help?

20-07-2010 23:09 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jullie verwachten misschien een spannend verhaal, maar dat valt wel mee!!

In december heb ik de collega van mijn man ontmoet waar hij veel mee werkt en dus ook veel over praat, uit de verhalen van mijn man haalde ik wel dat hij (zacht)aardig is, maar toen mijn man vertelde dat zijn collega en vriendin heel erg langs elkaar heel leven kreeg ik medelijden met hem, hij is denk ik 10-15 jr ouder dan ik.

Vorige week stond ik buiten bij de auto toen hij mijn man thuis bracht, hij draaide het raampje open en hebben even staan praten en toen vielen zijn mooie blauwe ogen ineens op.

Ik moet veel aan hem denken, wat moet ik hier nou mee??
Niets.
Niets! Of wil je er soms iets mee?
Perfectionisme is niet perfect...
dat wil ik ook niet, maar hoe kom ik hier vanaf
quote:yathibiyya schreef op 20 juli 2010 @ 23:12:

Niets! Of wil je er soms iets mee?nee absoluut niet, ik hem nl een hele lieve man
Niets lijkt me.

Maar aangezien het op deze pijler staat neem ik aan dat je seks met hem wilt?

Relatie verbreken, condooms kopen en neuken dan
Nou hij heeft mooie blauwe ogen, klaar punt, doe maar weer normaal.
hoe kom je er vanaf? Heeftie je gestalkt? Gebeld, achterna gereden, vastgepakt, zijn liefde verklaard? Nee? waar wil je dan precies vanaf?
quote:Zinderend schreef op 20 juli 2010 @ 23:13:

Relatie verbreken, condooms kopen en neuken dan Het eerste is een behoorlijke hobbel, maar de volgende twee stappen zijn een piece of cake.
World of Warcraft: Legion
Genieten van die ogen en thuis je man laten genieten.
ik hoor het al, laat maar, ik had het inderdaad beter bij relaties kunnen zetten

hoe kan ik deze topic stoppen?
quote:girlssecret schreef op 20 juli 2010 @ 23:09:

In december heb ik de collega van mijn man ontmoet waar hij veel mee werkt en dus ook veel over praat, uit de verhalen van mijn man haalde ik wel dat hij (zacht)aardig is, maar toen mijn man vertelde dat zijn collega en vriendin heel erg langs elkaar heel leven kreeg ik medelijden met hem, hij is denk ik 10-15 jr ouder dan ik.

Vorige week stond ik buiten bij de auto toen hij mijn man thuis bracht, hij draaide het raampje open en hebben even staan praten en toen vielen zijn mooie blauwe ogen ineens op.

Ik moet veel aan hem denken, wat moet ik hier nou mee??*zucht*
Dit topic, niet deze.
Hoe je er vanaf komt? Relativeren..ja die man heeft mooie ogen en dan? Wil je je relatie op het spel zetten voor een paar mooie ogen!

Ff weer met beide benen op de grond komen hoor!
girlssecret: je topic roept gewoon nogal wat vragen op: waar heb je precies last van of waar ben je bang voor dan? Je mág toch best onder de indruk zijn van de ogen van een man: fantaseer er lekker op los joh, dat doet toch niemand kwaad? Ik snap gewoon niet zo goed wat je nu precies wil met je TO
Ik snap het niet....
quote:yathibiyya schreef op 20 juli 2010 @ 23:20:

Hoe je er vanaf komt? Relativeren..ja die man heeft mooie ogen en dan? Wil je je relatie op het spel zetten voor een paar mooie ogen!

Ff weer met beide benen op de grond komen hoor!

dat wil ik ook, voel me net zo verliefde puber en ik zie die collega praktisch nooit, nu 2 keer gezien

ik baal er gewoon van dat ik me zo voel
quote:girlssecret schreef op 20 juli 2010 @ 23:18:

ik hoor het al, laat maar, ik had het inderdaad beter bij relaties kunnen zetten

hoe kan ik deze topic stoppen?Misschien heeft hij wel gekleurde lenzen in. Heb je jezelf voor niets in een drama gestort
Ik zou hem vol op de bek pakken.

Nee serieus, niks dus!

maar toen mijn man vertelde dat zijn collega en vriendin heel erg langs elkaar heel leven kreeg ik medelijden met hem, hij is denk ik 10-15 jr ouder dan ik.Medelijden maar mét blauwe ogen.
Joh TO gewoon niks doen met je gevoel, knop om.

Hij heeft heul veul konthaar, nog meer dan je vriend enzo.
gekleurde lenzen, hahaha

hoe kan ik DIT topic stoppen?

sorry dat ik jullie lastig heb gevallen
Ben je nog gelukkig in je relatie?

En weet je, zulke gevoelens kun je krijgen. Het gaat er om wat je er mee doet. Doe je er niks mee gaan ze vanzelf weer over. Blijf je het 'voeden' kan het heel erg mis gaan..
Je kan een topic niet stoppen.

Ik moet veel aan hem denken, wat moet ik hier nou mee??Tegen je man vetrellen, krijg je vast net zulke mooie blauwe ogen als die collega!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven