Hij

15-01-2009 17:17 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat baal ik!!!! Leuke man ontmoet en het klikte van beide kanten . Je leert elkaar kennen en wil natuurlijk ook weten over het verleden over relaties etc. Maar nu blijkt dat hij relaties heeft gehad waarvan zoals hij zegt schade heeft opgelopen zoals vreemdgaan etc. En wat is er nu gebeurt zijn schade die hij heeft opgelopen durft hij niet opzij te zetten. Sterker nog bepaalde dingen heeft hij liever niet meer dat ik dat doe. Zo ziet hij een ex van mij, die nu een hele goede vriend is, als een bedreiging. Volgens hem moet ik nu genoegen hebben aan hem en hij voelt zich er niet lekker bij als ik die vriend nog zie dan zit hij in de rats. Hij zegt als je voor mij gaat ga je ook helemaal voor mij. Ik vind niet dat dat betekent dat ik mijn vrienden aan de kant zet. Ook bepaalde dingen die ik leuk vind om te doen ziet hij als een obstakel. Zie ik het nou helemaal niet meer helder en heeft hij gelijk? Hoe zou jij reageren?
quote:danivo schreef op 15 januari 2009 @ 19:46:

[...]

hey!

da's mijn plaatje!!van jou? Is de eerste bruikbare die je ziet als je run forrest run afbeeldinggooglet..
Herkenbaar verhaal alleen bij mij was het zo dat het pas na een paar jaar naar boven kwam...ik vermoed door een depressie en een aantal gebeurtenissen (werk) die zijn zelfvertrouwen een deuk hebben gegeven.

Het begint met je vrienden, daarna je collega's en uiteindelijk je familie waar hij je van probeert te isoleren. Dit gebeurde zo geleidelijk dat ik het zelf niet zag. Ik heb de grote fout gemaakt om te proberen mezelf aan zijn wensen aan te passen en op het laatst was ik geen schim meer van degene die ik was. Maar het was nooit genoeg. Tot de dag dat de rek er bij mij uit was en er iets knapte in mezelf.

Je bent er nu nog vroeg bij en gelukkig zie je het zelf. Ga uit die relatie nu je je vrienden/familie nog hebt. Net zo min als jij wilt veranderen zal hij willen veranderen, want hij is van mening dat het niet aan hem ligt.
Ik was heel gauw klaar met deze meneer. Of hij ging subiet normaal doen of we waren er klaar mee. Beetje mij vertellen met wie ik wel en niet om mag gaan. En of dit nu een ex is, mijn vrienden, vriendinnen, collega's of mijn familie. Daar heeft hij niets over te zeggen.

Dat hij een probleem heeft met vertrouwen is zijn probleem, niet het mijne. Ik ben te vertrouwen met wie ik ook omga. En vertrouwt hij me niet dan heeft een relatie geen kans van slagen.
quote:RosieRo schreef op 15 januari 2009 @ 17:18:

[afbeelding]
quote:nologoes schreef op 15 januari 2009 @ 19:01:

Dat is precies mijn punt Diana_Charite; nu wegwezen, want voor je het weet ben je 8 jaar verder. Zie er dan nog maar eens uit te stappen.Ja, dat snap ik idd. Het is bij ons uiteindelijk niet daardoor uitgegaan hoor, maar heb me er in het begin teveel door laten meeslepen, waardoor ik daarna jaren bezig ben geweest orde op zaken te stellen , vandaar mijn advies.
quote:RosieRo schreef op 15 januari 2009 @ 20:14:

[...]

van jou? Is de eerste bruikbare die je ziet als je run forrest run afbeeldinggooglet.. deze is mooier

whoehahaha, die is ook vet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven