help mij

12-02-2012 13:25 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo viva

ik ben Paul , aangenaam kennis te maken.

ik en mijn ex, hebben een samenlevings contract, we kennen elkaar nu 1 jaar, we hebben samen een kortstondige relatie gehad, maar is na 9 maanden tot een eind gekomen.

we hebben elkaar via een dating site leren kennen, en na een tijdje gechat te hebben, spraken we af, dat was een hele mooie ontmoeting, eigenlijk sprong de vonk gelijk over, en spraken dan ook diezelfde avond weer af.

dat was eind januari, na een paar maanden, van afspreken, kwamen we tot de conclusie, dat we maar is samen moesten gaan wonen, dat was april 2011 ik gaf mijn woning in Naarden op, en trok bij haar in.

alles ging top, hadden het goed met zijn 3, ze heeft een dochter van 16 jaar, en dat ging ook goed samen.

de woning was klein, eigenlijk te klein voor 3 mensen, en hadden wel he idee, dat we op zoek moesten gaan naar iets groters, en gingen op zoek.

mijn ex kwam met het idee dat het beter was om iets te kopen, want dat zou goed koper zijn dan huren, ze ging op zoek, en kwam al snel met een woning.

ze was uit gekomen bij de alliantie, daar huurde ze op dat moment ook de woning van, bij de alliantie gingen veel huur woningen in de verkoop, een ideale kans voor starters omdat die woningen met een koopgarant werden aan geboden, dus eigenlijk een woning met korting.

we hebben erop gereageerd, en we waren de eerst die daarvoor in aanmerking kwam, en hebben het dan ook gekocht.

alles was koek en ei, ging echt heel goed, werd steeds beter.

de woning moest wel op geknapt worden, ging wel wat tijd in zitten, uit eindelijk 2 maanden.

de datum dat wel die woning gekocht hadden was 22 augustus 2011.

er was veel te doen , nieuwe keuken, andere badkamer, en eigenlijk te veel om op te noemen, maar we gingen ervoor.

ik werk in 3 ploegen, dus was voor mij veel werk en weinig slaap, en dat braak met op een gegeven moment op, er kwam stress, gek he.

denk dat dat heel normaal is.

en toen begonnen de problemen, doordat ik dus moe was door alles wat er gedaan moest worden werd ik wel is kort af, en daar op reageerde mijn ex natuurlijk, normaal toch, maar het ging verder, ze naam het me steeds kwalijk, dat het steeds weer gebeurde.

hadden dan ook veel gespreken samen, en das goed toch, zou je denken, ze praatte op me in, ik deed alles verkeerd , zag alles niet goed kortom, ik was dus de aanleiding van alles.

ik was ziek in mijn hoofd was uit eindelijk haar conclusie, ik had een probleem, ik zei toen, luister is , kijk is naar de omstandig heden, wat denk jezelf, en waar der 2 vechten hebben er 2 schuld.

nee zei ze dan altijd, ligt niet aan mijn, ik ben nog steeds dezelfde, ik heb nergens last van, jij bent de oorzaak, jij bent ziek in je hoofd, dat herhaalde ze telkens weer, ik begon aan mezelf te twijfelen.

er waren momenten dat ze dan voor me ging zitten en me dan aan keek en dan zei ze , je bent ziek he, echt ziek in je hoofd, en je weet wel wat je mankeert, zeg het maar.

om er van af te komen zei ik dan maar dat ik een persoonlijkheids stoornis had , waarop zei dan zei , ja dat denk ik ook, en denk dat je ook wel een borderline bent, dan spoor je toch niet, ze probeerde mij gek te maken.

nou zou je denken , waarom ik dat zei, dat ik een persoonlijkheids stoornis zou hebben, en hoe zei op borderline kwam.

haar moeder, die ze overigens 20 jaar niet meer gezien had, en bij haar om de hoek woonde, en waar ze echt een hekel aan had en haatte, die had een persoonlijkheids stoornis.

voor mij had ze een relatie met een man die , volgens haar een borderline was, ook gek gemaakt, eigen op dezelfde manier als bij mij, iemand proberen gek te maken om er zelf zo goed mogelijk uit te komen.

even iets over haar moeder, met haar moeder had ze veel problemen gehad in haar jeugd, sloeg haar en haar zusje, geen goeie zaak, heb dat zelf ook mee gemaakt in mijn jeugd, maar heb daar door niet mijn vader gehaat.

der moeder moest medicijnen slikken, ze was dus echt ziek, werd dan ook wel is op genomen, maar slikte haar medicijnen niet met regelmaat, en daar door ging het steeds slechter.

en mijn ex heeft toen met haar gebroken, en nooit meer naar haar om gekeken. heel jammer, het blijft toch je moeder, en als je weet dat iemand echt ziek is, dan ga je helpen, niet als je weet dat iemand het bewust doet.

mijn ex werkte in een supermarkt, waar haar moeder dan ook wel is kwam, en daar was ze niet blij mee, dus ze liet bij de politie een verbod op toegang op stellen voor der moeder, ik vraag je.

voor 2 maanden geleden is haar moeder gestorven, zei heeft 3 weken dood in huis gelegen, en dat deed haar niks, ze wist niet hoe snel ze in haar moeders huis moest komen, om te kijken of er wat te halen viel, samen met haar dochter en haar zus.

haar zus, dat hoorde ik een keer, dat haar schoon moeder vertelde dat ze ook vreemd ging doen, vreemd in haar gedrag, maar dat wist ik al, want mijn ex had mij wel is vertelt, dat ze vaak in een depressie zat.

ze is wel naar de begrafenis van haar moeder geweest, eigenlijk om er zeker van te zijn dat ze in de grond zou verdwijnen (zo zei ze het), was zo erg , dat ze achter in de auto zat te juichen, terwijl haar dochter voorin zat, die moets huilen, toen ze dat deed. mijn ex zei toen, eindelijk is ze dood dat tering wijf, dan spoor je toch niet.

ik kan nog wel even door gaan, maar waarom schrijf ik dit, ik schrijf dit, om je een in druk te geven van de persoon met wie ik om ging.

we wonen nog steeds in 1 huis, het liefst zou ze willen dat ik weg ging en alles zou betalen, dat heeft ze ook aan gegeven in een brief die ik van haar advocaat had gekregen, nou wat denkt ze zelf, ben toch niet achterlijk, dat doe je toch niet, en daar komt nog is bij, ik kan het niet op brengen en dat weet ze, het enigste wat zei wil is het huis, daar draait het allemaal om , ze heeft met erin geluisd, net als bij andere mannen , tis een oplichtster.

ik woon op een kamer van 2 bij 3 en we zien elkaar bijna niet, ze heeft geen last van me.

ze heeft altijd gezegd , dat als het af gelopen zou zijn tussen ons, we het op een normale manier zouden op lossen, nou ik wil wel praten, maar zei ontwijkt mij, ze legt telkens briefjes neer.

ik weet niet wat ik met deze situatie aan moet, ben niet bij macht dit op te lossen.

zei is veel sterker dan mij.

help me aub

ik hoop dat je me kan helpen.

groetjes Paul
nee haar advocaat, heeft dat geschreven in een brief, ik weet dat ik me daar niets van aan moet trekken.
quote:Fame schreef op 12 februari 2012 @ 17:57:

Edit dat geldt alleen voor partneralimentatie. Maar jji hoeft niet blind te gaan op wat de advocaat van de tegenpartij zegt! Geef jou wadvocaat morgen even een stevige trap onder zijn reet.NOU DAT DUS!!!
quote:poleke schreef op 12 februari 2012 @ 17:57:

nee haar advocaat, heeft dat geschreven in een brief, ik weet dat ik me daar niets van aan moet trekken.

Pff, dus morgen naar je eigen advocaat en laat de boel daar maar ns trillen.

Succes!!!
Kinderalimentatie loopt tot 21ste jaar..Auw dat is lang, hoe oud is je kindje?

Nog ff over die 1030 dat is niet alleen de hypotheek maar alle vaste lasten van dat huis neem ik aan?..

Ik zit net te denken kun je niet op MP kijken of daar koophuizen aangeboden worden voor een redelijke huurprijs. In deze tijd zijn er veel mensen die een dubbele hypotheek hebben puur omdat ze 1ste huis niet verkocht krijgen... Een kennis van me heeft dat ooit eens gedaan. Maar goed het is een idee, elke dag MP in de gaten houden..
quote:Fame schreef op 12 februari 2012 @ 17:54:

[...]

O, en je bent niet op de hoogte van het feit dat zij tot wel 42% moet afdragen aan de belastingdienst en jij tot wel 50% kan terugvragen? En wie heeft vastgesteld dat jij die alimentatie moet betalen? Een rechter?

Alimentatie is voor een kind uit een ander huwelijk.

Heeft hier niks mee uit te staan, behalve om aan te geven dat hij niks overhoudt. Boehoe.
komt goed, jullie hebben gelijk, laat me teveel beinvloeden, ze kan me niks maken, tis ook mijn huis, en inderdaad, ze kan wel alles wensen.

ik ga morgen naar mijn advocaat
Ga idd ajb morgen naar je advocaat en hou je poot stijf! Zorg dat je al je vragen kan stellen en het over enge scenario's kan hebben waar je bang voor bent. Advocaten zijn 'gemene' mensen waar wij als leken niet tegenop kunnen, dus laat jou eigen advocaat het oplossen voor je. Heb je wat meer adem om aan jezelf te denken en te kijken voor andere woonruimte.

Stuur dat mailtje nu of zorg dat je er morgen zo vroeg mogelijk bent!
Wat een warrig verhaal, als ik je reacties lees heb je ze nog niet allemaal op een rijtje en wordt je aan alle kanten genaaid.

Ik snap trouwens ook niet dat je zo'n hoge hypotheek hebt kunnen krijgen.

Jij betaalt 3/4 van de hypotheek en zij wil dat jij vertrekt? Zorg er maar zsm voor dat je eens goed geïnformeerd wordt.
samenvatting: snurk
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..
quote:ray_41 schreef op 13 februari 2012 @ 11:30:

Wat een warrig verhaal, als ik je reacties lees heb je ze nog niet allemaal op een rijtje en wordt je aan alle kanten genaaid.

Ik snap trouwens ook niet dat je zo'n hoge hypotheek hebt kunnen krijgen.

Jij betaalt 3/4 van de hypotheek en zij wil dat jij vertrekt? Zorg er maar zsm voor dat je eens goed geïnformeerd wordt.Dit dus. Blijkbaar slecht geïnformeerd vóór het tekenen van een koopakte.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
En Paul, ben je nog wat wijzer geworden vandaag? Hoop dat je iets meer rust heb kunnen krijgen en duidelijkheid van oa je advocaat!
ben bij mijn advocaat geweest en diegaat haar een brief sturen met een voorstel, dus nu even af wachten hoe ze daar op reageerd.
quote:poleke schreef op 14 februari 2012 @ 10:41:

ben bij mijn advocaat geweest en diegaat haar een brief sturen met een voorstel, dus nu even af wachten hoe ze daar op reageerd.14 dagen verder.. Hoe staat het er nu voor?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven