hihi?

11-07-2012 23:52 143 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een korte poll, kan een man "per ongeluk" hihi schrijven op de chat?

En hoe vaak mag hij het doen, voordat een dame afknapt?
Ik heb sinds kort ook wat mailcontact met een man van 44 jaar!

En echt in elk mailtje, om de zoveel regels een " hihi" , ik merk aan mezelf dat ik het ook erg storend ga vinden, het staat zo sullig en kinds.

Weet niet of ik er iets ga van zeggen..

Maar ik merk dat ik niet de enige ben die dit dom vind..
wat ik wel veel leuker vindt, is dat m'n vrouw moeite heeft met het woord ombudsman, het werd al snel osumdubseman
en nee, ik zeg nooit: hihi, voetjes, bedje opzoeken, vrouwtje, meisje etc
"hihi" vind ik ook vervelend.

Maar nog vervelender vind ik het als mensen hun partner voorstellen als hun "wederhelft". JAK.
Hihi
Muahahahaha!
quote:Marsepeintje schreef op 12 juli 2012 @ 23:04:

"hihi" vind ik ook vervelend.

Maar nog vervelender vind ik het als mensen hun partner voorstellen als hun "wederhelft". JAK.Of manlief. Of vechtgenoot.
Ik stoor me aan alle afkortingen, zoals lol, rofl, omgwtfwt, itijsms, atyrb...

Lachgeluiden vind ik ook niet kunnen: Haha, hoho, hihi, gheghe, hehe... Zeg dan gewoon dat je moest lachen.

Ik erger me eigenlijk best wel veel aan de schrijfstijl van andere posters. Misschien zou ik beter wat minder fora lezen.
Nou ja Alviraan..."ik moet lachen" is ook zo wat he...klinkt beetje raar wel. Toch.
Maar ik val bijna van mn stoel kan weer wel?

@iedereen, het is wel duidelijk dat hihi echt not done is!!

Ik durf het nu ook zeker nooit meer te gebruiken, bedankt!!

Gelukkig zijn er nog veel meer chat ergernissen, dus mannen en vrouwen wees op je hoede

P.S

Behalve als je johnny depp heet of george clooney dan mag alles opeena wel...... Haha
quote:Marsepeintje schreef op 12 juli 2012 @ 23:33:

Nou ja Alviraan..."ik moet lachen" is ook zo wat he...klinkt beetje raar wel. Toch.

Je toverde net een glimlach op mijn gezicht, Marsepeintje.

Toch beter dan 'lol' ?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
.
Doet me om de om de een of andere reden altijd een beetje aan Michael Jackson denken. Was nou niet bepaald het toonbeeld van mannelijkheid. Hihihi hihahoe!
quote:penelopeia schreef op 12 juli 2012 @ 13:36:

Ik heb wel eens, misschien wel hier op het forum, iemand gezien die zo lachte: hiuahiahiuhhaiuhahiuauhauiauahiajaiuah. Dat was pas eng."Ik moest net lachen" ;) (beter zo alviraan?!)
quote:yesorno schreef op 13 juli 2012 @ 00:06:

[...]

"Ik moest net lachen" ;) (beter zo alviraan?!)Prachtig. Nu zie ik je echt lachend voor me. Bij 'lol' denk ik aan een standaardantwoord van iemand die niet echt lacht.
Mijne typt wel eens hihi......:$ maar kan toch slechts zeggen 'he stop met dat ge-hihi'!

Denk t overigens wel maar ach.... Als dat t enige is laat hem lekker hihi-en, ik heb ook vast kleine dingen die hij niet leuk vindt!

Maar hihi is NIET mannelijk!!!!

Gelukkig vriend verder wel ;)
Pfff, waar gaat het over... als dit al een exit is, ben ik benieuwd waar jullie tegen aan stuiten in een relatie

Lekker freaking boeiend!!!

Zolang hij niet in real life zitten giechelen als een klein kind zie ik het probleem niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven