Help verliefd op mijn collega

10-12-2009 21:32 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het zit zo.

Vanaf de een op de ander dag leek er een vlam te zijn ontstaan tussen ons. Hij is al jaren bezet en verwacht een kind. Ik ben vrijgezel.

Zijn vriendin is erachter gekomen en we proberen elkaar te vermijden maar het lukt niet, Hem lukt het iets beter maar toch het gaat niet helemaal van harte. Ik weet niet wat ik moet doen, hem met rust laten zie ik jullie denken, maar het gevoel dat ik voor hem heb kan ik niet onderdrukken. Het lukt me hooguit hem een dag te negeren maar daarna snak ik naar zijn aandacht. We zijn niet met elkaar naar bed gegaan voor degene die die vraag gaan stellen. Het was nog allemaal onschuldig. Ik word er helemaal gek van. Hij is niet gelukkig, ik ook niet en zijn vrouw die kan me schieten.

Overplaatsing is geen optie.
Dus wat wil je?

Ik ben daar redelijk kort in; je gaat niet achter mannen aan die bezet zijn.

Of wil je een bevestiging dat het best door de beugel kan?
Hoe weet je dat hij niet gelukkig is?
Zei hij dat, dat ie niet gelukkig is?
Nodig hem anders lekker uit met de kerst, gezellig.
quote:fairy1 schreef op 10 december 2009 @ 21:40:

Nodig hem anders lekker uit met de kerst, gezellig.Nodig dan meteen het hele gezin uit... Gezellig, zo'n feest van saamhorigheid!
Vrede op aarde.
Komt allen tezamen.
Ik zeg niet dat hij niet gelukkig is met zijn vrouw maar niet gelukkig met de situatie.

Weet je dit kan iedereen overkomen, kan die knop niet omzetten. Heb er ook niet voor gekozen, ik win het toch niet want hij zal zijn vrouw nooit verlaten hoe leuk hij mij ook vindt.
Dus dan zit er niet anders op dan je eroverheen te zetten. Verliefdheid gaat over als je het niet voedt.
quote:Smaragdje schreef op 10 december 2009 @ 21:44:

Ik zeg niet dat hij niet gelukkig is met zijn vrouw maar niet gelukkig met de situatie.

Weet je dit kan iedereen overkomen, kan die knop niet omzetten. Heb er ook niet voor gekozen, ik win het toch niet want hij zal zijn vrouw nooit verlaten hoe leuk hij mij ook vindt.

Kijk, daar geloof ik dus niet in. Dit 'overkomt' je niet als je er niet voor open staat.

En zo ongelukkig is hij niet met de situatie, anders zou hij er iets aan doen toch?
Ok ik snap dat gevoel een loopje met je kan nemen....

Maar getver stel je es even niet zo aan!

Je hebt echt wel de mogelijkheid geen aandacht te vragen...

Sjoh al die mensen die onder het mom van hun gevoel maar over de grenzen heengaan van anderen.

Heb een beetje respect voor jezelf en ook gevoel is maar gevoel. Je bent niet je gevoel je hebt gevoel. En dat mag..... echter het mag je gedrag in dit geval dus niet bepalen. Zeker als je hem zo leuk vindt toon dan respect en back-off

Als het een eggie is sluit hij het maar af....regelt zijn zaken ...en belt jou over een bepaalde tijd.
gefeliciteerd dan met je leukigheid, maar je zal toch t beste maar die knop omzetten, dunkt mij, zeker als je nu al weet dat je toch niet kan '"winnen".
Die knop kan je wel omzetten. Je wil het alleen niet en dat is een heel ander verhaal.

En even hard blijkbaar houd hij echt van zijn vrouw als hij haar niet verlaat voor jou.

Dus kom van die roze wolk, kijk om je heen, mannen zat zonder ring om de vinger (en trouwens daaar heb je meer aan dan zo'n iemand die zijn vrouw bedriegd. Nummer 1 word je namelijk nooit je blijft altijd het bijgerecht)
Goed gesprek met je collega-man aangaan.

Of hij kiest voor jou of hij gaat voor zijn zwangere vriendin. Niets ertussen. Lekker makkelijk om het met jou aan te pappen terwijl zijn vriendin misschien moe/misselijk/geen zin in sex heeft. Ik zeg wegwezen..
quote:fairy1 schreef op 10 december 2009 @ 21:46:

gefeliciteerd dan met je jeukigheid leukigheid.
Als je weet dat er geen serieus iets uit voort kan komen, kun je het beter z.s.m. afsluiten. Anders blijf je fantaseren en kom je van een koude kermis thuis. Zakelijk doen en elkaar z.v.m. vermijden. Misschien intern verplaatsen?
quote:Smaragdje schreef op 10 december 2009 @ 21:44:

O ja hoor, je hebt er wel voor gekozen

Jij hebt besloten de vlinders te laten vliegen

Ik heb ook jaren lang een crush op mijn baas gehad, maar ook die was getrouwd en had een kindje

En bij een crush is het gebleven

Waarom....omdat ik mijn verliefdheid de ruimte niet heb gegeven.

Daarbij zeg je dat hij zijn vrouw toch niet verlaat hoe leuk hij jou ook vind

Tootn alleen maar aan dat hij de moeder van zijn kindje toch echt leuker vind!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik vind het raar. Raar dekt de lading eigenlijk niet.

Wat wil je? Een keer goed genomen worden met alle gevolgen van dien? Die man krijgt een baby. Met z'n partner.
Ik heb hem gevraagd of we hiermee op moeten houden maar hij wil het ook niet. Ik wil dat hij de beslissing neemt en zegt laat me met rust, maar ondanks de grote risico die hij weer neemt kan hij geen afstand nemen.
Maar wat doen jullie dan?

Het is toch alleen verliefdheid of zijn jullie ook fysiek geweest, spreken jullie af en zo?
Iemand die zijn zwangere vriendin zou bedriegen, die is toch geen partij voor je? Je kan toch wel beter krijgen hoop ik.
Wordt er ook geneukt dan?
nee, tis waarschijnlijk een soulmate
Er is een verschil tussen niet willen en niet kunnen. Jij wil geen afstand nemen. Een keuze heb je altijd.

Ik ben ook in deze val getrapt, ook ik liet het toe. Ik heb afstand genomen, geen enkel contact meer (de middenweg bestaat namelijk niet. En ja, ik heb de ogen uit mijn kop gejankt. En nu, een paar maanden later, vraag ik me af waar die verliefdheid vandaan kwam.

Die aandacht vragen, is egotripperij. Denk er aan wat je zijn kind aandoet als je hiermee door blijft gaan. En als je echt zo gek op hem bent, gun hem zijn geluk met zijn gezin.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven