Herkennen jullie dat gevoel...

14-02-2010 12:16 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Ik lees regelmatig mee en heb zelf ook wel es wat gepost en nu zit ik met een gevoel wat maar niet weggaat. Ik heb in oktober 09 een man leren kennen waar ik echt onder de indruk van ben. Helaas is er geen relatie uitgekomen omdat we beide andere verwachtingen hadden. We hebben dit uiteindelijk uitgepraat en ik heb er een punt achter gezet. Op dat moment (half januari) voelde dat goed. Hij vond het wel jammer en zegt dat ik heel bijzonder voor hem ben. Ben er verder niet op ingegaan en heb het contact verbroken. Hij heeft ook geen contact meer opgenomen met mij. Nu komt t... ik heb geen liefdesverdriet en heb ook geen traan gelaten maar ik heb sterk t gevoel dat er iets is tussen ons maar dat het nu gewoon niet kan ofzo. Als ik ga relativeren weet ik dat als hij me echt zag zitten me niet had laten gaan. We hadden echt een ongelofelijke klik, emotioneel, geestelijk en lichamelijk. Echt heel bijzonder en dat heb ik nooit eerder zo gehad. Ik moet t loslaten maar op een of andere manier heb ik het gevoel dat hij HET wel es zou kunnen zijn, dat dit zo bijzonder is, dat er wel iets moet zijn. Ben nu een maand verder en ik denk echt heel veel aan hem en t liefst zou ik hem in mijn leven willen hebben. Contact opnemen heeft geen zin omdat ik denk dat hij echt verder is gegaan. Hoe kom ik van dat romantische gevoel voor hem af? Mijn leven gaat ook gewoon door maar het lijkt of dit sterker is of zo... Heb dit dan ook nooit eerder meegemaakt en het allerliefst heb ik of gewoon pijn en dat t slijt of dat t weggaat want dit wil ik niet.

Herkent iemand mijn gevoel? En wat kan ik het beste doen? Het slijt namelijk niet echt...

Thanks!
Alle reacties Link kopieren
Dat gevoel komt ook ergens vandaan maar heb sterk het gevoel (!) dat t aan mij ligt. Bevestiging idd en herkenning is wat ik hier zoek in de hoop dat t iets 'geks' is en vanzelf overgaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven