Het slijt!

16-07-2010 20:51 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na ongeveer 3 maanden dat het nu uit is (ondertussen heel even weer aan geweest) kan ik zeggen: Het begint te slijten!

En dat voelt goed!

Weer kunnen genieten van stapavondjes met vriendinnen, gezellig een wijntje drinken etc.

Weet ook niet wat ik hiermee wil. Wilde het gewoon even kwijt.
Blij om te horen want het is net 2 weken uit en ik ben er nog ziek van.

Nog 10 weken te gaan dus?
Ik weet niet op welke manier jullie uit elkaar zijn gegaan en hoe lang jullie iets met elkaar hadden, maar ik had naar mijn idee alle redenen om er een punt achter te zetten.

sterkte iig! Je komt er echt weer bovenop (al wil je dat vast niet horen nu)
Pfffff, good for you. Zulke berichten heb ik op het moment echt even nodig. Dank je......
Net wat ik zeg, kun je nagaan hoe je je over 3 jaar voelt.
Prada, ook voor jou kan het vanaf nu alleen maar beter worden, most men suck!
bij mij is het ook 3 maanden uit na een relatie van 9 jaar en met mij gaat het ook steeds beter! straks weer even lekker stappen en genieten!
Bij mij is het nu anderhalve maand uit en heb alweer mijn vierde date met een ander achter de rug.

Misschien erg snel. Maar als iemand zegt dat hij geen zin meer heeft om rekening met me te houden, kan ik me er erg snel overheen zetten.... Tien anderen voor jou....NEXT
You Go peultjes!
Het kan zo pijn doen.....ik heb ook wel eens me zo klote gevoeld.

Ik zat zo diep....toen ben ik gaan lezen krishnamurti, dat is een

indianse filosoof.Daar haalde ik zoveel kracht uit....

Echt ik kan iedereen deze boekjes van hem aanbevelen...vooral die over relaties.

Het zet je zo tot nadenken.....
Jeeeeh, dat is een goed vooruitzicht. Heerlijk dat je dat met ons deelt. Ik hoop dat ik dat over een maand ook kan zeggen - Al moet ik zeggen dat ik nu ook al mijn betere momenten, hoor.

Voor dat het uit ging wist ik van niks. Niet dat hij twijfelde en niet dat hij met andere meisjes had gezoend. Nu twee maanden later heb ik bijna weer een eigen huisje en kan ik mijn leven weer oppakken. Mijn ex doet er alles aan om te zorgen dat ik hem een eikel vind. Aan de ene kant doet hij me heel veel pijn en aan de andere kant weet ik nu heel goed dat ik beter verdien! Dat vind ik echt!

Dus ik wil als ik alles op orde heb ook weer lekker daten! Hoe kom je aan al die dates peultjes?
Oh, nee ik bedoelde te zeggen met een andere jongen dan mijn ex. Die vier dates waren met één en dezelfde jongen. Beetje ongelukkig geformuleerd.
Haha, dacht idd 4 verschillende jongens. Maar dit is nog veel leuker!
ja verrassend hoe snel dat gaat... ik ben aan de kant gezet voor zijn familie (leuk die geloven anno 2010) maar voel me na 2 maanden ook weer wat beter! En er is een andere man in mn leven, maar niet al te serieus allemaal!

Vooral veel genieten, doen waar je je goed bij voelt en dan komt het van zelf. Al dacht ik de eerste 2 weken dat het noooooit minder zou worden.

Toch scheelt het wel om vrijgezel te worden als t mooi weer, kun je in ieder geval naar buiten, terrasjes pakken etc, dan dat t net voor kerst is.
quote:stjerna schreef op 16 juli 2010 @ 21:50:

Mijn ex doet er alles aan om te zorgen dat ik hem een eikel vind. Hebben wij dezelfde ex dan, of had mijn ex stiekem nog een broer?
Jaaa, dat is zeker waar. De zon maakt een stuk vrolijker en zo veel mannen zien er lekker uit
@supercow. Haha zou het?
Maar als iemand zegt dat hij geen zin meer heeft om rekening met me te houden, kan ik me er erg snel overheen zetten.... Tien anderen voor jou....

Bij mij is het nu een week of 2 uit, eigenlijk om dezelfde ( bovenstaande) reden dus.

Een weekend goed kapot ervan geweest, maar ik vul mijn dagen nu druk in en het gaat echt al beter. Soms even een 'steek', zoals gisteravond in bed, denk ik ineens 'Hij zal hier nooit meer naast me liggen!' maar ach... tijd heelt alle wonden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven