het is uit wat moet ik nu?

30-08-2010 20:02 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
heey

het is sinds kort uit met me vriend ik zal t even uitleggen

we waren drie maanden samen en vandaag had ik een beetje me twijfels over hem maar ik vond hem nog wel heel leuk

en toen kreeg ik een smsje waar hij in zij dat hij niet meer met me verder wilde omdat hij voor ze opleiding een jaar naar het buitenland zou gaan, en hij wilde niet dat ik een jaar op hem zou wachten omdat er veel zal gebeuren in een jaar

maar ik wil hem helemaal niet kwijt en hij neemt ze telefoon niet op dus ik kan ook niks met hem overleggen dat ik mischien wel op hem wil wachten wat moet ik nu??

alvast bedankt voor tips
Wat je moet doen? Uithuilen en verder gaan. Hij vond jou kennelijk niet de moeite waard om op te wachten, ga dan zelf ook niet op hem wachten.
Als hij dat zij, tjah...

Als hij niet wil dan wil hij niet. Als hij wel echt wil dan had hij het niet uitgemaakt omdat hij 'jou' niet wilde laten wachten.

Hij wil gewoon zelf in het jaar dat hij weg gaat doen waar hij zin in heeft.

Dus.. Gewoon ludevudu hebben, en doorgaan. Op hem wachten heeft weinig zin.
quote:xxjesxx schreef op 30 augustus 2010 @ 20:02:

heey

het is sinds kort uit met me vriend ik zal t even uitleggen

we waren drie maanden samen en vandaag had ik een beetje me twijfels over hem maar ik vond hem nog wel heel leuk

en toen kreeg ik een smsje waar hij in zij dat hij niet meer met me verder wilde omdat hij voor ze opleiding een jaar naar het buitenland zou gaan, en hij wilde niet dat ik een jaar op hem zou wachten omdat er veel zal gebeuren in een jaar

maar ik wil hem helemaal niet kwijt en hij neemt ze telefoon niet op dus ik kan ook niks met hem overleggen dat ik mischien wel op hem wil wachten wat moet ik nu??

alvast bedankt voor tipsIn een smsje? Lekker laten gaan, uithuilen en doorgaan met je leven en open staan voor die leuke vent die helemaal gek van jou is.
Sorry meid, maar volgens mij ben je zojuist gedumpt per sms.

Bel een vriendin om even mee te praten, kijk een jankfilm, eet veel chocola en ga verder met je leven.

Geen hand vol, maar een land vol!
Hij wil wrs niet vast zitten aan iemand en dus niet "mogen" doen wat hij wilt. Tuurlijk wilt hij daar achter de meisjes aan, vermoed ik.

Niet op hem gaan wachten, dat is ie niet waard.
Lieverd, de volgende beter, leuker en heter.
pluk de dag
Weet je wel zeker dat hij alleen maar een oplijding gaat doen in het buiteland want ik sou me vriendin egt niet dumpen per sms als ik egt verliefd op haar was en dan zou ik wel willen dat ze op me wachte want wat is een jaar nou helemaal als je de ware bent? Ik zou naar hem toegaan en vragen wat er aan de hand is, je wil toch wel vechten voor je relatie?
iemand die je dumpt per sms is het niet waard om verdriet over te hebben.

uithuilen en de draad weer op pakken met een leuke vent die wel de moeite waard is!
quote:misspoez schreef op 30 augustus 2010 @ 20:20:

Weet je wel zeker dat hij alleen maar een oplijding gaat doen in het buiteland want ik sou me vriendin egt niet dumpen per sms als ik egt verliefd op haar was en dan zou ik wel willen dat ze op me wachte want wat is een jaar nou helemaal als je de ware bent? Ik zou naar hem toegaan en vragen wat er aan de hand is, je wil toch wel vechten voor je relatie?
Ik maak uit je tekst op dat hij er ook niet echt op zit te wachten om een jaar trouw aan jou te zijn. Probeer hem anders morgen even te bellen. Laat het even bekoelen, zowel voor jou als voor hem.
Beste TO

Chocolade, kleenexen EN een opfris cursus Nederlands

Heb je lekker een beetje afleiding

Want echt....een jongen die je per sms dumpt is sowieso al niets!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ha Miss Xxx-jes,

zal net even te lezen op me favoriete forum en toen zag ik je berichtje staan. Ik viel bijna van me stoel. Dus hij heeft met ze telefoon een sms-je naar je gestuurd om het uit te maken? Nou, eigenlijk zou ik zelf geen zin meer hebben in zo'n gozer, maar mischien kan je even naar ze huis gaan?
quote:Ksenija schreef op 30 augustus 2010 @ 20:30:

[...]

denk je niet dat die reactie een beetje tongue in cheek was......

[...]

Ja nau Ksenija je weet het niet met die gasten tegewoordigs want het zou zomaar kennen dat hij allang een andere griet daar heef gehosseld, ik weet het uit evaring want me vriend zou ook op het buitenland gaan rijen met ze vrachtwagen en die had dus mooi wel een chiccie in Spanje, ik zou het egt wel even gaan vragen bij me vriend als ik haar was hoor.

[...]

Das een grapje, Ksjenija, geheel in de stijl van TO.
Eensch met Summerdance.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Hoe oud zijn jullie als ik vragen mag? Want dumpen via sms is wel heel onvolwassen....

Hij maakt het uit via sms, overduidelijk zodat ie een jaar lang lekker kan doen en laten met wie hij maar wilt, kortom: aan dat soort types heb je niets.
ach joh wees blei dat jur vanaf ben ken jij ook lekker je gang gaa en dat je dan nie stees aan hunnie hoef te denke in ut buitenlant met al die andere wijfe aan ze kont
Kop op! Gewoon doorgaan. Je kent hem drie maanden. Een jaar op iemand wachten die je drie maanden kent is best wel lang hoor...zeker op jouw leeftijd (ik ga er maar even van uit dat je nog niet zo oud bent).
nou weetje wat het is hij gaat naar de landmacht dan moet ie een jaar weg en omdat iedereen uit zijn groep het uitmaakt deed hij het ook zoo kwam het over maar ik zij ookal als je egt van me houd dan maakt dat toch niet uit zegt ie jah maar anders trek ik het niet dus ik dacht nee je trekt het wel als je me helemaal niet meer hebt ::O:S
Lekker uithuilen en troost zoeken bij een goede vriendin.

Op hem schelden mag ook.

Daarna kun je nog eens weemoedig aan de mooie momenten denken.

En een nieuwe vriend vinden.

Maar probeer voorlopig geen contact meer met hem te zoeken. Hij heeft het uitgemaakt. En hij heeft daar z'n redenen voor. Hij ziet jullie relatie niet zitten. Zag je het aankomen? In ieder geval zijn er ook andere jongens voor jou.

Veel sterkte!
In ieder geval hoofdletters en punten gebruiken?
lieve schatten: puppet....
I only get one shot at life - so I shoot to kill
wat maken die hoofdletters en punten nou uit het gaat toch om verhaal toch niet om mijn grammatica

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven