Help vriend is een moederskindje

20-11-2016 11:18 116 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_243961 wijzigde dit bericht op 28-11-2016 23:12
Reden: Privacy redenen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 20 november 2016 @ 19:01:

Ik vind het juist altijd een beetje jammer als je zo'n relatie wel denkt nodig te hebben met je moeder, het komt op mij over alsof de kindertijd niet ontgroeit is, het lijkt op een afhankelijkheidsding.

Ik heb zelf een spectaculair goede relatie met mijn moeder maar dat is zuiver kwaliteit, geen kwantiteit. We gaan samen op vakantie, spreken elkaar wekelijks maar ik tolereer het niet dat zij zich met mijn leven bemoeit, ik ben volwassen en maak mijn eigen keuzes en beslissingen, zij mag haar zorg uitspreken maar dat is het dan ook.

En zo'n schoonmoeder hoef ik dus ook niet, het komt op mij beperkend en claimend over.ja dit bedoel ik, mijn moeder geeft vaak haar mening en ik ook over haar leven, maar we dringen elkaar niets op. we adviseren elkaar wanneer we dat nodig vinden, ik heb alleen niet het idee dan to's schoonmoeder zich bemoeit met haar zoon en hun relatie.. doet me eerder denken aan dat ze eenzaam is en daarom zo graag in de gezelschap van zoon wil zijn.. als zoon daar verder geen problemen mee heeft lijkt me dat verde rprima
'Waarlijk, na moeilijke tijden komen er makkelijke tijden.' Quran 94:6
Alle reacties Link kopieren
quote:Taralina schreef op 20 november 2016 @ 18:51:

Heb zelf ook zo'n vriend gehad. Hij en zijn moeder masseerden elkaar niet alleen, maar stopten ook een waterslang bij elkaars kont naarbinnen vanwege 'darmreiniging'

Verschil met TO is dat deze vriend op zichzelf woonde en dat ik zijn moeder nooit heb ontmoet omdat zij dat bij voorbaat al niet wilde, ik werd bij voorbaat al niet geaccepteerd alszijnde zijn vriendin...Ik heb bepaalde seksuele fantasieën maar de grens van wat normaal is, wordt hiermee ver overschreden. Dat komt zelfs in mijn fantasieën niet voor.
World of Warcraft: Legion
Hahaha.

Achja als dat het enige minpuntje is kan je het ook wel door de vingers zien toch. Laat dat mens genieten van haar zoon, ben je stiekem niet een beetje jaloers?
Alle reacties Link kopieren
quote:nessemeisje schreef op 20 november 2016 @ 11:41:

Dus hij gaat straks onder moeders vleugels vandaan zo met jou samenwonen? Hoe verstandig denk je dat dat is?Goed punt.
Je OP doet me denken aan Howard van the Big Bang Theory
Alle reacties Link kopieren
Voor zijn zus moet dit toch ook moeilijk zijn.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Alle reacties Link kopieren
Nee die puistjes uitknijpen en moeten masseren , en iedere keer megaan op vakantie dat kan echt niet
Wees jezelf
Alle reacties Link kopieren
Bah die puistjes uitknijpen



Zou er eens goed met hem over praten aan aangeven wat jij er van vind

Ook je grens voor de vakantie aangeven
https://youtu.be/tyHm8oqkOB0

Bitty - little Britain.
Wat lees ik hier toch allemaal? Puisten uitknijpen, aambeienzalf, darmspoelingen, WTF.

Ik voel me ineens heel normaal.
Alle reacties Link kopieren
quote:RikM schreef op 21 november 2016 @ 12:07:

Wat lees ik hier toch allemaal? Puisten uitknijpen, aambeienzalf, darmspoelingen, WTF.

Ik voel me ineens heel normaal.





+1



Bah!
Niets is blijvend, behalve de verandering.
quote:hans66 schreef op 20 november 2016 @ 17:58:

Bij "moederskindjes" moet ik denken aan Carla en Frans van Putten, typetjes van Koot en Bie:



[Img]http://www.roelvandenoever.nl/wp-conten ... Putten.jpg[/img]Hahah ik moest daar ook aan denken.
quote:honingbijtje schreef op 20 november 2016 @ 23:32:

https://youtu.be/tyHm8oqkOB0

Bitty - little Britain.Hahaha ja die was helemaal erg. Lig in een deuk hier.
Maar serieus trek je mond open tegen je vriend dat je je schoonmoeder niet mee wil hebben op vakantie, hoe moeilijk kan het zijn. Verder zou ik afknappen op zo'n moederskindje.
Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op 20 november 2016 @ 23:16:

Je OP doet me denken aan Howard van the Big Bang Theory Ha, ha.... ben ik dus niet de enige
quote:jo12345 schreef op 20 november 2016 @ 11:57:

[...]



In heel erg veel culturen is het ook normaal en wenselijk dat de schoondochter gewoon bij de schoonfamilie in komt wonen. Dat zou in jullie geval wel een oplossing zijn. Dat scheelt namelijk dagelijks heen en weer reizen voor schoonmoeder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven