help! wat doe ik fout?

22-02-2012 20:05 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal! Ik ben Roos, 18 jaar. Ik heb iets wat me dwars zit. Ik heb geen relatie en ik ben er ook niet naar opzoek. Ik sta er wel voor open. Alleen ik heb nu vanaf ongeveer April 2011 wat mannen gehad waar het wel serieuzer mee kon worden (5). Die mannen/jongens kende ik van verschillende dingen werk/uitgaan/ via via. Het is altijd vanaf het begin leuk.. We praten wat, zoenen, spreken ongeveer 3/4 keer af.. En die man in kwestie laat het dan afweten. Ik vind dit ontzettend jammer. En voel me dan vaak een beetje besodemieterd,hij had het wel eerder mogen zeggen! Doe ik iets verkeerd? Val ik op klootzakken? Het is niet dat ik er elke keer kapot van ben, want zo'n emotieo ele band kun je toch niet hebben. Maar ik voel me zelf gewoon stom dat ik er steeds intrap. Jullie tips wat ik anders kan doen? Als het nog niet duidelijk is, vraag het gerust! Liefs Roos
Je hebt het over serieus worden, dat ze het wel eerder hadden mogen laten weten en 3 of 4 afspraakjes, dat is nog best wel aan de prille kant, schrik je ze misschien af doordat je té graag vastigheid wil?
Waar ben je ingetrapt dan? Ik zie dat zelf niet zo. Je gaat daten met iemand om een beetje af te tasten of de ander bij je past. Soms is dat wel zo en ontstaat een relatie. Soms is dat niet zo en houdt het na enkele dates weer op. Iemand heeft altijd het recht om zich te bedenken. Dat heeft niets met de ander belazeren te maken.

Heb jij buiten die 5 mannen om nog meer gedate dan? En vind jij elke date/man altijd maar leuk? En wat doe je zelf als je een man niet leuk genoeg vind?
Waar ben je ingetrapt dan?

Wanneer vind je dat een man/jongen zou moeten laten weten dat er tussen jullie wat hem betreft geen relatie ontstaat?

Waarom spreek je zelf zo'n drie a vier keer af?

Neem jij zelf ook initiatief om af te spreken?

Ja, ik mocht vragen.....
Haken ze af vòòrdat je seks hebt gehad of ná dat je seks hebt gehad?
Nou ik vind het altijd moeilijk om me open te stellen zegmaar voor een nieuw iemand/man. En het zeggen dat het niets wordt komt vaak gewoon uit het niets.. En ik vond de meeste wel echt leuk ja!
Waar ik vooral het gevoel over heb waar ik ingetrapt ben is de leuke praatjes geloven. Want zeg nou zelf.. Als je nog niet weet of het echt iets wordt en of het wel serieus is. Dan ga je toch niet leuke dingen plannen, heel veel contact zoeken, en niet een keer laten merken dat het niets wordt?
quote:jo12345 schreef op 22 februari 2012 @ 20:13:

Haken ze af vòòrdat je seks hebt gehad of ná dat je seks hebt gehad?Daar zou ik het antwoord ook wel op willen weten....
18 jaar zei je toch?? Meid hou toch op en geniet nog een beetje van het jong zijn. En hou op over mannen, of zijn ze 40+ ofzo?
Om eerlijk te zijn krijg ik ook de indruk dat je té graag wilt. Ook omdat jij blijkbaar meer gevoelens had voor al deze mannen. Is er dan geen man die jijzelf niet leuk genoeg vind? Als je die ervaring hebt, dan begrijp je mannen die je afwijzen vaak ook beter namelijk. Dan weet je dat er geen kwade intenties achter zitten en dat je de man in kwestie helemaal niet wilt kwetsen (dat het zelfs heel vervelend is). Dat zal voor die mannen ook gelden. Dus het lijkt me niet eerlijk om ze verwijten te maken.

Die mannen hadden vast ook niet vanaf date1 het gevoel dat het niks zou worden. Anders waren ze al eerder afgehaakt lijkt me. Dus nee, als die mannen het zelf nog niet weten, kunnen ze het natuurlijk ook niet aan je laten merken.
quote:jo12345 schreef op woensdag 22 februari 2012 20:13 Haken ze af vòòrdat je seks hebt gehad of ná dat je seks hebt gehad?verschillend. 2 nadat we al een paar keer seks hebben gehad. En met 3 net geen seks gehad.
Martin nog niet gemeld?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik weet het niet.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:roosje18 schreef op 22 februari 2012 @ 20:24:

Waar ik vooral het gevoel over heb waar ik ingetrapt ben is de leuke praatjes geloven. Want zeg nou zelf.. Als je nog niet weet of het echt iets wordt en of het wel serieus is. Dan ga je toch niet leuke dingen plannen, heel veel contact zoeken, en niet een keer laten merken dat het niets wordt?

Zou het kunnen dat de jongens het gevoel hadden aan een dood paard te trekken? Niet dat ik dat opmaak uit je posts hoor. Maar reageerde jij op hen net zo enthousiast als zij op jou? Of speelde jij stiekem een beetje hard to get?

Als je spelletjes speelt he (zeg niet dat je dat doet dus) dan zijn jongens idd vaak snel klaar met je.
Ik probeer vaak wel net zo enthousiast over te komen.. Maarja misschien niet genoeg.. Ik denk dat als je dit vaak meemaakt.. Je niet zo snel enthiousiast raakt maar eerder eerst de kat uit de boom wilt kijken..
quote:roosje18 schreef op 22 februari 2012 @ 20:45:

Ik probeer vaak wel net zo enthousiast over te komen.. Maarja misschien niet genoeg.. Ik denk dat als je dit vaak meemaakt.. Je niet zo snel enthiousiast raakt maar eerder eerst de kat uit de boom wilt kijken..

Bedoel je hiermee dat je enthousiasme niet uit jezelf komt? Aangezien je probeert net zo enthousiast te zijn? Zou het kunnen dat de ander dat toch merkt?

En als je zo'n dat hebt, heb je het dan wel echt leuk met die jongens? Niet "wel leuk" of leuk genoeg om direct af te schrijven, maar leuk genoeg om zelf het initiatief voor een vervolgdate te nemen zeg maar?
Met kat uit de boom kijken is niks mis mee hoor. Misschien heb je te snel seks gehad en raken ze op je uitgekeken (niet hard bedoeld). Maar vaak is dat wel zo.

Je doet niks fout. De klik voor een relatie was er gewoon niet met die 5 dates.

Als je een date hebt verwacht er niet teveel van. Ik las dit een keer en vond het wel toepasselijk voor jou: Niet te graag willen, dan komt het vanzelf. (F)
Zijn deze mannen allemaal een beetje van jouw leeftijd? Want naar mijn idee zijn er veel mannen rond hun 18e nog niet op zoek naar vastigheid. Een beetje rondkijken/scharrelen is dan leuker. Niet allemaal, maar veel wel. In ieder geval in mijn beleving.
quote:roosje18 schreef op 22 februari 2012 @ 20:24:

Want zeg nou zelf.. Als je nog niet weet of het echt iets wordt en of het wel serieus is. Dan ga je toch niet leuke dingen plannen, heel veel contact zoeken, en niet een keer laten merken dat het niets wordt?Juist wel. Hoe moet je er anders achterkomen of het wel of niet iets kan worden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven