Help verliefd op mijn collega

10-12-2009 21:32 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het zit zo.

Vanaf de een op de ander dag leek er een vlam te zijn ontstaan tussen ons. Hij is al jaren bezet en verwacht een kind. Ik ben vrijgezel.

Zijn vriendin is erachter gekomen en we proberen elkaar te vermijden maar het lukt niet, Hem lukt het iets beter maar toch het gaat niet helemaal van harte. Ik weet niet wat ik moet doen, hem met rust laten zie ik jullie denken, maar het gevoel dat ik voor hem heb kan ik niet onderdrukken. Het lukt me hooguit hem een dag te negeren maar daarna snak ik naar zijn aandacht. We zijn niet met elkaar naar bed gegaan voor degene die die vraag gaan stellen. Het was nog allemaal onschuldig. Ik word er helemaal gek van. Hij is niet gelukkig, ik ook niet en zijn vrouw die kan me schieten.

Overplaatsing is geen optie.
quote:Smaragdje schreef op 10 december 2009 @ 21:52:

Ik heb hem gevraagd of we hiermee op moeten houden maar hij wil het ook niet. Ik wil dat hij de beslissing neemt en zegt laat me met rust, maar ondanks de grote risico die hij weer neemt kan hij geen afstand nemen.

Hallo!!!!!!!!!!! Hallo!!!!!!!!!!! Iemand nog wakker in die bovenkamer van je??? Hem gevraagd??? Hij moet de beslissing nemen????

HAAAAAAALLLLLLLLLLOOOOOOO WAAR IS JOUW EIGENWAARDE? JE ONAFHANKELIJKHEID?

Sorry in mijn ogen ben je echt zielig
quote:Smaragdje schreef op 10 december 2009 @ 21:44:

Ik zeg niet dat hij niet gelukkig is met zijn vrouw maar niet gelukkig met de situatie.

Weet je dit kan iedereen overkomen, kan die knop niet omzetten. Heb er ook niet voor gekozen, ik win het toch niet want hij zal zijn vrouw nooit verlaten hoe leuk hij mij ook vindt.

Liefde is geen spel waarbij het om winnen of verliezen gaat.

je kent zijn situatie: wegblijven dus bij hem.Zo simpel is het. verliefdheid gaat na een poos wel weer over.
quote:Smaragdje schreef op 10 december 2009 @ 21:52:

Ik heb hem gevraagd of we hiermee op moeten houden maar hij wil het ook niet. Ik wil dat hij de beslissing neemt en zegt laat me met rust, maar ondanks de gro

te risico die hij weer neemt kan hij geen afstand nemen.Dan doe jij dat toch?? Asjeblieft zeg. Die vent zal nooit voor jou kiezen. Nooit. Vind het ook een ontzettende sukkel. Dit terzijde.
jij begrijpt hem natuurlijk... bij jou kan hij zichzelf zijn.

Ze is zo veranderd nu ze zwanger is.... jajaja

Jij moet een beslissing maken NIET HIJ

Hij wil je erbij als extra'tje.. zoiets gun je hem toch niet? Of heb je zo weinig zelfvertrouwen dat je snakt naar zijn aandacht?!
Waarom moet hij zeggen dat je hem met rust moet laten? Je kant er ook zelf voor kiezen om hem met rust te laten. En ja, dat zal in het begin vast moeilijk zijn, maar verliefdheid gaat over.
quote:Olive01 schreef op 10 december 2009 @ 21:55:

Er is een verschil tussen niet willen en niet kunnen. Jij wil geen afstand nemen. Een keuze heb je altijd.

Ik ben ook in deze val getrapt, ook ik liet het toe. Ik heb afstand genomen, geen enkel contact meer (de middenweg bestaat namelijk niet. En ja, ik heb de ogen uit mijn kop gejankt. En nu, een paar maanden later, vraag ik me af waar die verliefdheid vandaan kwam.

Die aandacht vragen, is egotripperij. Denk er aan wat je zijn kind aandoet als je hiermee door blijft gaan.

Ja, hoor. Wel erg dramatisch, het kind wordt niks aangedaan.

Overigens is het kind niet haar verantwoordelijkheid!

En als je echt zo gek op hem bent, gun hem zijn geluk met zijn gezin.Als hij zo gek op zijn gezin zou zijn, zou dit hele verhaal niet bestaan.
Ok schatje, ik laat mn zwangere vriendin NU in de steek voor jou. De baby komt straks om het weekend lekker bij ons logeren, vindt ze vast niet erg.

Word je daar blij van?
quote:Summerdance schreef op 10 december 2009 @ 21:50:

[...]

O ja hoor, je hebt er wel voor gekozen

Jij hebt besloten de vlinders te laten vliegen

Ik heb ook jaren lang een crush op mijn baas gehad, maar ook die was getrouwd en had een kindje

En bij een crush is het gebleven

Waarom....omdat ik mijn verliefdheid de ruimte niet heb gegeven.

Daarbij zeg je dat hij zijn vrouw toch niet verlaat hoe leuk hij jou ook vind

Tootn alleen maar aan dat hij de moeder van zijn kindje toch echt leuker vind!

