Hockeyclub van vriend deelt (naakt)foto’s in [Geen OP]

24-08-2020 23:41 135 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-08-2020 17:05
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen
0.00% gewijzigd
Paaseitjes1 schreef:
25-08-2020 09:56
Zijn vrienden hebben mij nog nooit ontmoet , en dus ook ( nog) niet in het echt gezien. Wat mij betreft hoeft dit ook niet, zeker na dit voorval. Ik zie er wel ongeveer hetzelfde uit.
Ik vind dit best een overtrokken reactie. Als het om privé foto’s ging...

Heb je je nooit gerealiseerd voordat je voor de Playboy uit de kleren ging dat deze foto’s later verspreid zouden kunnen worden? En wat is nu precies het probleem van de verspreiding door wat hockey balletjes..? Genoeg andere mannen die zichzelf vermaakt hebben en visuele stimulans uit jouw foto’s hebben gehaald hoor.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Hexopbezemsteel schreef:
25-08-2020 09:58
Het gaat er niet om dat ze haar naakt gezien hebben. Het gaat om de manier waarop ze over de tong gaat in de groepsapp.
Ja dit. Lullig.
Hexopbezemsteel schreef:
25-08-2020 09:58
Het gaat er niet om dat ze haar naakt gezien hebben. Het gaat om de manier waarop ze over de tong gaat in de groepsapp.
Dat snap ik ook wel, maar dat is natuurlijk wel inherent aan zo’n reportage. Daar kies je natuurlijk wel voor op het moment dat je een overeenkomst sluit voor dergelijke foto’s. Dat wil niet zeggen dat ik zo’n reportage verwerpelijk vind, integendeel.
baggal wijzigde dit bericht op 25-08-2020 10:06
0.22% gewijzigd
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Paaseitjes1 schreef:
25-08-2020 10:00

Ik wil natuurlijk niet dat zijn vader of vrienden mij naakt bekijken. Dat is gewoon ontzettend raar en akward
Opa en de buurman, de broers en mannen van je vriendinnen....
Openbaar.... daar zal jij mee moeten dealen....
geen reden op boos te zijn op je vriend
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
Maar staan de foto's dan met je voor en achternaam online?
Of heb je zo'n zeldzame voornaam dat ze de foto's dan al vinden?

Want dat zou ik eerder een issue vinden, dat blijkbaar iedereen die jouw naam en woonplaats weet de foto's kan vinden.
Natuurlijk heeft je vriend dit wel zelf gezegd. Wie gaat er nu een willekeurige vriendin van een hockeymaat googlen?
Iedereen die jouw naam googlet kan die foto's vinden?
Ja, puberaal dat ze de link in de app delen. En erg jammer dat je vriend niet direct in de app-groep heeft gezegd dat hij dit niet ok vindt.
LaverneB schreef:
25-08-2020 10:07
Natuurlijk heeft je vriend dit wel zelf gezegd. Wie gaat er nu een willekeurige vriendin van een hockeymaat googlen?
anoniem_400404 wijzigde dit bericht op 25-08-2020 15:03
36.35% gewijzigd
Baggal schreef:
25-08-2020 10:02
Ik vind dit best een overtrokken reactie. Als het om privé foto’s ging...

Heb je je nooit gerealiseerd voordat je voor de Playboy uit de kleren ging dat deze foto’s later verspreid zouden kunnen worden? En wat is nu precies het probleem van de verspreiding door wat hockey balletjes..? Genoeg andere mannen die zichzelf vermaakt hebben en visuele stimulans uit jouw foto’s hebben gehaald hoor.
Niet alleen visueel hoor
Marana schreef:
25-08-2020 10:08
Ja, puberaal dat ze de link in de app delen. En erg jammer dat je vriend niet direct in de app-groep heeft gezegd dat hij dit niet ok vindt.
Dat dus. Ik vind helemaal niet als een leuke man klinken.

Dat je kan verwachten dat mensen 10 jaar later je foto's nog vinden is een ding maar dat je vriend daar dan met zijn team lekker over gaat appen zonder meteen dat de kop in te drukken, mag je best niet leuk en niet oke vinden.
Marana schreef:
25-08-2020 10:08
anoniem_400404 wijzigde dit bericht op 25-08-2020 15:04
36.06% gewijzigd
Paaseitjes1 schreef:
25-08-2020 10:12
Hij heeft eerst gereageerd met “ Amsterdamse” en daarna heb ik zijn telefoon gepakt en ingetikt dat het respectloos is, en ik geen foto’s in de app meer wil zien. Hij stond erachter en al zijn teamgenoten lieten weten zoiets niet meer te zullen doen.

Jammer dat ik het zelf heb moeten doen.
Ja daar heb je helemaal gelijk in. Zou mij ook niet lekker zitten.
Hoe sta je nu dan zelf tegenover die playboyfoto’s?
Heb je je vriend vertelt dat je modellenwerk hebt gedaan?
Vraag hem hoe hij het nu vindt dat die foto’s in een groepsapp terecht zijn gekomen.
Ik zou er wel moeite mee hebben als hij zou liegen over zijn aandeel. Zou hij zeggen: stom van me, ik heb dat laten vallen en nu gebeurt er dit, ik vind dat echt lullig voor jou, dan zou ik het zien als een domme actie van hem en klaar. Maar niet eerlijk zijn en de schuld op anderen schuiven vind ik erg naar in een relatie.
Kun je dit verwachten als je in de Playboy staat? Ja.
Is het een afknapper als je vriend hier pocherig en stoer over doet? Ja, voor mij zou dat wel een afknapper zijn.

Als dit al zo is he.....
Ai, ik lees nu pas dat je zijn telefoon hebt gepakt en je zegje hebt gedaan in de groepsapp. Dat vind ik best ver gaan.
anoniem_228343 wijzigde dit bericht op 25-08-2020 10:25
0.84% gewijzigd
Tja dit kan je verwachten maar netjes is het niet.
Vraag eens of ze het fijn zouden vinden als ze de blootfoto's van hun partner door de groepswhatsapp mikken.
In ieder geval roddelen ze er flink op los. Dat vind ik zelf veel erger. Dat eeuwige geroddel.
Paaseitjes1 schreef:
Hij heeft eerst gereageerd met “ Amsterdamse” en daarna heb ik zijn telefoon gepakt en ingetikt dat het respectloos is, en ik geen foto’s in de app meer wil zien. Hij stond erachter en al zijn teamgenoten lieten weten zoiets niet meer te zullen doen.

Maar wat is er dan respectloos aan?
Westerpaviljoen schreef:
25-08-2020 10:10
Niet alleen visueel hoor
:$
Sinned77 schreef:
25-08-2020 10:29
Maar wat is er dan respectloos aan?
anoniem_400404 wijzigde dit bericht op 25-08-2020 15:04
53.02% gewijzigd
Paaseitjes1 schreef:
25-08-2020 10:00

Ik wil natuurlijk niet dat zijn vader of vrienden mij naakt bekijken. Dat is gewoon ontzettend raar en akward
Ik vind het niet zo raar klinken hoor. Als een vriendin verteld over een nieuwe lover dan google ik die ook. Pure interesse en nieuwsgieirgheid. Dat die teamgenoot dan foto's vindt van 10 jaar geleden is ook niet zo gek. Dat hij ze deelt is misschien niet zo netjes maar anders vertelt hij het wel bij de volgende training.
Je wilt niet dat zijn vader of vrienden het bekijken maar elke werkgever googelt toch ook? Als je dat niet wilt moet je regelen dat Playboy de foto's verwijderd. Ik vind het hypocriet dat je er nu zo boos om bent. Je kan ook trots zijn op die foto's.
*2020* schreef:
25-08-2020 10:25
Tja dit kan je verwachten maar netjes is het niet.
Vraag eens of ze het fijn zouden vinden als ze de blootfoto's van hun partner door de groepswhatsapp mikken.
In ieder geval roddelen ze er flink op los. Dat vind ik zelf veel erger. Dat eeuwige geroddel.
Hun partners hebben waarschijnlijk niet in de playboy gestaan. En dan vind ik de playboy nog best een net blad, foto’s zijn meestal wel stijlvol bloot ipv ordinair bloot.
Paaseitjes1 schreef:

Je hebt als hem gereageerd ? Of onder je eigen naam ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Paaseitjes1 schreef:
25-08-2020 10:32
Wat geeft zijn teamgenoot, het recht om een linkje naar mijn ( naakt) foto’s te delen in een groepsapp? Hij liet ook weten “ gerucht gaat dat dit de nieuwe vriendin is van...”. Vraag het dan gewoon en doe niet zo achterbaks zou ik denken.
Ik snap je wel

Maar hij hoeft er niet echt naar te vragen als je t zo uit je google trekt he?

Anyway: de enige die hier fout zit is je vriend.
blijfgewoonbianca schreef:
Je hebt als hem gereageerd ? Of onder je eigen naam ?
Als hem, hij zat naast mij en gaf toestemming.
Paaseitjes1 schreef:
Wat geeft zijn teamgenoot, het recht om een linkje naar mijn ( naakt) foto’s te delen in een groepsapp? Hij liet ook weten “ gerucht gaat dat dit de nieuwe vriendin is van...”. Vraag het dan gewoon en doe niet zo achterbaks zou ik denken.
Wat geeft jou het recht een groepsapp te lezen waar je niet in zit ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven