Hij appt (bijna) niet meer...

24-05-2020 18:19 271 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed. Om maar meteen met de deur in huis te vallen...

Mannen...
Ik begrijp niks van ze.
Ik heb online iemand leren kennen en we hebben ondertussen twee keer afgesproken. In het begin appten we super veel en was het echt fantastisch! Ook tijdens onze dates was het heel erg gezellig. Eergisteren heb ik hem weer gezien en ik had echt het idee dat het wel goed zat. Hij bevestigde dit want we willen elkaar allebei wel nog een keertje zien. Deze afspraak is ook al wel gemaakt. Alleen.. Hij appt nu bijna niet meer.

Goed. Gisteravond hadden we nog een heel erg leuk gesprek. En vanmorgen ook. Eind van de ochtend zei ik dat ik maar weer aan de slag ging met werk. Hij was zelf vandaag vrij en ging niet zoveel doen.
Kijk, dat je niet 24/7 op je mobiel zit begrijp ik wel. Maar ik heb vandaag verder helemaal niks ontvangen. Gisteren was ik ook al steeds diegene die het initiatief toonde, en nu heb ik bewust niks gestuurd... In de hoop dat hij iets zou sturen. Maar hij appt vooralsnog niet.

Wat betekent dit? Stél we hadden geen derde date ingepland, dan had ik nu gezegd van oké.. Helaas voor mij, maar dit is het voor hem. Maar die date staat al wel vast. Maar waarom appt hij dan niet? Houden mannen inderdaad niet van appen? Is dit mijn eigen onzekerheid en moet ik me niet zo druk maken? Je zou denken, misschien omdat ik makkelijk het bed in te krijgen ben, maar dit is ook allesbehalve waar. Op wat zoenen na (wat wel leuk was overigens) hebben we verder niks bijzonders uitgespookt.

Wie kan mij vertellen wat dit inhoudt?
Bedankt!
Zonnestraaltje1234 schreef:
24-05-2020 20:18
Hmm, daar heb je een punt. Het is ook verder geen wedstrijd in 'wie appt er als eerste'.. Maar het viel mij op dat ik steeds begon en hij nooit echt uit zichzelf begint. Dus ik was wel benieuwd wat er zou gebeuren als ik niks zou zeggen.

De meningen over wel of niet nureageren zijn echter wel verschillend.
Niet aan zijn flauwe spelletjes gaan beginnen. Als je wil appen, app je, wil je dat niet, dan doe je het niet. Maar ga niet raar hard to get spelen als je dat duidelijk niet bent.
Murrmurr schreef:
24-05-2020 20:28
Hij kan niet appen en neuken tegelijk? NEXT, die komt niet tegemoet aan de eisen van de moderne tijd
Daar heb je een punt. Uit.
24-05-2020 20:18
Hmm, daar heb je een punt. Het is ook verder geen wedstrijd in 'wie appt er als eerste'.. Maar het viel mij op dat ik steeds begon en hij nooit echt uit zichzelf begint. Dus ik was wel benieuwd wat er zou gebeuren als ik niks zou zeggen.

De meningen over wel of niet nureageren zijn echter wel verschillend.
Sterkte Meis. Hoe dan ook, dit is voor jou niet leuk. Trek je niks aan van al die flauwe grappen. Doe wat bij je past maar een beetje wachten kan nooit kwaaad.
rumforviva schreef:
24-05-2020 20:34
Niet aan zijn flauwe spelletjes gaan beginnen. Als je wil appen, app je, wil je dat niet, dan doe je het niet. Maar ga niet raar hard to get spelen als je dat duidelijk niet bent.
Dat is wel een goede tip vind ik. Maar misschien ( zonder er een spel van maken ) even wachten met appen ook.
Murrmurr schreef:
24-05-2020 20:15
He is pushing up the daisies
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-06-2020 15:16
Reden: Op de man
57.85% gewijzigd
Mibimi schreef:
24-05-2020 20:53
Ik zit hier nu een week en ik word alleen al moe om jou te lezen. Overal duik je op met je sneren en bijdehante opmerkingen.
Hoe is het om jou te zijn? Als jij de computer eindelijk uitzet, voel je je dan alsof je 25 km net iets te hard hebt gewandeld en eigenijk nergens uitgekomen bent?
Ben het volledig met je eens. Heb haar ook al meerdere berichten voorbij zien komen. Fulltime aanwezig zowat.. En dan zeggen ze wat over mij...
Mibimi schreef:
Ik zit hier nu een week en ik word alleen al moe om jou te lezen. Overal duik je op met je sneren en bijdehante opmerkingen.
Hoe is het om jou te zijn? Als jij de computer eindelijk uitzet, voel je je dan alsof je 25 km net iets te hard hebt gewandeld en eigenijk nergens uitgekomen bent?
Na een week en 19 posts, waarvan 5 hier, al?
Dan ben je vast geen nieuw nieuw lid
Mibimi schreef:
ik schrijf ondertussen ook een boek en dit is allemaal inspi :). Het kost verrassend weinig tijd! En ik heb ook geen date om wiens appgedrag ik me fulltime druk loop te maken.
Ab_Normaal schreef:
24-05-2020 21:12
Na een week en 19 posts, waarvan 5 hier, al?
Dan ben je vast geen nieuw nieuw lid
Het regent niet alleen zonnestralen maar ook bannen hier de laatste tijd
24-05-2020 21:09
Ben het volledig met je eens. Heb haar ook al meerdere berichten voorbij zien komen. Fulltime aanwezig zowat.. En dan zeggen ze wat over mij...
:rofl: :rofl:

Je bent sinds vandaag lid en alleen hier gepost.
En ze hebben alsmaal over jou
Murrmurr schreef:
24-05-2020 21:15
Het regent niet alleen zonnestralen maar ook bannen hier de laatste tijd
Allemaal terecht.
Behalve als ik er een krijg
Ab_Normaal schreef:
24-05-2020 21:17
:rofl: :rofl:

Je bent sinds vandaag lid en alleen hier gepost.
En ze hebben alsmaal over jou
Ik vind wel dat zonnestraaltje behoorlijk vaak over de tong gaat de laatste tijd ja, dat was me wel opgevallen tijdens mijn fulltime forumsessies
Murrmurr schreef:
24-05-2020 21:13
ik schrijf ondertussen ook een boek en dit is allemaal inspi :). Het kost verrassend weinig tijd! En ik heb ook geen date om wiens appgedrag ik me fulltime druk loop te maken.

Dat scheelt zeeën van tijd! Tipje voor TO.
24-05-2020 19:45
Ja dit was in de ochtend... Tis nu al bijna 8 uur 's avonds... Is het dan heel raar dat ik dan wél een appje had verwacht?
Ja, dat is heel raar.
In je eerste bericht zeg je dat je het einde van de ochtend aangaf (dat is rond half 12 dus) en je typt dit topic om 18.15 uur. Krap 6 uur later. En rond etenstijd. En je hebt net 2 dates gehad. En aangegeven dat je weer aan het werk ging.
Meprim schreef:
24-05-2020 21:33
Ja, dat is heel raar.
In je eerste bericht zeg je dat je het einde van de ochtend aangaf (dat is rond half 12 dus) en je typt dit topic om 18.15 uur. Krap 6 uur later. En rond etenstijd. En je hebt net 2 dates gehad. En aangegeven dat je weer aan het werk ging.
Ja maar...... :biggrin:
Mibimi schreef:
Dit ja. En maar doorgaan, de hele dag door, overal. Waarom heb je het nodig om anderen zo af te katten met je zogenaamde humor die niet grappig en bovendien onaardig is?
En voor To: trek het je niet aan. Onzekerheid hoort beetje bij het begin. En niks mis graag vaak willen appen, al kan het ook handig zijn om soms het initiatief vanuit hem te laten komen. En ik lees niks geks hoor, straks of morgen krijg je vast een appje vermoed ik ;-)
Ik had het persoonlijk ook wel even leuk gevonden om iets te horen en ik zou het toch wel een beetje in de gaten houden. De laatste man die ik heb gedate deed dit ook en ik vond het op een gegeven moment ook wel een beetje frustrerend en merkte dat ik soms echt zat te wachten totdat hij iets zou sturen. Daarnaast toonde hij ook weinig initiatief in afspreken (ik was 90% van de tijd degene die voorstelde om af te spreken) en weinig initiatief tot knuffelen, zoenen en seks. Dus het was wel een opeenstapeling van zaken waarin het initiatief van zijn kant ontbrak. Maar ik zou me vooralsnog nog geen zorgen maken hoor :)
PinkDress schreef:
24-05-2020 21:40
En voor To: trek het je niet aan. Onzekerheid hoort beetje bij het begin. En niks mis graag vaak willen appen, al kan het ook handig zijn om soms het initiatief vanuit hem te laten komen. En ik lees niks geks hoor, straks of morgen krijg je vast een appje vermoed ik ;-)
Dankjewel! Ik wacht het rustig af :)
Roze-tulp schreef:
24-05-2020 21:45
Ik had het persoonlijk ook wel even leuk gevonden om iets te horen en ik zou het toch wel een beetje in de gaten houden. De laatste man die ik heb gedate deed dit ook en ik vond het op een gegeven moment ook wel een beetje frustrerend en merkte dat ik soms echt zat te wachten totdat hij iets zou sturen. Daarnaast toonde hij ook weinig initiatief in afspreken (ik was 90% van de tijd degene die voorstelde om af te spreken) en weinig initiatief tot knuffelen, zoenen en seks. Dus het was wel een opeenstapeling van zaken waarin het initiatief van zijn kant ontbrak. Maar ik zou me vooralsnog nog geen zorgen maken hoor :)
Precies dit! Initiatief moet van beide kanten komen denk ik dan.. en zo niet, dan houdt het inderdaad op.. Hoewel ik dat stiekem wel jammer zou vinden. Maar goed. Ik wacht het nog even af. Bedankt!
EsterInside schreef:
24-05-2020 19:48
Een mogelijke leuke date / relatie de nek omdraaien omdat je een paar uurtjes geen 'appje' gekregen hebt?

Mijn God.
Ik snap het ook niet.
Misschien had die man even een paar uur iets te doen, in slaap gevallen, onverwacht bezoek, lang telefoongesprek, boodschappen doen voor het weekend, een goed boek aan het lezen en de tijd vergeten, weet ik veel... TO sommige mensen hebben een leven.
Bovendien je hebt vanmorgen nog met hem geapt, dit gaat echt helemaal nergens over...
Hou eens op met Murrmurr bashen. Haar vileine opmerkingen zijn geweldig. Ik geniet er van, in de topics waar ik lees.
En on topic: ik denk dat je te onzeker bent, beginnende verliefdheid ofzo. Niet te moeilijk dien en zoek afleiding. Als hij je leuk vindt, gaat hij vanzelf wel weer een keer appen. Zoek zelf ondertussen lekker afleiding :-)
Is dit echt? Hoera, een nieuw dieptepunt! Kunnen we al die app-vraagstukken niet gewoon naar het Tina-forum doorverwijzen?
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Smartwoman1971 schreef:
24-05-2020 22:03
Hou eens op met Murrmurr bashen. Haar vileine opmerkingen zijn geweldig.
Eindelijk eens iemand die haar nick eer aandoet
Phoebemeaculpa schreef:
24-05-2020 21:55
Ik snap het ook niet.
Misschien had die man even een paar uur iets te doen, in slaap gevallen, onverwacht bezoek, lang telefoongesprek, boodschappen doen voor het weekend, een goed boek aan het lezen en de tijd vergeten, weet ik veel... TO sommige mensen hebben een leven.
Bovendien je hebt vanmorgen nog met hem geapt, dit gaat echt helemaal nergens over...
Nou inderdaad het is niet zo dat er weken overheen zijn gegaan dat hij niet heeft geappt.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven