Hij annuleerde eerste date

17-05-2011 23:01 139 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bah, ik wil even wat kwijt, en ben op zoek naar herkenning en hpff... weet ik veel wat.

Heb zo'n 3 weken terug iemand leuk ontmoet, maar slechts heel vluchtig en via via (zelfs niet gepraat toen). Hij heeft me toegevoegd op Twitter.

Hij is niet veel online, maar in ons eerste aangename gesprek vroeg hij of ik 's anderendaags geen zin had om naar de stad te komen om samen een terrasje te doen (hij zou er sowieso zitten of vertoeven in de buurt). We spraken af dat ik die dag nog iets zou laten weten per sms. Ik heb dan ge-sms't dat ik er niet meer ga geraken.Volgend kort gesprek was enkele dagen terug, waarin hij voorstelde om dinsdagavond (vandaag) iets kleins te gaan eten in de stad. Ik zag het helemaal zitten en heb er supererg naar uitgegeken. Helemaal opgemaakt, en toen kreeg ik opnieuw sms. Mosterd.
Hmmm... Mijn date ervaringen stammen van 6 jaar geleden... Dus je zal t beter weten... Moet er zelf straks nog inkomen:)
quote:Mil_Spec schreef op 17 mei 2011 @ 23:54:

[...]

He, die was loopt niet vanzelf naar de lijn, he Heb ze hem nou al ge-smst?Nope, want hij zei af dus is aan hem.
Apollon, maak je niet druk, iemand die zoveel werk maakt van een bijna-date verdiend in ieder geval een leuke vent!

Zo, en nu moet ik gaan want het is 12 uur en dan verander ik weer in een pompoen. Trusten!

* PLOP! *
Als jij niet....... mag ik dan zijn nummer?
quote:Mil_Spec schreef op 18 mei 2011 @ 00:00:

Apollon, maak je niet druk, iemand die zoveel werk maakt van een bijna-date verdiend in ieder geval een leuke vent!

Zo, en nu moet ik gaan want het is 12 uur en dan verander ik weer in een pompoen. Trusten!

* PLOP! *Ok, thanks voor de steun !
quote:batwom schreef op 18 mei 2011 @ 00:01:

Als jij niet....... mag ik dan zijn nummer? Nope, als ik niet..., dan niemand niet ! hehe
quote:_minny schreef op 17 mei 2011 @ 23:58:

[...]

Nope, want hij zei af dus is aan hem.Neenee, vandaag sms ik hem idd niet meer. Ik geef mezelf een week wachttijd. Daarna sms ik hem zelf (als hij dat nog niet deed), en dan verwacht ik er al niet meer te veel van. Wat dan toch nog positief uitdraait is mooi meegenomen.
quote:Apollon schreef op 18 mei 2011 @ 00:04:

[...]

Nope, als ik niet..., dan niemand niet ! hehe
quote:Apollon schreef op 18 mei 2011 @ 00:06:

[...]

Neenee, vandaag sms ik hem idd niet meer. Ik geef mezelf een week wachttijd. Daarna sms ik hem zelf (als hij dat nog niet deed), en dan verwacht ik er al niet meer te veel van. Wat dan toch nog positief uitdraait is mooi meegenomen.

Dat lijkt me een goede instelling.

Niet te druk maken he, over een week hoef je pas te bedenken wat je gaat SMSen. Tot die tijd kun je niks doen. (behalve als hij iets stuurt)
Wat un ellende,wat un ellende..
Sja, als hij liever dossiers leest dan met jou een tictac te eten.... Miljaar, zou ik dan denken.
niet meer ga geraken?
quote:Apollon schreef op 17 mei 2011 @ 23:27:

[...]

Nee, niet gedaan :-). Vind dat ie dat zelf moet doen. En als hij het niet doet uit zichzelf, dan zal hij alvast niet staan te popelen om me nog te ontmoeten. Zo denk ik... de realist.

klopt, maar wat is nu je vraag?

Je merkt het vanzelf wel of hij wil of niet door te wachten.
quote:maroon5 schreef op 17 mei 2011 @ 23:04:

Hij doet nu wat jij s'anderendaags bij hem deed
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Oh we zijn al 7 blz. verder. Ik begin even van voren af aan hoor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:doekie schreef op 17 mei 2011 @ 23:19:

Wees es stout, sms hem wanneer jullie kunnen afspreken?..
En doooooor!
Maar waarom een week wachten? Het lijkt me dat hij een goed excuus had om af te zeggen. Je kan 'm toch gewoon een leuk smsje sturen in het weekend, gewoon vragen naar die zaak, en dan kijken wat voor antwoord daarop komt.

Hard-to-get spelen is leuk, maar overdrijven hoeft niet. En dan heb je maar duidelijkheid.
bel hem gewoon, stel eendatum voor en gaan..

allemaal niet zo moeilijk ( zegt ik, die de grootste schijterd op aarde is )
Ik snap dat je je behoorlijk k*t voelde bij de kapper. Maar waarom ga je nou een week wachten! Dadelijk issie gevlogen! Stuur hem gewoon een luchtig, vrolijk smsje. Je bent er bang voor om over te komen alsof je te graag wil. Dan schrijf je toch een sms, waarin je niet zo overkomt? En niet over een nieuwe afspraak hebben. Dat kun je hem dan laten doen. Maar wel even laten horen dat je er nog bent en dat je een leuke meid bent! Knapt 'ie vast van op, met die drukke zaak van hem.

Succes ermee!
quote:pimpelmeesje67 schreef op 18 mei 2011 @ 10:55:

Maar waarom een week wachten? Het lijkt me dat hij een goed excuus had om af te zeggen. Je kan 'm toch gewoon een leuk smsje sturen in het weekend, gewoon vragen naar die zaak, en dan kijken wat voor antwoord daarop komt.

Hard-to-get spelen is leuk, maar overdrijven hoeft niet. En dan heb je maar duidelijkheid.Goh ja, hard-to-get of niet... Ik weet het allemaal niet meer. Heb het allemaal al geprobeerd. Emotionele aanpak, beredeneerde aanpak... Nu ga ik gewoon doen zoals het voor mij het best aanvoelt. Ik ga dus minstens tot in het weekend wachten om van mezelf iets te laten horen. We zien wel...
quote:cicindelaatje schreef op 18 mei 2011 @ 11:35:

Ik snap dat je je behoorlijk k*t voelde bij de kapper. Maar waarom ga je nou een week wachten! Dadelijk issie gevlogen! Stuur hem gewoon een luchtig, vrolijk smsje. Je bent er bang voor om over te komen alsof je te graag wil. Dan schrijf je toch een sms, waarin je niet zo overkomt? En niet over een nieuwe afspraak hebben. Dat kun je hem dan laten doen. Maar wel even laten horen dat je er nog bent en dat je een leuke meid bent! Knapt 'ie vast van op, met die drukke zaak van hem.

Succes ermee!Hm... daar zit iets in !
quote:Ksenija schreef op 18 mei 2011 @ 08:24:

niet meer ga geraken?

Zeg zeg, wat is dat toch met dat gedoe over mijn woord 'geraken' ??? Is dat zo vreemd ?

Hier dan eindelijk de connotatie (= gevoelswaarde, taalgevoel) van mijn Vlaamse uitdrukking.

'Ik ga er niet meer geraken.' = Ik kom er niet meer aan toe. Het had eventueel gekund, maar door omstandigheden gaat het dan toch niet door... Het wordt gebruikt bij afspraakjes die nog niet echt afspraakjes waren, omdat de kans er op voorhand al in zat dat het niet zou kunnen doorgaan.

Of bijvoorbeeld als je het druk hebt: 'Ik wou nog langs de supermarkt, maar ik ga er niet meer geraken voor sluitingstijd.'

OK... En dan nu terug ON TOPIC !!! :-)
"Advocaatje leef je nog iejadeeja, ja mevrouw ik ben er nog iejadeeja, kheb me eten opgegeten, en mijn drinken laten staan, iejadeeja poef"

Al wat gehoord van 'm?
quote:Very.Cherry schreef op 17 mei 2011 @ 23:11:

"Geraken", "vertoeven", "'s anderendaags", iets "kleins" eten, "naar de kapper".... w.s. heeft ie je afgewezen op je leeftijd. Mocht je nou toch jonger zijn dan 85, zou ik het ook niet weten.Wel eens gehoord van vlaams? Dat is dit dus.
Hoi Apollon, het kan natuurlijk best dat hij druk was met een zaak en redde hij het gewoon niet. Misschien had hij nog even geen overzicht over beschikbare data voor een volgend afspraakje en misschien had hij het te druk om daar al naar te kijken. Hoeft op zich nog een smoes te zijn. Hangt eigenlijk ook een beetje van de uitleg in zijn smsje af. Hoor je na 2 dagen nog niks, dan denk ik dat hij er niet zoveel zin meer in heeft. Ik denk dat ik zelf ook niet als eerste zou smssen, aangezien hij het heeft afgezegd. Ben erg benieuwd of je nog wat van hem hoort. Waarom heeft hij jou trouwens op facebook toegevoegd? Er zijn trouwens mannen die facebook afschuimen op zoek naar mooie vrouwen om mee in contact te komen, maar dat weet je vast al.
anoniem_122511 wijzigde dit bericht op 18-05-2011 22:58
Reden: zin klopte niet
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven