Help mij aub!

10-11-2010 14:24 381 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het eventjes echt niet meer.

Ik heb een relatie met een veel jongere man, 19 jaar jonger.

De sex is geweldig, ik hou gewoon echt van hem en ik geloof hij ook van mij, respecteert mij en behandelt mij als een dame, er is gewoon een echte klik.

Nu het volgende, hij weet wel dat ik een stuk ouder ben maar over mijn leeftijd hebben we het nooit gehad, ook niet over mijn (volwassen kinderen en kleinkinderen).

Gewoon omdat ik dacht dat dit toch niet lang zou duren en al helemaal niet dat hij halsoverkop verliefd op mij zou worden.

Ik had dus lichamelijke klachten, viel flauw, had een rare bloeddruk etc, de HA stuurde mij door naar de gyn en ik blijk in de overgang.

Die ik vertelde dat ik met een jonger iemand samen ben en of er niks is om dit soort ongemakkelijkheden te maskeren, ik wil gewoon niet dat hij dit weet.

Vervolgens ben ik de avond daarna met hem uit eten gegaan samen met zijn ouders, die ik ging ontmoeten.

Wat blijkt is zijn moeder de gyn!!

Gaat met mij aan de haal over dat ze zo graag kleinkinderen wil etc..ik kon d'r wel wat...

Wat nu?

Ik wil dit niet vertellen en ben ook niet van plan het te vertellen, ookal weet ik dat het ooit uitkomt.

Ik ben echt radeloos, ik wil niet dat hier een einde aan komt, aan deze relatie, met deze man wil ik oud worden.
quote:haaietandenfee schreef op 10 november 2010 @ 16:06:

[...]

Ik geloof het wel, hoe weet jij dat??

Maar ik weet het niet zeker, zo vaak hebben we het niet over werk.voor welke maatschappij vliegt ie?
Weet je dat geeft geen reet als ie vreemd zou gaan, echt niet, ik weet wat hij voor mij voelt en hoe hij mij laat voelen.
quote:Frankz schreef op 10 november 2010 @ 16:03:

euhm..jij bent eind 40, dus zeg even 48. hij is 19 jaar jonger, dus 29..en piloot..is ie gezagsvoerder op transatlantische vluchten?Voor het verhaal zou ik het leuker vinden als hij met een sproeivliegtuig over de akkers scheert.
Geen idee Frankz, sorry.
quote:haaietandenfee schreef op 10 november 2010 @ 16:05:

Het gesprek was natuurlijk al ongemakkelijk aangezien ik net deed alsof ik zijn moeder niet kon en vice versa.

Maar zijn vader wist van niks en dat nam ik ter harte.Heb je geen last van schuldgevoel dat je zo toneel hebt zitten spelen en je vriend van niks weet?
Ja hup, bellen! In meerdijk woont iedereen gelukkig 5 min bij elkaar vandaan dus ze kan hier al om half vijf zijn!
quote:haaietandenfee schreef op 10 november 2010 @ 16:05:

Het gesprek was natuurlijk al ongemakkelijk aangezien ik net deed alsof ik zijn moeder niet kon en vice versa.

Maar zijn vader wist van niks en dat nam ik ter harte.

Dit lijken mij niet de bétere Haagse kringen... Hoelang hebben zijn ouders al?

Haha geweldig dit topic, werd het toch weer een leuke woensdagmiddag!

*trekt nog even een extra blikje Fanta open voor het vervolg*
quote:Iwannalive schreef op 10 november 2010 @ 16:08:

[...]

Heb je geen last van schuldgevoel dat je zo toneel hebt zitten spelen en je vriend van niks weet?Nee, geen last van, hooguit ongemakkelijk voor mijzelf en zijn moeder, de mannen merkte er niks van.
quote:Iwannalive schreef op 10 november 2010 @ 16:08:

[...]

Heb je geen last van schuldgevoel dat je zo toneel hebt zitten spelen en je vriend van niks weet?Bij tv-series is dat toch juist de bedoeling???
Blop, ze moet juist naar het ZH toe (academisch ziekenhuis Meerdijk), dan kan ze gelijk een recept regelen tegen de overgangsklachten!
Blijf je over mijn taalfauten vallen Tia??

Daar gaat dit topic niet over nml.
quote:w00t schreef op 10 november 2010 @ 16:08:

[...]

Voor het verhaal zou ik het leuker vinden als hij met een sproeivliegtuig over de akkers scheert.ja, en daarna met alcohol kegel en al in een F22 raptor springen samen met de president van de USA..
Geen idee of dit mosterd is, maar post je altijd topics die letterlijk overgenomen zijn van de Desperate Housewives aflevering van afgelopen week?
quote:haaietandenfee schreef op 10 november 2010 @ 16:08:

Geen idee Frankz, sorry.hoelang is ie meestal weg voor zn werk?
quote:haaietandenfee schreef op 10 november 2010 @ 16:06:

[...]

Ik geloof het wel, hoe weet jij dat??

Maar ik weet het niet zeker, zo vaak hebben we het niet over werk.

Gewoon een SV'tje dus. Ik denk dat hij denkt dat ik, en geen idéé wat ie doet.

Ik zou niet zijn gaan dineren met de ouders van een SV'tje hoor. Even zaken helder blijven scheiden.
Blokje kaas Eliane?
quote:Eliane schreef op 10 november 2010 @ 16:11:

Geen idee of dit mosterd is, maar post je altijd topics die letterlijk overgenomen zijn van de Desperate Housewives aflevering van afgelopen week?oh? vertel?
quote:haaietandenfee schreef op 10 november 2010 @ 16:10:

Blijf je over mijn taalfauten vallen Tia??

Daar gaat dit topic niet over nml.Ja joh, da's namelijk helemaal mijn ding
Ik ga nu!
You go girl! Ehhh... Woman!
Mèn, wie heeft er nu weer tijd over?
Please tell me dat je een iPhone hebt om ons in real time op de hoogte te houden???
quote:haaietandenfee schreef op 10 november 2010 @ 16:12:

Ik ga nu!nu al? jammer..mijn vragen blijven dus onbeantwoord..of ik iemand die desperate housewives gezien heeft me even bijpraten hoe t afloopt?
Ik denk dat TO's minnaar stwaaljagurrrpijoot is!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven