hilarische ontmoetingen

15-11-2009 14:32 181 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zomaar ff een verhaal om met jullie te delen op de zondagmiddag...

Veel plezier ermee!

Gisteren met mijn vriendinnetje wezen stappen in een naburige stad. Allebei in een dolle bui en in contact geraakt met een groep mannen die daar waren i.v.m. weekendje teambuilding.

Het leeftijdsverchil (wij jaartje of 10/12 ouder) was nogal groot, maar vooruit.....dat mocht de pret niet drukken!

Lachen, flirten, zoenen...meer niet. Toen we afscheid namen wilden ze wel ons tel.nummers......ach, waarom niet?

En ook: shittt....hadden we dat nou wel moeten doen?

Collega's stonden er hoofdschuddend bij....wat moeten die 2 nou met die 'oudere dames' ???

(Meer dan een beetje lol maken wilden wij niet, even voor de duidelijkheid!)

Maar goed....vannacht (uh...vanmorgen dus) waren de heren ons druk aan het bellen met een onderdrukt nummer.

Na wat speurwerk van onze kant (soms is internet zo handig!) hadden we ze al snel opgespoord.

Wat bleek? Paar jaar ouder dan ze ons verteld hadden, vriendin en kindje thuis....

Hahahahahahaaaaaaaa....

Tsjonge, jonge...waren wij even blij dat we het vanaf het begin totaal niet serieus hadden genomen en niet verder zijn gegaan!

Achteraf ook wel duidelijk waarom die collega's er hoofdschuddend bij stonden!
Dank je wel.

Maar laten we het even duidelijk houden, mijn opmerking was sarcastisch bedoeld hoor!

Ook ik vind het geen hilarisch verhaal, hooguit pathetisch!
Op de OP na is dit topic best hilarisch
Hmm, jammer, ik vond het wel een leuk idee, een topic waarin grappige en bijzondere ontmoetingen konden worden beschreven. Maar de situatie in de openingspost is noch grappig, noch bijzonder... Gemiste kans! (Ik was net wat grappige ontmoetingen uit mijn verleden aan het opdiepen, maar ik denk dat er niet echt plaats voor is.)
Ja jeeeeees, had je niet door dat 'hilarisch' 'belachelijk' betekent ofsow? Kom je vannut plattuhland ofsow?
quote:tangerine schreef op 16 november 2009 @ 21:29:

Hmm, jammer, ik vond het wel een leuk idee, een topic waarin grappige en bijzondere ontmoetingen konden worden beschreven. Ja, ik dacht ook dat dit zo'n topic was8-. Vond verder niks hilarisch aan het verhaal aan.
quote:c_estelle schreef op 16 november 2009 @ 18:24:

Dank je wel.

Maar laten we het even duidelijk houden, mijn opmerking was sarcastisch bedoeld hoor!

Ook ik vind het geen hilarisch verhaal, hooguit pathetisch!Dat snapte ik ook wel, jammer dat je dan niet doorhebt dat die post van mij nét zo sarcatisch was bedoeld.
quote:Linda1985 schreef op 16 november 2009 @ 18:29:

Op de OP na is dit topic best hilarisch

Yep (dat betekent "ja"...even voor de provinciaaltjes onder ons).....men maakt zich liever het meest druk om de titel en niet om de inhoud.

Vond het zelf wel een aardig voorbeeld van blind vertrouwen hebben in mannen die een 'leuk' weekend gaan team-builden met de collegae
Waarom gebeurt dat zo vaak...dat mensen elkaar belazeren, half vreemdgaan of all the way vreemdgaan. Het lijkt wel of het heel vaak gebeurt en bij sommigen de normaalste zaak van de wereld is. Maar waarom????
quote:jufdoortje schreef op 17 november 2009 @ 00:54:

[...]

Yep (dat betekent "ja"...even voor de provinciaaltjes onder ons).....men maakt zich liever het meest druk om de titel en niet om de inhoud.

Vond het zelf wel een aardig voorbeeld van blind vertrouwen hebben in mannen die een 'leuk' weekend gaan team-builden met de collegae

Jij vindt het dus hilarisch dat sommige vrouwen een blind vertrouwen hebben in hun man, ook als ie een weekendje met zijn collega's op stap gaat. Snap het hilarische nog steeds niet, zowel niet van jullie kant als van hun kant.

Ik krijg een beetje het idee dat jij een gekwetste single vrouw bent, die heel graag ziet dat relaties mislukken, of niet gaan zoals jij ze graag voor jezelf zou zien, zodat je jezelf niet zo zielig voelt.
quote:jufdoortje schreef op 17 november 2009 @ 00:50:

[...]

Dat snapte ik ook wel, jammer dat je dan niet doorhebt dat die post van mij nét zo sarcatisch was bedoeld.want sarcastisch betekent eigenlijk hilarisch en aangezien dat dan weer belachelijk betekent...
Whatever, I do what I want
quote:Digitalis schreef op 15 november 2009 @ 18:32:

Zwaar irritant, een term ineens een andere betekenis geven. Als het al waar is. Ik woon wel in de stad maar de verkeerde.De verkeerde????
Ik vind deze ontmoeting niet hilarisch. Wel triest. Maar niet op een lachwekkende manier triest.
Even voor mijn beeldvorming,

Jij bent dan zeker zo'n kek stadsmeisje met een kort rakje, penties en hippe uggs?

Met een autootje en dinnetjes? en je drinkt thee?

En je hebt een kek (lees vettig, sliertig) kapsel?

En je guide in this world is de Cosmo?
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Juf doortje is met haar vriendinnetje op stap, raakt dronken. Gaat zoenen, geeft nummer en blijkt belazerd te zijn.

Wat .. een ...dijenkletser.

Echt, ik heb een schone tena lady nodig....
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
oh ja, Fesjunabul, dat woord zocht ik!

quote:Arthemis schreef op 15 november 2009 @ 21:25:

Ja inderdaad hilarisch. Vooral dat deel waar blijkt dat ze een vrouw en kind hebben.

Ik kom niet meer bij.

Oh god.

Kappen nou hoor, ik pies weer mijn TenaLady vol.
quote:Paque_in_Pink schreef op 17 november 2009 @ 11:21:

Even voor mijn beeldvorming,

Jij bent dan zeker zo'n kek stadsmeisje met een kort rakje, penties en hippe uggs?

Met een autootje en dinnetjes? en je drinkt thee?

En je hebt een kek (lees vettig, sliertig) kapsel?

En je guide in this world is de Cosmo?

Ehm, voor de beeldvorming: jufdoortje was naar ik meen een jaartje of 10 á 12 ouder dan de jongetjes, waarvan er een aantal vrouw en aanstaand kind op de bank hadden zitten.

Dus dat 'meisje' met 'dinnetje's' en de Cosmo wordt qua leeftijdsinschatting van TO wat mij betreft dan alsnog wel hilarisch ja.

*gaat anders wel nu ook kopje thee inschenken ;-)*
dus ik denk ik ga hier een hilarisch verhaal neerzetten, want ik heb echt een hilarisch verhaal

maar ik geloof dat dit topic niet de plek daarvoor is
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:borodini schreef op 17 november 2009 @ 11:28:

[...]

Oh god.

Kappen nou hoor, ik pies weer mijn TenaLady vol.Hier Boro, een schone.

hebben ze die niet hipper
Het gaat heul niet om hip Itsie, maar om praktisch.

Hip is voor meiden meisjes uit de stad.
ow, maar ik ben zo een meisje uit de stad (naar het schijnt)
Een hip tenaladytje, voor het geval mijn digidinnetjes weer een hilarisch verhaaltje voor mij hebben.
zal ik dit topic dan even de draai geven die ik verwachtte

Ik had een collegaatje en die had een nieuwe lover. We waren met alle collega's uit eten geweest en we hadden besloten om nog even te gaan stappen. Ze vroeg of hij ook mee mocht en we zeiden allemaal ja. Toen we op hem stonden te wachten zei ze nog jullie moeten wel niet op zijn grote oren letten. Dus hij komt aanlopen en iedereen zijn best doen om er niet op te letten. Mij lukte dat aardig totdat ik me moest voorstellen ipv ik ben itsme itsme te zeggen zei ik ik ben itsme oren.

Mijn collga's renden allemaal een andere kant op en ik riep nog zoiets van euhm nee euhm ik ben itsme itsme
Its, geweldig!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven