hilarische ontmoetingen
zondag 15 november 2009 om 14:32
Zomaar ff een verhaal om met jullie te delen op de zondagmiddag...
Veel plezier ermee!
Gisteren met mijn vriendinnetje wezen stappen in een naburige stad. Allebei in een dolle bui en in contact geraakt met een groep mannen die daar waren i.v.m. weekendje teambuilding.
Het leeftijdsverchil (wij jaartje of 10/12 ouder) was nogal groot, maar vooruit.....dat mocht de pret niet drukken!
Lachen, flirten, zoenen...meer niet. Toen we afscheid namen wilden ze wel ons tel.nummers......ach, waarom niet?
En ook: shittt....hadden we dat nou wel moeten doen?
Collega's stonden er hoofdschuddend bij....wat moeten die 2 nou met die 'oudere dames' ???
(Meer dan een beetje lol maken wilden wij niet, even voor de duidelijkheid!)
Maar goed....vannacht (uh...vanmorgen dus) waren de heren ons druk aan het bellen met een onderdrukt nummer.
Na wat speurwerk van onze kant (soms is internet zo handig!) hadden we ze al snel opgespoord.
Wat bleek? Paar jaar ouder dan ze ons verteld hadden, vriendin en kindje thuis....
Hahahahahahaaaaaaaa....
Tsjonge, jonge...waren wij even blij dat we het vanaf het begin totaal niet serieus hadden genomen en niet verder zijn gegaan!
Achteraf ook wel duidelijk waarom die collega's er hoofdschuddend bij stonden!
Veel plezier ermee!
Gisteren met mijn vriendinnetje wezen stappen in een naburige stad. Allebei in een dolle bui en in contact geraakt met een groep mannen die daar waren i.v.m. weekendje teambuilding.
Het leeftijdsverchil (wij jaartje of 10/12 ouder) was nogal groot, maar vooruit.....dat mocht de pret niet drukken!
Lachen, flirten, zoenen...meer niet. Toen we afscheid namen wilden ze wel ons tel.nummers......ach, waarom niet?
En ook: shittt....hadden we dat nou wel moeten doen?
Collega's stonden er hoofdschuddend bij....wat moeten die 2 nou met die 'oudere dames' ???
(Meer dan een beetje lol maken wilden wij niet, even voor de duidelijkheid!)
Maar goed....vannacht (uh...vanmorgen dus) waren de heren ons druk aan het bellen met een onderdrukt nummer.
Na wat speurwerk van onze kant (soms is internet zo handig!) hadden we ze al snel opgespoord.
Wat bleek? Paar jaar ouder dan ze ons verteld hadden, vriendin en kindje thuis....
Hahahahahahaaaaaaaa....
Tsjonge, jonge...waren wij even blij dat we het vanaf het begin totaal niet serieus hadden genomen en niet verder zijn gegaan!
Achteraf ook wel duidelijk waarom die collega's er hoofdschuddend bij stonden!

zondag 15 november 2009 om 22:34
ooooo,doortje,heb je zomaar een man gekust die een vrouw en kinderen heeft??
En je wist het niet??
Schande!! 10000000 weesgegroetjes vanavond anders loopt het slecht af met je........
Jezis,het is geen hilarisch verhaal maar de reacties daar in tegen zijn het wel....weet nu wel waarom ik hier nog maar amper kom..het EO forum is nog begripvoller......
En je wist het niet??
Schande!! 10000000 weesgegroetjes vanavond anders loopt het slecht af met je........
Jezis,het is geen hilarisch verhaal maar de reacties daar in tegen zijn het wel....weet nu wel waarom ik hier nog maar amper kom..het EO forum is nog begripvoller......
maandag 16 november 2009 om 09:34
quote:mormeltje schreef op 15 november 2009 @ 22:34:
Je slaat de plank weer eens volledig mis. Wij zijn niet diep verbolgen over die getrouwde malloot, wij zijn verbolgen dat we blij gemaakt zijn met een dooie mus. We wreven massaal in onze handjes en gingen ervoor zitten met chips en pinda's, maar er kwam maar niks hilarisch. Zelfs nog niet eens iets waarvan onze mondhoeken ook maar een millimeter van hun plaats weken.
Tot aan jouw reactie
Je slaat de plank weer eens volledig mis. Wij zijn niet diep verbolgen over die getrouwde malloot, wij zijn verbolgen dat we blij gemaakt zijn met een dooie mus. We wreven massaal in onze handjes en gingen ervoor zitten met chips en pinda's, maar er kwam maar niks hilarisch. Zelfs nog niet eens iets waarvan onze mondhoeken ook maar een millimeter van hun plaats weken.
Tot aan jouw reactie
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
maandag 16 november 2009 om 11:52
quote:jufdoortje schreef op 15 november 2009 @ 14:32:
Eej Doortje, ik snap het niet.... Ze belden met een onderdrukt nummer en jullie spoorden ze op op internet??? HUH? Hoe doe je dat dan? Ik ben ook wel eens anoniem gebeld. Zou het wel mooi vinden als ik dan kan uitvissen wie dat is...!
Eej Doortje, ik snap het niet.... Ze belden met een onderdrukt nummer en jullie spoorden ze op op internet??? HUH? Hoe doe je dat dan? Ik ben ook wel eens anoniem gebeld. Zou het wel mooi vinden als ik dan kan uitvissen wie dat is...!
maandag 16 november 2009 om 12:28
maandag 16 november 2009 om 12:33
quote:Very Cherry schreef op 16 november 2009 @ 09:34:
[...]
Tot aan jouw reactie VC zorgt gelukkig wel voor een komische noot
[...]
Tot aan jouw reactie VC zorgt gelukkig wel voor een komische noot
Viva naar de knoppen.
maandag 16 november 2009 om 12:35
[...]
Tot aan jouw reactie Mijn biertje, dat ik speciaal voor dit topic had koudgezet en in een mooi glas had ingeschonken, sloeg van OP spontaan dood
[...]
Tot aan jouw reactie Mijn biertje, dat ik speciaal voor dit topic had koudgezet en in een mooi glas had ingeschonken, sloeg van OP spontaan dood
maandag 16 november 2009 om 12:42
[...]
Tot aan jouw reactie Gelukkig hebben we jouw avatar nog.
[...]
Tot aan jouw reactie Gelukkig hebben we jouw avatar nog.
maandag 16 november 2009 om 13:21
quote:Breaky schreef op 16 november 2009 @ 11:52:
[...]
Zeker geen brunette?
Ze zegt toch niet dat ze het nummer gebruikt heeft om ze op te sporen.
Misschien moet je ook een naam vragen, alvorens je nummer te geven?
[...]
Zeker geen brunette?
Misschien moet je ook een naam vragen, alvorens je nummer te geven?

maandag 16 november 2009 om 15:02
quote:Brown_Eyes schreef op 16 november 2009 @ 13:21:
[...]
Zeker geen brunette?
Misschien moet je ook een naam vragen, alvorens je nummer te geven?Nee, ik ben een blondine. Aan de meeste van jouw reacties in ook andere topics te lezen, kan ik me voorstellen dat jij een verband legt tussen haarkleur en intelligentie. Wat zou dat over jou zeggen?
[...]
Zeker geen brunette?
Misschien moet je ook een naam vragen, alvorens je nummer te geven?Nee, ik ben een blondine. Aan de meeste van jouw reacties in ook andere topics te lezen, kan ik me voorstellen dat jij een verband legt tussen haarkleur en intelligentie. Wat zou dat over jou zeggen?
maandag 16 november 2009 om 15:38
quote:doortjepoortje schreef op 16 november 2009 @ 12:35:
[...]
Mijn biertje, dat ik speciaal voor dit topic had koudgezet en in een mooi glas had ingeschonken, sloeg van OP spontaan dood
Bier? Zo vroeg al?
Mijn thee en bonbons smaakten ook een stuk minder tijdens de OP.
Gelukkig is daar nog de ava van VC. Die vind ik nou hilarisch.
[...]
Mijn biertje, dat ik speciaal voor dit topic had koudgezet en in een mooi glas had ingeschonken, sloeg van OP spontaan dood
Bier? Zo vroeg al?
Mijn thee en bonbons smaakten ook een stuk minder tijdens de OP.
Gelukkig is daar nog de ava van VC. Die vind ik nou hilarisch.
maandag 16 november 2009 om 17:40
quote:Breaky schreef op 16 november 2009 @ 11:52:
[...]
Eej Doortje, ik snap het niet.... Ze belden met een onderdrukt nummer en jullie spoorden ze op op internet??? HUH? Hoe doe je dat dan? Ik ben ook wel eens anoniem gebeld. Zou het wel mooi vinden als ik dan kan uitvissen wie dat is...!Ze hebben zich nog net voorgesteld met hun eigen naaam....dus vandaar
[...]
Eej Doortje, ik snap het niet.... Ze belden met een onderdrukt nummer en jullie spoorden ze op op internet??? HUH? Hoe doe je dat dan? Ik ben ook wel eens anoniem gebeld. Zou het wel mooi vinden als ik dan kan uitvissen wie dat is...!Ze hebben zich nog net voorgesteld met hun eigen naaam....dus vandaar

maandag 16 november 2009 om 17:44
[...]
Tot aan jouw reactie Ze hebben een vriendin, geen echtgenote...waar heb je dat nou weer gelezen????
[...]
Tot aan jouw reactie Ze hebben een vriendin, geen echtgenote...waar heb je dat nou weer gelezen????

maandag 16 november 2009 om 17:49
quote:koko67 schreef op 16 november 2009 @ 12:28:
Juf Doortje is eigenlijk heel erg teleurgesteld omdat ze hoopte op een lange liefdevolle relatie met de man van haar dromen.
Want stiekum is ze vreselijk eenzaam.
Nu heeft ze zichzelf wijs gemaakt dat het allemaal heel hilarisch is.
Zielige juf Doortje.Hilarische opmerking! hahahahahaaa
Juf Doortje is eigenlijk heel erg teleurgesteld omdat ze hoopte op een lange liefdevolle relatie met de man van haar dromen.
Want stiekum is ze vreselijk eenzaam.
Nu heeft ze zichzelf wijs gemaakt dat het allemaal heel hilarisch is.
Zielige juf Doortje.Hilarische opmerking! hahahahahaaa
maandag 16 november 2009 om 18:06
quote:c_estelle schreef op 16 november 2009 @ 18:00:
Volgens mij vond jufdoortje het hilarisch dat ze op haar leeftijd nog "sjans" had van jonge mannen.
Aan haar avatar te zien is ze een grijs muisje dus dan is het wel begrijpelijk dat ze het hilarisch vond!
Jij hebt het goed!
Leuk onderschrift heb je trouwens!
Volgens mij vond jufdoortje het hilarisch dat ze op haar leeftijd nog "sjans" had van jonge mannen.
Aan haar avatar te zien is ze een grijs muisje dus dan is het wel begrijpelijk dat ze het hilarisch vond!
Jij hebt het goed!
Leuk onderschrift heb je trouwens!