Hij wil mij niet omdat hij met mij is vreemdgegaan

03-02-2009 15:46 277 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er geen zin meer in dat iedereen mijn verhaal leest.

Ik doe er niet meer aan mee
quote:Levensloop schreef op 03 februari 2009 @ 18:05:

Bedankt Lilaemme, Inderdaad het overkomt je ja. Je wordt verliefd of niet. Iedereen vind in een relatie wel eens iemand anders leuk. En ja zowel bij hem als bij mij is het overkomen en dat het ook nog eens wederzijds was was nooit de bedoeling.

Ha Levensloop, ik lees al even mee. Mooi moment nu dus voor mij om het tweede forum-cliché/waarheid-als-een-koe (na Run Forest Run) er even in te gooien, Al moet ik snel zijn om de mosterd te vermijden ...

Verliefdheid overkomt je, daar wil ik nog in mee. Wat je er mee dóet, zowel jij als hij, dát is een keuze. Dat overkomt je ten zeerste niet, dat is een proces van afwegingen, hoe (on)bewust ook. En over het gevolg van die keuze om er wél wat mee te doen, ondanks gezin van die vriend van jou etc, dáár hebben ze het hier over (en inderdaad ben ik het met de anderen eens dat jij daar nu ook eens zinnig over na zou moeten gaan denken).

Succes,

TD
zucht.....Dit heeft geen zin meer!
ik begrijp je n klein beetje levensloop..je bent ook alleen komen te staan ( of is deze relatie ook beeindigt door deze affaire) en het kan heel beangstigend zijn om er plots alleen voor te staan met een kind, zo beangstigend dat je je vrijwel direkt in de armen van een ander stort..

ik snap alleen niet dat er na alle signalen die hij afgeeft geen alarmbelletjes bij je gaan rinkelen.

je kunt wel in zijn hoofd blijven kruipen, excuses blijven verzinnen voor zijn gedrag, zijn uitspraken blijven analyseren, maar denk je nu werkelijk dat jij hem net zo bezig houdt als andersom?

zijn obsessie zal wel sexueel zijn geweest, kan de beste overkomen, want als hij werkelijk zo geobsedeerd van je was dan had hij elke gelegenheid aangepakt om elke minuut met je samen te zijn, je in zijn leven te verweven en samen met jou toekomstplannen te maken.

dit alles is na 2 jaar nog niet gebeurd, en zelfs als dit zou gebeuren geef ik het geen lang leven.

zoals ik al eerder zei...te moeizaam, te ingewikkeld, ga verder met je leven en zoek iemand die echt voor je gaat..

succes
Blijkbaar denk je zelf dat het nog goedkomt?

Dat hij geldige redenen heeft om (nog) niet voor jou te gaan?

Prima dan toch. Ik begrijp alleen niet waarom je dan een topic opent?
Mosterd dus alsnog... en niet zo'n beetje ook!

TD, gaat tiepcursus bestellen @-)

Bedankt Lilaemme, Inderdaad het overkomt je ja. Je wordt verliefd of niet. Iedereen vind in een relatie wel eens iemand anders leuk. En ja zowel bij hem als bij mij is het overkomen en dat het ook nog eens wederzijds was was nooit de bedoeling.Ohoh... ik vrees datLilaemme het cynisch bedoelde lieverd.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:Levensloop schreef op 03 februari 2009 @ 18:03:

Nee dat begrijp je verkeerd, het gaat erom dat ik hem net zo kwets als hij bij zijn vrouw heb gedaan

OMG

Natuurlijk niet muts!

Hij wil je niet, en dit is een excuus dat jij accepteert, en je gaat je er nog schuldig om voelen ook nog. Hij wil je ge-woon-he-le-maal-niet!

Jij miste hem, hij wilde neuken. Dáárom kwam ie terug, en jij wil graag dat hij je miste daarom geloof je die opmerking van hem. Jij bent echt wel erg makkelijk zeg! Haal die plank weg, misschien kun je die meteen nog verkopen aan iemand die een vloer wil laten leggen in zijn/haar woonkamer, want hij is enorm dik en stevig geloof ik!

Bedankt Lilaemme, Inderdaad het overkomt je ja. Je wordt verliefd of niet. Iedereen vind in een relatie wel eens iemand anders leuk. En ja zowel bij hem als bij mij is het overkomen en dat het ook nog eens wederzijds was was nooit de bedoeling.TO, meen je dit nu serieus
quote:Levensloop schreef op 03 februari 2009 @ 17:57:

Mavis79, bedankt. Ik krijg bij jou wel een beetje het gevoel dat jij mij ergens wel begrijpt.

Hij mist zijn kinderen enorm en moet er echt voor vechten. Hij is veel kwijt geraakt heeft veel weggegooid hij moet eigenlijk helemaal opnieuw beginnen. Ik begrijp van hem wel dat dat niet in je koude kleren gaat zitten. Ik heb hem ook gezegd dat als hij geen schuld gevoel zou hebben dat dat niet goed zou zijn en dat het dan erg makkelijk zou zijn om in de herhaling te vallen. Ik ken hem al een tijdje, maar hoe hij nou is ken ik hem niet. Ik weet dat hij een andere man is dan dat hij nou is. Ik ken hem natuurlijk al 2 jaar echt! Met stukjes en beetjes komt het wel weer terug. Ik probeer hem helemaal niet goed te praten en heb absoluut geen plank voor mijn kop. En dat hij ondernemer is interesseerd me geen bal dat hij geld heeft. Ik wil er alleen mee zeggen dat ondernemers vaak mensen zijn die het druk hebben en veel zorgen aan hun hoofd hebben en erg zakelijk zijn. ik wil alleen maar zeggen dat hij er echt niks aan kan doen dat ie me niet wil, hij heeft alleen nog een plank voor zijn kop, maar die gaat ech wel weg hoor!

Bedankt Lilaemme, Inderdaad het overkomt je ja. Je wordt verliefd of niet. Iedereen vind in een relatie wel eens iemand anders leuk. En ja zowel bij hem als bij mij is het overkomen en dat het ook nog eens wederzijds was was nooit de bedoeling.

Lieve, lieve Levensloop toch... Dat je nu niet doorhad dat dit stukje volledig (en dan bedoel ik ook 100 procent) sarcastisch, dan wel cynisch is bedoeld, zegt toch meer dan genoeg...

Maar ik zal nogbraaf 1 keer reageren op de inhoud van jouw posting: verliefdheid overkomt je, wat je er vervolgens mee doet, is een keuze. Als je iemand anders leuk vindt terwijl je een relatie hebt, moet je aan je relatie gaan werken of hem eerst verbreken. Je gaat niet buiten het potje piesen. Maar dat terzijde. Anderen schreven het al en ik ga hetzelfde doen: ik geef het op. Je bent een hopeloos geval.
quote:Levensloop schreef op 03 februari 2009 @ 18:08:

Ja maar tussen neuken en verliefd zijn is voor mij toch anders. Ik weet niet hoe jij dat ziet!!!

Tussen neuken verliefd zijn en een relatie met iemand willen zit een wereld van verschil. Jouw probleem is dat je dat juist niet lijkt te zien.

Misschien was jouw minnaar verliefd op je, maar echt voor je kiezen en zijn gezinnetje voor je opgeven heeft ie nooit gewild. Dat zijn vrouw hem er uit schopte, dat overkwam hem. en toen was het wel handig dat ie nog en reservepaar schoenen had. helaas wist ie nu ook weer waarom het reserveschoenen waren, omdat ze eigenlijk toch niet zo lekker zitten.
Oh en ik hoop dat jij ook zo begripvol bent als je zelf besodemieterd wordt door hem / een vent.

Vreemdgaan overkomt je namelijk niet, het is een keuze die je maakt.

Dat heb je goed, dat was nooooit zijn bedoeling.

En het overkomt je niet, je laat het overkomen. Gevoelens kunnen je overkomen, wat je er mee doet is een hele andere zaak. Je moet niet piepen dat je je ongelukkig voelt, want dit doe je toch echt jezelf aan.
who the shoe fits, wears it
of is levensloop een troll, dit bestáát toch niet!
Inderdaad ik snap niet dat ik nog reageer. Jullie zijn blijkbaar nooit verliefd geweest of hebben geen gevoel. Dit moet je hebben mee gemaakt wil je me kunnen begrijpen en blijkbaar het grootste gros wat reageert ( bedoel ik niet iedereen mee) heeft niks mee gemaakt in zijn leven. Nou veel geluk met jullie super leven
En dat zijn vrouw er achter zou komen en hem er uit zou kinkelen, dat was al helemaal nooit de bedoeling.

Helaas voor hem had zij meer ballen dan hij.Gelukkig had ie nog zijn minnaresje zonder eigenwaarde, die voor m klaarstaat en het zelfa accepteert dat hij gaat daten en op zoek gaat naar een andere vrouw.
quote:Levensloop schreef op 03 februari 2009 @ 16:52:

Ik ben helemaal niet alleen met stappen bezig en mijn minnaar. Ik ben zo ook druk bezig in mijn leven. Het is niet iets waar ik meer van wakker lig. Wil alleen weten of hij nog van dat gevoel af zou komen. Maar blijkbaar niet volgens jullie. Want blijkbaar gaat het alleen maar om de sex volgens jullie, en ben ik een goed kope hoer. Is er nou niemand die mij begrijpt.

Lieve Levensloop,

Je bent geen goedkope hoer. Absoluut niet. Wat jij te geven hebt is heel erg duur juist. Je geeft je hart aan iemand en dat is bijzonder, dat is heel veel waard, onbetaalbaar zelfs.

Je betaalt je verslaving met je hele hart meid, dat is eigenlijk wat men je probeert duidelijk te maken. Jij geeft iets gratis weg waar je eigenlijk heel veel voor terug zou moeten krijgen. Ook al is liefde geen handel, het is wel iets om zuinig op te zijn en er wordt niet zuinig met jouw kostbare hart omgesprongen.

Ik begrijp je. Ik denk dat veel vrouwen die ook wel eens verslaafd zijn geweest aan de liefde van iemand je begrijpen. Je geeft zo veel je kunt en neemt genoegen met niks terug. Dat doe je zelf, omdat je hoop hebt. Omdat je op een dag een beloning hoopt voor jezelf. Op een dag zou hij in kunnen zien dat jij de vrouw bent waar hij mee door het leven wil gaan en om te zorgen dat je niet de kans loopt dit moment te missen, blijf je investeren, tegen beter weten in.

Jij weet ook wel dat liefde 'm niet zit in avondjes weg, uit eten en seks. Liefde zit 'm in trots zijn op elkaar en je een leven zonder elkaar niet voor kunnen stellen waarbij je tegen elkaar opziet in bewondering en respect. Jij neemt genoegen met alleen de randverschijnselen van de liefde omdat je zó graag bij iemand wil zijn dat je liefde een verslaving is geworden. Je kunt niet meer zonder. Of eigenlijk denk je dat je niet meer zonder kunt.

Je hoopt en hunkert en dat houdt je scherp. Ik denk dat je je niet voor kunt stellen dat je vriend het echt meent als hij zegt dat hij geen relatie met je wil. Omdat hij voor jou genoeg tekenen geeft dat hij dat (uiteindelijk) wél zal willen. Maar hij is duidelijk in zijn uitspraken naar jou. Er zijn in zijn ogen blijkbaar vrouwen om mee te trouwen en vrouwen om seks mee te hebben en jij, lieve Levensloop bent een vrouw om seks mee te hebben.

Dat kan heel diep zitten bij iemand. Dat verander je niet als hij niet wil dat het verandert en tot nu toe heb jij vooral erg veel pijn van deze relatie, omdat je vriend steeds terugvalt op zijn 'normen en waarden' waarin jij de Jezebel bent.

Je kunt je hart uit je lijf rukken en het hem op een presenteerblad aanbieden. Hij zal het niet koesteren zoals jij gekoesterd wil worden. Voor hem zal jouw hart nooit de waarde hebben die het voor jou heeft. En om te zorgen dat je jezelf niet langer bezeerd zou ik je adviseren om te bedenken wanneer het voor jou genoeg is. Wanneer ben jij genoeg op je arme hart getrapt en wanneer geef je je hart eindelijk de kans om te genezen van alle harde klappen die het op moet vangen?

Wanneer mag jouw hart stoppen met bloeden?
Jawel hoor ik heb alleen nog nooit een huwelijk verkloot.

Veel geluk samen
quote:Levensloop schreef op 03 februari 2009 @ 18:16:

Inderdaad ik snap niet dat ik nog reageer. Jullie zijn blijkbaar nooit verliefd geweest of hebben geen gevoel. Dit moet je hebben mee gemaakt wil je me kunnen begrijpen en blijkbaar het grootste gros wat reageert ( bedoel ik niet iedereen mee) heeft niks mee gemaakt in zijn leven. Nou veel geluk met jullie super levenGelukkig heb ik naast gevoel ook nog verstand, en luister ik daar zo af en toe naar. Zou jij ook moeten doen. Jij opent hier een topic met een probleem, Jij zit in een relatie die jou ongelukkig maakt en jij vraagt om advies. Advies krijg je, maar als het niet is wat je wilt horen, begin je te miepen over het feit dat wij je niet begrijpen en daarom vast niet weten waar we het over hebben. Nou jij veel geluk en plezier met je fuijne relatie, stuur ons maar een kaartje als jullie gaan trouwen.
quote:Levensloop schreef op 03 februari 2009 @ 18:16:

Inderdaad ik snap niet dat ik nog reageer. Jullie zijn blijkbaar nooit verliefd geweest of hebben geen gevoel. Dit moet je hebben mee gemaakt wil je me kunnen begrijpen en blijkbaar het grootste gros wat reageert ( bedoel ik niet iedereen mee) heeft niks mee gemaakt in zijn leven. Nou veel geluk met jullie super levenKindje, ik heb meer meegemaakt dan jij ooit in je leven zal doen. Maar ik heb nooit iemand enorm bedrogen.
Jo Levensloop,

Helaas, mijn man had zo'n moppie als jij voor erbij, nooit wat geworden tussen die twee. Niet leuk voor mij, maar ook niet voor haar.

Het was verre van super. Hier probeert iedereen je te waarschuwen voor weer zo'n slappe-zakkerige-vent-zonder-ruggengraat.

Als dit je ware liefde is, heb jij nog nooit wat meegemaakt, in de positieve zin dan.

Dit is geen liefde, dit is gebruiken en egoïsme en nouja, lees alles er maar op na.

Mensen proberen je hier te behoeden voor deze neerwaartse spiraal, je vraagt zelf advies.

Succes met deze grote liefde, ik gun je beter.
En luister naar Leo,

dat is een lieve wijze geduldige vrouw, die mischien veel beter duidelijk maakt wat de rest van ons ook duidelijk probeert te maken, dat je door deze meneer met je laat spelen.
Lieve Levensloop, iedereen is hier wel eens verliefd geweest, en je wil begrip voor je situatie. Daar heb je recht op, en ik begrijp waar je gevoelens vandaan komen.

Ik ben ook lang gek geweest op een man die mij alleen maar heeft gebruikt voor fysiek plezier zullen we maar zeggen. Maar omdat ik zo gek op hem was dacht ik dat hij wel bij zou draaien en dat hij uiteindelijk voor 100% voor mij zou gaan.

En guess what? Dat is niet gebeurd. Ik heb me er over heen gezet, en ik heb nu een man die wel voor mij gaat. En de man waar ik zo gek op was smst me nu nog af en toe als hij zin heeft, maar helaas... HEERLIJK GEVOEL!!!!

Dat jij hier boos wordt op alle botte reacties is ook begrijpelijk, want het treft jou gewoon heel persoonlijk, maar we (ik in ieder geval) hoop dat jij er over gaat nadenken hoe jij je opstelt in dit hele verhaal.

Ik vind je geen hoer. Je bent niet dom. Maar je bent een jonge, gevoelige vrouw met een kindje en je verdient echt beter.

Zo. Dat is het laatste wat ik zeg. Hoop dat je het nog leest.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:Livre schreef op 03 februari 2009 @ 18:20:

[...]

Kindje, ik heb meer meegemaakt dan jij ooit in je leven zal doen. Maar ik heb nooit iemand enorm bedrogen.Dat heeft TO sinds een inschattingsfoutje op haar 19e ook niet meer gedaan, iemand bedrogen. Ze wordt alleen bedrogen waar ze bijstaat en ze is zo naief, of zo gekwetst in haar leven dat ze gelooft dat gebruikt worden hetzelfde is als "ware liefde'.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven