Hockeyclub van vriend deelt (naakt)foto’s in [Geen OP]

24-08-2020 23:41 135 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-08-2020 17:05
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen
0.00% gewijzigd
Paaseitjes1 schreef:
25-08-2020 10:33
Als hem, hij zat naast mij en gaf toestemming.
Wat een lulletje rozenwater.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Paaseitjes1 schreef:
25-08-2020 10:32
Wat geeft zijn teamgenoot, het recht om een linkje naar mijn ( naakt) foto’s te delen in een groepsapp? Hij liet ook weten “ gerucht gaat dat dit de nieuwe vriendin is van...”. Vraag het dan gewoon en doe niet zo achterbaks zou ik denken.
Dat recht heb je hem zelf gegeven door naakt in de playboy te gaan staan. Was je het centerfold meisje? Anders hang je mogelijk ook in vele schaftketen, vrachtwagens enzovoort
Ik vind dat je verschrikkelijk overtrokken en onredelijk reageert. Jij hebt er voor gekozen om naakt in een blad te gaan staan. Je weet dat die foto's altijd zullen blijven rondcirculeren en bekeken kunnen worden door iedereen. Daar ben je destijds ook voor betaald hè? Dan moet je nu niet lopen zeiken over dat het respectloos is, dat is het namelijk niet. Het kan zijn dat jij het niet leuk vind maar dat maakt het nog niet respectloos.

Je vriends telefoon pakken en zelf verongelijkt gaan reageren is helemaal absurd.
Sinned77 schreef:
Hun partners hebben waarschijnlijk niet in de playboy gestaan. En dan vind ik de playboy nog best een net blad, foto’s zijn meestal wel stijlvol bloot ipv ordinair bloot.
Gezien het doel van die foto’s is er niet zoveel stijlvol.
LaverneB schreef:
25-08-2020 10:07
Natuurlijk heeft je vriend dit wel zelf gezegd. Wie gaat er nu een willekeurige vriendin van een hockeymaat googlen?
Dat geloof ik ook idd. En als jouw vriend er prat op gaat dat jij in de playboy hebt gestaan (waar ik mij best iets bij kan voorstellen), dan is het niet zo netjes dat hij zijn ego boven jouw mogelijke gevoelens hierover heeft gesteld. Dat had die even met jou moeten overleggen... al zou zijn trots de overhand hebben gehad vermoed ik. En nogmaals: de playboy is een openbare bron.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
blijfgewoonbianca schreef:
25-08-2020 10:34
Wat geeft jou het recht een groepsapp te lezen waar je niet in zit ?
anoniem_400404 wijzigde dit bericht op 25-08-2020 15:05
27.36% gewijzigd
wolkie schreef:
Ik vind het niet zo raar klinken hoor. Als een vriendin verteld over een nieuwe lover dan google ik die ook. Pure interesse en nieuwsgieirgheid. Dat die teamgenoot dan foto's vindt van 10 jaar geleden is ook niet zo gek. Dat hij ze deelt is misschien niet zo netjes maar anders vertelt hij het wel bij de volgende training.
Je wilt niet dat zijn vader of vrienden het bekijken maar elke werkgever googelt toch ook? Als je dat niet wilt moet je regelen dat Playboy de foto's verwijderd. Ik vind het hypocriet dat je er nu zo boos om bent. Je kan ook trots zijn op die foto's.
Echt? Je vraagt dus naam en achternaam?
Ik vraag meestal wel een foto (niet per se naakt :whip: ) maar dat googlen...meestal vind je dan vooral info over waar iemand heeft gewerkt en dat zou mij dan niet boeien.
Iets met (blote) billen en blaren
roosje11 schreef:
25-08-2020 09:48
Tja, das het risico als je in de playboy staat. Die foto’s zijn door heel veel mensen al gezien maar nu is het opeens iets waardoor je je vernederd voelt?
Inderdaad, je hebt er zelf voor gekozen en je weet dat die foto's dan altijd weer kunnen opduiken. Het is een beetje kinderachtig van die teamgenoot om die foto's te delen via de app, maar ik vind dat je vriend in deze niets verkeerd heeft gedaan.
Westerpaviljoen schreef:
25-08-2020 10:34
Gezien het doel van die foto’s is er niet zoveel stijlvol.
Ik bedoel dat je geen poesjes/dildo’s of dergelijke in vol ornaat ziet zoals in de gewone rukboekjes meestal wel het geval is.
Paaseitjes1 schreef:
Wat geeft zijn teamgenoot, het recht om een linkje naar mijn ( naakt) foto’s te delen in een groepsapp? Hij liet ook weten “ gerucht gaat dat dit de nieuwe vriendin is van...”. Vraag het dan gewoon en doe niet zo achterbaks zou ik denken.
Het is openbare informatie. Dat geeft hen t recht. Natuurlijk is t sappig. Dat begrijp je zelf toch ook wel.
Paaseitjes1 schreef:
25-08-2020 10:33
Als hem, hij zat naast mij en gaf toestemming.
Nou, hij is nu echt het lulletje van het team, dat is een ding dat zeker is. :facepalm:
vivautrecht85 schreef:
25-08-2020 10:38
Nou, hij is nu echt het lulletje van het team, dat is een ding dat zeker is. :facepalm:
Zijn teamgenoten denken dat hij heeft gereageerd, en weten niet dat ik er iets van weet. Ze reageerde ook allemaal met # respect en dergelijke.
Paaseitjes1 schreef:
25-08-2020 10:35
Mijn vriend vertelde het ( wat zat ermee) en liet mij de berichten lezen. Ik reageerde omdat het over mij ging.
Misschien is het niet zo netjes dat jij iets leest waarvan een ander denkt dat jij het niet te lezen krijgt.
En dat jij dan als hem gaat reageren.... Kan echt niet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Als die foto's openbaar zijn dan heeft iedereen het recht om een linkje aan anderen te sturen. Het is tenslotte gewoon openbaar materiaal. Dus die hockeyjochies hebben gewoon het recht om dat naar iedereen te sturen, of jij dat nou leuk vindt of niet. En je vriend zal wel trots zijn. Ik ken ze niet, maar zulke mannetjes willen misschien wel allemaal een vriendin die in de playboy heeft gestaan. Ik begrijp je verongelijktheid niet zo. Hoeft ook niet natuurlijk, maar ik vind dat je onterecht boos bent op je vriend
vivautrecht85 schreef:
Je bent niet het lulletje van het team als je het doet met een playmate.
Paaseitjes1 schreef:
25-08-2020 10:39
Zijn teamgenoten denken dat hij heeft gereageerd, en weten niet dat ik er iets van weet. Ze reageerde ook allemaal met # respect en dergelijke.
Waarom heeft hij niet zelf gereageerd dan? Aangezien het, ik noem maar wat geks, zijn groep(sapp) is? Of stond hij niet echt achter de tekst die je stuurde?
Paaseitjes1 schreef:
25-08-2020 10:39
Misschien vinden ze wel een nieuwe hashtag uit! #sendnonudes #respectplayboy #judgewomenbytheircharacter
Westerpaviljoen schreef:
25-08-2020 10:41
Je bent niet het lulletje van het team als je het doet met een playmate.
Wel als die vervolgens in de groepsapp opduikt. Maar goed ik lees nu dat ze als hem heeft gereageerd.
vivautrecht85 schreef:
eerst stoer verteld, dat hij nu echt een lekker wijf heeft. Haar naam genoemd
en blijkt het lekkere wijf haar op haar tanden te hebben
Jeetje, wat reageer je overtrokken zeg! Toen je die foto’s liet maken wist je toch dat iedereen hier iets van vindt? De een vindt het cool, de ander super stom. Iemand vindt het ordinair, de ander geil, de volgende interesseert het geen biet. Je bent mooi, bloedmooi of niet iemands smaak, een volgende zal je misschien lelijk vinden.
Dit zijn nou eenmaal spraakmakendere foto’s dan die bij een artikel over pauzehapjes in de Ouders van Nu staan.

En waarom is het volgens jou zo over de grens dat iemand die link deelt? Ik denk dat veel kerels dit best spannend vinden. En jij wilde je naakte lijf graag tentoon stellen. Nu kijken ze ernaar en is het niet goed. Ik snap het niet zo goed.

Je vriend had beter kunnen reageren met ‘ja, dat is haar. Lekker wijf hè?!’. Dan was het daarmee ook klaar geweest en stond hij (of jij) boven dit gedoe.
Daarom moet je gewoon nooit naaktfoto’s maken. Daar komt alleen maar ellende van. Vroeg of laat duiken ze altijd weer op, en nét op een plek / moment dat jij niet wilt. Gewoon niet meer doen dus.
Paaseitjes1 schreef:
Dus je vriend is respectloos, omdat zijn teamgenoot jou publieke naaktfoto’s deelt? Ik volg het niet helemaal. Je vriend doet weinig verkeerds. Je kan dan beter boos zijn op die teamgenoot. Maar die doet eigenlijk ook weinig verkeerds, alleen een link delen van foto’s die openbaar zijn.
En als je het dan toch over achterbaks hebt...je reageert zelf met zijn telefoon in die groepsapp, maar zet er niet bij dat jij het bent die typt en niet je vriend? Dat is toch net zo goed achterbaks. Heb dan de ballen om ook zelf te reageren onder je eigen naam ipv je te verschuilen achter zijn naam.
Wow. Ik vind jouw reactie best wel overtrokken. En verwacht dat ze ongetwijfeld echt wel hebben gezien dat hij het niet getyped heeft. Of je moet precies zijn schrijfstijl hebben nagebootst.

Als ik af en toe hoor wat er in mannelijke groepsapps rondgaat om me heen dan valt dit niet heel erg uit de toon.

Wel een goede reden om je kinderen later te adviseren niet naakt te poseren in de playboy want achtervolgt je nog jaren. Zeker in het internet tijdperk.
Ik snap dat het voor jou nu rot voelt.

Maar ik weet zeker dat dit in het merendeel van de mannelijke groepsapps gebeurt.

Sterker nog, ik zou het zelf ook delen als ik het toevallig tegenkom van iemand die ik vaag ken en die besproken wordt in mijn eigen vriendinnenapp. Is toch juicy..

En mede hierdoor zorg ik dat ik ver weg blijf van mijn vriend zijn telefoon. Gun hem en zijn vrienden hun privacy.

Ik zou het je vriend niet te moeilijk maken. Hij doet waarschijnlijk al jaren mee en wil niet meteen de moraalridder uithangen omdat het nu hemzelf/jou betreft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven