Het is klaar

27-04-2019 18:17 13 berichten
weg
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2019 09:06
Reden: OP verwijderd, maatregelen genomen.
99.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Precies zoals je zegt: het was een fijne tijd en die is nu over. Zet een kroon op, doe een oranje boa om en ga een biertje drinken in de stad!
Logisch dat je verdrietig bent na al die jaren veel gedeeld te hebben. Het was geen liefdesrelatie maar wel een relatie! Als de ander geen behoefte meer aan je heeft doet dat pijn. Je hoopt toch dat ondanks hij het niet meer voelt, de goede band blijft. Sterkte, maar bedenk dat alles nu open staat en jij iemand kunt vinden die helemaal voor je gaat!
Een relatie kan altijd uit gaan.

Wat bereik jij met het niet accepteren van de situatie? Je kunt de ander niet dwingen om e.a. in stand te houden. Jouw gevoelens waren vanaf het begin sterker dan die van hem.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Eigenlijk hadden jullie wel degelijk een soort van relatie. Maar voor jou betekende het kennelijk meer dan voor hem. Elke keer blijkt weer uit die fwb of scharrel topics, dat die formule meestal niet goed werkt, omdt er één van de twee toch gevoelens krijgt, in dit geval TO zelf.
TO, ik wens je veel sterkte en hoop dat je een man vindt die wèl een volwaardige relatie met jou wil.
weg
anoniem_382263 wijzigde dit bericht op 26-07-2019 05:05
99.07% gewijzigd
Dit zijn voor even leuk vriendjes. En dát wist je ook. Bij dit soort dingen komt altijd een einde aan, helaas. Omdat niets moet lijkt het de ideale relatie maar zodra echt een relatie wordt moet er ook heel wat. Dan zou het ook gaan veranderen. Schijn, schijn.

Dat je zo onzeker maakt is echt jammer. Hij zal nooit je vriendje worden dus waarom zou je jezelf onzeker maken. Kop op en bedenk dat je aantrekkelijk genoeg was. En ga door met je leven. Het moet juist je wat ego geven dit soort vriendjes.
Meid hij lult maar wat omdat hij niet meer verliefd op je is. Niks van aantrekken en weer verder gaan.
Je zei is hetg mijn gewicht en hij dacht oh daar kan ik het ook opgooien maar bedacht zich omdat hij gewoon niet meer verliefd is en je geen douw wou geven.
De enige twee mannen waar je nu aan moet denken zijn Ben en Jerry. De rest is nu allemaal even stom.
Joanjett schreef:
28-04-2019 01:06
Meid hij lult maar wat omdat hij niet meer verliefd op je is. Niks van aantrekken en weer verder gaan.
Je zei is hetg mijn gewicht en hij dacht oh daar kan ik het ook opgooien maar bedacht zich omdat hij gewoon niet meer verliefd is en je geen douw wou geven.
Lees de OP nog eens, hij is nooit verliefd geweest en zei dit ook eerlijk.

Dit soort FWB toestanden duurt tot er iemand langs komt waar je wel verliefd op bent en een relatie mee wil en dan blijft de ander achter.
Moet je niet doen als je meer wil dan enkel FWB zijn, komt altijd drama van.
weg
anoniem_382263 wijzigde dit bericht op 26-07-2019 05:06
99.09% gewijzigd
Elpis schreef:
28-04-2019 01:36
De enige twee mannen waar je nu aan moet denken zijn Ben en Jerry. De rest is nu allemaal even stom.
Dit vind ik heel lief en doet me goed :loveys:
weg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven