het is uit wat moet ik nu?

30-08-2010 20:02 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
heey

het is sinds kort uit met me vriend ik zal t even uitleggen

we waren drie maanden samen en vandaag had ik een beetje me twijfels over hem maar ik vond hem nog wel heel leuk

en toen kreeg ik een smsje waar hij in zij dat hij niet meer met me verder wilde omdat hij voor ze opleiding een jaar naar het buitenland zou gaan, en hij wilde niet dat ik een jaar op hem zou wachten omdat er veel zal gebeuren in een jaar

maar ik wil hem helemaal niet kwijt en hij neemt ze telefoon niet op dus ik kan ook niks met hem overleggen dat ik mischien wel op hem wil wachten wat moet ik nu??

alvast bedankt voor tips
quote:xxjesxx schreef op 30 augustus 2010 @ 22:19:

wat maken die hoofdletters en punten nou uit het gaat toch om verhaal toch niet om mijn grammaticaEen beetje wel hoor. Want ik krijg nu de indruk dat je een jaar of 16 bent, dat komt met name door je taalgebruik en spelling. Wanneer dat anders was geweest had ik je misschien een andere leeftijd geschat en ook een ander advies gegeven.
quote:Letgo schreef op 30 augustus 2010 @ 22:24:

[...]

Een beetje wel hoor. Want ik krijg nu de indruk dat je een jaar of 16 bent, dat komt met name door je taalgebruik en spelling. Wanneer dat anders was geweest had ik je misschien een andere leeftijd geschat en ook een ander advies gegeven.quote:Spijker schreef op 30 augustus 2010 @ 22:18:

lieve schatten: puppet....
I only get one shot at life - so I shoot to kill
quote:TheEmpress schreef op 30 augustus 2010 @ 20:42:

[...]

Das een grapje, Ksjenija, geheel in de stijl van TO.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven