help wat nu
woensdag 28 maart 2012 om 17:29
hoi iedereen
ik voel me echt k..t wat me nu overkomt is me nog zo heftig overkomen en ik wil dit ook helemaal niet voel me heel erg schuldig zelf,
ik heb nu zon 4 jaar een vriend. Onze relatie gaat met ups en dwons
mijn vriend is er ziek geweest en heeft nu de nasleep ervan.
nu komt ik ben verliefd op iemand anders die verdorie ook nog 20 jaar ouders is dan ik ben zo niet logisch voor mij
er is niks gebeurd en dit wil ook niet zal ook niet gebeuren
ik word echt alle kanten op geslingerd door mijn gevoel.
ik hou echt heel veel van mijn vriend
en wil hem ook niet kwijt ik haat dit waarom gebeurd dit nu ?
ik voel me echt k..t wat me nu overkomt is me nog zo heftig overkomen en ik wil dit ook helemaal niet voel me heel erg schuldig zelf,
ik heb nu zon 4 jaar een vriend. Onze relatie gaat met ups en dwons
mijn vriend is er ziek geweest en heeft nu de nasleep ervan.
nu komt ik ben verliefd op iemand anders die verdorie ook nog 20 jaar ouders is dan ik ben zo niet logisch voor mij
er is niks gebeurd en dit wil ook niet zal ook niet gebeuren
ik word echt alle kanten op geslingerd door mijn gevoel.
ik hou echt heel veel van mijn vriend
en wil hem ook niet kwijt ik haat dit waarom gebeurd dit nu ?
woensdag 28 maart 2012 om 17:33
Gewoon omdat het kan?
Maak je er niet te druk erom en leg het naast je neer.
Iedereen kan wel eens gevoelens hebben voor een ander maar het gaat er om wat je er mee doet. Jij doet er niets mee en dus klaar.
Maak je er niet te druk erom en leg het naast je neer.
Iedereen kan wel eens gevoelens hebben voor een ander maar het gaat er om wat je er mee doet. Jij doet er niets mee en dus klaar.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 28 maart 2012 om 17:37
Vind het wel erg vervelend voor je..
Ik hoop dat het zo snel mogenlijk afgelopen is.
Die verliefdheid gaat voorbij.. echt!
Als jij er niks mee doet hoef je je er ook niet rot om te voelen, je kunt er niks aan doen.
En die 20 jaar... ach.. je kiest het zelf niet uit meid, dat doet een chemish stofje daar hebben we niks over te zeggen.
Ik hoop dat je er uit komt et jezelf.
Ik hoop dat het zo snel mogenlijk afgelopen is.
Die verliefdheid gaat voorbij.. echt!
Als jij er niks mee doet hoef je je er ook niet rot om te voelen, je kunt er niks aan doen.
En die 20 jaar... ach.. je kiest het zelf niet uit meid, dat doet een chemish stofje daar hebben we niks over te zeggen.
Ik hoop dat je er uit komt et jezelf.
woensdag 28 maart 2012 om 21:24
quote:divafiary schreef op 28 maart 2012 @ 21:04:
Het is uit ging al lang niet meer zo goed.
Dit was de drupel maar et was.een gezamelijk besluit
maar wat doet dit pijn
Ach wat erg. Ik begrijp dat je het in de 3 1/2 uur tijd die tussen je 2 postings zit hebt verteld ?
Mijn vriendin heeft het haar vriend ook verteld van een verliefdheid, en staat nog altijd tussen hun in. Ik zou het nooit mijn partner vertellen, het gaat idd vanzelf over.
Heel veel sterkte !
Het is uit ging al lang niet meer zo goed.
Dit was de drupel maar et was.een gezamelijk besluit
maar wat doet dit pijn
Ach wat erg. Ik begrijp dat je het in de 3 1/2 uur tijd die tussen je 2 postings zit hebt verteld ?
Mijn vriendin heeft het haar vriend ook verteld van een verliefdheid, en staat nog altijd tussen hun in. Ik zou het nooit mijn partner vertellen, het gaat idd vanzelf over.
Heel veel sterkte !
woensdag 28 maart 2012 om 21:55