Help.
maandag 4 mei 2020 om 18:05
Oké, het zit zo. Ik ben 16 en het is in september 2019 uitgegaan met mijn eerste vriendje, G, omdat hij in Amerika woont en ik, nou ja, hier. Ik heb hem leren kennen toen mijn nichtje (die samen met haar gezin naar Amerika is verhuisd een paar jaar geleden) overleed. Hij is dus echt Amerikaans en niet Nederlands, dus geen kans dat hij hierheen verhuist of iets dergelijks.
Nou, het ging uit met G, huilen, huilen, huilen natuurlijk. Toen kreeg ik in februari iets met B. G en ik hadden toen al een paar maanden nauwelijks contact gehad. Ik was nog niet over hem (G) heen, maar we hadden geen contact, dus ik was me hier niet bewust van (wou me er niet bewust van zijn?).
Je raadt het al, G en ik hebben sinds eind maart weer contact. Ik ben nog verliefd op hem na al die tijd (is dat normaal voor een tiener?).
Drama. Ik moet het uitmaken met B. Wil hem geen pijn doen. G behandelt me helemaal niet goed, maar ja, “I like the guys who make me cry”. B is altijd zo enorm lief geweest. En nog steeds. Maar ik ben niet verliefd.
Help een radeloze tiener uit de brand! Hoe ga ik met deze situatie om?
P.S. Ik ben er 70% zeker van dat G ook nog gevoelens voor me heeft, maar ook al zou dit zo zijn, de kans van slagen is op dit moment miniem ivm de afstand.
Nou, het ging uit met G, huilen, huilen, huilen natuurlijk. Toen kreeg ik in februari iets met B. G en ik hadden toen al een paar maanden nauwelijks contact gehad. Ik was nog niet over hem (G) heen, maar we hadden geen contact, dus ik was me hier niet bewust van (wou me er niet bewust van zijn?).
Je raadt het al, G en ik hebben sinds eind maart weer contact. Ik ben nog verliefd op hem na al die tijd (is dat normaal voor een tiener?).
Drama. Ik moet het uitmaken met B. Wil hem geen pijn doen. G behandelt me helemaal niet goed, maar ja, “I like the guys who make me cry”. B is altijd zo enorm lief geweest. En nog steeds. Maar ik ben niet verliefd.
Help een radeloze tiener uit de brand! Hoe ga ik met deze situatie om?
P.S. Ik ben er 70% zeker van dat G ook nog gevoelens voor me heeft, maar ook al zou dit zo zijn, de kans van slagen is op dit moment miniem ivm de afstand.
dinsdag 5 mei 2020 om 10:57
Ik zou willen dat ik dat kon! Ik ben niet goed in mensen aan het lijntje houden. Ga ik me schuldig voelen :/Wissewis schreef: ↑04-05-2020 23:35Waarom zou je kiezen?
Je bent 16.
Tijd genoeg nog om ze allebei aan 't lijntje te houden tijdens je studies.
Elk jaar een keertje naar Amerika "op familie-bezoek" en naar G en intussen hou je in Nederland B achter de hand voor de rest van 't jaar.
En over een jaar of 5 kan je nog altijd beslissen met wie je verder gaat en of je wel met één van de twee verder gaat.
dinsdag 5 mei 2020 om 10:58
Kan wel, maar dit is net zo makkelijk. Mijn zus zit nooit meer op viva.
dinsdag 5 mei 2020 om 11:15
Aan de passagiers?Hannah-dePannah schreef: ↑05-05-2020 11:01Tja, ik vraag ook vaak “welke persoonlijkheid willen jullie vandaag?”. Wordt meestal niet gewaardeerd![]()
Damned if I don’t
dinsdag 5 mei 2020 om 11:25
Ik heb geen wachtwoorden van iemand anders zijn account.Hannah-dePannah schreef: ↑05-05-2020 10:58Kan wel, maar dit is net zo makkelijk. Mijn zus zit nooit meer op viva.
En jij schrijft ook niet als een 16-jarige.
dinsdag 5 mei 2020 om 11:36
Er zijn ook niet veel 13-jarigen die bij de Mile High club zitten, TO is speciaal.
dinsdag 5 mei 2020 om 11:36
Ik schrijf niet als je een 16-jarige? Dat zal ik opvatten als compliment, bedankt.minnimouse schreef: ↑05-05-2020 11:25Ik heb geen wachtwoorden van iemand anders zijn account.
En jij schrijft ook niet als een 16-jarige.
En sinds wanneer moet ik mezelf bewijzen tegenover vreemden op viva? Voor zover ik weet ben ik toch echt geboren op 1 april 2004.
dinsdag 5 mei 2020 om 11:38
Mijn god, wat is dit flauw.
Mijn zus is stewardess. Gebruikt dit account niet meer. Dus gebruik ik het. Nogmaals, ik ben geen stewardess. Heb ook niks met vliegen. Ik ben gewoon een simpele 4-vwo leerlinge.
dinsdag 5 mei 2020 om 11:41
Nope. Niet flauw.Hannah-dePannah schreef: ↑05-05-2020 11:38Mijn god, wat is dit flauw.
Mijn zus is stewardess. Gebruikt dit account niet meer. Dus gebruik ik het. Nogmaals, ik ben geen stewardess. Heb ook niks met vliegen. Ik ben gewoon een simpele 4-vwo leerlinge.
Maak een eigen account.
Is 2 minuten werk.
dinsdag 5 mei 2020 om 11:52
Uiteraard, want jij hebt niets met vliegen.Hannah-dePannah schreef: ↑05-05-2020 11:34Als je even terug had gelezen had je gezien dat dit account officieel van mijn zus is. Ik ben uiteraard geen stewardess.
Damned if I don’t
dinsdag 5 mei 2020 om 12:03
Ah! Je bent een aprilgrap. Zeg dat dan meteen!Hannah-dePannah schreef: ↑05-05-2020 11:36Ik schrijf niet als je een 16-jarige? Dat zal ik opvatten als compliment, bedankt.
En sinds wanneer moet ik mezelf bewijzen tegenover vreemden op viva? Voor zover ik weet ben ik toch echt geboren op 1 april 2004.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 5 mei 2020 om 12:45
Hannah-dePannah schreef: ↑05-05-2020 11:36Ik schrijf niet als je een 16-jarige? Dat zal ik opvatten als compliment, bedankt.
En sinds wanneer moet ik mezelf bewijzen tegenover vreemden op viva? Voor zover ik weet ben ik toch echt geboren op 1 april 2004.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.