Toch niet leuk genoeg om er geen ander naast te moeten hebben.

Het kind zal ook wel een rol spelen, he...
quote:fairy1 schreef op 10 december 2009 @ 22:03:

Ok schatje, ik laat mn zwangere vriendin NU in de steek voor jou. De baby komt straks om het weekend lekker bij ons logeren, vindt ze vast niet erg.

Word je daar blij van?

Hoeft niet perse.

Maar lijkt mij ook afschuwelijk.
Oh help, wat naar voor je.

Of nee, voor zíjn zwangere vriendin.
Ik heb geen verantwoording af te leggen aan niemand, als hij hiermee wil doorgaan prima hij heeft meer te verliezen dan ik. En nee hij kan het niet weerstaan, ik weet dat het uiteindelijk niks gaat worden maar ondertussen geniet ik vandie spannende momenten. Die blikken tussen ons, zijn vluchtige aanraking, maakt mijn werk stukken leuker nu. Ik vind zijn vrouw juist dom dat ze bij zo iemand blijft ondanks dat ze weet wat hij heeft gedaan.
Heb je je eigenlijk ooit voorgesteld dat jij een relatie zou hebben met die sukkel? Dat jij zwanger zou zijn en je niet meer die Beyonce voelde die je ooit was? Je komt erachter dat je sukkel gevoelens heeft voor een smaragdje terwijl jullie net de babykamer hebben uitgekozen.

Natuurlijk heb je je dit voorgesteld. En jou conclusie is waarschijnlijk dezelfde als die van mij; laat die man met rust. Daar heb je zijn goedkeuring niet voor nodig.
Hoeft niet perse nee; Schatje, ik laat mn vriendin stikken met baby en al. Yes, the man of my dreams. NOT
quote:Smaragdje schreef op 10 december 2009 @ 22:05:

Ik heb geen verantwoording af te leggen aan niemand, als hij hiermee wil doorgaan prima hij heeft meer te verliezen dan ik. En nee hij kan het niet weerstaan, ik weet dat het uiteindelijk niks gaat worden maar ondertussen geniet ik vandie spannende momenten. Die blikken tussen ons, zijn vluchtige aanraking, maakt mijn werk stukken leuker nu. Ik vind zijn vrouw juist dom dat ze bij zo iemand blijft ondanks dat ze weet wat hij heeft gedaan.Zijn vrouw is niet dom. Jij bent dom. De domste. Echt waar.
Er is er hier maar 1 dom en dat ben jij Smaragdje!!

Waarom open je dit topic als je al weet wat je gaat doen? Waarom vraag je om raad als je de situatie blijft verdedigen..

Blijf lekker geil naar hem kijken op het werk KLEUTER

Ik heb geen verantwoording af te leggen aan niemand, als hij hiermee wil doorgaan prima hij heeft meer te verliezen dan ik. En nee hij kan het niet weerstaan, ik weet dat het uiteindelijk niks gaat worden maar ondertussen geniet ik vandie spannende momenten. Die blikken tussen ons, zijn vluchtige aanraking, maakt mijn werk stukken leuker nu. Ik vind zijn vrouw juist dom dat ze bij zo iemand blijft ondanks dat ze weet wat hij heeft gedaan.Dus als jij dit allemaal al zo goed weet voor jezelf, waarom open je dan dit topic? (en dit is een serieuze vraag)
Je blijft toch echt te vaag, ik weet niet wat zich heeft afgespeeld en hoe zij het weet etc. Kun je wat duidelijker zijn?

Ik heb geen verantwoording af te leggen aan niemand, als hij hiermee wil doorgaan prima hij heeft meer te verliezen dan ik. En nee hij kan het niet weerstaan, ik weet dat het uiteindelijk niks gaat worden maar ondertussen geniet ik vandie spannende momenten. Die blikken tussen ons, zijn vluchtige aanraking, maakt mijn werk stukken leuker nu. Ik vind zijn vrouw juist dom dat ze bij zo iemand blijft ondanks dat ze weet wat hij heeft gedaan.Och man...... weer een die alle verantwoording bij anderen neerlegt met als reden: geen verantwoording voor eigen gedrag willen nemen.

Lekker zelfreflectief typje
quote:Brown_Eyes schreef op 10 december 2009 @ 22:08:

Je blijft toch echt te vaag, ik weet niet wat zich heeft afgespeeld en hoe zij het weet etc. Kun je wat duidelijker zijn?Er wordt allang geneukt.
Oh Pompompom,

2 zielen, 1 gedachte haha we posten tegelijk.
Ja een vluchtige aanraking maakt het werk leuker, zit je achter een kassa ofzo?
quote:Zamirah schreef op 10 december 2009 @ 22:09:

[...]

Er wordt allang geneukt.Dat weet ik dus niet.
quote:Zamirah schreef op 10 december 2009 @ 22:09:

[...]

Er wordt allang geneukt.Keihard. Echt wel.
Helderzienden hier, dat is altijd fijn!
Hahaha musiclove

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven