Het is over

19-12-2017 13:42 150 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het komt er op neer dat ik de persoon kwijt ben waar van ik DACHT dat het mijn zielsverwant was. Hij terug is naar zijn ex. Ik het contact verbroken heb omdat hij me hoop bleef geven, en ik me hier echt ontzettend rot onder voel..
anoniem_360915 wijzigde dit bericht op 19-12-2017 14:20
Reden: Wegens herkenbaarheid
92.65% gewijzigd
Afbeelding
Stap nooit meer in een relatie die zelf al een relatie heeft. Dat blijkt ook nu weer.

Hij eet inderdaad van twee wallen. Goed dat je daar niet meer in meegaat. Zou zijn vriendin ook niet meer moeten doen. Jullie zijn het beide eigenlijk alle twee niet voor hem.

Liefdesverdriet is niet leuk maar beter nu van die twijfelaar af dan nog maanden of jaren zo aanmodderen.
@ZaraZara: ja mee eens.. Ik zal even door die zure appel heen moeten bijten. Ik ben alleen bang voor het moment dat ik misschien weer contact wil opnemen of het moment dat hij dit doet.
Hij gaat niet 100% voor jou dus neem met minder geen genoegen. Jij bent voor hem een optie omdat jij de deur voor hem open houdt. Schiet je niets mee op dus sluit die deur. Barricadeer hem.
Wow, ik ken mijn man 2 jaar en wij hebben het voorzichtig over trouwen (en wij zijn veertigers) En ik vond ons al snel...

Iemand die binnen een half jaar begint over trouwen zou ik echt niet serieus kunnen nemen.

Waarom jij wel?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Hoe weet jij dat ze geen seks hebben? Dat 's een van de vele smoezen van vreemdgangers. Tegen de minnaressen zeggen ze thuis geen seks meer te hebben en tegen hun vrouw dat ze met hun minnares geen seks hebben.
Dat geloof je toch zelf niet? Nooit gehoord van goedmaaksesks?
Blijf in het vervolg van een bezette man/vreemdganger af.
Iemand die jou op de reservebank zet, is geen zielsverwant.
Sterkte! Liefdesverdriet is kut, maar beter nu er doorheen, dan dat je aan zo'n eikel blijft vastzitten.
Ja ik snap jullie reacties. het is gewoon dat alles zo.. klikte.
anoniem_360915 wijzigde dit bericht op 21-12-2017 14:56
69.16% gewijzigd
Over het trouwen: Het is bij hem paniekvoetbal. Hij zat in een slechte relatie maar bleef zitten. Lekker makkelijk en veilig. Tot jij langskwam. Betere optie. Om je vast te houden wilde hij snel trouwen. Maar dan in de tussentijd toch ook weer aanpappen met zijn ex. Klinkt als iemand die niet weet wat hij wil, op allerlei paarden wedt tot er weer een andere leuke vrouw langskomt. Dan laat hij jou en zijn vriendin ook weer zitten.

Hij wil jullie beide niet echt, zo klinkt het.
ja bweeuk zo'n kerel die wauwelt over de toekomst alsof het allemaal niks is,

mijn ervaring is dat hoe eerder iemand het heeft over dat soort serieuze zaken hoe eerder hij weinig serieus blijkt
Lorem Ipsum
T26 schreef:
19-12-2017 14:05
Ja ik snap jullie reacties. het is gewoon dat alles zo.. klikte. Dezelfde ideen, dezelfde toekomstplannen ik kan het niet goed uit leggen. Ik heb hiervoor een relatie van 5 jaar gehad waarin ik ook nooit over trouwen sprak dus ja, dit was echt snel. Maar toch voelde het goed.
En ik weet het wel zeker Hadewychh via de best betrouwbare bron mogelijk.
Je hebt het van haar dus?
Indirect via haar ja.
Dat geloof je toch zelf niet?
Eigenlijk wel.. Ik weet dat de bron klopt en het komt van zijn vriendin zelf af. Die heeft geen ENKELE reden daarover te liegen. Maar het is eigenlijk ook niet relevant wat daar gaande is.. Wat relevant is dat hij bij haar IS en ik geacht werd te wachten tot in st juttemis en dat in eerste instantie ook nog deed, gek als ik was.
Of ze nu wel of geen seks hebben, hij woont met haar.
Zo is het, TO.
@ ZaraZara, dat dus.. -.- Vreselijk. En ik maar denken dat hij er snel achter zou zijn. met zijn mooie woorden ik heb maar even de tijd nodig, als ik aan jou blijf denken maak ik het uit, ik hou niet van alle dingen die ze doet dat past niet bij mij als persoon. Nou blijkbaar houdt hij daar wel van en blijkbaar denkt hij niet genoeg aan mij. Bah.
Zorg dat je nooit te maken krijgt met een man die kan kiezen. Je bent gekke Henkie niet. Ga voor iemand die single is, die zijn vorige relatie netjes heeft afgerond en verwerkt. En zelfs dan is een relatie op zijn tijd hard werken.
Ja ben het wel met je eens. Ik hoef zeker nu ook niet te gaan zitten hopen dat hij als we maanden geen contact hebben ineens het licht gaat zien.. ?
T26 schreef:
19-12-2017 14:36
Ja ben het wel met je eens. Ik hoef zeker nu ook niet te gaan zitten hopen dat hij als we maanden geen contact hebben ineens het licht gaat zien.. ?
Kun je doen. Heb jij twee kutmaanden en misschien komt ie dan wel weer terug. Jij blij! En dan zit hij twee maanden later weer bij zijn ex.

Daar heb je toch geen zin in joh? Ik zou nu uithuilen, afleiding zoeken, er overheen komen en dan zit jij over een paar maanden alweer op een veel zonniger plek dan waar je had gezeten als je had gaan zitten wachten.
Oke heb je ook gelijk in. Mijn stap om het contact te verbreken was een.
anoniem_360915 wijzigde dit bericht op 21-12-2017 14:57
68.90% gewijzigd
Als je dan nu weer de neiging krijgt om hem te appen, mailen, bellen, contact op te nemen via facebook of whatever, doe dat niet, maar ga naar dit topic. Lees alle reacties nog eens door, waarschijnlijk is dat wel weer genoeg om je met beide benen op de grond te zetten. En is dat niet, dan reageer op dit topic met dat je weer contact op wil gaan nemen. Ik durf te wedden dat hier genoeg mensen zijn die je dan nogmaals willen vertellen waarom je dat NIET moet doen :)
T26 schreef:
19-12-2017 14:48
Oke heb je ook gelijk in. Mijn stap om het contact te verbreken was een. Ik heb zijn nummer verwijderd, dan kan ik niet in de verleiding komen.
Ik hoop dat het zo blijft en ik niets anders bedenk, heb het tot op heden iedere keer bewezen niet vol te houden-.- Maarja wat bereik ik ermee.. Ik zet mezelf weg als enorm zwakke vrouw die alles accepteert en hij ziet toch nooit wat hij kwijt is.
Ik denk dat je je (toekomstige) zelf een ontzettend groot plezier doet door nu door te zetten. Succes, TO.
T26 schreef:
19-12-2017 14:36
Als jij de ware bent voor hem, zou hij je dit niet flikken. Dan twijfelt hij niet.

Daarom zeg ik: zij is niet de ware voor hem en jij ook niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven