Hij annuleerde eerste date

17-05-2011 23:01 139 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bah, ik wil even wat kwijt, en ben op zoek naar herkenning en hpff... weet ik veel wat.

Heb zo'n 3 weken terug iemand leuk ontmoet, maar slechts heel vluchtig en via via (zelfs niet gepraat toen). Hij heeft me toegevoegd op Twitter.

Hij is niet veel online, maar in ons eerste aangename gesprek vroeg hij of ik 's anderendaags geen zin had om naar de stad te komen om samen een terrasje te doen (hij zou er sowieso zitten of vertoeven in de buurt). We spraken af dat ik die dag nog iets zou laten weten per sms. Ik heb dan ge-sms't dat ik er niet meer ga geraken.Volgend kort gesprek was enkele dagen terug, waarin hij voorstelde om dinsdagavond (vandaag) iets kleins te gaan eten in de stad. Ik zag het helemaal zitten en heb er supererg naar uitgegeken. Helemaal opgemaakt, en toen kreeg ik opnieuw sms. Mosterd.
Maar wat is nou brushing?
quote:Apollon schreef op 17 mei 2011 @ 23:17:

[...]

Nee, hij sprak van 'afspraakje uitstellen', dus, da's nogal vaag hé.

Dat is inderdaad wel vaag, te open... als een man graag wil en hij niet kan, stelt hij eigenlijk altijd wel direct een alternatieve datum voor in mijn ervaring.

Maar misschien komt hij er nog wel mee en wil hij zich niet opdringen, even geduld...

En ik kan me best voorstellen dat je baalde als je er zo op had verheugd!
quote:_minny schreef op 17 mei 2011 @ 23:35:

Hij zegt af, waarom is het dan nu aan haar om een nieuw voorstel te doen? Lijkt mij niet logisch. Als je afgezegd wordt dan komt het wel erg graag over als je meteen een nieuw voorstel doet, en daar houden vrouwen doorgaans ook niet zo van. Bovendien, nogmaals, hij zegt af...Voor het eerst vanavond, ben ik het met jou eens !

Maar wat is nou brushing? Föhnen
quote:Apollon schreef op 17 mei 2011 @ 23:37:

[...]

Voor het eerst vanavond, ben ik het met jou eens !Geniet er van, zal niet vaak voorkomen
* is even de was ophangen *
quote:annemariedejong schreef op 17 mei 2011 @ 23:36:

[...]

Dat is inderdaad wel vaag, te open... als een man graag wil en hij niet kan, stelt hij eigenlijk altijd wel direct een alternatieve datum voor in mijn ervaring.

Maar misschien komt hij er nog wel mee en wil hij zich niet opdringen, even geduld...

En ik kan me best voorstellen dat je baalde als je er zo op had verheugd!thanks
Ik kan me ook voorstellen dat hij het nu heel druk heeft en nog even geen overzicht heeft wanneer hij dan wel kan. Misschien neemt ie over een paar dagen wel weer contact op.

Je kunt ook eens informeren of het gelukt is met de zaak, over een paar dagen.

Niet meteen denken dat ie helemaal niet meer wil.
Je lijkt een beetje verliefd op hem, hebt de eerste keer hard-to-get gespeeld en hij de tweede keer. Dus nu staan jullie quitte.
quote:Mil_Spec schreef op 17 mei 2011 @ 23:38:

* is even de was ophangen *Jij ben ook net een wijf jij he?

Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Ik moest aan brush-off denken dat iets als afgewimpeld of afgepoeierd betekend.

the brush-off

informal : rude treatment or behavior by someone who is not interested at all in what another person wants or asks for
Vandaar dat HIJ 's anderendaags dacht; Lamaardan.
quote:Moonlight82 schreef op 17 mei 2011 @ 23:39:

Ik kan me ook voorstellen dat hij het nu heel druk heeft en nog even geen overzicht heeft wanneer hij dan wel kan. Misschien neemt ie over een paar dagen wel weer contact op.

Je kunt ook eens informeren of het gelukt is met de zaak, over een paar dagen.

Niet meteen denken dat ie helemaal niet meer wil.Denk dat ik het boek "He's just not that into you" te vaak heb gelezen. (Ken het al bijna uit het hoofd, dat meen ik.) :-) Dit is de keerzijde van de medaille.
quote:borderwalk schreef op 17 mei 2011 @ 23:40:

[...]

the brush-off

informal : rude treatment or behavior by someone who is not interested at all in what another person wants or asks forApart dat je die term niet kent Min
quote:Bahco schreef op 17 mei 2011 @ 23:39:

Je lijkt een beetje verliefd op hem, hebt de eerste keer hard-to-get gespeeld en hij de tweede keer. Dus nu staan jullie quitte.Ze hebben malkander nog nooit gesproken. Verliefd lijkt me dan wat voorbarig.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Misschien had hij meerdere ijzertjes in het vuur en wou hij je even een koekje van eigen deeg geven om in de toekomst te voorkomen dat je het nog eens in je bol haalt om hem te sms'en "dat je er niet meer gaat geraken".
Tja...

Jij smst hem...

of

Hij smst jou... (misschien)

Dan kom je maar wat -ikwilgraag- over.. Is dat erg dan?

Wat n vieze foto...ieghhh
quote:Very.Cherry schreef op 17 mei 2011 @ 23:40:

[...]

[afbeelding]Och, ff onder de douche gooien en dan kan ik het er best op
quote:mamalief schreef op 17 mei 2011 @ 23:42:

[...]

Apart dat je die term niet kent Min
quote:mamalief schreef op 17 mei 2011 @ 23:42:

[...]

Apart dat je die term niet kent Min Hey, ik kon ook schijten voordat ik wist dat het poepen heet!

(en ze zei het off gedeelte er niet bij )
quote:Bahco schreef op 17 mei 2011 @ 23:43:

Misschien had hij meerdere ijzertjes in het vuur en wou hij je even een koekje van eigen deeg geven om in de toekomst te voorkomen dat je het nog eens in je bol haalt om hem te sms'en "dat je er niet meer gaat geraken".

Even verduidelijken: We hadden toen geen 'date'. Hij zei gewoon: ik zit morgen in't stad (met zijn vrienden of weet ik veel wie) als je zin hebt, kom je maar af. Ik zei: ja, ik heb morgen een drukke dag en weet niet of ik er nog ga geraken, maar ik laat je wel iets weten dan.

En ik ga sowieso niet graag in op last-minutes, of 'kom maar af's', of 'middernacht-aanzoeken'. Daarom dat ik dat niet echt zag als een date.

Een date is in mijn ogen pas een date als dag, plaats en uur vastliggen.
quote:doekie schreef op 17 mei 2011 @ 23:43:

Tja...

Jij smst hem...

of

Hij smst jou... (misschien)

Dan kom je maar wat -ikwilgraag- over.. Is dat erg dan?

Wat n vieze foto...ieghhhMet mijn date-ervaringen durf ik te antwoorden: ja, dat is erg !
quote:mamalief schreef op 17 mei 2011 @ 23:39:

[...]

Jij ben ook net een wijf jij he?He, die was loopt niet vanzelf naar de lijn, he Heb ze hem nou al ge-smst?
Ik vind dat wanneer iemand afzegt, diegene ook gelijk met een nieuw voorstel moet komen voor een volgende date. Doet iemand dat niet, dan ziet iemand de date naar mijn idee toch niet zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven