Hij appt (bijna) niet meer...

24-05-2020 18:19 271 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed. Om maar meteen met de deur in huis te vallen...

Mannen...
Ik begrijp niks van ze.
Ik heb online iemand leren kennen en we hebben ondertussen twee keer afgesproken. In het begin appten we super veel en was het echt fantastisch! Ook tijdens onze dates was het heel erg gezellig. Eergisteren heb ik hem weer gezien en ik had echt het idee dat het wel goed zat. Hij bevestigde dit want we willen elkaar allebei wel nog een keertje zien. Deze afspraak is ook al wel gemaakt. Alleen.. Hij appt nu bijna niet meer.

Goed. Gisteravond hadden we nog een heel erg leuk gesprek. En vanmorgen ook. Eind van de ochtend zei ik dat ik maar weer aan de slag ging met werk. Hij was zelf vandaag vrij en ging niet zoveel doen.
Kijk, dat je niet 24/7 op je mobiel zit begrijp ik wel. Maar ik heb vandaag verder helemaal niks ontvangen. Gisteren was ik ook al steeds diegene die het initiatief toonde, en nu heb ik bewust niks gestuurd... In de hoop dat hij iets zou sturen. Maar hij appt vooralsnog niet.

Wat betekent dit? Stél we hadden geen derde date ingepland, dan had ik nu gezegd van oké.. Helaas voor mij, maar dit is het voor hem. Maar die date staat al wel vast. Maar waarom appt hij dan niet? Houden mannen inderdaad niet van appen? Is dit mijn eigen onzekerheid en moet ik me niet zo druk maken? Je zou denken, misschien omdat ik makkelijk het bed in te krijgen ben, maar dit is ook allesbehalve waar. Op wat zoenen na (wat wel leuk was overigens) hebben we verder niks bijzonders uitgespookt.

Wie kan mij vertellen wat dit inhoudt?
Bedankt!
Jij hebt echt hele rare verwachtingen. Dat heeft niks met mannen te maken. Of hoe je als vrouw of man zou moeten zijn.

Jij als mens denkt heel bijzonder en ja dan snap je je medemens ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
24-05-2020 19:53
Ja hoor.
Ik open de dag altijd, hij sluit m en tussendoor even een dag-update of gewoon een kus.
Wij latten en dan is af en toe een one-linertje om de ander te laten weten dat je aan elkaar denkt gewoon heel fijn.
Dan zou ik liever 's avonds effe bellen of skypen.

Gaat stukken sneller dan al die mini-berichtjes waar ik 3 uur aan bezig ben.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
m-april schreef:
24-05-2020 19:50
Doe niet zo moeilijk joh, app hem gewoon als je hem wil appen..

Of bel hem gewoon.
Alle reacties Link kopieren
Zonnestraaltje1234 schreef:
24-05-2020 19:45
Ja dit was in de ochtend... Tis nu al bijna 8 uur 's avonds... Is het dan heel raar dat ik dan wél een appje had verwacht?
Ik vind van wel. Als ik iemand app en die zegt druk in de weer te zijn dan neem ik afscheid en verwacht dat hij/zij iets laat horen wanneer daar weer tijd voor is.

Als ik aan het werk ben en iemand appt me dan zeg ik dat ik aan het werk ben en neem ik weer contact op wanneer ik tijd heb.

Was ik jouw date dan verwachtte ik iets van jou te horen. Weet hij veel om hoe laat je thuis bent en klaar bent met eten/relaxen/sporten...
Luci_Morgenster schreef:
24-05-2020 19:54
Jij hebt echt hele rare verwachtingen. Dat heeft niks met mannen te maken. Of hoe je als vrouw of man zou moeten zijn.

Jij als mens denkt heel bijzonder en ja dan snap je je medemens ook niet.

Eens.
Alle reacties Link kopieren
Het gaat dus om een halve dag?? Niet geappt!! Dit is niet goed hoor, rode vlag all over the place. Sterkte TO, dat is niet makkelijk.

:hug:
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Hihi ik vind dit wel schattig, had verwacht dat iemand je opeens een week niets had laten horen, maar gisteravond n vanmorgen nog een appgesprek..... Dit is onzekerheid van een beginnende verliefdheid, maar stiekem wel heel overdreven :hihi:
Mijn advies? Geniet lekker van jullie contact en overanalyseer het niet, daar word je meestal niet leuker van ;-)
Veel plezier op je volgende date!
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
24-05-2020 19:53
Ja hoor.
Ik open de dag altijd, hij sluit m en tussendoor even een dag-update of gewoon een kus.
Wij latten en dan is af en toe een one-linertje om de ander te laten weten dat je aan elkaar denkt gewoon heel fijn.
Maar gewoon dit inderdaad. Het hoeven geen honderden berichten te zijn. Maar een keer tussendoor dat je aan elkaar denkt is toch gewoon leuk?
Alle reacties Link kopieren
Attraverso schreef:
24-05-2020 19:56
Ik vind van wel. Als ik iemand app en die zegt druk in de weer te zijn dan neem ik afscheid en verwacht dat hij/zij iets laat horen wanneer daar weer tijd voor is.

Als ik aan het werk ben en iemand appt me dan zeg ik dat ik aan het werk ben en neem ik weer contact op wanneer ik tijd heb.

Was ik jouw date dan verwachtte ik iets van jou te horen. Weet hij veel om hoe laat je thuis bent en klaar bent met eten/relaxen/sporten...
Die arme man zit dus misschien ook al de ganse dag in spanning te wachten tot zijn telefoon "ploing" doet :-).
Heel zijn zondag naar de knoppen omdat zijn liefje hem niets laat weten.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
karzou schreef:
24-05-2020 19:58
Hihi ik vind dit wel schattig, had verwacht dat iemand je opeens een week niets had laten horen, maar gisteravond n vanmorgen nog een appgesprek..... Dit is onzekerheid van een beginnende verliefdheid, maar stiekem wel heel overdreven :hihi:
Mijn advies? Geniet lekker van jullie contact en overanalyseer het niet, daar word je meestal niet leuker van ;-)
Veel plezier op je volgende date!
Hahaha ja.. Het is ook wel onzekerheid.. weet ik ook wel. Maar in het begin kan er nog gewoon zoveel misgaan... En dat zou ik vreselijk jammer vinden..
Alle reacties Link kopieren
Ik snap je hoor. Rationeel is het natuurlijk belachelijk hoe je reageert. Maar in de liefde is raio ver te zoeken. Omdat je zelf de hele dag aan hem denkt, wil je dat hij dat ook doet. En als je aan iemand denkt, dan app je natuurlijk, vind jij.
Hier een ervaringsdeskundige:
Wat je NIET moet doen:
-De hele dag je verbijten en je telefoon in de gaten houden.
-Passief agressieve teksten appen waaruit blijkt dat je je teleurgesteld voelt.
-De beginnende relatie maar alvast verbreken om jezelf teleurstelling te besparen.
Wat je WEL moet doen:
- echt die telefoon uitzetten en iets gaan doen wat je aandacht afleidt. Film kijken, sporten. Ooit appt jij jou. Zeker weten!
- gewoon helder uitleggen dat je de stilte moeilijk vindt. Denk aan de ik boodschap. Het is jouw probleem, hij doet niets fout. . Vindt hij dit toch stom, dan past hij misschien niet bij je.
- De beginnende relatie een beetje los laten. Laat dingen gewoon komen. Ik schat in dat je een controle freak bent, maar zijn gevoel over jou heb je niet in de hand.
Succes!!!
(
Alle reacties Link kopieren
Mibimi schreef:
24-05-2020 20:00
Ik snap je hoor. Rationeel is het natuurlijk belachelijk hoe je reageert. Maar in de liefde is raio ver te zoeken. Omdat je zelf de hele dag aan hem denkt, wil je dat hij dat ook doet. En als je aan iemand denkt, dan app je natuurlijk, vind jij.
Hier een ervaringsdeskundige:
Wat je NIET moet doen:
-De hele dag je verbijten en je telefoon in de gaten houden.
-Passief agressieve teksten appen waaruit blijkt dat je je teleurgesteld voelt.
-De beginnende relatie maar alvast verbreken om jezelf teleurstelling te besparen.
Wat je WEL moet doen:
- echt die telefoon uitzetten en iets gaan doen wat je aandacht afleidt. Film kijken, sporten. Ooit appt jij jou. Zeker weten!
- gewoon helder uitleggen dat je de stilte moeilijk vindt. Denk aan de ik boodschap. Het is jouw probleem, hij doet niets fout. . Vindt hij dit toch stom, dan past hij misschien niet bij je.
- De beginnende relatie een beetje los laten. Laat dingen gewoon komen. Ik schat in dat je een controle freak bent, maar zijn gevoel over jou heb je niet in de hand.
Succes!!!
(
Dankjewel! Dus kortom, jij zou hem niet appen en gewoon afwachten tot hij wat stuurt?
Zonnestraaltje1234 schreef:
24-05-2020 20:02
Dankjewel! Dus kortom, jij zou hem niet appen en gewoon afwachten tot hij wat stuurt?
Ik vind in dit geval dat jij wel kunt appen omdat jij het gesprek ook hebt beeïndigd vanochtend. Maar ik zou daarna het initiatief van hem laten komen.
Alle reacties Link kopieren
Kun je niet gewoon afspreken om elkaar ‘s avonds even te (video)bellen? Sorry, ik begrijp echt niks van dat ge-app.... daar bouw je toch geen relatie mee op? (Plus dat je daarvan dus blijkbaar onzeker op een scherm gaat staren).
App hem dat je klaar bent met werken. Wat maakt het uit wie er begint met appen??

En zoals iemand anders al zei, ik zou als jouw date ook verwachten dat jij weer begint met appen nadat je aangegeven hebt aan het werk te zijn.....
Alle reacties Link kopieren
Zonnestraaltje1234 schreef:
24-05-2020 20:02
Dankjewel! Dus kortom, jij zou hem niet appen en gewoon afwachten tot hij wat stuurt?
Helaas ben ik net als jij en zeker drie beginnende liefdes heb ik zo verkloot.
Eerlijk gezegd : dat wachten is jezelf kwellen en past niet bij je ( bij mij ook niet) Zoek een middenweg. Wacht tot morgen en stuur dan een luchtig appje. Probeer zo een beetje ermee te dealen. Als je hem wat beter kent, zou ik een keer uitleggen dat je soms wat bevestiging nodig hebt. Geen heel zwaar issue van maken.
Enne: ga echt iets doen wat afleidt: een film, sporten, slapen. Uiteindelijk is iemand die steeds gelijk reageert en als eerste appt, toch niet zo aantrekkelijk, vrees ik.
He is pushing up the daisies
Hij neukt een ander
Alle reacties Link kopieren
Mibimi schreef:
24-05-2020 20:08
Helaas ben ik net als jij en zeker drie beginnende liefdes heb ik zo verkloot.
Eerlijk gezegd : dat wachten is jezelf kwellen en past niet bij je ( bij mij ook niet) Zoek een middenweg. Wacht tot morgen en stuur dan een luchtig appje. Probeer zo een beetje ermee te dealen. Als je hem wat beter kent, zou ik een keer uitleggen dat je soms wat bevestiging nodig hebt. Geen heel zwaar issue van maken.
Enne: ga echt iets doen wat afleidt: een film, sporten, slapen. Uiteindelijk is iemand die steeds gelijk reageert en als eerste appt, toch niet zo aantrekkelijk, vrees ik.
Hmm, daar heb je een punt. Het is ook verder geen wedstrijd in 'wie appt er als eerste'.. Maar het viel mij op dat ik steeds begon en hij nooit echt uit zichzelf begint. Dus ik was wel benieuwd wat er zou gebeuren als ik niks zou zeggen.

De meningen over wel of niet nureageren zijn echter wel verschillend.
Sinds vanmorgen niet geappt? En gisteren ook nog contact gehad? Ongelooflijk, wat wil je van die vent? Er is nauwelijks een dag voorbij.
Alle reacties Link kopieren
Zonnestraaltje1234 schreef:
24-05-2020 20:18
De meningen over wel of niet nureageren zijn echter wel verschillend.
Nouja, ik app iemand die druk is nooit eerst, als hij ook zo denkt dan zit hij daar nu mooi te wachten op bericht van jou en begint stilaan te denken dat jij hem ghost... Maar je kiest uiteraard zelf naar wiens raad je luistert...
Shedevil85 schreef:
24-05-2020 20:05
App hem dat je klaar bent met werken. Wat maakt het uit wie er begint met appen??

En zoals iemand anders al zei, ik zou als jouw date ook verwachten dat jij weer begint met appen nadat je aangegeven hebt aan het werk te zijn.....

Ja dit.
Murrmurr schreef:
24-05-2020 20:15
He is pushing up the daisies
He's an ex-parrot.

He has ceased to be.
Van dit soort topics vliegt alle energie uit m'n lijf. Wat vermoeiend voor jezelf om zo in het leven te staan. Ga werken aan je zelfvertrouwen, je angsten en onzekerheden. Onaantrekkelijk gedrag dit. Haal vertrouwen uit jezelf en niet uit hem.
Ab_Normaal schreef:
24-05-2020 20:17
Hij neukt een ander
Hij kan niet appen en neuken tegelijk? NEXT, die komt niet tegemoet aan de eisen van de moderne tijd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven