Hetzelfde (Oude) Liedje

26-10-2010 11:16 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ach, waar zal ik beginnen? Ik heb een beetje het gevoel dat het een ontzettend veel voorkomend probleem is, en daarom ben ik meer op zoek naar een manier om me over het rotgevoel heen te zetten dan een oplossing.

In het kort; leuke vent leren kennen, veel mailen, sms'en, afspreken ging niet echt makkelijk vanwege drukke schema's. Maar elkaar wel een paar keer gezien en het heel leuk gehad. Na ongeveer een maand afgesproken eens een avondje uit te gaan en een logeerpartij. Deze werd op het laatste moment afgezegd door hem om onduidelijke redenen. Vervolgens uitgepraat. En het contact weer leuk opgebouwd.

Ik heb heel duidelijk aangegeven dat ik het zeer op prijs stel als mensen eerlijk naar mij communiceren, ook als ze geen contact willen, een weekje ruimte voor zichzelf of wat dan ook. Ik vind het geen probleem, maar vind de basis van alle vriendschappen of relaties wel eerlijkheid en het vertrouwen in het feit dat je eerlijk naar elkaar kan zijn.

Afgelopen week weer een avondje afgesproken, ja... sex gehad en jullie raden het al; sindsdien niks meer gehoord. Nu al een week geleden.

Ik heb 2 keer expleciet een berichtje gestuurd met de vraag waarom ik niks meer hoorde en of het oké ging. Maar gewoon, geen reactie. Omdat ik mij verder niet wil opdringen heb ik besloten maar niet meer te bellen of te sms'en. Laat maar.

Neemt niet weg dat het gewoon rot voelt. Vond hem echt leuk. Heb dit ook op een leuke manier laten merken. Maar het is duidelijk dat het om een avondje sex draaide en daarna liever niks meer.

Ik ben een volwassen vrouw van 35 en hij is een volwassen man van 40. Ik had het natuurlijk rot gevonden als hij gezegd had toch maar liever niet, maar helemaal contact vermijden vind ik zo pijnlijk kinderachtig.

Anyhoe, hoe zet ik mij hier overheen? Het is niet zo dat ik de hele dag huilend op de bank zit, maar het houd me wel een beetje bezig.
Alle reacties Link kopieren
Lullig voor je, heb al 4x (!) hetzelfde met een collega meegemaakt. Overigens steeds dezelfde man.

Elkaar opzoeken en als het te dichtbij komt (sms-en, mailen, bellen) haakt hij af. Allerlei smoesjes en ik trap er steeds weer in. Ben erg gek op hem en weet dat ik volgende keer weer voor hem val. Rationeel weet je dat het niet goed is, maar ja, de liefde.

Wens je veel sterkte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven