Help.
maandag 4 mei 2020 om 18:05
Oké, het zit zo. Ik ben 16 en het is in september 2019 uitgegaan met mijn eerste vriendje, G, omdat hij in Amerika woont en ik, nou ja, hier. Ik heb hem leren kennen toen mijn nichtje (die samen met haar gezin naar Amerika is verhuisd een paar jaar geleden) overleed. Hij is dus echt Amerikaans en niet Nederlands, dus geen kans dat hij hierheen verhuist of iets dergelijks.
Nou, het ging uit met G, huilen, huilen, huilen natuurlijk. Toen kreeg ik in februari iets met B. G en ik hadden toen al een paar maanden nauwelijks contact gehad. Ik was nog niet over hem (G) heen, maar we hadden geen contact, dus ik was me hier niet bewust van (wou me er niet bewust van zijn?).
Je raadt het al, G en ik hebben sinds eind maart weer contact. Ik ben nog verliefd op hem na al die tijd (is dat normaal voor een tiener?).
Drama. Ik moet het uitmaken met B. Wil hem geen pijn doen. G behandelt me helemaal niet goed, maar ja, “I like the guys who make me cry”. B is altijd zo enorm lief geweest. En nog steeds. Maar ik ben niet verliefd.
Help een radeloze tiener uit de brand! Hoe ga ik met deze situatie om?
P.S. Ik ben er 70% zeker van dat G ook nog gevoelens voor me heeft, maar ook al zou dit zo zijn, de kans van slagen is op dit moment miniem ivm de afstand.
Nou, het ging uit met G, huilen, huilen, huilen natuurlijk. Toen kreeg ik in februari iets met B. G en ik hadden toen al een paar maanden nauwelijks contact gehad. Ik was nog niet over hem (G) heen, maar we hadden geen contact, dus ik was me hier niet bewust van (wou me er niet bewust van zijn?).
Je raadt het al, G en ik hebben sinds eind maart weer contact. Ik ben nog verliefd op hem na al die tijd (is dat normaal voor een tiener?).
Drama. Ik moet het uitmaken met B. Wil hem geen pijn doen. G behandelt me helemaal niet goed, maar ja, “I like the guys who make me cry”. B is altijd zo enorm lief geweest. En nog steeds. Maar ik ben niet verliefd.
Help een radeloze tiener uit de brand! Hoe ga ik met deze situatie om?
P.S. Ik ben er 70% zeker van dat G ook nog gevoelens voor me heeft, maar ook al zou dit zo zijn, de kans van slagen is op dit moment miniem ivm de afstand.