Het *ongecensureerde* eikenbos

04-07-2011 16:43 1833 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar de eikel niet ver van de boom valt, Bomen over alles kan, Je rustig een eikel kan zijn en een boompje planten geen probleem is.

Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.

Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.

Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.

Ik hou van eikels want:

Totaal aantal stemmen: 52

Ik ben een vrouw (8%)
Ik ben een eekhoorn (29%)
Ik haat eikels (6%)
je kan er lekkere koffie van zetten (8%)
Er zit zo'n leuke vent aan vast (13%)
Ben nou wel klaar met over eikels ouwehoeren (10%)
Waar gaat dit over? (17%)
Geen mening (10%)
Hij staat met een grotere grijns op de foto dan zij

Khemam, je zou zomaar eens gelijk kunnen hebben. Brrrr....een man die borsten heeft....ril
.
Is wel de ultieme afknapper mannentieten.

Dus Betwins jij denkt dat als ik het blijf proberen ik ooit wel primaballerina kan worden?
quote:matth0 schreef op 10 juli 2011 @ 16:14:

Ik sta weer eens op de voorpagina van geenstijl http://www.geenstijl.nl/m ... stijl_slech.html#comments

Daar gaat het niet om, wat ik graag wil is dat Jezus naam wordt verhoogd.Maar Matth, als je GS dan zo'n verderfelijke site vindt, WAAROM post je dan daar? Dat levert toch alleen maar frustratie op?
quote:khemam schreef op 10 juli 2011 @ 16:18:

Is wel de ultieme afknapper mannentieten.

Dus Betwins jij denkt dat als ik het blijf proberen ik ooit wel primaballerina kan worden?

Ja hoor! Volgens mij staat er dat alles kan als je het echt wilt en blijft proberen maar ik voel een beetje sarcasme dus weet niet of je het echt wilt.

Maar met zulke benen. Ik zeg: Go for it
quote:matth0 schreef op 10 juli 2011 @ 16:14:

Ik sta weer eens op de voorpagina van geenstijl http://www.geenstijl.nl/m ... stijl_slech.html#comments

Daar gaat het niet om, wat ik graag wil is dat Jezus naam wordt verhoogd.Ga lekker iemand anders in de maling nemen Matth. Je geilt gewoon op de negatieve aandacht. Mensen op de kast jagen met je religeuse teksten en aannames. Terwijl je dondersgoed weet dat je op die manier echt niemand de kerk in krijgt. En wanneer je je er niet langer uit kan lullen ga je huilie lopen doen. Dat is gewoon de boel proberen te manipuleren, en het lukt je nog aardig ook. Voor wie dat niet ziet is het erg jammer, maar ik zie het spelletje wat je speelt haarscherp.

En wat had je nu verwacht? Een aplausje omdat je geenstijl ook al in rep en roer hebt gebracht met je passief agressieve posts. Moet jij niet in de kerk zitten ofzo.

Zag dat ze op geen stijl je foto wel hebben.

Al kan ik me niet voorstellen dat er ook maar 1 vrouw geil wordt van een zeikerd als jij.
quote:betwins schreef op 10 juli 2011 @ 16:23:

[...]

Ja hoor! Volgens mij staat er dat alles kan als je het echt wilt en blijft proberen maar ik voel een beetje sarcasme dus weet niet of je het echt wilt.

Maar met zulke benen. Ik zeg: Go for it

Lief dat jij ook in het onmogelijke geloofd Betwins.

Nee heb geen echte dansaspiraties. Ben ik al veul te oud voor joh. Hou het wel bij de house en latin, daar doet opoe het nog best aardig.
Zo Khe....dat luchtte op of niet?
quote:khemam schreef op 10 juli 2011 @ 16:36:

[...]

Lief dat jij ook in het onmogelijke geloofd Betwins.

Nee heb geen echte dansaspiraties. Ben ik al veul te oud voor joh. Hou het wel bij de house en latin, daar doet opoe het nog best aardig.Hahaha, dat dacht ik ook vorige week, en een spierpijn dat ik me toch had de volgende dag

Neem me niet kwalijk hoor, moest het echt ff kwijt.
Waar heb je op gedanst Dib? Je moet het wel bijhouden natuurlijk.

Heb gisteren zonder flippers gesnorkeld, voel me dijen en billen ook lekker trekken vandaag.

Lucht idd op.
.
.
quote:khemam schreef op 10 juli 2011 @ 16:54:

Waar heb je op gedanst Dib? Je moet het wel bijhouden natuurlijk.

Heb gisteren zonder flippers gesnorkeld, voel me dijen en billen ook lekker trekken vandaag.

Lucht idd op.

Nou khe, dit gaat belachelijk klinken qua omschrijving maar het was latijnse muziek oa, waarop je niets anders kon dan heel kort en snel met je kont/heupen draaien etc. Op zich natuurlijk goed voor je de spieren in je mid-section maar jeetje.....die voelde ik weer even (sport niet meer nl dus conditie is vreselijk tanende).

En verder de klassieke nrs al relight my fire, paradise by the .. it's raining men, en de nieuwere dance hits.

Als je dan bedenkt dat ik dat ongeveer 8 uur achter elkaar heb volgehouden dan snap jij wel hoe ik me de dagen erna heb gevoeld: geradbraakt . Het was het overigens meer dan waard. Ik ga niet vaak uit maar als, dan kan ik er mateloos van genieten .
Matt, er is een topic hier net geopend 'God bestaat niet' kun je die TO even de mond snoeren? Je wordt daar een beetje gemist
quote:matth0 schreef op 10 juli 2011 @ 17:01:

[...]

Nee ik neem het voor mijn broeders en zusters en mensen die zwak staan op, deed Jezus ook. Ik heb gekeken en bij sommige reacties die ik las, zijn mensen toch echt gaan nadenken.Zit toch niet zo stom te lullen man. Nog ff en dan denk je dat je jezus zelf bent. Heb hier nog nooit iemand aan christenvervolging zien doen, dus denk dat je de verkeerde kruistocht begonnen bent. Wil je echt goede werken doen ga dan iets zoeken waar je daadwerkelijk je medemens mee helpt. ipv hier allerlei onzin te verkondigen. Jouw standpuntpunt is ons intussen wel duidelijk. Bedankt en de ballen. Dat mensen nadenken over je posts is logisch, ieder normaal mens denkt na bij wat een ander zegt. Behalve jij, aangezien jij natuurlijk de waarheid in pacht hebt. Je blijft de vermoorde onschuld spelen en op die manier mensen manipuleren. Ik begin hier echt een beetje misselijk van te worden en twijfel ook steeds meer aan jouw oprechtheid als christen. Behalve bijbelteksten en vage zinnetjes heb ik je nog niet 1x echt iets over je geloof zien schrijven. Je wil niets zeggen over welke stroming je aanhangt, je zonden, je persoonlijke beleving van je geloof, je omgang met mensen of wat dan ook. Bijna trollerig als je het mij vraagt, wel op een heel subtiele manier, maar nietemin toch alleen uit op provocatie en verdeeldheid zaaien.
.
Als een vrouw verliefd wordt op een man is hij voor haar de mooiste man op de wereld. Er wordt een stofje in haar lijf aangemaakt waardoor ze zo over hem denkt. Vandaar dat je soms hele knappe vrouwen met lelijke mannen ziet.

Er wordt ook zo'n stofje aangemaakt nadat een vrouw een orgasme heeft gehad, ze krijgt een verliefd gevoel naar degene met wie ze heeft gevreeën.

Gelukkig hebben we ook hersens en vriendinnen om ons te beschermen tegen dit soort scheikundige fratsen
.
Voel je je weer buitengesloten Mattie? Terwijl je zo'n beetje aan ieder gesprek deelneemt hier.

Of omdat we niet dezelfde mening als jou erop na houden? Kon je vantevoren bedenken toch? Ga eens naar het libelle forum, heb je al veel meer medestanders waarschijnlijk.

Jezelf belachelijk maken doe je zelf en ik vermoed expres. Want je maakt zelf steeds de voorzet, inkoppen is dan makkelijk. Aangezien je dondersgoed weet waar en met wie je praat, kan je daar echt niet van staan te kijken. Nee, erger je blijft het iedere keer zelf opzoeken.

Wil je echt de strijd aan ga dan naar geenstijl en kijk of je daar mensen aan het denken kan zetten. Nee , want je weet dat er hier een aantal mensen rondlopen die makkelijk te manipuleren zijn en het altijd voor de underdog op zullen nemen. Daar maak jij dankbaar gebruik van door constant hun steun te zoeken.

Dat alleen maakt me al kwaad. Je maakt misbruik van de goedheid van anderen om je rol nog wat langer te kunnen spelen en je slachtofferrol verder uit te melken.

Echt :puke:
jawel Matt, ik beschrijf hier puur het scheikundige proces, het staat los van houden van, maar het één sluit het ander niet uit
quote:khemam schreef op 10 juli 2011 @ 16:32:

[...]

Ga lekker iemand anders in de maling nemen Matth. Je geilt gewoon op de negatieve aandacht. Mensen op de kast jagen met je religeuse teksten en aannames. Terwijl je dondersgoed weet dat je op die manier echt niemand de kerk in krijgt. En wanneer je je er niet langer uit kan lullen ga je huilie lopen doen. Dat is gewoon de boel proberen te manipuleren, en het lukt je nog aardig ook. Voor wie dat niet ziet is het erg jammer, maar ik zie het spelletje wat je speelt haarscherp.

En wat had je nu verwacht? Een aplausje omdat je geenstijl ook al in rep en roer hebt gebracht met je passief agressieve posts. Moet jij niet in de kerk zitten ofzo.

Zag dat ze op geen stijl je foto wel hebben.[afbeelding]

Al kan ik me niet voorstellen dat er ook maar 1 vrouw geil wordt van een zeikerd als jij.
Khe, ik zal James iets voor je laten inschenken in het landhuis, dit is niet goed voor je zondagse humeur.

Mijn post ging trouwens over die foto van die lelijke man en sexy dame :-)
quote:idalee schreef op 10 juli 2011 @ 17:36:

Mijn post ging trouwens over die foto van die lelijke man en sexy dame :-)

Mmmm, ik vraag me dan serieus af wat die beste man dan voor goddelijke stofjes bij de dame in kwestie heeft weten los te maken

*heb een vergrootglas nodig daarvoor denk ik*
of hij is gewoon heul rijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven