Het is een echte tettenman

13-03-2012 16:40 25 berichten
Helemaal verliefd ben ik! Ook op mijn vriend, maar voornamelijk op deze mooie jongen waarmee ik elke avond op de bank lekker zit te knuffelen en kroelen.

Het probleem is echter, hij is nog maar 1 jaar oud, maar grijpt me nu al bij mijn borsten wanneer zijn snorharen mijn hals kriebelen en hij iets onverstaanbaars bromt in mijn oren.

Ik weet niet wat ik hiermee moet doen. Mijn cavia aangeven voor seksuele intimidatie / aanranding? Het opbiechten aan mijn vriend? Het vertellen aan zijn vriendinnetjes?
Alle reacties Link kopieren
1: Laat een snor groeien en prik hem daarmee terug!

2: Bel de Caviapliesie voor deze ongewenste intimidatie!

Verder:
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
'tis een kapper, knabbelt aan alles, denk dat een weelderige mooie snor snel kortgewiekt wordt
Wat is het nummer van de caviapliesie? Zou hij dan ook een bajespakje aanmoeten?
Mijn konijn heeft een voetfetish dus ik herken je probleem.

Sinds ik konijnenpantoffels heb gekocht ben ik niet meer veilig.
Ik heb vroeger ook een cavia gehad en die had een andijviefetish!
Oh god, dan gaan ze helemaal wild. Wel lekkere warme voeten in de winter, dat dan weer wel. Ligt die dan ook op de loer totdat die je in een onbewaakt moment - HUPPA NINJA - erop vliegt?
quote:piratorart schreef op 13 maart 2012 @ 16:52:

Ik heb vroeger ook een cavia gehad en die had een andijviefetish!Het zijn landpiranha's, wat ik je brom >:(.
quote:fru1t3lla schreef op 13 maart 2012 @ 16:40:

Helemaal verliefd ben ik! Ook op mijn vriend, maar voornamelijk op deze mooie jongen waarmee ik elke avond op de bank lekker zit te knuffelen en kroelen.

Het probleem is echter, hij is nog maar 1 jaar oud, maar grijpt me nu al bij mijn borsten wanneer zijn snorharen mijn hals kriebelen en hij iets onverstaanbaars bromt in mijn oren.

Ik weet niet wat ik hiermee moet doen. Mijn cavia aangeven voor seksuele intimidatie / aanranding? Het opbiechten aan mijn vriend? Het vertellen aan zijn vriendinnetjes?Ik zou je cavia inlichten over de Wet van Martin; eerste maand niet vrijen caviaatje, anders dumpt je vrouwelijk baasje je in de bosjes of op het kinderboerderijtje...
quote:tzippa schreef op 13 maart 2012 @ 16:55:

[...]

Ik zou je cavia inlichten over de Wet van Martin; eerste maand niet vrijen caviaatje, anders dumpt je vrouwelijk baasje je in de bosjes of op het kinderboerderijtje...In tegenstelling tot martin heeft hij aan elk pootje een vrouwtje . Hij is ook niet van de duurzame relaties, meer van de losse scharrels, de slet
Nee, cavia's dragen ook al lang geen bajespakjes meer hier in Nederland. in Amerika nog wel. De serious offenders hebben daar oranje pakjes aan, de rest zwarte. Ze kunnen er wel een tekst op laten zetten, bijvoorbeeld "I love my mother", die is heel populair.

Maar goed, hier dus niet. In de PI Vught is een speciale cavia-afdeling, extra beveiligd tegen ondergrondse uitbraken, maar met versoepelde bezoekregeling.

Denk er wel serieus over na of je hem aan wilt geven, want niet alle cavia's zijn vergevingsgezind en hij kan je dan zomaar aanvallen tijdens bezoekuur. En dan heb je zomaar een hap uit je oor en is de liefde over...
quote:Lyndah schreef op 13 maart 2012 @ 16:58:

Nee, cavia's dragen ook al lang geen bajespakjes meer hier in Nederland. in Amerika nog wel. De serious offenders hebben daar oranje pakjes aan, de rest zwarte. Ze kunnen er wel een tekst op laten zetten, bijvoorbeeld "I love my mother", die is heel populair.

Maar goed, hier dus niet. In de PI Vught is een speciale cavia-afdeling, extra beveiligd tegen ondergrondse uitbraken, maar met versoepelde bezoekregeling.

Denk er wel serieus over na of je hem aan wilt geven, want niet alle cavia's zijn vergevingsgezind en hij kan je dan zomaar aanvallen tijdens bezoekuur. En dan heb je zomaar een hap uit je oor en is de liefde over...

Gut ja, om nog maar van mogelijke vergelding te zwijgen van zijn lady-homies hier in de kooi.

Oooh wat nu, wat nu? Ik kan toch moeilijk dit laten verder gaan, wat als hij me chanteert en alles tegen mijn vriend bromt?!
Jaja, je vraagt er zelf om met je geknuffel en gekroel.

Als hij dan verder wil dan ga je hem meteen van ongewenste intimiteiten beschuldigen.
Lastig hoor

Gooi het op een akkoordje met hem: hij bromt niks tegen je vriend, jij piept niks tegen de lady-homies.
Ja zeg, het is niet alsof ik de cavia op de andijvie bind he, hij doet echt helemaal zelluf, dat tegen me aan kruipen! Eerlijk waar! Ik heb hier geen inspraak in.

En oh, wat is dit moeilijk, mijn gevoel voor hem is zo wisselend; de ene moment denk ik "He wat lekker om je te knuffelen!" en dan kan het zo omslaan in "potverdorie moest dat nu wéér, poepen op mijn schoot? Ja en nu zijt ge blij zeker, en bedankt, stank voor dank krijg ik hier letterlijk" en dan verval ik weer in een hartstochtelijke huilbui.

Met caviapoep in mijn schoot.
Ok. Ik zat te twijfelen of ik een cavia zou aanschaffen. Gelukkig lees ik nu wat er allemaal bij komt kijken voor je overgaat tot deze uitbereiding van je huishouden.

Ik zal het echt met mijn vriend moeten overleggen, die zal die cavia-fratsen zeker niet kunnen waarderen. Dank voor het delen TO!
Trouwens, is jouw vriend erg jaloers aangelegd? Die van mij wel... Maar vooral als het gaat om knaagdieren...
quote:roosj schreef op 13 maart 2012 @ 17:52:

Trouwens, is jouw vriend erg jaloers aangelegd? Die van mij wel... Maar vooral als het gaat om knaagdieren...

Van mijn cavia moest ik dit zeggen: Die jaloezie is gewoon pure projectie! Freud heeft zelf wel wat zitten aanleuteren met zijn driften maar uiteindelijk komt het erop neer dat het id gewoon zelf die ongeremde seks wil (net zoals een knaagdier) maar omdat hun superego zegt "nee nee nee, dat is te ranzig" hebben ze een conflict die zich uit in jaloezie.

Dus print dit maar uit en sla hem met deze paperassen om de oren, misschien dat hij dan wel de heerschappij der caviae wil aanvaarden.
Hoe is het met je tettenman?
Ach alles gaat goed, hij is alleen enorm boos op mij omdat ik hem flink heb zitten kortwieken vandaag. Zijn haar was 15cm lang, hebben we verruild voor piekjes van 2cm. Lekker modieus, en als die toch aan mijn borsten wil zitten en allerlei ondeugdelijkheden in mijn oren wil brommen, dan mag daar best iets tegenover staan

Zo herkenbaar, ik heb die van mij eens een vernieuwende `kontcoupe´ gegeven.
ik snap er geen van.

Gaat het om een vent of een dier?!
Mijn konijn dook ook altijd gelijk in mijn decolleté. Hij is dol op shirtjes met V-halzen.
quote:fru1t3lla schreef op 17 maart 2012 @ 18:22:

Ach alles gaat goed, hij is alleen enorm boos op mij omdat ik hem flink heb zitten kortwieken vandaag. Zijn haar was 15cm lang, hebben we verruild voor piekjes van 2cm. Lekker modieus, en als die toch aan mijn borsten wil zitten en allerlei ondeugdelijkheden in mijn oren wil brommen, dan mag daar best iets tegenover staan

Óf z'n lady-homies zitten nu te stoken.

Wel lekker stoer, die piekjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven