.

En als ze dat wel doet dan sleep ik haar voor de tuchtraad.Toe eens even zeg! Wat wil je daar mee bereiken? Dat haar zoon doorgaat met zijn relatie met jou?
quote:Rodi schreef op 10 november 2010 @ 14:27:

Sorry, dit geloof ik niet. Dit is echt too much.Inderdaad.....
Als je achter in de 40 bent dan zal je vriend, ondanks dat hij je leeftijd niet weet, echt wel kunnen zien dat je niet meer de leeftijd hebt van iemand die hem kinderen gaat geven.

Wat te doen? Eerlijk je leeftijd zeggen.

Wel raar dat hij er nooit naar gevraagd heeft, dat soort informatie niet van je weet, maar je wel meeneemt naar zijn ouders.
Hoe heet die film ook weer? Dat zij met verlekkerde oogjes zit te vertellen bij de therapeut over haar nieuwe liefde en dat dat dan de zoon van die peut blijkt?quote:haaietandenfee schreef op 10 november 2010 @ 14:24:

Ik ben echt radeloos, ik wil niet dat hier een einde aan komt, aan deze relatie, met deze man wil ik oud worden.Newsflash: dat ben je al, vanuit een 19jarige gezien.
Als het waar is: waarheid vertellen.

Als dit een Tr*ll is: wegwezen hier en sprookjes gaan schrijven..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven