Het is gebeurd !

05-11-2007 14:32 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Moet het even kwijt, het is gebeurd.....

Na 4 jaar 'onschuldig' flirten hebben we eindelijk heerlijke stiekeme seks gehad. Heb er ontzettend van genoten en toch heb ik dubbele gevoelens. Niet direct naar zijn vrouw (en kind) toe (ja hij heeft een relatie), al is zij een ontzettend leuk persoon (ja ik ken haar), maar meer naar mijn beste vriendin. Zij is namelijk dit jaar aan de kant gezet door haar man, doordat hij een ander had en omdat zij niet tegen vreemd gaan kan kan ik haar niets vertellen omdat ik bang ben naar haar mening. Daarbij komt ook nog dat zij 'hem' en 'haar' sinds kort ook kent en vrienden met hen is geworden.... allemaal heel lastig en vervelend maar spijt heb ik niet dat het gebeurd is, daar was het te plezierig voor...

Nou ik ben het even kwijt....
ja, ik denk het ook, TO heeft dit vast niet geopend omdat ze spontane, begrijpende reacties verwacht. vandaar ook de vele off topic berichten waarschijnlijk....
Daar was laatst een meisje loos

Melodie

Die wou gaan varen, die wou gaan varen

Die wou gaan varen als lichtmatroos

Zij moest klimmen in de mast

Maken de zeilen, maken de zeilen

Zij moest klimmen in de mast

Maken de zeilen met touwtjes vast

Maar door storm en tegenweer

Sloegen de zeilen, sloegen de zeilen

Maar door storm en tegenweer

Sloegen de zeilen van boven neer

Och kap'teintje, sla me niet

Ik ben uw liefje, ik ben uw liefje

Och kap'teintje, sla me niet

Ik ben uw liefje zoals gij ziet

Zij moest komen in de kajuit

Kreeg een pak ransel, kreeg een pak ransel

Zij moest komen in de kajuit

Kreeg een pak ransel

En toen was het uit
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
en dat was in het kader van de off topic berichten VC?? :rofl:
Hmm, nu nog een tekst a la 'daar was laatst een loosmeisje' op wijze van

'daar was laatst een meisje loos'
VC :-)
iets van:

daar werd laatst in een meisje geloost,

dat kon d'r bekoren, zeker bekoren

daar werd laatst in een meisje geloost

dat kon d'r bekoren, maar t vrouwtje niet!!!
Ik moei mij niet met liefdesperikelen van een ander maar wil toch even kwijt dat ze met 2 waren, zij en hij, dus zijn ze alletwee verantwoordelijk...
Ja en dus?
Belgenmoppie suggereert dat de man in kwestie dus ook een sukkel is :-D
Tuuuurlijk, maar dat maakt deze niet minder verantwoordelijk... hoofdelijk 'aansprakelijk' hoor in deze.

Daarbij, hij doet 't wijs, voor hem stelde het geen ruk voor dus hij hoeft het niet zo nodig tegen iemand te zeggen, laat staan van de daken te schreeuwen ;-)...... Zij wel...

Wat zeg ik, hij houdt waarschijnlijk angstvallig zijn bek dicht omdat hij no way iets wil met deukje.. dat zou een deukje in zijn ego geven namelijk.... (welk een woordspeling weer...)

Jammer....
Goh dus je bent al vier jaar bezig om een bezette man in bed te krijgen.

En nu is het je toch gelukt....Gefeliciteerd.

Hoop dat je zo trots bent op jezelf.....

En nu nog kijken wat er gebeurd ook?

Walgelijk zeg.Wens jouw later als je bezet bent ook zulke kenissen toe.
Oriane schreef op 05 november 2007 @ 17:05:

Hmm, nu nog een tekst a la 'daar was laatst een loosmeisje' op wijze van

'daar was laatst een meisje loos'
Nou ik weet wel een tekst maar dat zal ik hier maar niet neerzetten anders krijg ik een ban.

Heee Deukje,

Leuk voor je meid en goed ook dat je je niet schuldig voelt. Ik zeg altijd maar zo; als je weet dat je je schuldig gaat voelen moet je er niet aan beginnen. Iemand in bed krijgen die een relatie heeft daar moet je 100% achter staan en wat heb jij met de vrouw en het kind te maken tenslotte? Niks toch?

In jouw leven gaat het om jou en om die 15 vierkante centimeter grote Poort van Jade tussen je benen en zolang het daar allemaal senang is, is er geen vuiltje aan de lucht.

Was dit een eenmalige actie of zien we je binnenkort als vaste bezoeker van het minaressentopic? In ieder geval bedankt dat je even bent komen delen, ik had het niet willen missen!

Doewie en hou ons op de hoogte!
Leo X-D
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Deukje, wat fijn dat je zulke heerlijke stiekeme seks hebt gehad en het dan vervolgens hier de wereld in slingert. Maar ik vind je juist een hele goede vriendin, je kan nu je vriendin uitleggen dat dit soort dingen gewoon kan gebeuren. Dat haar man het allemaal niet zo rot bedoelde en dat een vrouw die gewoon lekker **** is lekkere sex wilt en niet iemand relatie overhoop gooien. Ik zou jouw ervaringen zeker delen met je vriendin, een spiegel is nooit weg voor iemand.

Ach joh en als het uitkomt en er komt een huwelijkscrisis dan kan je altijd nog maken dat je wegkomt. Wat heb jij nou te maken met zijn vrouw en kind.

Niks toch. Medeplichtigheid, pfoe zwaar woord, je bent toch niet verliefd. Je wilt alleen maar lekkere sex neem ik aan. Nou moet zijn vrouw toch wel voor open staan, ze heeft een kind dus die heeft ze vast wel geleerd van delen.

En nu deelt ze gewoon haar man met jou, dat ze er nog niks van weet maakt toch niet uit, dat zou haar maar afleiden van de goede zorgen aan haar man.

Ik vind de man een kwestie de grote slappe zak in het verhaal, maar mensen die vol trots vertellen dat ze zonder een greintje verliefdheid met een bezette man in bed duiken vind ik ook heel bedenkelijk.
Vana77 schreef op 05 november 2007 @ 17:16:

Belgenmoppie suggereert dat de man in kwestie dus ook een sukkel is :-D
Daarom heten de dames loosmeisjes en de heren losertjes, niewaar ...
Fijn dat het lekker was Deukje. Lijkt me heerlijk als je niet wordt gehinderd door enig moreel besef of enige consideratie met de andere partijen als je jeuk hebt.

Maar niet gaan miepen als je vriendinnen verliest hierdoor he? Of gaan grienen als vrienden en kennissen jou een naar meisje vinden als het uitkomt.

Nu een grote meid, dan ook ook grote meid.
Joh, ik word een klein beetje misselijk van je verhaal.

Kan er niks aan doen, zit hier met mijn bordje eten achter mijn laptop en mijn eetlust is gewoon weg. Geen spijtgevoelens, maar "plezierig" geef je aan.

Kijk jezelf nog maar eens recht in de ogen bij het tandenpoetsen vanavond, en vergeet daarbij niet aan zijn vrouw en kind te denken...
Hetty_van_der_Kwast schreef op 05 november 2007 @ 15:16:

[...]

Hetty van der Kwast. Aangenaam :-]

Een puist in het gelaat is een teken dat je tegen een belangrijk en en emotioneel gesprek opziet.

Dat gesprek hoeft overigens niet over iets negatiefs te gaan, het kan juist ook een heel positieve, maar in de ogen van de puistbezitter ook iets heel engs, boodschap zijn. Het kan dus net zo goed zijn dat je vriend je ten huwelijk wil vragen.

Hihi, dan zie ik op dit moment tegen welgeteld 8 belangrijke en emotionele gesprekken op! (niet zulke héél grote gesprekken hoor ;-)). En één beginnende ook nog.

Toen ik aan de Dianepil was had ik het minder, dat ik tegen belangrijke gesprekken opzag. Ik had toen een gave huid.
flauw eigenlijk en mosterd ook nog. Excusez-moi.
Nou meid, je ziet het, we zijn allemaal reuzetrots op je! Ga zo door!

Heb je het goede nieuws al aan je moeder verteld?

8-P
Wagelijk! En vooral dat je je nog het meeste druk maakt over je beste vriendin............Het is gemeen wat je hebt gedaan. Ik denk dat je er pas bij stil staat, als het je zelf een keer overkomt. Dat je helemaal gelukkig denkt te zijn met je mannetje- totdat je erachter komt dat hij sext met een meid die jij kent.

Dat je verliefd op iemand wordt die al een relatie heeft kan gebeuren- maar zoals ik het bij jou lees is het pure lust geweest. Daar heb je controle over.

Ik hoop dat je het bij die ene keer laat......
Wat jij zegt Whiteroosje: tot je eigen man sext met iemand die je kent.

Ik zie hier wel vaker topics van vrouwen die sooien met een bezette man, en er komen vaak reacties, dat het toch vooral de verantwoordelijkheid is van de man.

Maar als je kijkt naar de topics van vrouwen, wiens man met een bekende, zelfs een vriendin, aan het rotsooien is geslagen, dan zie je wel wat anders. Ondanks dat deze vrouwen het hun man ook heel erg kwalijk nemen, zie je altijd dat het zo ontzettend zeer doet, dat een vrouw die ze kennen, zelfs bevriend met hen is, met hun man aan de haal gaat. Ze voelen zich zo ongelofelijk verraden door hun vriendin! Dan kun je hard roepen: zijn verantwoordelijkheid, maar heb je als vriendin van zijn vrouw dan geen verantwoordelijkheid?

Naast dat je man je belazerd, doet het dus extra veel zeer als dat met een vriendin is. En dat voelt dus ook als zwaar verraad door die vriendin. Voor een bedrogen vrouw maakt het in die situatie dus niet veel uit wat betreft de bedrogen man, maar wel degelijk met wie!

TO, sta je daar ook bij stil? Je zegt dat je die vrouw kent, zelfs aardig vindt. Wellicht vindt ze jou ook aardig en ziet ze jou zelfs als vriendin. Doet je dat niets?
eleonora schreef op 05 november 2007 @ 17:34:

Heee Deukje,

Leuk voor je meid en goed ook dat je je niet schuldig voelt. Ik zeg altijd maar zo; als je weet dat je je schuldig gaat voelen moet je er niet aan beginnen. Iemand in bed krijgen die een relatie heeft daar moet je 100% achter staan en wat heb jij met de vrouw en het kind te maken tenslotte? Niks toch?

In jouw leven gaat het om jou en om die 15 vierkante centimeter grote Poort van Jade tussen je benen en zolang het daar allemaal senang is, is er geen vuiltje aan de lucht.

Was dit een eenmalige actie of zien we je binnenkort als vaste bezoeker van het minaressentopic? In ieder geval bedankt dat je even bent komen delen, ik had het niet willen missen!

Doewie en hou ons op de hoogte!
proest
Gefeliciteerd! Fijn voor je dat je lekker hebt kunnen seksen met een leuke bezette man. Wel zo handig als je geen relatie wilt enzo. Goed ook dat je zijn vrouw kent, dan weet je tenminste wat de concurrentie is. Ik denk dat je beste vriendin het best begrijpt hoor!

Maar even serieus, ik vind de vreemdganger (de man) moreel een stuk verwerpelijker dan de vrouw, maar verliefd worden en in zee gaan met een bezette man waarvan je de vrouw níet kent is één ding, maar uit pure lust met een kerel neuken waarvan je de vrouw kent is toch wel wat anders...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven