Hockeyclub van vriend deelt (naakt)foto’s in [Geen OP]

24-08-2020 23:41 135 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-08-2020 17:05
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen
0.00% gewijzigd
ZWD schreef:
25-08-2020 15:15
Meningen verschillen daarover. Ik vind het wel achterbaks om iets over iemand zijn of haar vriendin te zeggen in een groep waar die persoon zelf niet in zit. Die persoon kan zichzelf niet verdedigen. Misschien was het wel helemaal niet waar...

Daarnaast vind ik het niet nodig om iets in een app groep te plaatsen die de nodige mensen zien wat iemand misschien niet zo leuk vindt of als kwetsend kan ervaren.
Dat is wat anders. De vraag is inderdaad of dit soort dingen horen in een verenigingsgroepsapp. Daar zit toch een grotere groep mensen bij elkaar dan een teamapp waar de deelnemers elkaar vaak goed kennen. Bovendien zijn mensen in een verenigingsapp toch meer gedwongen om erin te zitten om geen informatie te missen en kunnen ze moeilijker aangeven dat ze een bepaalde manier van communiceren niet prettig vinden dan wanneer het hun directe teamgenoten zijn. Dus dat er mensen dit soort berichten vervelend vinden in die appgroep kan ik me heel goed voorstellen en vanuit dat oogpunt had dit bericht niet verstuurd moeten worden.

TO heeft er echter helemaal geen problemen mee dat andere mensen hier niet op zitten te wachten. Het gaat haar erom dat zij niet wil dat haar publieke foto’s gedeeld worden in zo’n appgroep en dat zij haar vriend ervan verdenkt hier een rol in te hebben gehad. Dus het gaat hier volledig om wat TO vindt en of dit een beetje een terechte verontwaardiging is. Daar komt dan toch bij kijken dat dit een openbare link is en dat TO hier helemaal vrijwillig aan meegewerkt heeft. De vraag is of je dan wel heel boos kunt worden en het respectloos kunt noemen dat die link wordt gedeeld.

Het was alweer een stuk anders geweest als ze had gezegd: ik heb 10 jaar terug hier aan mee gedaan en ik merk dat hier en daar die foto’s steeds opduiken. Hoe moet ik daar mee omgaan?

Het overnemen van de account van je vriend en onder zijn naam boze dingen gaan posten in die grote appgroep lijkt me dan weer niet de meest handige reactie.
Ik heb je gestaft hoor. Tot 2 keer over de hele OP leegtrekken.
Nee heb je, ja kun je krijgen.
sunshineandblueskies schreef:
25-08-2020 15:41
Ik heb je gestaft hoor. Tot 2 keer over de hele OP leegtrekken.
Ik heb al een waarschuwing gehad voor het leeghalen van de op, dus je doet maar.
Wat is het probleem? Hebben die mannen eerder nog nooit een blote vrouw gezien?
Wat een sneu gedoe hier, OP verwijderen en ook alle eigen reacties verwijderen. Dergelijke reacties kun je verwachten als je je bloto's in de Playboy publiceert en je vriend die openbare bloto's aan zijn hockey maatjes stuurt, al vind ik die laatste actie niet netjes.
creativeguy schreef:
25-08-2020 18:13
Wat een sneu gedoe hier, OP verwijderen en ook alle eigen reacties verwijderen. Dergelijke reacties kun je verwachten als je je bloto's in de Playboy publiceert en je vriend die openbare bloto's aan zijn hockey maatjes stuurt, al vind ik die laatste actie niet netjes.
Nou ja, das dus niet helemaal het geval. De hockeymaatjes zijn zelf gaan speuren.
Rol van vriend blijft wat duister...
creativeguy schreef:
25-08-2020 18:13
Volgens mij waren de foto's niet gedeeld door de vriend van TO maar door een teamgenoot.

Verder reageert TO als een regelrechte puber terwijl ze volgens mij achter in de 40 is.
Grow up!
granny71 schreef:
25-08-2020 18:21
Volgens mij waren de foto's niet gedeeld door de vriend van TO maar door een teamgenoot.

Verder reageert TO als een regelrechte puber terwijl ze volgens mij achter in de 40 is.
Grow up!
Dat lijkt mij sterk als je 10 jaar geleden in de Playboy stond. Tenzij bekend naakt ging dat vooral om meiden van begin 20 of zelfs nog jonger.

Aangezien iedereen dat blad alleen voor de interviews kocht hebben ze tegenwoordig het naakt er maar uitgegooid. ;)
DS1971 schreef:
25-08-2020 19:45
Dat lijkt mij sterk als je 10 jaar geleden in de Playboy stond.
Loepje leert dat haar ex 54 is dus begin 30 zou kunnen maar dan nog reageert ze niet echt volwassen
Je hebt het uitgemaakt lees ik dus het doet er allemaal niet meer zo toe. Ik zou wel even goed na gaan denken over hoe je over relaties denkt en of dat een gezonde denkwijze is. Je hebt immers een kind waar dat ook zijn weerslag op heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven